«Κυρία ……… , χαίρετε!
Στὸν φάκελο ποὺ σᾶς δίδω ὑπάρχουν κάποια φυλλάδια γιὰ ἐνημέρωσι γύρω ἀπὸ τὰ Θρησκευτικά, ἀλλὰ καὶ γενικῶς γιὰ τὴν παρεχομένη Παιδεία σήμερα. (σ.σ. τὸ ἕνα φυλλάδιο περιεῑχε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ἀπόφασι τοῦ ΣτΕ κατὰ τῶν Θρησκευτικῶν, καὶ ἄρθρα τοῦ Συντάγματος καὶ τοῦ δημοσιοϋπαλληλικοῦ κώδικα, ποὺ συνιστοῦν συμμόρφωσι στὶς ἀποφάσεις τῶν Δικαστηρίων καὶ ἀνυπακοὴ ἢ τοὐλάχιστον ἀντίδρασι σὲ παράνομες διαταγὲς καὶ ἀποφάσεις ).
Ὡς μέλος τοῦ Δ.Σ. τοῦ Συλλόγου Γονέων καὶ Κηδεμόνων σᾶς ἐνημερώνω ὅτι στὴν Γενική μας Συνέλευσι, ἀπεφασίσαμε νὰ ζητήσουμε ἀπὸ ἐσᾶς τοὺς δασκάλους τῶν παιδιῶν μας νὰ διδάσκετε μόνον ὅ,τι εἶναι ὀρθόδοξο ἀπὸ τὰ βιβλία (σὰν μιὰ πρώτη ἀντίδρασι).
Σᾶς παρακαλῶ, δεχθῆτε τὴν ταπεινή μου πρότασι, ποὺ πηγάζει πιστεύω ἀπὸ τὴν πλειονότητα τῶν γονέων τοῦ σχολείου μας: Θὰ μπορούσατε νὰ διδάσκετε ἀπὸ φυλλάδια (ἢ ἀπευθείας) ἀπὸ τὸ βιβλίο ποῦ σᾶς ἀποστέλλω (σ.σ. τῆς ἔδωσα ἕνα βιβλίο θρησκευτικῶν τῆς γ΄ δημοτικοῦ, τοῦ 1981) ἢ ἄλλα παρόμοια. Τὸ ἀποσταλλὲν ἐνδεχομένως ἔχει κάποιες μικρὲς ἀστοχίες, ἀλλὰ εἶναι ἄκρως καλύτερο ἀπὸ τὸ πολυθρησκειακὸ-ἀντισυνταγματικὸ σημερινό.
Συγχωρέστε μου τὸ θάρρος νὰ φαίνεται ὅτι ἐπεμβαίνω στὸ ἔργο σας, ἀλλὰ πιστεύω ὅτι καὶ ἐσεῖς ὡς Ὀρθόδοξη, Ἑλληνίδα καὶ μάνα κατανοεῖτε τὴν ἀγωνία μας. Μὲ ἐν Χριστῷ ἀγάπη, Ἀ……»
Πρίν ἀπό 2-3 χρόνια, εἶπα σ' ἕνα καθ' ὅλα ἄξιον καί τίμιον Καθηγητήν Πανεπιστημίου (εὐτυχῶς, ὑπάρχουν ἀκόμη μερικοί τέτοιοι!) ὅτι, κατά κανόνα, στά Ἑλληνικά Πανεπιστήμια οἱ "καθηγηταί" πωλοῦν τήν ψυχήν των στόν Διάβολον διά μίαν θέσιν ἤ προαγωγήν. Κι ἐκεῖνος μοῦ ἀπήντησεν ὡς ἑξῆς: "Ἡ θέσις ἤ ἡ προαγωγή εἶναι πολύ, τήν πωλοῦν ἀκόμη καί γιά ἕνα εὐρώ!" Ὑποθέτω ὅτι τά ἴδια συμβαίνουν καί στήν ΜΕ, ἀλλά καί στήν Στοιχειώδη ἐκπαίδευσιν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαίνουν από αυτά οι αριστεροί δάσκαλοι και καθηγητές. Οι αριστεροί δάσκαλοι και καθηγητές, κατά κανόνα είναι αντίχριστοι, δεν μπορούν να διδάξουν Τον Χριστόν, καθόσον ολοι αυτοί είναι δαιμονισμένοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μόνη λύση αποτείχιση από το μάθημα, έξω από την αίθουσα κατά τη διάρκεια του μαθήματος, δίνοντας και στους άλλους μαθητές και δασκάλους, το παράδειγμα του εν Χριστώ Αγώνα.
Τούτο είναι το έννομο συμφέρον Του Ορθοδόξου Χριστιανού σε μια " ευνομούμενη" κοινωνία. Έτσι χτίζονται οι συνειδήσεις των Πιστών.
Έτσι πρακαλειται και το κοινό δέος, και οι υπεύθυνοι και η δημοσιότητα δίνουν ενδιαφέρον, διοτι ουδείς μέχρι τώρα, εξ όσων γνωρίζοουμε, απέχει από το " μαθημα".
Ἡ δασκάλα δὲν εἶναι ἄθεη ἢ πολέμια τῆς Ἐκκλησίας. Τὸ γράμμα ἐπέτυχε τοῦ σκοποῦ του, ἑως ἑνὸς βαθμοῦ. Κέρδος εἶναι καὶ αὐτό, μέχρι καὶ ἐὰν γίνῃ κάποια πιὸ καλὴ κίνησι (ἐμεῖς κάτι σχεδιάζουμε ἀκόμη, σὺν Θεῷ). Πάντως συμφωνῶ ὅτι ἐδῶ ποὺ φθάσαμε, ποὺ δὲν φαίνεται νὰ ὑπάρχῃ ἐλπίδα γιὰ κάποια ἀλλαγή, "ἡ μόνη λύσι εἶναι ἡ ἀποτείχιση ἀπὸ τὸ μάθημα" καὶ ἐπιπροσθέτως μέγας ἀγώνας ἐν ἀγάπη καὶ ταπεινώσει κατηχήσεως στὴν οἰκογένεια καὶ τὴν Ἐκκλησία.
ΔιαγραφήΠρό δωδεκαετίας περίπου, ὅταν ὁ μεγάλος μου γιός ἦτο στό Λύκειον, μοῦ ἐζήτησε τήν ἄδειαν νά συμμετάσχῃ στήν ἐκδρομήν, πού θά τούς ἐπήγαινε τό Λύκειον στήν Θεσσαλονίκην. Ὅταν ἐζήτησα νά μάθω τό πρόγραμμα ἀπό τούς "καθηγητάς" (διάβαζε "καθικιτάς"), ὁ "ὑπεύθυνος" τῆς ἐκδρομῆς μοῦ εἶπε ὅτι θά τούς ἐπήγαιναν στά κέντρα διασκεδάσεως μέχρι πρωΐας!!! Ὅταν παρετήρησα ὅτι αὐτό δέν εἶναι ἐπιτρεπτόν, καί μάλιστα ἐν μέσῳ Μ. Τεσσαρακοστῆς, μοῦ ἀπήντησε μέ περισσήν αὐθάδειαν: "Στήν Βανδή θά τούς πᾶμε!" Τότε παρετήρησα ὅτι, ἀντί αὐτοῦ, θά ἔπρεπε νά τούς πᾶνε νά προσκυνήσουν τό Ἅγιον λείψανον τοῦ Ἁγίου Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ. Ξέρετε τί μοῦ ἀπήντησεν ὁ ἄθλιος; "Ἐκεῖ νά τούς πᾶς ἐσύ!!!" (Θά ἔπρεπε, βεβαίως, ν' ἀναφέρω καί τόν Ἅγιον Δημήτριον, ἀλλ' ἐκείνην τήν στιγμήν, πού εἶχα ἤδη ὀργισθῆ, μοῦ διέφυγε. Φυσικά, δέν θά ἔκανε καμμίαν διαφοράν στόν ἐν λόγῳ "καθηγητήν.") Ἐκπλήσσεται κανείς γιατί οἱ νέοι μας σήμερα ἔχουν χάσει τήν πίστιν των; Οἱ Σατανισταί ἔχουν ἐργασθῆ συστηματικῶς πρός αὐτήν τήν κατεύθυνσιν ἀπό τήν "μεταπολίτευσιν" καί μετά, ἐνῷ ἡμεῖς καθεύδομεν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει και τόσο πολύ σημασία τι φρόνημα φέρει η δασκάλα και ο δάσκαλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημασία έχει που το κράτος ασκεί εγκάθετη κρατική εξουσία που δεν είναι απλά χαρακτηριστικά, μορφής εξουσιασμού ανθρώπου πρός άνθρωπο, καθώς έχει δικό της αυτόνομο μηχανισμό εξάσκησης. Είναι εξουσία πρωτογενής και αυτοδύναμη, κατά δεύτερον κυρίαρχη, κατά τρίτον θεσμοποιημένη και τέλος ενιαία και αδιαίρετη, υπό τις αυστηρές επιταγές όχι μόνο της νομοθεσίας, αλλά και της προπαγάνδας του ταγμένου κουμμουνιστικού καθεστώτος, και οι αποφάσεις αυτής, τυγχάνουν να είναι απαρέγκλιτες, κάθετες γραμμές.
Αυτό σημαίνει, πως δεν υφίσταται χώρος για πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού, πέραν αυτών των αυστηρών διδακτικών επιταγών, και επειδή δόθηκε μεγάλη εξουσία στους γονείς και στους ελεγκτές, κάθε δάσκαλος είναι έκθετος σε πιθανές διαμαρτυρίες, οι οποίες συμβαίνουν οι περισσότερες να είναι από Αλβανούς, και ως κομπλεξαρισμένοι και απολίτιστοι, θίγονται με το παραμικρό και πολλές φορές φέρονται άγαρμπα και απαξιωτικά. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να έχει γεννηθεί ο φόβος της έκθεσης στο διδακτικό προσωπικό, καθώς υπάρχει και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, έτσι ώστε να φιμώνονται περισσότερο οι όποιες δυνατές φωνές των δασκάλων ενάντια στη Κρατική αντίχριστη τάξη των πραγμάτων, προκειμένου να μην έχει συνέπειες.
Συνέπεια αυτών, ο δάσκαλος και κάθε δάσκαλος που γίνεται ο φορέας, της εγκάθετης κρατικής εξουσίας προς τους μαθητές, δοκιμάζεται και είναι εν δυνάμει και ένας Άθεος, όταν φοβούμενος τις συνέπειες, σκύβει το κεφάλι στην Άθεη εξουσία, και εφαρμόζει επακριβώς τα αντίχριστα προστάγματα. πχ το να κατευθύνουν τον εκπαιδευτικό να λέει στην ταξη πως ο Αλλάχ είναι αληθινός Θεός επειδή υπάρχουν Αλβανοί η Μουσουλμάνοι, ναι είναι μια μεγάλη δουλικότητα στη Αθεΐα και για τον ίδιο, και για τους μαθητές τούς Ορθοδόξους.