*Των αιρετικών κειμένων της ληστρικής, αιρετικής και οικουμενιστικής ψευδοσυνόδου της Κρήτης του Ιουνίου 2016, τη λεγομένῃ «Αγίᾳ και Μεγάλη Συνόδῳ της Ορθοδόξου Εκκλησίας», και αυτών που τα δέχονται και τα εφαρμόζουν εν πραξη ,κείμενα που:
- θεσμοθετούν τον διάλογο σε προτεσταντικές πλατφόρμες και όχι με το Ορθόδοξο κριτήριο της ομολογίας (Τίτ. γ΄, 10)
- θεσμοθετούν την λεγομένη "αποκατάσταση ενότητας των Χριστιανών" και την ιστορική ονομασία του όρου των "εκκλησιών" για τους Αιρετικούς .
- θεσμοθετούν το Σύνταγμα του λεγομένου «Παγκόσμιου Συμβούλιου Εκκλησιών» ως βάση του διαλόγου με αιρετικούς
- θεσμοθετούν τον δογματικό μινιμαλισμό
- θεσμοθετούν την Δήλωση του Τορόντο που δηλώνει ότι υπάρχουν μέλη της Εκκλησίας και εκτός των τειχών Της, ότι υπάρχει Εκκλησία εκτός Ορθόδοξης Εκκλησίας και ότι η Εκκλησία του Χριστού είναι περισσότερο από κάθε μέλος -ομολογία- του λεγομένου «Παγκόσμιο Συμβούλιου Εκκλησιών»
- θεσμοθετούν τους μεικτούς γάμους με μια ψεύτικη οικονομία
- θεσμοθετούν την θεωρία του Ιωάννη Ζηζιούλα για το"ανθρώπινο πρόσωπο"
τοῖς κακοδόξοις αὐτῆς κειμένοις καί τοῖς ἀποδεχομένοις καί ἐφαρμόζουσι τάς αἱρετικάς αὐτῆς ἀποφάσεις, ἀνάθεμα (γ΄).
* Τῇ Μασονίᾳ καί τῷ διεθνῇ φρικώδῃ Σιωνισμῷ, ἀνάθεμα (γ΄).
ΠΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΟΥΤΩΣ Η΄ ΑΛΛΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΤΕΟΣ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΣΥΓΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ Η΄ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ.
ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΛΟΓΓΙΝΟΣ;;
Δέν γνωρίζω ἄν δικαιοῦται μεμονωμένως ὁ κάθε ἐπίσκοπος νά ἐκφωνῇ ἀναθέματα. Ὅποιος γνωρίζει τό θέμα, παρακαλοῦμε νά μᾶς πληροφορήσῃ, τεκμηριωμένως βεβαίως. Ἄν ὄντως δικαιοῦται, τότε ὁ Σεβ. Λογγῖνος ἔπραξεν ἄριστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι οι αληθινοί ορθόδοξοι χριστιανοί και όχι μόνο ο Επίσκοπος έχουν υποχρέωση να αναθεματίζουν, αποκόψουν κάθε αμετανόητο αιρετικό, που διαστρεβλώνει τον Άγιο Λόγο του Θεού, από την διαχρονική Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία σύμφωνα με την σαφέστατη εντολή του Χριστού που όλοι γνωρίζουμε και δεν πρέπει να ξεχνάμε να "ομολογούμε εμπράκτως την ορθόδοξη πίστη μας" για την Σωτηρία της Αθάνατης Ψυχής μας με την Χάρη του Θεού: ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ, Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. 9 ὡς προειρήκαμεν, καὶ ἄρτι πάλιν λέγω· εἴ τις ὑμᾶς εὐαγγελίζεται παρ' ὃ παρελάβετε, ἀνάθεμα ἔστω. 10 ἄρτι γὰρ ἀνθρώπους πείθω ἢ τὸν Θεόν; ἢ ζητῶ ἀνθρώποις ἀρέσκειν; εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην. 11 Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον· 12 οὐδὲ γὰρ ἐγὼ παρὰ ἀνθρώπου παρέλαβον αὐτό, οὔτε ἐδιδάχθην, ἀλλὰ δι' ἀποκαλύψεως Ἰησοῦ Χριστοῦ".
ΔιαγραφήΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ). ΕΡΜΗΝΕΙΑ του στίχου 8 "Αλλά να ηξεύρετε τα Εξής: Εάν ακόμη και ημείς οι απόστολοι ή και άγγελος από τον ουρανόν κηρύττη εις σας άλλο ευαγγέλιον, διαφορετικόν από εκείνο, που σας εκηρύξαμε, ας είναι ανάθεμα και χωρισμένος δια παντός από τον Χριστόν".
Οι μόνοι που ενεργοποιούν το ανάθεμα και αποκόπτουν τους αιρετικούς είναι οι Επίσκοποι. Δείτε τον σχετικό λόγο του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου: http://www.enoriako.info/index.php?option=com_content&view=article&id=623:%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%89%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B7-%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B6%CE%B5%CE%B9%CE%BD-%CE%B6%CF%89%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83-%E1%BC%A4-%CF%84%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%B7%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B1%CF%83&catid=105&Itemid=535
ΔιαγραφήΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς".
ΔιαγραφήΦυσικά δεν λέγει τίποτα διαφορετικό από τον Απόστολο Παύλο και τον Χριστό ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος ΟΥΤΕ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΓΓΕΛΟ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΓΑΛΑΤΑΣ, Κεφ. 1, στίχοι: 8 "ἀλλὰ καὶ ἐὰν ἡμεῖς ἢ ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζηται ὑμῖν παρ' ὃ εὐηγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω, ΑΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ και δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε και να αναθεματίζουμε, ούτε ασυλλόγιστα "να αποκλείουμε" έναν άνθρωπο από την Εκκλησία για τις προσωπικές του αμαρτίες εφόσον μετανοεί διαρκώς για αυτές και δεν διαστρεβλώνει τον Άγιο Λόγο του Θεού βλασφημώντας το Άγιο Πνεύμα Του ως αμετανόητος αιρετικός που δημόσια διαδίδει το ψεύδος με την δημόσια ζωή και τον λόγο του αλλοιώνοντας την "ΑΓΙΑ Ορθόδοξη Πίστη μας ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ"…
ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΚΡΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ και ο "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει: «ΤΟ ΜΗ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΙΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΤΕ, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ, ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ» (P.G. 63, 231-232)" και πρέπει να Ομολογούμε την Αληθινή Ορθόδοξη Πίστη μας στον Αναστημένο Θεάνθρωπο Χριστό και στην ΜΙΑ Αγία Εκκλησία Του για την Σωτηρία της Αθάνατης ψυχής μας και αυτό προϋποθέτει ότι προσπαθούμε να την μελετάμε και να την γνωρίζουμε βιωματικά με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος του Θεού για να μην προδίδουμε την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του και να μην χάσουμε την Αθάνατη ψυχή μας.
ΓΙΑΤΙ ΛΕΓΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10, ΣΤΙΧΟΙ: 32 "Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς· 33 ὅστις δ' ἂν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτὸν κἀγὼ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς", ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ - ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΤΗΣ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ, ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΙ: 14 "Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; 15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; 16 τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων; ὑμεῖς γὰρ ναὸς Θεοῦ ἐστε ζῶντος, καθὼς εἶπεν ὁ Θεὸς ὅτι ἐνοικήσω ἐν αὐτοῖς καὶ ἐμπεριπατήσω, καὶ ἔσομαι αὐτῶν Θεός, καὶ αὐτοὶ ἔσονταί μοι λαός. 17 διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, 18 καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα καὶ ὑμεῖς ἔσεσθέ μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, λέγει Κύριος παντοκράτωρ".
ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΚΑΤΩΤΈΡΩ...
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΝΩΤΕΡΩ...
ΔιαγραφήΑς μετανοήσουν οι Αιρετικοί, να αρνηθούν τις αιρετικές δοξασίες τους και ας αποδεχτούν την αληθινή πίστη και οι αλλόπιστοι και τότε να ενωθούμε με την αληθινή Ορθόδοξη Πίστη στην ΜΙΑ Αγία Εκκλησία του ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ Χριστού, των Αποστόλων και των αγίων θεοφόρων Πατέρων μας που σώζει την αθάνατη ψυχή μας. Αλλιώς δεν τους αγαπάμε αληθινά αν θέλουμε ένωση χωρίς την ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ που θα βλάψει και εμάς τους ορθόδοξους αν γίνουμε ένα σώμα με τους αιρετικούς και αλλόπιστους και θα είμαστε εκτός της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού. "Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: «Ουδέν ωφελεί βίος ορθός δογμάτων διεστραμμένων» (ΕΠΕ 23, 492 - 494)". Ο Μέγας Αθανάσιος. «ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει φεύγειν» ( βλ. Μ. Αθανασίου, Τοις τον μονήρη βίον ασκούσι P.G. 26, 1188ΒC).
Ο Απόστολος Παύλος
Καινή Διαθήκη, Προς Τίτον Κεφ. 3, στίχοι 10 "αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, 11 εἰδὼς ὅτι ἐξέστραπται ὁ τοιοῦτος καὶ ἁμαρτάνει ὢν αὐτοκατάκριτος".
«Ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἤ ὁ πρεσβύτερος, οἱ ὄντες ὀφθαλμοί τῆς Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται καί σκανδαλίζωσι τόν λαόν, χρή αὐτούς ἐκβάλλεσθαι. Συμφέρον γάρ ἄνευ αὐτῶν συναθροίζεσθαι εἰς εὐκτήριον οἶκον ἤ μετ' αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἄννα καί Καϊάφα εἰς τήν γέενναν τοῦ πυρός» (Μ. Ἀθανασίου, Ἐκ τοῦ κατὰ αἱρέσεων, P.G. 35, 33 καὶ ΒΕΠΕΣ 33, 199) και «ων το φρόνημα αποστρεφόμεθα, τούτους από της κοινωνίας προσήκει φεύγειν» ( βλ. Μ. Αθανασίου, Τοις τον μονήρη βίον ασκούσι P.G. 26, 1188ΒC).
Είναι Λοιπόν ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΦΟΡΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ να μην κοινωνούμε τα έργα των αμετανόητων αιρετικών ΚΑΙ να τους αναθεματίζουμε, δηλαδή, να μην έχουμε καμία εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους και να είμαστε απομακρυσμένοι από όλους τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ αιρετικούς οικουμενιστές του νέου και παλιού ημερολογίου των πολλών παρασυναγωγών ΠΟΥ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, Β΄ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1, στίχοι: 9 "πᾶς ὁ παραβαίνων καὶ μὴ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ Θεὸν οὐκ ἔχει· ὁ μένων ἐν τῇ διδαχῇ τοῦ Χριστοῦ, οὗτος καὶ τὸν πατέρα καὶ τὸν υἱὸν ἔχει. 10 εἴ τις ἔρχεται πρὸς ὑμᾶς καὶ ταύτην τὴν διδαχὴν οὐ φέρει, μὴ λαμβάνετε αὐτὸν εἰς οἰκίαν, καὶ χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγετε· 11 ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς".
ΠΗΓΗ: "Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ" ΜΕΤΑ ΣΥΝΤΟΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ ΕΠΙΤΙΜΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ (ΕΚΔΟΣΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ "Ο ΣΩΤΗΡ" - ΙΣΑΥΡΩΝ 42 11472 ΑΘΗΝΑΙ).
...ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΠΙΣΤΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΡΑΥΓΑΖΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ "ΑΞΙΟΣ Ή ΑΝΑΞΙΟΣ" ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙ ΣΥΣΣΩΜΟΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΔιαγραφήΥπάρχει κάποιος κανόνας που απαγορεύει το ανάθεμα κατά αιρέσεων από μεμονωμένα μέλη της Εκκλησίας, μάλιστα με βαθμό επισκόπου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω τέτοιες ενέργειες επέχουν θέση διάγνωσης της αιρέσεως και όσο περισσότεροι ενεργούν παρομοίως, τόσο η διάγνωση γίνεται επίσημη και ανεπισφαλής.
Το δε αναφαίρετο δικαίωμα υπό συνόδου Τοπικής ή Πανορθοδόξου, έγκειται στον κατά πρόσωπον αναθεματισμό οποιουδήποτε αιρετικού, ο οποίος μόνο διά συνοδικής αποφάσεως δύναται να εκβληθεί της Εκκλησίας.
Νομίζω ότι ο π. Λογγίνος έπραξε άριστα και είθε να βρεθούν και άλλοι, μάλιστα Έλληνες Επίσκοποι εκ του νέου ημερολογίου.