"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Εξαιρετική συνομιλία Πρωτοπρ. Πέτρου Χιρς με τον Αρχιμ. Σάββα τον Αγιορείτη για το πως θα ζήσουμε μέσα στον σύγχρονο διωγμό της Ορθοδοξίας


ΠΗΓΗ

(Ευχαριστούμε τον αδελφό για την παρακάτω αποσπασματική απομαγνητοφώνηση).

Στὸ βίντεο θὰ ἀκούσετε, σὺν τοῖς ἄλλοις, τὶς παρακάτω θέσεις:
«Τὸ πρῶτο ποὺ πρέπει νὰ καταλάβουμε, εἶναι ὅτι ἔχουμε ἕνα διωγμό. Δὲν εἶναι αὐτὸ οὔτε αὐθόρμητο, οὔτε τυχαῖο· εἶναι προσχεδιασμένο ὅλο αὐτὸ τὸ θέμα τοῦ ΄΄κοροϊδοϊοῦ΄΄».
«Εἶναι ἀπαράδεκτο, εἶναι ὀλιγοπιστία, εἶναι, ὅπως εἴπαμε, βλασφημία τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (σ.σ. νὰ φορᾶμε μάσκες ἐντὸς τῶν ἱερῶν ναῶν)»
«Σὲ καμμιὰ περίπτωσι δὲν μπορεῖ νὰ καλυφθῇ κάποιος καὶ νὰ πῇ ἀφοῦ μοῦ τὸ εἶπε ὁ Ἐπίσκοπος (σ.σ. νὰ μὴ ἀσπαζόμαστε τὶς ἅγιες εἰκόνες) δὲν θὰ τὸ κάνω»... «ἢ καὶ Σύνοδος ἀκόμη ὁλόκληρη ἢ καὶ ὅλες οἱ Σύνοδοι καὶ Πανορθόδοξος νὰ γίνῃ, ποὺ νὰ μᾶς ἀπαγορεύῃ τὴν προσκύνησι τῶν ἱερῶν εἰκόνων ἢ τὴν θεία μετάληψι ἢ καὶ τὴν προσκύνησι τῆς χειρὸς τοῦ Ἱερέως, αὐτὸ εἶναι ἀντίθετο μὲ τοὺς ἱεροὺς κανόνες καὶ δὲν ἐπιτρέπεται νὰ ὑπακούσουμε σὲ καμμιὰ περίπτωσι».

Ἐξιστορεῖ θαῦμα στὴν Ρουμανία σχετικὸ μὲ τὸν κορωναϊό.

«Ἐμεῖς οἱ ἴδιοι διώχνουμε τοὺς ἀσθενεῖς ἀπὸ τὸ ἰατρεῖο. Εἶναι τραγικό. Καὶ ὅπως μοῦ ’λεγε ἕνας λαϊκός, πάρα πολὺ εὔστοχα, σήμερα, μοῦ λέει, οἱ ποιμένες, πάτερ μου, κλείστηκαν μέσα στὸ μαντρὶ καὶ τὰ πρόβατα τά ’κλείσαν ἀπ’ ἔξω νὰ τὰ φᾶν’ οἱ λύκοι. Αὐτὸ ἔγινε τώρα. Κλειστήκαμε οἱ Ἀρχιερεῖς καὶ οἱ ἱερεῖς καὶ κάνουμε μόνοι μας λειτουργίες μὲσ’ στοὺς ναούς, καὶ τοὺς λαϊκοὺς τοὺς ἀφήνουμε ἀπ’ ἔξω [...] Ἐκκλησία εἴμαστε ὅλοι μαζί. Δὲν ἐπιτρέπεται ὁποιονδήποτε ἄνθρωπο νὰ κόβῃς ἀπὸ τὴ θεία λειτουργία καὶ τὴ θεία κοινωνία. Ἀπαγορεύεται. «Τὸν ἐρχόμενον πρός με οὐ μὴ ἐκβάλω ἔξω» [...] Δηλαδή, κάνουμε μιὰ ἐλίτ;».
«Δυστυχῶς, καὶ νὰ τὸ ποῦμε κι αὐτό, ἔχουμε πέσει πολὺ βαριὰ ἠθικά... καὶ γι’ αὐτὸ τώρα λοξοδρομοῦμε καὶ στὴν πίστι...»
«Ὁ ναὸς σὲ καμμιὰ περίπτωσι δὲν εἶναι χῶρος ὅπου μεταδίδεται ἀσθένεια».
«Δὲν ἐπιτρέπεται νὰ κάνουμε ὑπακοὴ σὲ ἕνα νόμο ἄνομο».
«Νὰ συσπειρωθοῦμε κοντὰ σὲ ἱερεῖς σωστούς, γιατὶ κακὰ τὰ ψέματα, δυστυχῶς ζοῦμε μία μεγάλη κατάπτωσι καὶ τοῦ κλήρου. Ὁ ἴδιος ὁ ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς τὸ εἶχε προφητεύσει αὐτό [...] Καὶ ἕνας σύγχρονος φωτισμένος γέροντας, ποὺ κοιμήθηκε πρὶν λίγο καιρὸ ἔλεγε, ἐπὶ λέξει, ὅτι ζήτημα νὰ βρῇς 200 σωστοὺς ἱερεῖς σήμερα στὴν Ἑλλάδα. Εἶναι τραγικό...».
«Μία σύγχρονη ἀσκήτρια [...] Χριστίνα τὸ ὄνομά της [...] εἶδε τὸ Χριστό, τῆς παρουσιάστηκε, ὄχι στὸν ὕπνο, ὁ Ὁποῖος τῆς εἶπε ὅτι ἀπὸ τοὺς Ἀρχιερεῖς ποὺ ὑπῆρχαν τότε στὴν Ἑλλάδα, οἱ 8 μόνον εἶναι δικοί μου. Μιλᾶμε γιὰ 8-10 χρόνια πίσω. Ἀπὸ τοὺς τότε 80 Ἀρχιερεῖς, πόσους εἴχαμε, οἱ 8 ἦταν δικοί Του, τοῦ Χριστοῦ μας. Δὲν ξέρω σήμερα πόσοι θά, ἂς μὴ τολμήσουμε νὰ ποῦμε τὸν ἀριθμό, εἶναι τοῦ Χριστοῦ. Ἡ μεγαλύτερη ἁμαρτία δὲν εἶναι τὰ ἠθικά, στὰ ὁποῖα δυστυχῶς ἔχουμε βουλιάξει, ἀλλὰ εἶναι ἡ ἁμαρτία στὴν Πίστι. Καὶ ἐμεῖς, ὡς Ἑλλαδικὴ Ἐκκλησία, ἔχουμε κάνει ἕνα ἀνοσιούργημα, δύο ἀνοσιουργήματα ἀπέναντι στὴν Πίστι. Τὸ ἕνα εἶναι αὐτὸ ποὺ ἔγινε τὸ 2016 στὴν Κρήτη, στὸ Κολυμπάρι, ὅπου καταπροδώσαμε τὴν Πίστι, καὶ εἴπαμε ὅτι οἱ αἱρετικοὶ παντὸς εἴδους, οἱ Προτεστάντες, οἱ Παπικοὶ κ.λπ., εἶναι
Ἐκκλησίες, τοὺς δώσαμε τὸ ὄνομα. Ἀναγνωρίσαμε, δηλαδή, τὶς αἱρέσεις ὡς Ἐκκλησίες. Αὐτὸ εἶναι μέγα ἀνοσιούργημα καὶ βλασφημία στὴν Πίστι τοῦ Χριστοῦ. Καὶ τὸ δεύτερο ἀνοσιοῦργημα εἶναι ποὺ ἀναγνωρίσαμε τὸ Σχίσμα αὐτό, τοὺς ψευτο-Ἐπισκόπους τῆς ψευτο-Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας (...ποὺ εἶναι ἀχειροτόνητοι καὶ αὐτοχειροτόνητοι)... Καὶ δυστυχῶς αὐτοὺς τοὺς ἀνθρώπους, Ἀρχιερεῖς δικοί μας τοὺς στήνουν δίπλα τους καὶ κάνουν μαζί τους Λειτουργία [...] Φυσικὰ καὶ δὲν γίνεται Λειτουργία τότε, καὶ ὄχι μόνο δὲν γίνεται λειτουργία σὲ αὐτὴν τὴν περίπτωσι, ἀλλὰ αὐτοὶ ποὺ τὸ κάνουνε δέχονται κρίμα και κατάκριμα ἀπὸ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα».
Διηγεῖται σύγχρονη ἐμφάνισι τῆς Παναγίας μας, κατὰ τὴν ὁποία, ἀνέφερε σὲ σύγχρονο ἐνάρετο Γέροντα τρεῖς μεγάλες ἁμαρτίες τῶν Ἑλλήνων, γιὰ τὶς ὁποίες εἶναι θλιμμένη: Τὴν βλασφημία, τὶς ἐκτρώσεις καὶ τὰ παρὰ φύσιν ἁμαρτήματα (ἀναφέρει καὶ παραδείγματα, διότι οἱ σύγχρονοι τείνουμε νὰ τὰ θεωρήσουμε ὅλα φυσιολογικά).
«Πρέπει νὰ ἐπιλέγουμε τὸν σωστὸ πνευματικό».
«Δὲν εἴμαστε ἄλογα πρόβατα, εἴμαστε λογικὰ πρόβατα, ὁπότε θὰ πρέπῃ νὰ κρίνουμε καὶ τοὺς πνευματικούς, ὄχι νὰ τοὺς κατακρίνουμε, ἀλλὰ νὰ τοὺς κρίνουμε γιὰ νὰ διακρίνουμε, ὅπως εἶπε ὁ μακαριστὸς ὁ πατὴρ Μυτιληναῖος, τὸν σωστὸ ἀπὸ τὸν ἐσφαλμένο, ἀπὸ τὸν ἀπατεῶνα. Πῶς θὰ ξεχωρίσῃς τὸν λύκο ἀπὸ τὸν ἀληθινὸ ποιμένα; Θὰ πρέπει νὰ ἔχῃς κάποια κριτήρια. Θὰ πρέπη νὰ κρίνῃς. Καὶ ὁ ἴδιος ὁ Χριστός μας μᾶς εἶπε: «τὴν δικαίαν κρίσιν κρίνατε». Εἶπε τὸ : «μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε», καὶ τὸ ὁποῖο τὸ ἔχουν γιὰ καραμέλα κάποιοι Ἀρχιερεῖς κ.λπ. καὶ ἐννοοῦν «μῆ ἀσχολῆστε καθόλου, οἱ Ἀρχιερεῖς εἶναι στὸ ἀπυρόβλητο, ἢ καὶ οἱ Ἱερεῖς, καὶ μποροῦν νὰ κάνουν ὅ,τι θέλουν καὶ νὰ λένε ὅ,τι θέλουν». Ποιὸς τὸ εἶπε αὐτό; Ὅλοι αὐτοὶ ὑπόκεινται στὸ Εὐαγγέλιο καὶ στους ἱεροὺς κανόνες, καὶ πρέπει αὐτὰ ποὺ λένε καὶ συμβουλέυουν τοὺς ἀνθρώπους νὰ συμφωνοῦν μὲ αὐτὰ ποὺ λένε οἱ ἱεροὶ κανόνες».

1 σχόλιο: