"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2022

Τί συμβαίνει με τον Ανδρέα Λουδάρο;

Ο Ανδρέας Λουδάρος είναι ένας δημοσιογράφος που ασχολείται με την "εκκλησιαστική δημοσιογραφία". Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργήσει την ιστοσελίδα "Ορθοδοξία info" στην οποία δημοσιεύει τις προσωπικές του απόψεις, οι οποίες διακρίνονται για την ρωσοφοβία τους και με τις οποίες προσπαθεί να πείσει τους αναγνώστες του ότι το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως έχει τάχα αρμοδιότητες ανάλογες με εκείνες του Βατικανού στην Δύση.

Εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος: και τί μας ενδιαφέρει εμάς τους Παλαιοημερολογίτες, το ότι ένας ακόμη άνθρωπος δημοσιογραφεί τοιουτοτρόπως; 

Όντως δεν θα μας ενδιέφερε αν το εν λόγω πρόσωπο δεν ήταν αδελφός του Μητροπολίτου Γ.Ο.Χ. Πειραιώς Γεροντίου, στην ιστοσελίδα του οποίου εμφανίζεται και ως εκπρόσωπος της Μητροπόλεως: https://impc.gr/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%bd%cf%89%cf%81%ce%b9%ce%bc%ce%af%ce%b1%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%cf%8c%cf%84%ce%b5%cf%82/  

Γνωρίζουμε επίσης ότι αρκετές φορές έχει μεσολαβήσει ως μεσάζοντας στην επικοινωνία μεταξύ δικών μας Αρχιερέων και νεοημερολογιτών...

Ας ελπίσουμε να μη παίζει και αυτός τον ρόλο που έπαιξαν στο παρελθόν οι εγκάθετοι της κρατούσης Εκκλησίας, Ευγένιος Τόμπρος και Αθανάσιος Σακαρέλλος...

Άνω: Ο Ανδρέας Λουδάρος κατά την επίσκεψή του στον Πάπα Φραγκίσκο.
Κάτω: Ο Ανδρέας Λουδάρος συνομιλεί με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

62 σχόλια:

  1. Η διαπλοκή, της διαπλοκής, Ω διαπλοκή!
    Από κάτι τέτοιες "τυχαίες" συμπτώσεις, εξηγούνται εύκολα κάποιες περίεργες καταστάσεις στον χώρο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Μάνη γιατί σας αρέσει να σπέρνεται ζιζάνια; ο Κ.Λουδάρος έχει αποχωρήσει από την σελίδα της impc πριν από το 2014 οπότε δημιουργείται ανυπόστατες εντυπώσεις.Στώνεν καλώς στώμεν μετά φόβου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς fgeorgek :

      Από την στιγμή που ο κ.κ.Λουδάρος ο Β' δεν έχει στυλιτεύσει δημοσίως τα λεγόμενα και γραφόμενα του κατά σάρκα αδελφού του...εσείς δεν βλέπετε πόσο προβληματική είναι η κατάσταση;

      Υγ: Κι αυτό είναι η κορυφή του παγόβουνου...

      Διαγραφή
    2. Κύριε ανώνυμε:
      α) Τα ζιζάνια σίγουρα δεν τα σπέρνει, αυτός που τα αποκαλύπτει (και σίγουρα δεν του αρέσουν). Ευθύνεται όμως για την καλλιέργειά τους και εκείνος που τα αποκρύπτει ή και τα δικαιολογεί.
      β) Από πού θέλετε να γνωρίζουμε εμείς ότι έχει αποχωρήσει από την σελίδα; Υπάρχει κάποια σχετική ανακοίνωση;
      γ) Μήπως έχει αποχωρήσει και από ...αδελφός του Σεβασμιωτάτου;
      δ) Είναι ανυπόστατο ότι παρεμβαίνει ως μεσάζων μεταξύ νεοημερολογιτών και παλαιοημερολογιτών Αρχιερέων (όπως π.χ. στην επίσκεψη του Φθιώτιδος Συμεών στο νοσοκομείο μετά το ατύχημα του Σεβασμιωτάτου Φωτίου);

      Διαγραφή
    3. Χαίρετε. Εάν αποχώρησε από την ιστοσελίδα, καλώς. Αλλά, γιατί ο ευλογημένος επισκέφθηκε τον αρχιαιρεσιάρχη Πάπα και τον έτερο αρχιαιρεσιάρχη Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως; Από φιλοδοξία ή από φιλανθρωπία (προκειμένου να τους επαναφέρει στην Αλήθεια); Ή ως εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου Γεροντίου; Καλά θα ήταν για αυτόν (για την ψυχή του) να ξεκαθαρίσει την θέση του στην Ορθοδοξία, ώστε να υπάρχει και στους ΓΟΧ διαφάνεια. Εύχεσθε υπέρ αλλήλων.

      Διαγραφή
  3. Αγαπητέ μου Νικόλαε, τσάμπα χαλάς την ψυχούλα σου. Δυστυχώς το ποίμνιο είναι ακατήχητο και δεν μπορεί να κατανοήσει τί ακριβώς γίνεται και που ακριβώς το οδηγούν οι...ποιμένες του.

    Υγ:

    Βάδιζε λαός μου, είσελθε εις το ταμείον σου, απόκλεισον την θύραν σου , αποκρύβηθι μικρόν όσον όσον, έως αν παρέλθει η οργή του Κυρίου.

    Πάσαν νυν βιοτικήν αποθώμεθα μέριμναν.

    Άνω σχώμεν τας καρδίας.

    Εαυτούς και αλλήλους και πάσαν την ζωήν ημών Χριστώ τω Θεώ παραθώμεθα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. Προς αδελφούς Πγτες :

    Σας παρακαλώ θυμηθείτε στην προσευχή σας τον Αντώνιο-Frank που του μένουν λιγότερο από 24 ώρες σε αυτό τον μάταιο κόσμο :

    https://www.orthodoxianewsagency.gr/gnomes/mitropolitis-naypaktou-proseyxi-gia-tin-ektelesi-tou-antoniou-frank/


    ΑπάντησηΔιαγραφή

  5. Προφητεία Κων/λεως Βαρθολομαίου :

    "Αι κρατικότροποι και κρατικοδίαιτες Εκκλησίες είναι καταδεδικασμένες εις την φθοράν και την εξαφάνισην εάν δεν εγκαταλείψουν την ενδοκοσμικότητα και τον συσχηματισμόν μετά τον παρερχομένων συστημάτων..."

    https://www.orthodoxianewsagency.gr/patriarxeia/oikomeniko_patriarxio/oikoumenikos-patriarxis-se-axridos-stefano-i-apo-tora-poreia-sas-eksartatai-apokleistika-apo-ti-diki-sas-poreia-kai-symperifora/

    Υγ: Όποιος κατάλαβε...κατάλαβε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπενθύμιση προς τους ρωσοφοβικούς υποκριτές, τύπου Λουδάρου, που κατηγορούν τον Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο: https://www.tanea.gr/2018/01/26/world/o-bartholomaios-eylogei-tin-epembasi-tis-toyrkias-sto-afrin/
    Σημειωτέον πως ενώ η "ελληνική" Κυβέρνηση συνεχίζει να στέλνει χιλιάδες όπλα στην Ουκρανία ( https://www.tanea.gr/2022/06/10/world/rosiko-dimosieyma-giati-i-ellada-tha-plirosei-apo-tis-protes-gia-ti-rosofovia-odeyei-se-polemo/ ), οδηγώντας μας σε πόλεμο, η Εκκλησία Γ.Ο.Χ. Ελλάδος τουλάχιστον θα έπρεπε να είχε εκφράσει την διαμαρτυρία της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε τι να εκφράσει η Σύνοδος ΓΟΧ την διαμαρτυρία της; Στην αλληλεγγύη της Ελλάδος προς την Ουκρανία; Γιατί ποίοι ξεκίνησαν και συντηρούν αυτό τον άθλιο πόλεμο οι Ουκρανοί ή οι Ρώσοι; Αναμφισφήτητα για την συντριπτική πλειοψηφία των σκεπτομένων ανθρώπων οι Ρώσοι. Δικαιούνται βέβαια οι Ρώσοι τις δυο Ρωσόφωνες ανατολικές επαρχίες, εάν οι κάτοικοι των περιοχών αυτών επιλέξουν με αληθινά ελεύθερο δημοψήφισμα την ένταξή τους στην Ρωσία, ώστε να λυθούν και τα δικά τους προβλήματα εκ μέρους των Ουκρανών. Δεν δικαιούται όμως η Ρωσία να υποδουλώσει δια της βίας των όπλων την υπόλοιπη Ουκρανία που δεν θέλουν τους Ρώσους ούτε ζωγραφιστούς και το απέδειξαν αυτό με την μεγάλη αντιστασή τους σε αυτό τον πόλεμο. Δεν είναι εργο της Συνόδου των ΓΟΧ να υπερασπίζει ούτε άμεσα ούτε έμμεσα τα υπερφίαλα όνειρα ενός ηγέτη που θέλει να το παίξει στον 21 ο αιώνα Μέγας Πέτρος πατώντας σε εκατόμβη νεκρών, ούτε στα αρρωστημένα όνειρα της διοίκησης της Ρωσικής Εκκλησίας.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ, αν ήσουν πραγματικά σκεπτόμενος δεν θα κρυβόσουν πίσω από την μάσκα της ανωνυμίας.
      Η Σύνοδος οπωσδήποτε θα έπρεπε να εκφράσει την αποδοκιμασία της στις πολεμικές πράξεις της "Ελληνικής" Κυβερνήσεως στις οποίες προβαίνει η τελευταία με την αποστολή όπλων. Αυτό μόνο ο Σεβ. Λαρίσης το έπραξε δημοσιεύοντας στην ιστοσελίδα του το εξής: https://imlp.gr/2022/05/05/%cf%8c%cf%87%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%cf%8c%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%bf-%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%ae-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1%cf%82/
      Σχετικά για το ποιος φταίει για τον πόλεμο, αν ήσουν σκεπτόμενος πραγματικά ή αν ενημερωνόσουν, όπως εμείς, από ομογενείς αδελφούς μας που ζούνε στη Ουκρανία και γνωρίζουν τα πράγματα (και όχι από δημοσιογράφους στρατευμένων απόψεων, τύπου Ευαγγελάτου, Λουδάρου και λοιπούς), θα γνώριζες ότι ευθύνεται η Δύση, η οποία με την επέμβασή της στην Ουκρανία το 2014, ανέτρεψε την δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση του Γιαννουκόβιτς και υποστηρίζοντας τους νεοναζί (που εσύ ταυτίζεις με τον ουκρανικό λαό) και ξεκίνησε τον πόλεμο υποθάλποντας την γενοκτονία των Ρώσων της ανατολικής Ουκρανίας (στα πλαίσια της δυτικής επέμβασης στην Ουκρανία εντάσσεται και η αναγνώριση των Ουκρανών εθνικιστών σχισματικών ως "Αυτοκέφαλης Εκκλησίας" από τον υπάλληλο της Δύσης κ. Βαρθολομαίο). Τα υπόλοιπα περί δήθεν υποδούλωσης και αρρωστημένων ονείρων των Ρώσων, τα αφήνω στη φαντασία σου, την οποία καλλιεργεί το LGBTQ παγκόσμιο παρακράτος, που είναι και ο μεγαλύτερος εχθρός της Ρωσίας και κάθε άλλου κράτους που αντιστέκεται στα σχέδιά του.

      Διαγραφή
  7. https://primenews.press/sti-vouli-protasi-nomou-gia-tous-gamous-ton-loatki/?cn-reloaded=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την ανωνυμία μου την επέλεξα όχι για να κρυφτώ αλλά γιατί ορισμένοι αρέσκονται να κολλάνε ταμπέλες σε όποιον τους θίξει την δήθεν αλάθητη άποψή τους. Τα ίδια έγιναν και για το θέμα του εμβολίου τώρα μας προκύψατε οπαδοί του Πούτιν και δεν μπορείτε να δείτε αυτό που βλέπουν εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα οι γειτονικοί λαοί της Ρωσίας που τρέχουν σαν παλαβοί να ενταχθούν στο Νάτο μπας και γλυτώσουν από την μεγαλομανία ενός ανθρώπου που τολμά να δικαιολογεί τα εγκληματά του πίσω από την Ρωσία που και εμείς την αγαπούμε και την Εκκλησία που εκφράζει με τον πλέον λανθασμένο τρόπο ο Πατριάρχης της Ρωσίας. Ακόμη και οι Ουκρανοί αδελφοί μας του Μητροπολίτη Ονουφρίου διαφώνησαν με τον Πουτιν και την θεση της Ρωσικης Εκκλησιας. Αφαιρέστε τις παροπιδες και δείτε τα γεγονότα χωρίς παθος. Οσο για τους Ρωσοφωνους αναγνωρίζοντας και εμείς τα δεινά τους πρότεινα στο προηγούμενο άρθρο με ένα αληθινά δίκαιο δημοψήφισμα να πάνε εάν θέλουν στη Ρωσία και να λήξει ο Ουκρανικός πόλεμος. Αυτή είναι οχι μόνο η δική μου γνώμη αλλά πολλών που σκέπτονται με ηρεμία τα πράγματα. Δικαίωμά σας να βλέπετε τα πράγματα όπως θέλετε, αλλά δεν είσθε μόνο εσείς ΓΟΧ είμαστε και εμείς και δεν ανεχόμαστε να κατηγορείτε δημοσίως την Σύνοδό μας ότι ουσιαστικά δήθεν δεν κάνει το καθήκον της στο θέμα του Πολέμου και της στάσεως της χώρας μας σε αυτό. Ο λόγος της Συνόδου μας πρέπει να είναι λόγος καταλλαγής και ειρήνης και όχι παθους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ ανώνυμε, λυπάμαι που επιμένεις να κρύβεσαι πίσω από τη μάσκα της ανωνυμίας, με την πρόφαση ότι έτσι θα γλυτώσεις από την "ταμπέλα", αλλά την ίδια στιγμή δεν έχεις κανένα πρόβλημα να κολλήσεις σε μας την ψευδή ταμπέλα "οπαδοί του Πούτιν". Εύγε! Είσαι πρότυπο Χριστιανού και δη ΓΟΧ!
      Εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο επίσης θεωρούν ότι ο Χριστός δεν είναι Θεός, ότι η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική και χίλιες δύο άλλες απόψεις μη αποδεκτές από εμάς. Γιατί δεν συντάσσεσαι και σε αυτά με το πλήθος των εκατομμυρίων, που επικαλείσαι ως κριτήριο για την δική σου "αλάθητη" άποψη;
      Όσον αφορά τον λόγο της Συνόδου, αυτός στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι ούτε πάθους, ούτε ειρήνης· είναι απλά ανύπαρκτος και στο συγκεκριμένο θέμα (αυτό δεν είναι κατηγορία, αλλά η πραγματικότητα). Και αυτό συμβαίνει πολύ απλά διότι οι απόψεις των μελών της (και κατ' επέκταση και των πιστών που ανήκουν σε αυτήν) είναι μεταξύ τους αντίθετες ή έστω διαφορετικές. Πίστευα όμως ότι ακόμη και οι φανατισμένοι ρωσοφοβικοί, όπως του λόγου σου, θα είχαν την σύνεση να καταδικάσουν τουλάχιστον την ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΟΠΛΩΝ, που συνιστά πράξη πολέμου.
      Όσο για την στάση της Συνόδου του Μητροπολίτου Ονουφρίου επίτρεψέ μου να γνωρίζω κάτι παραπάνω· ας πω μόνο ότι η στάση του μπορεί να συγκριθεί μόνο με τη στάση του Γρηγορίου του Ε΄ (και ο νοών νοείτω).

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ εάν πραγματικά δεν είσαι οπαδός του Πούτιν σου ζητώ συγγνώμη για τον χαρακτηρισμό, αλλά έφθασα σε αυτό το συμπέρασμα απο τα γραφόμενα. Εάν δεν είσαι υπέρ του Πούτιν και διαφωνείς με τα όσα πράττει ορίστε δήλωσε το ευθέως σε απάντηση του σχολίου μου. Όσο για τον Μητροπολίτη Ονούφριο τον αδικείς, εξέφρασε εξ αρχής την αντίθεσή του στην επίθεση της Ρωσίας και αυτό τον τιμά πρώτα ως Επίσκοπο της Ορθόδοξης Εκκλησίας και δεύτερον ως Ουκρανό που αγαπάει την Πατριδα του. Πρόσφατα και η Σύνοδός του ακολούθησε την ίδια αποψη ράπισμα ουσιαστικό στον Πούτιν και την διοίκηση της Ρωσικής Εκκλησίας που έψαχνε δικαιολογίες για να ερμηνεύσει προπαγανδιστικά αυτές τις αποφάσεις της Ουκρανικης Ορθοδόξου Εκκλησιας, ότι αυτοι δήθεν ξερουν κατι περισσότερα, οπως κάπως ετσι μου απαντάς και εσυ. Οσο για την δήθεν ρωσοφοβία μου, δεν εχω αμεσο λογο να φοβάμαι τους Ρωσους βλέπω όμως όλα τα κράτη της Ανατολικής Ευρωπης να βρίσκονται σε συναγερμό και αυτό κατι μου λέει. Και για να τελειώνω τα γραφόμενα μου ακόμη και αν δείς τον Πουτιν να νικήσει αιμοτοκυλιωντας ολη την Όυκρανια μη το θεωρήσεις καλο διοτι μετά ακολουθώντας το παραδειγμα αυτό θα μας προκύψει ο Ερντογάν και τότε στη θεση της Ουκρανίας θα είναι η χώρα μας και εμείς οι δυό που σήμερα έχουμε το προνόμιο να διαφωνούμε ίσως βρεθούμε στη δύσκολη θέση πολλών σημερινών Ουκρανών

      Διαγραφή
    3. Ενώπιον ανωνύμων, αγαπητέ μου, δεν προβαίνω σε καμία δήλωση ...νομιμοφροσύνης!
      Ο παραλληλισμός της ρωσικής στάσης με την στάση του Ερντογάν (ας ήταν οι Κεμαλικοί στην εξουσία και θα έβλεπες τί θα πει πραγματικά ανθελληνισμός), κλασσικό επιχείρημα των μονίμως πατριδοκάπηλων Νεοδημοκρατών (το οποίο και χρησιμοποιούν ως φόβητρο) δεν στέκει. Αντιθέτως, αν ήμασταν ανεξάρτητο Κράτος και όχι προτεκτοράτο των Η.Π.Α./Ε.Ε. θα μπορούσαμε να το εκμεταλλευτούμε υπέρ των δικαίων μας σε Κύπρο, Βόρειο Ήπειρο, Βόρεια Μακεδονία κλπ.
      Έχεις βέβαια δικαίωμα να πιστεύεις ότι ζεις σε μια χώρα που σε κυβερνούν άξιοι πολιτικοί και σε ποιμαίνουν άξιοι ιεράρχες και τον υπέροχο αυτό όμορφο και αγγελικά πλασμένο κόσμο απειλούν να καταστρέψουν οι κακοί Πούτιν και Ερντογάν...
      Εμάς επίτρεψέ μας να μη το πιστεύουμε, χωρίς αυτό να μας κάνει "οπαδούς του Πούτιν" (δεκτή η συγγνώμη) ή του Ερντογάν. Τα δύσκολα έρχονται και αυτό είναι ξεκάθαρα αποτέλεσμα των πολλών μας αμαρτιών και της υποκρισίας όλων μας, υψηλόβαθμων (το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι) και πλέμπας.

      Διαγραφή
  9. Αγαπητέ Ανώνυμε δες λίγο το παρακάτω βιντεάκι και θα καταλάβεις ότι οι αναθεωρητές είναι το ΝΑΤΟ και απλά η Ρωσία έφτασε στα όρια της ανοχής της :

    https://youtu.be/ug2468hDl6E

    Υγ: Και η Τουρκία έχει τη συμπεριφορά του ΝΑΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιέ μου γνωστέ το είδα το βίντεο που μου πρότεινες και γνωρίζω την ιστορία που παρουσιάζει. Θα σε ρωτήσω μία απλή ερώτηση όλοι αυτοί οι λαοί και κράτοι που σταδιακά προσχώρησαν στο Νάτο προσχώρησαν με το ζόρι; Με την βία; Με δικτατορικές κυβερνησεις; ή με την θέλησή τους και μάλιστα πολλές φορές παρακαλώντας όπως πρόσφατα έκαναν αίτηση η Φιλανδία και η Σουηδία; Για απάντησε πρώτα στον εαυτό σου σε αυτό το πρώτο ερώτημα, διότι ακολουθεί και δευτερο. Γιατί προσχώρησαν στο Νάτο γιατί αγαπούσαν τους Αμερικανους ή γιατί ειδικά στην Ανατολική Ευρώπη είχαν φόβο για τους Ρώσους έχοντας υπόψη τους την Σοβιετική περίοδο και τις μεθόδους που χρησιμοποιούσε η Μόσχα για να ελεγχει τους υποτιθέμενους συμμαχικούς της λαούς; Και ηλθε τώρα ο Πούτιν και τους επιβεβαίωσε τους φοβους τους με την εισβολή στην Ουκρανία και την προσπαθειά του με την βία να ανασυστήσει την παλιά Σοβιετική Ένωση με τα.τρία καταρχας κρατη την Ρωσία, την Ουκρανία και την Λευκορωσία σαν ενα ενιαίο μεγάλο Ρωσικό κρατος. Θα μου πεις οτι θέλεινα πολεμησει τη νεα τάξη πραγμάτων, μάλιστα αλλα με ποιό τροπο φτιαχνωντας μια νεα τάξη πραγματων με δικτατορίες στην ουσία, με επικάλυμμα Χριστιανικό και με χρήση της βίας; Φίλε μου όταν πρωτομπήκες στους ΓΟΧ σε συμβουλευα

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ ''ανώνυμε'' τώρα τι κάνεις; Αθωώνεις το ΝΑΤΟ; Ας μιλήσουμε για εμάς, την Ελλάδα.
      Να θυμηθούμε την ευθύνη των Αμερικανών και του ΝΑΤΟ για την επιβολή και διατήρηση της δικτατορίας;
      Να θυμηθούμε το σχέδιο «ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ»;
      Να θυμηθούμε την ευθύνη του ΝΑΤΟ που αφορά την Κυπριακή τραγωδία; Η πλειονότης του ελληνικού λαού κατετεδίκασε τότε την Αμερική για ηθική αυτουργία! Να θυμηθούμε επίσης τις τότε συζητήσεις για αποχώρηση από το ΝΑΤΟ; Γιατί δεν αποχωρήσαμε; Διότι η Ελλάδα φοβόταν την εμπλοκή σε πόλεμο με την Τουρκία! Στην Σύνοδο στην Οττάβα του Καναδά είχε αποφασισθεί η ένταξη των δύο χωρών (20/9/1951) και υπογράφτηκε στις 20 Οκτωβρίου. Όταν ετέθη το θέμα στην ''Ατλαντική Συμμαχία'' καμία από τις χώρες που την συγκροτούσαν δεν συμφώνησε (κοινώς μας πούλησαν) διότι εφοβούντο να εμπλακούν σε ενδεχόμενο πόλεμο! (Γρηγορίου Δαφνή «ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ » σελ. 500). Εμείς πιστεύαμε ότι μέσω πολιτικοδιπλωματικών προσπαθειών θα μπορούσαμε να συνεργασθούμε με την Τουρκία, αυτό ήταν και το ''όνειρο'' της ένταξης εις το ΝΑΤΟ.....
      Να θυμηθούμε ότι το ΝΑΤΟ ήθελε να μας εκδιώξει, συν ότι μας είχε προδώσει.... Μα καλά ούτε την ιστορία δεν θυμόμαστε; Εμείς φοβόμασταν να φύγουμε από το ΝΑΤΟ! Θυμίζω:«ο λαός μας δεν γνωρίζει την πραγματικότητα και έχει -σωστά- κυριαρχηθεί από συναισθηματικότητα που γέννησε η ΝΑΤΟΙΚΗ προδοσία της Κύπρου. Η τυχόν αποχώρηση εκ του στρατ. σκέλους του ΝΑΤΟ θα έχει δυσάρεστες επιπτώσεις» (ΤΟ ΒΗΜΑ 18/1/1977).

      ''Ραγιάδες'' είμασταν και δυστυχώς παραμείναμε έτσι πάντοτε υπό τον ''φόβο''! Αυτή λοιπόν ήταν η δική μας ''θέληση''.....

      Διαγραφή
    3. Γιάννη, πάντως πώς αλλάζουν οι καιροί!
      Κάποτε η Εκκλησία μας εξέφραζε λόγο δικαιοσύνης άφοβα και καταδίκαζε τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ στην Σερβία (βλ. άρθρα "Έργα Αντιχρίστου" και "Στόχος η Ορθοδοξία" στο Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, αρ. 896/ΙΑΝ.-ΦΕΒΡ. 1999, "Ο πόλεμος στη Σερβία" στο Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, αρ. 897/ΜΑΡΤ.-ΑΠΡ. 1999, "Η Ε΄ Σταυροφορία" στο Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, αρ. 898/ΜΑΙ.-ΙΟΥΝ. 1999).

      Διαγραφή
  10. Συνεχεια σχολιου: σε συμβούλευα να μην ακολουθείς ακραίες αποψεις, το ιδιο θα σου συστήσω και τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Προς Ανώνυμο :

    Μου γράφετε :

    "Θα σε ρωτήσω μία απλή ερώτηση όλοι αυτοί οι λαοί και κράτοι που σταδιακά προσχώρησαν στο Νάτο προσχώρησαν με το ζόρι;"

    Σας απαντώ :

    Οι κυβερνήσεις των κρατών αυτών που θέλησαν την προσχώρηση στο ΝΑΤΟ ήταν ανεξάρτητες και επέλεξαν εν ελευθερία την πορεία τους ; Ρητορικό το ερώτημα...

    Υγ1: Μέσα σε 3 σειρές που έγραψα που είδατε τις ακραίες απόψεις ?

    Υγ2: Μετανοείστε πρώτα για τα Γοχικα αίσχη σας και μετά μπορείτε να ασχοληθείτε και με την γεωπολιτική.

    Υγ3: Παρατηρώ ότι το κείμενό σας έχει ίδιας μορφής ορθογραφικά λάθη με τα κείμενα του Γεροντίου Β' (πχ κράτοι αντί για κράτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. Προς Ανώνυμο συνέχεια....μια συμβουλή :

    Εν κατακλείδι, αυτοί που με ένα tweet δώσανε εντολή για κλείσιμο Ιερών Ναών και παύση Θείας Λειτουργίας είναι απίθανο να λάβουν φώτιση και να βρεθούν στης σωστή πλευρά της Ιστορίας. Το ίδιο ισχύει φυσικά και σε όσους υπήκουσαν σε αυτούς...

    Επομένως σε συμβουλεύω απλά να βλέπεις τις θέσεις και πράξεις των ιερόσυλων και να φρονείς και να πράττεις τα αντίθετα. Πιο ασφαλή οδό δεν θα βρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ούτε ο Γερόντιος Β είμαι ούτε υπερασπίζω το Νατο για τους βορβαδισμούς της Σερβίας αντιθέτως και τους κατεδίκαζα και τους καταδικάζω όπως τώρα καταδικάζω την εισβολή του Πουτιν στην Ουκρανία με υπερβολική χρήση βίας. Είχε δικαίωμα να υπερασπίσει τους Ρωσόφωνους αλλά μέχρι εκεί. Τα παραπάνω αποτελούν απροκάλυπτη επίθεση στην ελευθερία ενός λαού. Οσο για την αδικία των Αμερικανών και κατ επέκταση του Νατο το 1974 στην Κύπρο εναντίον μας, αγαπητέ Ιωάννη, είναι γνωστή σε όλους τους Ελληνες παρά το γεγονός ότι σήμερα είμαστε μέλος του Νάτο ισως από τον φόβο μίας πιθανής Τουρκικής Επιθεσης. Τα λάθη όμως του Νατο δεν αμνηστεύουν τον Πουτιν για όσα πράττει και ούτε εαν επικρατήσει θα φέρει ένα καλύτερο κόσμο, τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα εργα του. Οσο για την παρέμβασή μου στα γραφομενά σας δεν εχει στόχο την πολιτική εκεί ο καθένας μας μπορεί να λέει ότι θέλει, αλλά οτι μέσα στα θέματα της πολιτικής επικαιρότητος παρατηρώ ότι υπάρχει τάση να μπλέξουμε και την Εκκλησία των ΓΟΧ και μάλιστα την Σύνοδο η οποία εγκαλείται να πάρει θέση ει δυνατόν σύμφωνα με τις προβαλλόμενες αποψεις, άλλως γραφονται απαξιωτικα λόγια για την Σύνοδο ότι δηθεν δεν μπορεί να λάβει θέση για να μην στενοχωρησει κανένα. Αυτά ειναι απαξιωτικές φαντασιες και σαν φιλος σας σας προτρέπω οχι μονο να μην τα γράφετε στο site αλλά ούτε να τα αποδέχεστε ως λογισμους. Όταν διάβασα τέτοια λόγια σήμανε καμπανάκι μέσα μου όχι για την Σύνοδο αυτή δεν κινδυνεύει από αυτά τα λόγια αλλά για το site και όσους τα υποστηριζουν και σαν φίλος που με γνωρίζετε και οι τρείς έβαλα την μασκα του " ανωνυμου" μπας και δώσετε σημασία στα λόγια μου για το δικό σας καλο. Το site αυτό εχει προσφερει πολλα στον αγώνα των ΓΟΧ και χρειαζεται προσοχή στα οσα γραφει μηπως στο τέλος οσα τόσα χρόνια με κοπο εκτισε απο λαθος τα γκρεμίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά ούτε κατάλαβα ποιος είσαι αλλά ούτε και με ενδιαφέρει να μάθω. Το κείμενο αναφέρει περί Λούδαρου, ο οποίος δεν λησμονεί να αφήνει και κάτι ασχολίαστο, οπότε αυτό που στιγματίζεται στην παρούσα ανάρτηση είναι οι προσωπικές του απόψεις με τις οποίες διαφωνώ παρομοίως. Αν συμφωνείς με τις απόψεις του να μας το πεις. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να συμφωνούμε με τα γραφόμενα του τα οποία δυστυχώς δημοσιεύονται στην ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ δημοσιογραφική σελίδα του.... Υ.Γ. Τα μεγάλα γράμματα δεν είναι τυχαία...

      Διαγραφή
  14. Αγαπητέ Ιωάννη τον Ανδρέα Λουδάρο ούτε τον γνωρίζω και το ιστολόγιό του σπανίως διαβάζω απλά για ενημέρωση. Δεν γνωρίζω καν εάν ο δημοσιογράφος αυτός είναι ΓΟΧ και ούτε θεωρώ οτιδήποτε και αν γράφει για Εκκλησιαστικά ή πολιτικα θέματα ότι βαρύνει για οποιοδήποτε λόγο τον αδελφό του. Το άρθρο αυτό το θεωρώ μάλλον υπερβολικό σαν ιδέα και η εντύπωσή μου είναι ότι δυστυχώς εδω και κάμποσο καιρό διαμορφώνεται ένα κλίμα εναντίον κάποιων Αρχιερέων μας με ουσιαστική αιτία τη στάση τους στο θέμα των εμβολιασμών και λοιπών μετρων για τον κορονοϊό. Τώρα αρχίσαμε να προσθέτουμε και τον Ρωσοουκρανικό πολεμο και πάμε λέγοντας. Ευτυχώς εσύ Ιωάννη είσαι πολύ προσεκτικός στα γραφόμενα στο ιστολόγιό σου το οποίο διαβάζω οπως και το παρόν ιστολόγιο. Άλλα πρέπει ο Νικόλαος,ο Κυριακος και καποιοι άλλοι σχολιογράφοι,των οποίων σέβομαι τις αποψεις να καταλάβουν οτι το ιστολόγιο δεν πρέπει να γίνει βήμα πιεσης των Αρχιερέων και της Συνόδου προς οποιδήποτε κατευθυνση διοτι σε Εκεινους ανήκει η Πνευματικη ηγεσία και η πνευματική ευθύνη του αγώνος μας ουτε να γινεται βήμα είτε με αρθα ειτε με σχόλια δημοσιας κατηγοριας Επισκοπων ειτε με άμεσο ειτε με εμμεσο τρόπο. Οποιος επιθυμει να κατηγορησει Επίσκοπο ή και την Σύνοδο για οτιδήποτε μπορεί να το πράξει εγγράφως στην Συνοδο. Εσύ Γιάννη με καταλαβαίνεις καλυτερα και αν σκεφτείς λιγο στο μυαλό σου ποιος φιλος σου σκεπτεται με τον τρόπο που σου μιλάω αμέσως θα με βρείς. Και μην πεις μήπως ειναι αυτός. Γιατί ναί εγω ειμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου "ανώνυμε" πάτερ Ν. Σε κατάλαβα !

      Προσωπικά δεν ασχολούμαι με την Σύνοδο ΓΟΧ-Κ. Αλλά μέχρι να ζητήσουν δημοσίως συγνώμη για τα δημόσια αίσχη τους, θα τους τα χτυπάω μέχρι Δευτέρας Παρουσίας.

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους Κυριάκο φανέρωσες το τί εχεις μεσα σου και ποιός είναι ο στόχος πολλών από τα μηνύματα σου, να γραφεις εναντίον της Συνόδου των ΓΟΧ. Καλά καταλαβα λοιπόν και τον δικό σου στόχο και κάποιων αλλων σχολιογραφων που μόνιμα σας εχει δωσει την ευκαιρία ο δάσκαλος για να βγαζετε τα εσωψυχά σας κατηγορωντας ευκαίρως ακαίρως, άμεσα ή έμμεσα Αρχιερείς ή και την Σύνοδο των ΓΟΧ. Τα βλέπεις Ιωάννη διάβασες το τελευταίο σχόλιο του Κυριάκου; Τα βλέπεις Νικόλαε ή δάσκαλε το έχουν και καμάρι αυτό που κάνουν. Οταν ξεκινησαμε πριν καποια χρόνια ουσιαστικά οι τρεις μας αυτη την προσπάθεια εσείς με τα ιστολόγια και εγώ μαζι σας από μακρυά λογω αποστασεως αλλα όνειρα είχαμε ,να βοηθήσουμε τον αγώνα των ΓΟΧ, να τον απελευθερώσουμε από τις αγκυλώσεις και ανθρώπινα λαθη του παρελθόντος και φέρατε εσεις με τα δυο ιστολόγια και επιπλέον ο Νικόλαος με τα πολυ προσεγμενα βιβλία του αλλα και εσυ Ιωάννη με τον ωραίο ταπεινό και θεολογικοτατο λογο σου, φέρατε με τα ιστολόγια σας την άνοιξη και την ελπίδα για το μέλλον του αγωνα μας και τωρα ενας Κυριάκος με την ανοχή που του παρεχεται βγαινει με καμάρι και δηλώνει μεσα από το Κρυφό Σχολείο και δηλωνει οτι οποτε μπορει θα πολεμαει την Σύνοδο των ΓΟΧ γιατί σύμφωνα με την γνωμη του αυτη πρέπει να πολεμηθεί γιατί δεν συμφωνεί με οτι θεωρει ο Κυριακος ως ορθο. Νικόλαε ανάνηψε ο δρόμος αυτός δεν σε οδηγεί σε καλό πνευματικό αποτέλεσμα. Ιωάννη αντι να τα βαζεις μαζί μου εσύ που τώρα μετα την δήλωση του Κυριάκου καταλαβαίνεις πλεον φανερά την παγίδα που εφτιαξε ο πειρασμός για να κανει κακό στους αδελφούς μας σκεψου σοβαρά το θεμα και κάνε το καθήκον σου για το καλό των αδελφών μας. Ο αδελφός σας που δεν μπορούσε να αδιαφορήσει βλέπωντας τον κίνδυνο απο τις μεθοδιες του πονηρού για τις αθάνατες ψυχες σας. Πολυμενόπουλος Διονύσιος Πατρα

      Διαγραφή

    3. Κι εγώ που νόμιζα Διονύσιε ότι ήσουν πάτερ !

      Στο ξαναγράφω. Δεν ασχολούμαι με τους Συνοδικούς σου. Ούτε με ενδιαφέρουν ως πρόσωπα, ήδη έχουν διαλέξει τον δρόμο τους.

      Αλλά τα δημόσια Γοχικα αίσχη θα τους τα χτυπάω μέχρι Δευτέρας Παρουσίας, με την ελπίδα ότι ίσως κάποιοι από αυτούς να μετανοήσουν.

      Τι θέλεις να ακούς, ότι όλα είναι καλά και ωραία. Δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !

      Γοχικα αίσχη ενδεικτικά εννοώ :
      1. Λουκέτο Ιερών Ναών
      2. Μασκοφορίες Πιστών
      3. Φίμωτρο Πνευματικών στο θέμα των εμβολίων.
      4. Εγκύκλιο 3024
      5. Απαγόρευση λιτανειών
      6.Αναβαπτισμούς
      7.Αναχειροτονίες (για δες την ανακοίνωση του Μακαρίου και θα καταλάβεις)

      Διαγραφή
    4. Αδελφέ Νικόλαε για να μην σκανδαλίζεται η ψυχή του αδελφού Διονυσίου, σε παρακαλώ να δημοσιευθεί το τελευταίο σχόλιό μου καθώς είναι επί προσωπικού, και κατόπιν σου υπόσχομαι ότι ΔΕΝ θα ξαναγράψω κανένα σχόλιο, αλλά και σε περίπτωση που γράψω να ΜΉΝ το δημοσιεύσεις.

      Το email μου το ξέρεις, το email σου το ξέρω. Όταν χρειάζεται θα είμαστε σε επικοινωνία.

      Διαγραφή
    5. Τα είπες όλα αδελφέ, ειλικρινά αυτά που πρέπει να ειπωθούν,γράφτηκαν ΌΛΑ και σε αυτή και στις πρόσφατες συνομιλίες μας.
      Και σε αυτά ο αδελφός Νικόλαος διακρίνεται γιατί δείχνει ότι τις φωνές δικαίου/αληθείας δεν τις φιμώνει, απεναντίας τους δίνει χώρο να ακουστούν και να διαβαστούν.
      Σου ζητώ να μη σταματήσεις να στηλιτεύεις όσα πρέπει να ελέγχονται,να συνεχίσεις να εκφράζεις τον λόγο της Αληθείας και σου ανταποδίδω εγκάρδια την ευχή που μου είπες πρόσφατα:
      Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να ευλογεί κάθε σου βήμα και να κρατήσεις ως κόρη οφθαλμού την διάκριση που σου δίνει να λες τα πασιφανή στους ολίγους και τα "αντιδραστικά" για τους φέροντες παρωπίδες.
      Αμήν.

      Διαγραφή
  15. Aγαπητέ μου φίλε διονύσιε. Επαναλαμβάνω ότι η ανάρτηση είχε άλλο θέμα. Γράφεις ότι:
    «τον Ανδρέα Λουδάρο ούτε τον γνωρίζω και το ιστολόγιό του σπανίως διαβάζω » οπότε τότε τι συζητάμε;
    Γράφεις επίσης:
    «να βοηθήσουμε τον αγώνα των ΓΟΧ, να τον απελευθερώσουμε »
    Δεν συμφωνώ. Να βοηθήσουμε ναι. Να απελευθερώσουμε όμως όχι διότι δεν είναι δική μας αρμοδιότητα αυτή.
    Σημαντικό να τονίσω ότι ακροβατούμε στα δύο άκρα.
    Οι Επίσκοποί μας δεν δίνουν βάση σε οποιαδήποτε τύπου ''βοήθεια''. Προτιμούν να γράφουν εις το διαδίκτυο στιγματίζοντας κάνοντας αυτό ακριβώς που στιγματίζεις εδώ. Μπορώ να σου δείξω πάμπολλα άρθρα τους. Αν βρεθεί λοιπόν κανείς και στιγματίσει τους ίδιους, τότε γράφουν πικρόχολα σχόλια εναντίον τους. Δεν στέκονται αν αυτοί που τα γράφουν έχουν δίκιο ή όχι. Δεν τους ενδιαφέρει καν θα έλεγα καλύτερα. Μπορείς να γράφεις με κάθε ευλογία εναντίον όλων, όχι όμως εναντίον τους!
    Από την άλλη πλευρά έχουμε το άλλο άκρο. Αυτοί που γράφουν με ανόητο ζήλο, προκλητικότητα, με ασέβεια, και πολλές φορές αθυροστομώντας εναντίον τους. Φυσικά και δεν συμφωνώ με αυτούς! Όμως το παρόν ιστολόγιο, και το πρόσωπο πίσω από αυτό, δεν νομίζω ότι μπορούμε να το κατατάξουμε εις το ίδιο επίπεδο με τους παραπάνω. Είναι αδικία και δεν ανταποκρίνεται εις την αλήθεια. Πολλές φορές η αλήθεια είναι επίπονη. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι αλήθεια. Το αν συμφωνούμε ή όχι με τα γραφόμενα, τότε θα πρέπει να αιτιολογήσουμε το γιατί δεν συμφωνούμε με επιχειρήματα και όχι με προσωπικού τύπου κολακείες ή επιθέσεις.
    Εδω το θέμα ήταν τα γραφόμενα Λούδαρου. Και το πρόσωπο που έγραψε για το θέμα είναι λίαν αξιόπιστο όχι αλάνθαστο. Ουδείς αλάνθαστος.
    Τέλος αυτό που θα πρέπει να εξετασθεί είναι το γιατί χάνεται η εμπιστοσύνη των λαϊκών προς τους Επισκόπους. Φταίνε πάντα μόνον οι λαϊκοί; Αν φταίνε και οι Επίσκοποι τότε επίσης θα πρέπει να εξετάσουμε σε ποιό βαθμό και ως προς τι. Είναι απλά λάθη τους ή κάτι παραπάνω;
    Το να κατηγορούμε τους πάντες (Νεοημερολογίτες, αποτειχισμένους, Οικουμενιστές κ.λπ.) και να αμνηστεύουμε τους δικούς μας, τούτο το θεωρώ μεγίστη υποκρισία!

    Τέλος από εμένα, τα υπόλοιπα τηλεφωνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυμενόπουλος Διονύσιος20 Ιουνίου 2022 στις 4:29 μ.μ.

    Και όμως Ίωάννη η Σύνοδος των ΓΟΧ απο το 2014 και μετά την Ενωση είναι η καλύτερη και σοβαροτερη Συνοδος των ΓΟΧ απο την αρχή του Αγώνος μεχρι σήμερα και οι αποφάσεις που εχει λάβει σε σοβαρά θέματα οπως η Ψευτοσύνοδος της Κρητης, το Ουκρανικό θέμα, το ζήτημα του κορονοϊου κ.λ.π ήταν ολες και μετρημένες και σοβαρές και πνευματικές και αποδείχθηκαν μεχρι στιγμής ορθές. Τωρα αν κάποιοι τους αρεσουν τα ακρα που φανταζονται σε διάφορα ζητηματα ως δηθεν θέλημα Θεου ειναι φυσικό να δυσαρεστούνται και να καταφέρονται εναντίον της Συνοδου. Δεν γνωριζω την αρετη εκαστου Αρχιερεως ο Θεός γνωριζει την καρδια του καθενος μας, αλλα βλεπω ενα μονιασμενο και αγαπημένο σύνολο Αρχιερεων με ελευθερία γνωμης εκαστου και σεβασμο ολων στις συνολικές αποφασεις. Αυτα αρεσουν στον Θεό αλλα δεν αρέσουν στον διαβολο που κοιτάει ή θα κοιταξει με καθε τροπο να σπυρει ζιζανια, αλλα δεν θα του γινει το χατήρι εδω ειμαστε και εμεις κληρος και λαος και μοναχοι οσοι αληθινα εκτιμούμε το δωρο του Θεου που ειναι για εμας αυτη η Συνοδος. Παρακαλουμε θερμα ολους τους Συνοδικους να κλεισουν τα αυτια τους σε ολους εκεινους που με τον τροπο τους ξεπερνανε το οριο μιας υϊικης συζητησης και δεξια και αριστερα σπερνουν ζιζανια. Ειμαστε και εμεις εδώ και εμπιστευομαστε την Συνοδο μας και ειμαστε οι παρα πολλοι και τιμουμε τους πατερες μας και εμπιστευόμαστε τις αποφασεις τους, αλλωστε στις αποφασεις τους εχουμε εμπιστευτεί τις ψυχές μας ποια αλλη μεγαλύτερη απόδειξη υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "η Σύνοδος των ΓΟΧ απο το 2014 και μετά την Ενωση είναι η καλύτερη και σοβαροτερη Συνοδος των ΓΟΧ απο την αρχή του Αγώνος μεχρι σήμερα"

      Στον αγαπητό Διοσύνη που έγραψε το παραπάνω θα του ευχηθώ :

      Κατά την πίστιν υμών γενηθήτω υμίν

      Διαγραφή
  17. Όχι αγαπητέ μου διονύσιε.Ούτε ομοφωνία υπάρχει στην σύνοδο, ούτε ένα φρόνημα. Αυτό είναι προσωπική σου φαντασίωση (με την καλή έννοια).
    Οι αποφάσεις της Συνόδου ήταν μεσοβέζικες, επιτρέποντας στην Κυβέρνηση να χειρίζεται τα της Εκκλησίας... Και φυσικά δεν αποδείχτηκαν και ορθές....
    Αν και σου είπα τηλεφωνικά, επιμένεις να μου απαντάς εδώ. Καλώς λοιπόν αύριο θα σου εξηγήσω εδώ επακριβώς τι εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυμενόπουλος Διονύσιος20 Ιουνίου 2022 στις 8:40 μ.μ.

    Αδελφέ Ιωάννη μία παρατήρηση στην απάντησή σου. Δεν μίλησα για ομοφωνία στις αποφάσεις αλλα για ελεύθερη γνώμη. Σε κάποια θέματα υπάρχει και ομοφωνία σε κάποια υπαρχει συμφωνία αλλά ολοι αποδέχονται την κοινή απόφαση. Αυτός είναι ο κανονικός τρόπος λειτουργίας μιας Ορθοδόξου Συνόδου και εξ όσων εχω ακούσει ετσί εργαζεται και η δική μας Σύνοδος. Οσο για την εμπιστοσύνη στις αποφάσεις σου έγγραψα και πριν ότι στους Αρχιερείς αυτούς εχουμε εμπιστευθει οτι πολυτιμότερο εχουμε την ψυχή μας, οι λογισμοί των αμφιβολιων, των υπονοιων και τα υπόλοιπα δεν είναι εκ Θεου. Δυστυχως κατι τετοιες αδυναμιες στο παρελθόν στοίχησαν πολύ ακριβα στην Ενοτητα των ΓΟΧ ας μη επαναλάβουμε τα ίδια λαθη τωρα που αναμενονται ακομη σοβαροτερα γεγονοτα στο θεμα του Οικουμενισμου τα επομενα χρονια εν οψει του 2025.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπητέ Διονύσιε χαίρε.

      Έγραψες: «βλεπω ενα μονιασμενο και αγαπημένο σύνολο Αρχιερεων με ελευθερία γνωμης εκαστου και σεβασμο ολων στις συνολικές αποφασεις».

      Αυτό έλειπε να μην υπήρχε σε Συνοδικό και ιεραρχικό πολίτευμα η ελευθερία γνώμης!!! Δηλαδή το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ μετατρέπεται σε ''αποκλειστικό χάρισμα'' της Συνόδου για να χαιρόμαστε;

      Ξεκινάω με το θέμα του ιού. Η διαφωνία μου ήταν η εξής γράφοντας:

      «Η Σύνοδος των Γ.Ο.Χ. στην τελευταία ανακοίνωσή της αναφέρει:

      «τὸ θέμα τοῦ ἐμβολιασμοῦ ἢ μὴ δὲν εἶναι ἐκκλησιαστικόν, ἀλλὰ κυρίως ἰατρικόν».

      Το μείζον ζήτημα όμως δεν είναι αυτό. Εξηγώ καλύτερα:....
      Για να μην επαναλαμβάνομαι δες το λίνκ:

      https://entoytwnika1.blogspot.com/2021/12/blog-post.html

      Μετά από δυο μήνες δημοσιεύθηκε το κείμενο

      https://entoytwnika1.blogspot.com/2022/02/blog-post_8.html

      το οποίο δεν ήταν ανακοίνωση Συνόδου - δυστυχώς - αλλά άρθρο μεμονωμένου προσώπου. Το κείμενο αυτό απλώς κάνει μία διάγνωση προσωπικού χαρακτήρος και τίποτε παραπάνω. Δηλαδή στην ουσία δεν έλαβε θέση επίσημα η Σύνοδος ως Σύνοδος για το θέμα που ανέλυσα στο πρώτο λίνκ το οποίο και είναι το μείζον πρόβλημα και μελλοντικά.

      Διάβασε τα παραπάνω και προχωρήσω και στα υπόλοιπα.

      Διαγραφή
    2. Y.Γ. ΠΡΟΣΕΞΕ. Ομιλώ για ΘΕΣΕΙΣ της Συνόδου και όχι απλές διαπιστώσεις...

      Διαγραφή
  19. Συνοψίζοντας τα σχόλια της ανάρτησης και αρκετά άλλα προηγούμενων:
    Α)Είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να βρει κάποιος/α πιστός/ή ομολογιακό ιερέα ΣΕ ΌΛΑ και να κάνει υπακοή
    Β)Την σημαία της Ορθοδοξίας την κρατάνε ΨΗΛΑ λίγοι πιστοί κι ελάχιστοι ρασοφόροι.
    ...Αρέσει ή όχι σε κάποιους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τυφλή υπακοή σε κράτος και ιερατείο θα βρείτε στον Οικουμενισμό και στην πλειοψηφία των πιστών του Παλαιού Ημερολογίου.
    Σε αυτό το ιστολόγιο όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολυμενόπουλος Διονύσιος21 Ιουνίου 2022 στις 3:56 μ.μ.

    Αγαπητέ αδελφέ Ιωάννη περίμενα μέχρι το μεσημέρι σήμερα το κείμενό σου όπως είχες γράψει και έλεγα ποιός ξέρει τι συνταρακτικά θα μας αναφέρει ο Γιάννης; Και ξεκινώ βήμα βήμα στο κείμενό σου. Ώστε η ύπαρξη ελευθερίας γνώμης σε μία Σύνοδο είναι αυτονόητη και δεν είναι και σπουδαίο πράγμα για να καυχόμαστε! Στην θεωρία μάλιστα έχεις δίκιο αλλά στην πράξη ξέρεις εσύ πολλές σύγχρονες συνόδους να μου υποδείξεις στις ημέρες μας όπου υπάρχει αληθινή ελευθερία γνώμης χωρίς κανένα φόβο στον ελεύθερο λόγο ή άμεσους ή έμμεσους αποκλεισμούς; Βέβαια θα μου πείς ότι μία Ορθόδοξη Σύνοδος πρέπει να είναι ελεύθερη. Αι λοιπόν μάθε και εσύ και όσοι άλλοι κριτικάρουν την Σύνοδο ότι η δική μας είναι ελεύθερη και καυχόμαστε και εμείς οι Πιστοί γι αυτό. Και έρχομαι στο δεύτερο βήμα η Σύνοδος μας είπε ότι το θέμα του κορονοϊού είναι κυρίως Ιατρικό. Βεβαίως και έχει δίκιο είναι κυρίως Ιατρικό όχι βέβαια αποκλειστικά Ιατρικό και για την ακρίβεια σύμφωνα με τις νεώτερες απόψεις επί του σοβαρού αυτού θέματος στο πιθανότερο σενάριο προήλθε από διαφυγή σε εργαστήριο βιολογικού όπλου και όπως καταλαβαίνεις και καταλαβαίνουμε αυτά τα θέματα δεν είναι από εκείνα τα θέματα που δεν πρέπει να τα πέρνουμε πολύ σοβαρά. Τα περί υποχρεωτικότητος και καταναγκασμού στον εμβολιασμό ουδέποτε η Εκκλησία μας τα υποστήριξε σεβόμενη την ελεύθερη βούληση του κάθε Πιστού. Μήπως και αυτό ήταν λάθος κατά την γνώμη σου; Επρεπε να αρχίσουμε και εμείς τις θεωρίες ότι όποιος εμβολιάζεται αρνείται Τον Χριστό και το βάπτισμά του και πέρνει μέσα του τον σατανά, θεωρίες που δυστυχώς υποστηρίχθηκαν από κάποιους και εντός ημών και εκτός ημών με τραγικές μερικες φορές συνέπειες που αρκετοί από εμάς είδαμε και σε συγγενικά μας πρόσωπα; Ευτυχώς Ιωάννη σε γνωρίζω αρκετά και δεν χρειαζόταν να σου κάνω αυτό το ερώτημα, το έκανα ρητορικά για να το δούν κάποιοι μπας και πάρει στροφή ο νους τους τώρα που πλέον έχουμε τρία χρόνια εμπειρία από τα αποτελέσματα αυτής της ασθένειας που επέπεσε σε όλο σχεδόν τον πλανήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη μια απόδειξη από τον Διονύσιο ότι αδίκως έκλεισαν τους Ιερούς Ναούς, αλλά ταυτόχρονα ήταν ανοιχτά :

      1. Τράπεζες
      2. Υπεραγορές (Super Market)
      3. Μέσα Μεταφοράς
      4. Νυχάδικα
      5. Κομμωτήρια

      Γράφει λοιπόν ο Διονύσιος :

      "για την ακρίβεια σύμφωνα με τις νεώτερες απόψεις επί του σοβαρού αυτού θέματος στο πιθανότερο σενάριο προήλθε από διαφυγή σε εργαστήριο βιολογικού όπλου..."

      Υγ: Αυτό αδελφέ δεν είναι νεότερη πληροφορία, αυτό το λέγαμε ορισμένοι εξ'αρχης αλλά τότε μας έλεγαν ΨΕΚασμένους !!! Απλά τώρα βολεύει τις ΗΠΑ να στοχοποιήσουν εκ νέου την Κίνα (λόγω Ρωσίας ;;;) και το έβγαλαν στα μανταλάκια.

      Διαγραφή

    2. Και τέλος, μια συνοπτική απάντηση στα περί μασκοφορίας εντός των Ιερών Ναών και στο κατά πόσο αυτή η πράξη έχει σχέση με την Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση :

      Η οπισθάμβωνος ευχή που είναι η σφραγίδα και ανακεφαλαίωση όλων των αιτημάτων που εκφωνεί ο Ιερεύς λέει :

      «Ο ευλογών τους ευλογούντας σε, Κύριε, και αγιάζων τους επί σοι πεποιθότας, σώσον τον λαόν σου και ευλόγησον την κληρονομιίαν σου. Το πλήρωμα της Εκκλησίας σου φύλαξον αγία­σον τους αγαπώντας την ευπρέπειαν του οίκου σου. Συ αυτούς αντιδόξασον τη θεϊκή σου δυνάμει, και μη εγκαταλείπης ημάς τους ελπίζοντας επί σε. Ειρήνην τω κόσμω σου δώρησαι, ταις Εκκλησίαις σου, τοις ιερεύσι, τω στρατώ και παντί τω λαώ σου· ότι πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα τέλειον άνωθεν εστί, καταβαίνον εκ σου του Πατρός των φώτων, και σοι την δόξαν και ευχαριστίαν και προσκύνησιν αναπέμπομεν, τω Πατρί και τω Υιώ και τω Αγίω Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων»

      Ερωτήσεις :

      Όταν στον Οίκο του Χριστού και του Άγιου φοράς μάσκα, σε ποιον δείχνεις εμπιστοσύνη στον Οικοδεσπότη ή στο ύφασμα της μάσκας ;

      Αν δεν πιστεύεις στον Οικοδεσπότη πώς θα λάβεις Αγιασμό ; ("αγιάζων τους επί σοι πεποιθότας" λέει η ευχή)

      "Αγία­σον τους αγαπώντας την ευπρέπειαν του οίκου σου " λέει η ευχή και βέβαια ευπρέπεια δεν εννοεί μόνο τα χρυσοποίκιλτα των Ιερών Ναών και των αμφίων...

      "Μη εγκαταλείπης ημάς τους ελπίζοντας επί σε" λέει η ευχή... αλλά εσύ ελπίζεις στο πανί ;

      Καμία σχέση λοιπόν η μασκοφορία εντός των Ιερών Ναών με την Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση.

      Διαγραφή
  22. Πολυμενόπουλος Διονύσιος21 Ιουνίου 2022 στις 3:58 μ.μ.

    Συνέχεια Σχολίου: Για την είσοδο στις Εκκλησίες εγώ από ότι είδα οι πατέρες μας έκαναν ότι μπορούσαν καλύτερο όχι μόνο στα λόγια αλλά και στην πράξη ανάλογα με την αυστηρότητα των μέτρων και την δράση της Αστυνομίας. Στους περισσότερους Ναούς υπήρχε ελευθερία στο θέμα της μασκοφορίας και συνήθως οι περισσότεροι δεν φορούσαν μάσκες όσοι όμως επιθυμούσαν ήταν ελεύθεροι να φορούν. Νομίζω ότι και εδώ ορθά κατά πλειοψηφία έγιναν τα πράγματα. Στον αριθμό των πιστών στους Ναούς σχεδόν όλοι οι ιερείς μας διέτρεχαν τον κίνδυνο υψηλού προσωπικου προστίμου, εμείς 300 Ε έκαστος , Εκείνοι 2000 ή 3000 Ευρώ κάθε ιερέας και δεν είδα και δεν άκουσα κάποιες ευχαριστίες γι αυτή τους τη θυσία που έγινε όχι μία αλλά πολλές φορές. Τα είδες αυτά πουθενά αλλού έξω από το Πάτριο Ημερολογιο Ιωάννη; Ναι γίνανε σαν εξαίρεση και στην κρατούσα Εκκλησία, αλλά εδω δεν ήταν εξαίρεση αλλά συνήθως κανόνας και κανόνας με κόστος και με Πίστη. Και γι αυτό καυχόμαστε Ιωάννη για την Εκκλησία μας και τους Κληρικούς μας και εκείνους που έδιναν οδηγίες και έπρατταν ομοίως, τους Αρχιερείς μας. Και τέλος για τις πολύ δύσκολες ημέρες που η Πολιτεία κλείδωνε στην ουσία Ναούς με τον Νόμο και πάλι οι Πιστοί μας όλοι που ήθελαν να εξυπηρετηθούν είτε να Κοινωνήσουν είτε να εξομολογηθούν είτε οτιδήποτε άλλο εύρισκαν εξυπηρέτηση από τους κληρικούς μας και όπου υπήρχε δυνατότητα Κατακομβικών Συνάξεων και Λειτουργιών και στην Αθήνα και στην Επαρχία έγιναν τέτοιες Λειτουργίες που μας έδωσαν την ευκαιρία να ζήσουμε και εμείς οι ανάξιοι στον 21ο αιώνα στιγμές πρωτοχριστιανικές. Ποτέ στη ζωή μου δεν θα ξεχάσω αυτές τις Λειτουργίες που άρχιζαν πρωί - πρωί πριν χαράξει και πηγαίναμε σαν τους κλέφτες ντυμένοι με αθλητικά ρούχα δήθεν ότι γυμναζόμαστε το πρωί που ο αέρας είναι πιό καθαρός. Τί έπρεπε να γίνει δηλαδή στις δυσκολότερες αυτές μέρες ; Να πάνε οι Ιερείς μας να ανοίξουν τις Εκκλησίες να τους συλλάβουν, να τους περάσουν αυτόφορο, να τους επιβάλουν χρηματική ποινή και πιθανόν φυλακή και μετά να μην έχουμε ιερείς σε αυτές τις δύσκολες ημέρες; Αυτά τα γράφω για να ξέρουμε ότι οι Αρχιερείς μας και οι Ιερείς μας έκαναν στην συντριπτική τους πλειοψηφία όχι απλώς το καθήκον τους αλλά πολύ περισσότερα. Φέρθηκαν ως αληθινοί Πατέρες ας φερθούμε και εμείς απέναντί τους ως αληθινά τέκνα. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνω υπακοή στο λόγο του αδελφού Αριστοτέλη και θα απαντήσω συνοπτικά στον αδελφό Διονύσιο που γράφει :

      "Τί έπρεπε να γίνει δηλαδή στις δυσκολότερες αυτές μέρες ; Να πάνε οι Ιερείς μας να ανοίξουν τις Εκκλησίες να τους συλλάβουν, να τους περάσουν αυτόφορο, να τους επιβάλουν χρηματική ποινή και πιθανόν φυλακή και μετά να μην έχουμε ιερείς σε αυτές τις δύσκολες ημέρες; "

      Αγαπητέ Διονύσιε, η παρακάτω εικόνα προς απάντησή σου :

      http://orthodoxiskepsi.weebly.com/uploads/5/0/9/9/5099308/4815256_orig.jpg

      Υγ: Κι αυτή η γυναίκα και οικογένεια είχε, και παιδιά είχε, και σπίτι είχε και συγγενείς και φίλους είχε αλλά....είχε και την Χάρη του Αγίου Πνεύματος και έπραξε σύμφωνα με το Ευαγγέλιο ! Και στην περίπτωσή της δεν μιλάμε για Euro...αλλά για ΑΙΜΑ !

      Διαγραφή
    2. Και υπάρχει επίσης κι αυτή η εικόνα :

      http://2.bp.blogspot.com/_4OSqHncntP4/SnNMukDS52I/AAAAAAAAALQ/PVEFQGZ1M_8/s400/Artemios.jpg

      Κι αυτή η εικόνα :
      http://www.ekklisiastikos.gr/2009/07/1951-1953.html

      Αυτοί δεν ήταν ΓΟΧ ? Ή μήπως ήταν τα κορόϊδα της υπόθεσης ;

      Διαγραφή
  23. Πολυμενόπουλος Διονύσιος21 Ιουνίου 2022 στις 4:00 μ.μ.

    Συνέχεια Σχολίου Δεύτερη: Βήμα τρίτο το άρθρο που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της Συνόδου μας υπό ενός Αρχιερέως και δίνει όχι απλώς επαρκείς αλλά πλήρεις απαντήσεις στα ζητούμενα θέματα που έχουν σχέση με τον κορονοϊό , Ιωάννη μη ξεχνάς ότι είναι άρθρο της Ιστοσελίδας της Συνόδου και ούτε τυχαία μπήκε και πιστεύω ότι πριν δημοσιευθεί είχε την συγκατάθεση του Μακαριωτάτου και εκ των προτέρων ή και εκ των υστέρων την συγκατάθεση όλων. Άλλωστε πάντοτε ο Πρόεδρος της Συνόδου έχει εξουσιοδότηση σε επείγουσες περιπτώσεις να ενεργεί και εκ των υστέρων δηλώνεται και οι συμφωνία των υπολοίπων Αρχιερέων. Οπότε το ωραιότατο αυτό κείμενο δεν εξέφραζε την άποψη μόνο ενός Αρχιερέως. Και τώρα έρχομαι στον αδελφό μας τον Αριστοτέλη που τον συμπαθώ ιδιαιτέρως, αν και δεν τον γνωρίζω προσωπικά, γιατί γράφει λίγα λόγια και σταράτα. Αδελφέ Αριστοτέλη το ιστολόγιο αυτό μπορεί να γράφει όποτε θέλει, για ότι θέλει και ότι θέλει κανείς δεν αμφισβητεί αυτή την ελευθερία σας, αλλά ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί που δεν κάνουμε το κέφι μας αλλά βγήκαμε με Την Χάρη Του Θεού σε ένα αγώνα για να ελευθερωθεί η Εκκλησία όλη η Εκκλησία όχι μόνο η μερίδα η δική μας των ΓΟΧ, εμείς είμαστε ελεύθεροι, από την αιχμαλωσία του Οικουμενισμού, δεν βγήκαμε σε ένα αγώνα για να παίζουμε. Εάν θέλετε να κάνετε κριτική σε οπιονδήποτε είτε Αρχιερέα είτε Σύνοδο κάνετε ότι νομίζετε αλλά να πείτε κάτι σοβαρό . Μήπως κάποιος δεν είναι Ορθόδοξος; Μήπως κάποιος δεν είναι ηθικός; Μήπως κάποιος δεν φροντίζει ποιμαντικά το ποίμνιό του; Τέτοιες κατηγορίες αν έχετε πείτε αυτές δημόσια τότε καλό θα κάνετε. Κάτι άλλες κουβεντούλες όπως άκουσα πρόσφατα από ένα άλλο αδελφό ότι ο τάδε Αρχιερέας ξέρει τον τάδε δημοσιογράφο και μίλησε μάλιστα μαζί του και μήπως τον επιρρεάζει κ.λ.π. αυτά με συγχωρείτε δεν πρέπει να μας απασχολούν, κατά την γνώμη μου. Ας σοβαρευτούμε όλοι και πρώτος εγώ που το γράφω οι μέρες είναι δύσκολες και θα γίνουν μάλλον δυσκολότερες, η μεταξύ μας Ενότητα, πρώτα ψυχική και καρδιακή, Ενότητα στους Αρχιερείς μας, στον Κλήρο μας, στους Μοναχούς μας και τέλος σε μας τους συνήθως διαμαρτυρόμενους με πρώτον τον γράφοντα, είναι Εντολή Του Χριστού μας και αναγκαία συνθήκη για να συνεχίσουμε τον Αγώνα μας. Μη μας πλανά ο διάβολος εκείνος θα χαρεί χαρά μεγάλη εάν διαιρεθούμε και αποτύχουμε, αλλά Ο Χριστός μας αγαπά Την Εκκλησία Του και εμας τα παιδιά Του και θα κάνουμε την προσπάθειά μας για την Αγάπη Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τι θα πιστέψετε και ποιούς θα ακολουθήσετε είναι προσωπικό σας θέμα.
      Ήταν ώρα να ειπωθούν δημοσίως τα πράγματα ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ, αναλυτικότερα σχόλια και με επιχειρήματα που επισημαίνουν την, όχι κρατική αλλά την, επιεικώς, "σχεδόν κρατική" στάση της Συνόδου, θα βρείτε σε πρόσφατα άρθρα.
      Όχι μόνο ΔΕΝ έχουν οι ΓΟΧ την καλύτερη Σύνοδο από την αρχή του αγώνα-αυτό που είπατε είναι ακρότητα- αλλά:
      Ο λόγος Της Αληθείας ορθοτομείται από ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ρασοφόρους της οι οποίοι όμως μνημονεύουν αυτούς που ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.

      Κι εδώ ο Νικόλαος και ο άλλος αδελφός ας δώσουν την απαραίτητη βαρύτητα και ας προβληματιστούν για το πώς,
      αν και πού θα συνεχίσουν να κάνουν υπακοή, όπως κι εγώ.
      Συμπληρώνω το σχόλιο του αδελφού που ανήρτησε την φωτογραφία της Νεομάρτυρος Αγίας Αικατερίνης και πολύ καλά έκανε, με το παράδειγμα του Αγίου Χρυσοστόμου που ενώ έκλειναν οι Εκκλησίες κατ' εντολή των Ελλήνων Σεργιανιστών και με την βοήθεια του κράτους,αυτός ατρόμητος δε καταλάβαινε ούτε από εξορίες, αλλά και με το παράδειγμα του απλού λαού.
      Μπορείτε εσείς να επιμένετε για το αντίθετο, η αλήθεια όμως ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ Κ.Διονύσιε.
      Και ως γνωστόν λαός και κλήρος είμεθα ενώπιον Κυρίου ίσοι,
      ενώ ανάλογα με το αξίωμα θα κριθεί κάποιος αυστηρότερα.
      Στο τώρα ο λαός είναι,θα αρκεστώ στον χαρακτηρισμό του αδελφού, ακατήχητος και διακατέχεται από στάση πλήρους ανοχής και υπακοής στους Επισκόπους και λοιπούς ρασοφόρους των ΓΟΧ,σε όλες τις Συνοδούς που υπάρχουν.

      Κατ' οικονομία, για τις εκκλησιαστικές μου ανάγκες θα κάνω υπακοή σε κάποιον ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ ιερέα,όταν τον βρω.
      Ως τότε κάθε προσπάθεια να βγαίνει αλάθητοη και τέλεια η ακριβώς το αντίθετο Σύνοδος,
      θα λαμβάνει και την/τις απάντηση/σεις που αρμόζουν.
      Καλό ευλογημένο απόγευμα.

      Διαγραφή
    2. Διονύση μου θα αφήσεις να γράψω αυτά που θέλω η σε κάθε σχόλιο θα γράφεις 3000 γραμμές και;
      Δεν χρειάζεται να γράψω συνταρακτικά και ούτε σκοπεύω. Πάντοτε γράφω με απλότητα διότι έτσι μου αρέσει. Θα με αφήσεις λοιπόν διότι είναι ολίγον αδύνατον κάθε φορά να σου απαντώ σε τόσο μεγάλα κείμενα που γράφεις.

      Διαγραφή

    3. Αδελφέ Αριστοτέλη :

      Την πρώτη κίνηση πρέπει να την κάνει ο πιστός λαός, αυτός είναι ο φύλακας της Πίστεως σύμφωνα με την Εγκύκλιο της Συνόδου των Ορθοδόξων Πατριαρχών του 1848:

      ” Σε εμάς ούτε Πατριάρχες ούτε Σύνοδοι θα μπορούσαν να εισάγουν καινούργιες διδασκαλίες, επειδή φύλακας της πίστεως είναι αυτό το σώμα της Εκκλησίας, δηλαδή ο ίδιος ο λαός, ο οποίος θέλει το θρήσκευμα αυτού αιωνίως αμετάβλητον και όμοιον με των Πατέρων αυτού “.

      Και όσο μαζική είναι η κίνηση αυτή τόσο θάρρος θα πάρουν και οι Ιερείς για να κάνουν κι αυτοί το επόμενο βήμα.

      Στο τέλος θα βρεθεί και ο Επίσκοπος.

      Διαγραφή
    4. Κατάλαβες γιατί πρόσφατα εστίασα λοιπόν την ευθύνη στο λαό αδελφέ;Γιατί μεν την πρώτη ευθύνη την έχει ο κλήρος αλλά ο λαός έχει ελεύθερη βούληση,
      αν θέλει κάνει υπακοή αν δεν θέλει δεν κάνει.
      Καμία μαζική αντίδραση μην περιμένεις,πήγαιναν στην Εκκλησία με μάσκες,στη φύση για τρέξιμο και άθληση με μάσκες.
      Η απόλυτη αποβλάκωση,
      τα μυαλά τους κομπόστα,όπως το είχαν πει στο τραγούδι τους οι Αρτέμης και Ευθύμης.

      Διαγραφή
  24. Πολυμενόπουλος Διονύσιος21 Ιουνίου 2022 στις 8:50 μ.μ.

    Μετά το τελευταίο μου σχόλιο και τελικό που λογω μεγάλου μεγέθους στάλθηκε σε τρείς συνέχειες, πέρα από τις απαντήσεις του Αριστοτέλη και του Κυριάκου που κρύβεται πίσω από το ψευδώνυμο the cave dweller θα επιθυμούσα και εγώ αλλα πιστεύω και εκατοντάδες αναγνώστες κληρικοι και λαϊκοι να διαβασουν ενα δικό σου τελευταίο σχόλιο Νικόλαε ή δασκαλε γιατί κυρίως η δική σου τελικη τοποθέτηση εχει για μας αξία ως προς το παρόν και μέλλον αυτού του ιστολογίου στην συνειδησή μας. Αναμενουμε λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Διονύση μου δεν 'αναμένουμε" καμία απάντηση του Νικόλαου. Ανοίγεις την συζήτηση και την κλείνεις όπως θέλεις και όποτε θέλεις γράφοντας περί τελευταίου σχόλιου - τελικής τοποθέτησης του Νίκου;; Ζήτησες εξηγήσεις και τώρα δεν θέλεις απαντήσεις; Τι τακτική είναι αυτή;
      Πρόσβαλες εμμέσως τον Νίκο και προσβάλεις και εμένα με το "άδειασμα" περί τελευταίου σχόλιου από τον τάδε και μαλιστα δίχως καμία συγνώμη; Δηλαδή να καταλάβω μόνο να γράψεις εδώ ήθελες και όταν θες και όπως θες; Τι να πω πραγματικά.... Λόγω νηστείας το αφήνω ως έχει. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  25. Νικόλαε είναι η πρώτη φορά που θα σου ζητήσω να κάνεις μια ανάρτηση.
    Δεν γνωρίζω αν έχεις αναφερθεί στον Άγιο Ιωάννη τον Χοζεβίτη από την Ρουμανία.
    Γνωρίζω ότι θα κάνεις ενδελεχή έρευνα και εφόσον έχεις πλήρη γνώση περί του βίου του θα είναι ιδιαίτερη η χαρά σου να μιλήσεις για τον ησυχαστή Άγιο από την Μονή Αγίου Σάββα που αποτειχίστηκε για να μη συλλειτουργηθεί ξανά με Πατέρες που κοινωνούσαν άμεσα ή έμμεσα με τους Οικουμενιστές.
    Υπόδειγμα ασκητή και ομολογητή,
    να έχουμε την ευχή του Αγίου Ιωάννη και να πρεσβεύει και για εμάς.
    Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο αυτό έχω αναρτήσει (είναι αναδημοσίευση). Δυστυχώς αδελφέ μου δεν έχω καθόλου χρόνο αυτή την περίοδο. https://krufo-sxoleio.blogspot.com/2015/08/blog-post_71.html

      Διαγραφή
  26. https://www.romfea.gr/patriarxeia-ts/patriarxeio-mosxas/50782-ekklisi-borispol-antoniou-gia-nisteia-kai-prosefxi

    https://www.romfea.gr/patriarxeia-ts/patriarxeio-mosxas/50783-empristiki-epithesi-se-ekklisia-tou-patriarxeiou-mosxas-sto-lviv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολυμενόπουλος Διονύσιος22 Ιουνίου 2022 στις 3:00 μ.μ.

    Ιωάννη με το τελευταίο μακροσκελές σχόλιο μου ( τρια μερη) δεν απαντούσα μόνο σε σένα αλλά στον γενικωτερο προβληματισμό που εχεις και εσύ και ο Νίκος και ο Κυριακος και ο Αριστοτέλης και άλλοι πολλοί αδελφοί για τα όσα εγιναν τα τελευταία χρόνια. Αδελφοι κυριως από την Αθήνα εκτιμούν ότι υπάρχουν διαθέσεις για διασπαστικές κινήσεις στον χωρο μας κυριως από λαϊκούς. Ελπιζω να σφάλλουν στις εκτιμησεις τους. Εγω ως αδελφός οτι είχα να πω για τον γενικωτερο αυτο προβληματισμό το είπα απευθυνόμενος, αν προσεξεις τα γραφομενα ,με γενικό τρόπο. Αν θελετε προσεξτε τα εαν οχι πεταξτε τα η επιλογή και το πνευματικο κερδος η ζημια θα είναι δικη σας. Εγω οτι επραξα εγινε μονο απο αγαπη εαν παρολλα αυτα σας στενοχωρησα σας ζητω συγγνωμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολυμενοπουλος Διονυσιος22 Ιουνίου 2022 στις 3:15 μ.μ.

    Επισης Ιωαννη η καρδια και ουσια του θεματος της διαφωνιας μας οχι μονο μαζι σου αλλα και με τους αλλους αδελφους εχει ηδη απαντηθει απο μερους μου. Δεν εχω να προσθεσω τιποτε αλλο. Αν ολα αυτα που σας εγγραψα τουλαχιστον δεν σας προβληματισαν τοτε ειναι ματαιο να συνεχισω περισσοτερο και κουραστικο και για τους αναγνωστες και για μενα. Οσοι γνωριζουν εστω σε καποιο βαθμο τους προβληματισμους που διατυπωθηκαν μπορουν να βγαλουν καποια συμπερασματα και αυτο νομιζω ειναι στην ουσια το ζητουμενο. Εδω δεν κανουμε ανταγωνισμο προσωπων αλλα αντιπαραθεση σκεψεων και ιδεων ο καθε αναγνωστης ας λαβει ως χρησιμο αυτο που ο ιδιος αξιολογει ως χρησιμο γι αυτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
    Το παρόν ιστολόγιο από την αρχή της λειτουργίας του προσπαθεί (χωρίς πάντοτε να το καταφέρνει) να βαδίζει στη μέση οδό χωρίς ακρότητες, κριτικάροντας χωρίς να συκοφαντεί, επαινώντας χωρίς να κολακεύει.
    Το ίδιο κάνει και στα θιγόμενα ζητήματα. Π.χ.:
    Δεν θεωρεί το εμβόλιο "χάραγμα του Αντιχρίστου", ούτε όμως και "επαινετή πράξη αγάπης προς τον συνάνθρωπο".
    Δεν θεωρεί τον Πούτιν "σωτήρα του κόσμου" (Σωτήρας είναι μόνο ο Χριστός), ούτε όμως και "αιμοδιψή, πολεμοχαρή και τέρας".
    Δεν θεωρεί την Σύνοδό μας "άντρο προδοτών και ανίκανων", ούτε όμως και "καθέδρα αγίων και αλαθήτων".
    Κάθε επώνυμος σχολιαστής είναι ευπρόσδεκτος να σχολιάζει, εφόσον δεν βωμολοχεί ή συκοφαντεί, χωρίς αυτό απαραίτητα να σημαίνει ότι με όλες τις απόψεις του είναι σύμφωνος ο διαχειριστής.
    Αν κάποιος θεωρεί ότι το δίκαιο είναι με το μέρος του είναι δικαίωμά του, αν όμως προσπαθεί να το επιβάλει με το ζόρι στον άλλον για να τον "σώσει", απλά ματαιοπονεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συμφωνώ αγαπητέ Δάσκαλε.Φρονω επακριβώς όπως εσύ τα προαναφερθέντα στο τελευταίο σχολείο σου.Δεν λέω τίποτε άλλο διότι με καλύψεις πλήρως.Ορθοδοξος αδελφός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Παρεμβαίνοντες περαιτέρω...

    https://youtu.be/LZrO-Sf9aPo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ιδού ποιοι είναι οι "ήρωες" της Ουκρανίας που ο θεοκατάρατος παρομοίασε με τους Ήρωες του Μεσολογγίου:
    https://ellinonea.blogspot.com/2022/06/blog-post_79.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή