"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Παναιρετική ἡ «Σύνοδος τῆς Κρήτης».’Αρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

11 σχόλια:

  1. Παναιρετική ἡ «Σύνοδος τῆς Κρήτης»!!!! Πολύ σωστά, αλλά μέχρι σήμερα καμμία Σύνοδος Αρχιερέων σε οποιοδήποτε μέρος της Γης, είτε στις "Επίσημες" Εκκλησίες που έχουν εκφράσει αντίθεση π.χ Βουλγαρίας και Γεωργίας, είτε στις Συνόδους των ΓΟΧ που επίσης έχουν εκφράσει αντίθεση, δεν τολμά να καταδικάσει Συνοδικά την Ψευδοσύνοδο της Κρήτης ως ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ, παρά τα γραφόμενα και λεγόμενα. Εάν είναι όντως Αιρετική " Σύνοδος " όπως υποστηρίζετε όσοι υπερμάχεσθε της Πίστεως και εγώ το πιστεύω, τότε τί φοβάστε για να την καταδικάσετε, τους Οικουμενιστές και την Κοσμική ισχύ τους; Μακάρι να σφάλλω στον λογισμό μου, διότι εάν δεν σφάλλω διερωτόμαι, με αυτό τον τρόπο θα υπερασπίσουμε την Ορθοδοξία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Προς Ανώνυμο 14 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:55 π.μ. :

      Τον εωσφόρο ποια ανθρώπινη σύνοδος τον καταδίκασε ?

      Είναι καταδικασμένος από τον ίδιο τον Θεό. Από τη στιγμή που ο πατέρας του ψεύδους είναι ήδη καταδικασμένος, τα παιδιά του (οι αιρέσεις και οι αιρετικοί)είναι και αυτά καταδικασμένα και αναθεματισμένα από τον ίδιο τον Θεό, εκτός κι αν μεταστραφούν.

      Α΄ΚρΙΣΤ-22. ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα. μαράν αθά.

      ΓλΑ-8. αλλά και εάν ημείς ή άγγελος εξ ουρανού ευαγγελίζηται υμίν παρ΄ ο ευηγγελισάμεθα υμίν, ανάθεμα έστω.

      Όπως οι Εβραίοι αυτο-αναθεματίστηκαν, με τον ίδιο τρόπο αυτο-αναθεματίζονται και οι αιρετικοί.

      Μτ Κζ-25. και αποκριθείς πας ο λαός είπε. το αίμα αυτού εφ’ ημάς και επί τα τέκνα ημών.




      Διαγραφή
  2. Νομίζω ότι γνωρίζουν πολύ καλά,άριστα θα έλεγα όλοι οι υπεύθυνοι ότι αυτή η σύνοδος δεν πληρεί τις προυποθέσεις ώστε να ονομάζεται ορθόδοξη. Δε το ομολογούν όλοι, το ψελλίζουν όμως κάποιοι. Τώρα γιατί δε το ομολογούν, όλοι το κατανοούμε, και το υποψιαζόμαστε. Ο Καίσαρας βαρύνει μάλλον αντί του Θεού. Καίσαρας δεν είναι μόνο η πολιτική εξουσία, κάλλιστα μπορεί να είναι ένα πάθος το οποίο λειτουργεί ως καίσαρας. Δεν υπάρχει η παλαιά,ή αρχαία ομολογιακή ζέση. Με το στόμα όλοι ομολογούμε αλλά στον κίνδυνο, τον ενδεχόμενο κίνδυνο ή ακόμη και το επαπειλούμενο ή κίνδυνο που μέσα στη σκέψη ως φόβος γεννάται μας κάνει δειλούς ώστε και με τη πράξη να ομολογούμε. Δε συμβαίνει πιθανόν σε όλους, αλλά δυστυχώς είμαστε χλιαροί, λέμε, αλλά δε πράττουμε έτσι όπως μας θέλει ο Θεός. Με απόλυτη εμπιστοσύνη σε αυτόν. Ο Καίσαρας ο όποιοσδήποτε καίσαρας τρομάζει έστω και με την υποψία για το χειρότερο. Ενώ οι παλαιοί άγιοι στον κίνδυνο είχαν βαθιά πίστη, έμπαιναν και στη φωτιά αν τους ανάγκαζαν, δε φοβόντουσαν την κακουχία. Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος στην αδικία της χήρας μίλησε, δεν χάιδευε αυτιά, τιμωρήθηκε, εξορίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μιλάει ο πάτερ Σάββας αλλά ο κάτοχως του ιστοτόπου που απ'οσο ξέρω αν δεν απατώμαι ήταν ζηλώτης και γύρισε με τους μνημονευτές πριν λίγα χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδελφέ Κυριάκο ο Θεός μας που επέτρεψε να γίνει η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης, που επισημοποίησε ουσιαστικά την φιλοοικουμενιστική πορεία της " Επίσημης " Ορθοδοξίας, έθεσε ένα κριτήριο για όλους μας όχι μόνο για τους μνημονευτές ή τους νεοαποτειχισμένους, αλλά και για εμάς που θέλουμε να λεγόμαστε ΓΟΧ. Αν και η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης ουσιαστικά δικαίωσε την ιστορική νομιμότητα του αγώνα των Πατέρων μας και τον δικό μας, παρά τα ανθρώπινα σφάλματά μας, εμείς οι ΓΟΧ δεν καταλάβαμε επαρκώς την ιστορική αυτή στιγμή και την βαρύτητά της, αλλά δυστυχώς μένουμε σταθεροί σε όσα ξέραμε πριν το γεγονός αυτό. Αντί όλοι οι σοβαρά σκεπτόμενοι ΓΟΧ να προχωρήσουμε στην άμεση ΕΝΟΤΗΤΑ μας και ΚΑΤΑΔΙΚΗ της ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ μείναμε δυστυχώς στις αδυναμίες μας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλοι οι ΓΟΧ έχουν την ίδια ευθύνη για το γεγονός αυτό. Ακομη και η μεγάλη μερίδα των ΓΟΧ που ανήκεις και εσύ και εγώ νοιώθει αδύναμη να αναλάβει μόνη της το βάρος μίας ΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ της Αιρετικής Συνόδου της Κρήτης. Αλλά αυτό αδελφέ είναι καθήκον μας αφού πιστεύουμε ότι αντιμετωπίζουμε μία αληθινή Αίρεση, έστω και αν είμαστε λίγοι σε σχέση με αυτούς. Οι Πατέρες και οι Άγιοι αυτή την παρακαταθήκη μας άφησαν και η όποια Αποτείχιση επιτρέπεται και επιβάλλεται τότε και μόνο τότε εάν η αντίπαλη πλευρά είναι αληθινά στην Αίρεση, άλλως απαγορεύεται, τα δε λεγόμενα για διακοπή μνημοσύνου, από μερίδα των Αντιοικουμενιστών, ως μέσον πίεσης ή διαμαρτυρία, είναι θεολογικές ακροβασίες και τίποτε περισσότερο. Στους αληθινούς Αιρετικούς απαντάς με Αποκήρυξη και Συνοδική Καταδίκη, τα άλλα είναι απλά δικαιολογίες που κρύβουν πιθανά άλλες αιτίες. Εγώ αδελφέ Κυριάκο επειδή πιστεύω στον Αντιοικουμενιστικό αγώνα, ως αγώνα Πίστεως, θέλω να ανήκω σε μία αληθινά Μαρτυρική Εκκλησία και δεν με νοιάζει εάν είναι ή όχι Εκκλησία Θεσμός. ( Ανώνυμος 14 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:55 π.μ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. http://www.ecclesiagoc.gr/images/stories/ArticlesPDF/20151029aOmologiaPisteos.pdf

      Θεωρῶ τὸν Οἰκουμενισμόν ὡς συγκρητιστικὴν παναίρεσιν,τὴν δὲ συμμετοχὴν εἰς τὴν λεγομένην Οἰκουμενικὴν Κίνησιν,ἀρξαμένην εἰς τὰς ἀρχὰς τοῦ Κ’ αἰῶνος, ὡς ἄρνησιν τῆς γνησίας
      Καθολικότητος καὶ Μοναδικότητος τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας,πεποιθὼς ὅτι ὁ ἀποδεχόμενος καὶ συμμετέχων εἰς τὴν αἵρεσινταύτην εἶναι πεπτωκὼς περὶ τὴν Πίστιν καὶ ἐκκλησιαστικῶς ἀκοινώνητος.

      Διαγραφή
    2. Αδελφέ την ομολογία αυτή την γνωρίζω καθώς και εγώ την υπέγραψα, αλλά περιμένω όχι μόνο ομολογία ή δηλώσεις ή εγκυκλίους, περιμένω Συνοδική Καταδίκη της " Συνόδου της Κρήτης " ως Αιρετικής Συνόδου με πλήρες Ορθόδοξο κατηγορητήριο, έστω και αν οι Αποστάτες της Πίστεως την αγνοήσουν. Όσο αυτό δεν γίνεται οι Φιλοοικουμενιστές θα συνεχίζουν την πορεία τους χωρίς ιδιαίτερο φόβο, κατά την γνώμη μου, ότι έχουν αποφασισμένους και δυναμικούς αντιπάλους στην πορεία που επέλεξαν.

      Διαγραφή
  5. Μέσα στο σώμα της Εκκλησίας έχουν εισχωρήσει άνθρωποι οι οποίοι είναι ακατάλληλοι, και αυτό που λέω είναι το πιο soft. Το γνωρίζουν σχεδόν όλοι. Ποιός θα συγκαλέσει μια πραγματική και ορθόδοξη σύνοδο όταν τα ηνία τα κρατούν ακατάλληλοι; Μα για αυτό το σκοπό μπήκαν, για να μην υπάρχει συνοχή, ως ξένα σώματα και όργανα του πονηρού. Μπορούν να συγκριθούν με τους παλιούς που έδιναν τη ζωή τους ή εκείνους της Α΄ συνόδου οι οποίοι ήταν σχεδόν όλοι βασανισμένοι, τυφλοί, ακρωτηριασμένοι από τους διώκτες τους; Νομίζω ότι ακόμη μια τέτοια σύνοδος στην εποχή μας θα αναδείξει πολλά εσωτερικά προβλήματα, επειδή η φιλαυτία και το φιλόδοξο έχει εμποτίσει πολλούς χώρους. Οι συγκρούσεις θα είναι σφοδρές με τις δικαιοδοσίες και ποιός θα είναι επιφανής και όχι τα φλέγοντα θέματα όπως η καταδίκη της παναίρεσης του οικουμενισμού. Άλλωστε,δε το παρατηρείτε, όλοι αναφανδόν οι θρόνοι και πολλοί επίσκοποι κατά τόπους διάκεινται ευμενώς σε αυτή τη κίνηση, ποιός θα καταδικάσει και τί; Δε το βλέπετε ότι καίριες θέσεις κατέχονται από ανθρώπους ακατάλληλους,ακόμη και το Άγιο Όρος έχει αλωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ Ο ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΓΑΠΗΤΟΣ Π. ΣΑΒΒΑΣ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΔΟ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ. ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΙΣΗ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ. Γ. ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο Πατέρας Σάββας ο αγιορείτης είναι ένας υπέροχος άνθρωπος, δε χορταίνω να ακούω τις ομιλίες του. Από αυτόν έμαθα πολλά θεολογικά που ούτε μου πέρασαν από το νου. Είναι ο άνθρωπος που μέσα από τις βαθιά θεολογικές ομιλίες του με οδήγησε εδώ που βρίσκομαι. Έχει το χάρισμα της κατηχήσεως, και εύχομαι να τον έχει ο Θεός καλά, και πάντα να τον φωτίζει ο Θεός με τα ψυχοφελή που μας διδάσκει. Αλλά ενώ γνωρίζει άριστα τι συμβαίνει επιμένει να βρίσκεται εκεί που δεν πρέπει, ο οικουμενισμός διαχέεται σταδιακά και πολύ φοβάμαι ότι εγκλωβίζεται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή