"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Σόδομα (Ρωσικό ντοκιμαντέρ σχετικά με την προπαγάνδα της ομοφυλοφιλίας) - και ένα σχόλιο

 

Sodom - Σόδομα. Ρωσικό ντοκιμαντέρ σχετικά με την προπαγάνδα της ομοφυλο from Τράπεζα Ἰδεῶν on Vimeo.


ΣΧΟΛΙΟ: Ο γνωστός κ. Ανδρέας Κονάνος σε πρόσφατο βίντεό του (εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=NdE0C8rgUcY ) αποδέχεται την βλάσφημη θέση ότι ομοφυλόφιλος γεννιέσαι, δεν γίνεσαι! Σχολίασα τα εξής:

"Αγαπητέ Ανδρέα, ελπίζω να αντέχεις την κριτική. Πρώτον, συγχέεις την Αγάπη με την ερωτική έλξη και το σεξ. Δεν υπηρετείται η Αγάπη με την αγαπολογία, αγαπητέ μου! Δεν κηρύττεις με τέτοιο τρόπο την όντως Αγάπη, δηλαδή τον Χριστό, αλλά μια ψεύτικη "αγάπη", έναν διαστρεβλωμένο "Χριστό" (=Αντίχριστο). Επίσης λες  ψέματα (άθελά σου ελπίζω): αν ο ομοφυλόφιλος αδελφός μου (τον οποίο αγαπώ ως πρόσωπο, όπως και κάθε αμαρτωλό, επειδή εγώ πρώτος είμαι ο μεγαλύτερος αμαρτωλός) "γεννήθηκε έτσι" (δηλαδή γεννήθηκε με έμφυτο το πάθος - όπως αποκαλούν οι Πατέρες την αμαρτία - της ομοφυλοφιλίας), τότε κι εγώ ο μέθυσος "γεννήθηκα έτσι" (με έμφυτο το πάθος της μέθης) και δεν χρειάζεται να αγωνιστώ να αλλάξω. Αλλά και ο φονιάς "γεννήθηκε έτσι", και ο παιδεραστής και ο κτηνοβάτης και ο κλέφτης και ο οργίλος και όλοι οι αιχμάλωτοι στα πάθη μας "γεννηθήκαμε έτσι", πλάσματα ενός σαδιστή Θεού. Ναι, έναν τέτοιον Θεό διδάσκεις, αγαπητέ μου Ανδρέα. Είθε να μετανοήσεις! 

Υ.Γ. Σε συγχαίρω όμως που παραιτήθηκες της Ιερωσύνης! Αυτό έπρεπε να γίνει και κακώς σε κατηγορούν".

1 σχόλιο:

  1. Αυτοί οι μοντέρνοι "αγαπούληδες" και οι οικουμενιστές θα φέρουν τον Αντίχριστο!
    Μακρυά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή