Ο νεοημερολογίτης μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, αφού βγήκε πριν λίγες μέρες και δήλωσε (δείτε εδώ) ούτε λίγο, ούτε πολύ, ότι εμείς οι λεγόμενοι Παλαιοημερολογίτες, δεν έχουμε Μυστήρια, δηλαδή ότι συζούμε ως πόρνοι με τις γυναίκες μας και τα παιδιά μας είναι μπάσταρδα και αβάπτιστα, βγαίνει σήμερα (διαβάστε εδώ) δακρυρροών και δηλώνει αδικημένος για τις υποτιθέμενες ύβρεις (όπως χαρακτηρίζει αυθαίρετα τις δίκαιες αντιδράσεις μας), αλλά και χαίρων παράλληλα, αυτολιβανιζόμενος ότι τυγχάνει πολεμούμενος τάχα υπό πάντων - και οικουμενιστών και ζηλωτών -, προσπαθώντας ο δυστυχής να φανεί ως δήθεν βαδίζων την "μέση βασιλική οδό", όπως ονομάζει την ατραπό της απωλείας, που εφηύρε ο Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος (ο οποίος μίλαγε για δύο άκρα, αλλά κοινωνούσε με το ένα)!
Ας ανακαλέσει λοιπόν ο κ. Σεραφείμ τις κατά του Παναγίου Πνεύματος (που ενεργεί τα Μυστήρια των Γνησίων Ορθοδόξων) ύβρεις του και ας μην αυτολιβανίζεται παραποιώντας την διδασκαλία του Κυρίου μας.
Γράφει, μεταξύ ἄλλων, ὁ κ. Σεραφείμ:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. "... βεβαίως τοῦ μεγάλου ἁγίου θεολόγου τοῦ 20ου αἰ. Ἁγίου Νεκταρίου ἐπισκόπου Πενταπόλεως, τοῦ θαυματουργοῦντος στήν ὑφήλιον καί πολλῶν ἄλλων πού εἶχαν κοινή συνισταμένη, τήν ἀπόλυτη μέθεξη καί κοινωνία μέ τήν Ἐκκλησία, τήν ὁποία ἀνοσίως καθυβρίζουν οἱ ἀνεπίγνωστοι ζηλωτές, ἀποβαίνοντες δυστυχῶς καί Θεομάχοι, ..."
Σχόλιον Δ.Χ.: Τέτοια ἄγνοια ὁμολογῶ ὅτι δέν τήν περίμενα ἀπό τόν κατά τά ἄλλα πολυμαθέστατο κ. Σεραφείμ, ὁ ὁποῖος ἀναφέρει τόν ἅγιον Νεκτάριον, διότι προφανῶς νομίζει ἐσφαλμένως ὅτι ὁ Ἅγιος ἐκοιμήθη μετά τό σχίσμα τοῦ 1924 καί ὅτι ἠκολούθησε τήν αἵρεσιν τοῦ νέου ἑορτολογίου, ἐνῷ τό ὀρθόν εἶναι ὅτι ἐκοιμήθη τό 1920, ὁπότε δέν θά ἔπρεπε νά ἀναφέρῃ τό ὄνομά του μαζί μέ τούς ἄλλους πού ἀναφέρει.
2. "Ἡ αἵρεση καί ἡ κακοδοξία προϋποθέτει τήν μετ’ αὐτῆς μυστηριακή κοινωνία καί ὄχι ἁπλῶς κάποιες ἰδιόρρυθμες καί ἐπαμφοτερίζουσες δηλώσεις διότι ἡ μή διακοινωνία μετά τῆς οἱασδήτινος αἱρέσεως ἀποδεικνύει τήν μή ἐν τέλει ἀποδοχή της."
Σχόλιον Δ.Χ.: "ἐπαμφοτερίζουσες δηλώσεις" καί "μή διακοινωνία";;; Ποιόν κοροϊδεύετε, Σεβασμιώτατε;;; Ἡ πρότασις τοῦ "ἀρχιεπισκόπου Ἀμερικῆς" Ἰ. Κουκούζη νά καταργήσωμεν τά δόγματα τῆς Τριαδικότητος τοῦ Θεοῦ, τῆς ἐνανθρωπήσεώς Του κ.λπ. καί νά κατασκευάσωμεν νέα, οὕτως ὥστε αὐτά νά εἶναι ἀποδεκτά ἀπό τόν σύγχρονον ἄνθρωπον εἶναι ἐπαμφοτερίζουσα; (New York Times, 25-9-1967, σ. 40.) Ἤ μήπως ἡ πρότασις τοῦ Στυλιανοῦ "Αὐστραλίας" ὅτι ὁ Χριστός δέν ἦταν εὐθύς ἐξ ἀρχῆς ἀναμάρτητος, ἀλλά "ΚΑΤΕΚΤΗΣΕΝ" (ἄκουσουν-ἄκουσον βλασφημίαν πρώτου μεγέθους!) τήν ἀναμαρτησίαν "βῆμα πρός βῆμα" εἶναι ἐπαμφοτερίζουσα; («Φωνή τῆς Ὀρθοδοξίας», Τόμ. 9, ἀρ. 12, Δεκ. 1988.) Καί λέτε ὑποκριτικῶς ὅτι δέν ἔχετε "διακοινωνία" μέ αὐτούς τούς αἱρεσιάρχας; Κρῖμα, διότι μέχρις αὐτῆς τῆς στιγμῆς, Σᾶς ἐξετίμων ὡς ἔντιμον ἄνθρωπον!
Σεβασμιώτατε Κύριε Σεραφείμ υπήρξα από τους χρήστες του διαδικτύου, που σχολίασα επώνυμα και αρνητικά την θέση που διατυπώσατε για τα Άγια Μυστήρια των Ορθοδόξων του Πατρίου Εορτολογίου. Ως ανήκων στους Ορθοδόξους αυτούς και επειδή σε κάποιο, έστω και μικρό βαθμό, η ανακοίνωσή σας με αφορά, Σας απαντώ κατ αρχάς, ότι δεν είναι ύβρις απέναντί Σας η υπόδειξη ενός λάθους Σας σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, που αφορά τα Άγια των Αγίων της Εκκλησίας, αλλά επιβεβλημένο καθήκον για κάθε Χριστιανό, είτε κληρικό, είτε λαϊκό. Όσον αφορά την θεολογική άποψη που διατυπώνετε στην ανακοίνωση Σας, ότι δήθεν πτώση θα υπάρξει μόνο όταν γίνει το κοινό ποτήριο με τους Αιρετικούς και εδώ κατά την γνώμη μου σφάλετε. Η πτώση στην Αίρεση του Οικουμενισμού ξεκίνησε επισήμως με το γνωστό διάγγελμα του Πατριαρχείου το 1920, συνεχίσθηκε αργότερα με την ανατροπή της Εκκλησιαστικής Παραδόσεως του Εορτολογίου το 1924 χάριν συνεορτασμού με τους Αιρετικούς, συνεχίσθηκε κατόπιν με δεκάδες έως εκατοντάδες εκκλησιαστικές πράξεις και δημόσιες δηλώσεις γραπτές και προφορικές σε όλη την υφήλιο, που αποδέχονταν στην ουσία την Αίρεση, καθώς και την ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ των Αιρετικών και μένει να ολοκληρωθεί, ως πτώση τελική και πλήρης, με την επισημοποίηση των ΨΕΥΔΟΕΝΩΣΕΩΝ και το κοινό ποτήριο. Αυτό που Σεις αποδέχεσθε ως πτώση είναι το τελευταίο σκαλοπάτι προς τον πλήρη πνευματικό θάνατο και όχι αυτή καθ αυτή η πτώση. Όσον αφορά την μεγαλύτερη πλέον διαφορά μεταξύ Υμών και όσων ομοφρονούν μαζί Σας και ημών, είναι η πεπλανημένη θέση Σας έναντι των Λειτουργών και των Μυστηρίων των Ορθοδόξων του Πατρίου Εορτολογίου, η οποία στην ουσία δεν λαμβάνει υπόψη της το πραγματικό ιστορικό πλαίσιο ύπαρξης και δράσης του πνευματικού κινήματος μας και αποτελεί εκ των πραγμάτων, η θέση Σας αυτή, εμπόδιο για την ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων εναντίον των Αιρετικών Οικουμενιστών και στο παρόν, με παρακαταθήκες "ναρκοθέτησης" εκ μέρους Σας αυτής της ενότητος και στο μέλλον, εάν και εφόσον με την Χάρι του Κυρίου μας μελλοντικά διαχωρίσετε την θέση Σας εκκλησιαστικά από τους Οικουμενιστές, όταν κατά την άποψή Σας προχωρήσουν στο κοινό ποτήριο. Σεβασμιώτατε, εάν παραμείνετε στο αυτό φρόνημα για τα Μυστήρια των αγωνιζομένων Ορθοδόξων, τόσο Σείς όσο και άλλοι Αντιοικουμενιστές Αρχιερείς και κληρικοί και δεν ανακαλέσετε δημοσίως, τότε μόνοι σας κατατάσσεστε στους πνευματικούς διώκτες της ευσεβέστερης, παρά τα όποια ανθρώπινα σφάλματα, μερίδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, αδικώντας πνευματικά παράλληλα το ίδιο τον εαυτό Σας με το να υβρίζετε ως ανυπόστατα, Εσείς, Μυστήρια της Ορθοδόξου Εκκλησίας, στα οποία είναι παρών Ο Χριστός, Τον Οποίο υποσχεθήκατε να υπηρετείτε μέχρι θανάτου
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ἡ αἵρεση καί ἡ κακοδοξία προϋποθέτει τήν μετ’ αὐτῆς μυστηριακή κοινωνία καί ὄχι ἁπλῶς κάποιες ἰδιόρρυθμες καί ἐπαμφοτερίζουσες δηλώσεις διότι ἡ μή διακοινωνία μετά τῆς οἱασδήτινος αἱρέσεως ἀποδεικνύει τήν μή ἐν τέλει ἀποδοχή της."
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλη η Οικουμενιστική πονηρία συμπυκνωμένη στην παραπάνω φράση!!! Τύφλα να έχουν οι Παγκόσμιοι Αστέρες του Οικουμενιστικού Θεάτρου.
Δηλαδή κύριε Σεραφείμ ισχυρίζεστε ότι οι άγιοι Πατέρες ανέμεναν πρώτα να δούν μυστηριακή διακοινωνία με κάποιους αιρετικούς και τότε επέρχονταν η πτώση και η αποκοπή από το Σώμα της Εκκλησίας;;; Αυτό μας λέτε;
Κρίμα γιατί σας εμφανίζουν και ως μεγάλο θεολόγο αλλά και ιστορικό περί τα εκκλησιαστικά.
Η ιστορία της Ορθοδόξου Εκκλησίας έχει δείξει ότι αρκεί η κήρυξη αιρέσεως από κάποιον ώστε να θεωρηθεί ως εκπεσών μέλος Της και ακολουθεί βέβαια η καταδίκη του.
Η δική σας άποψη είναι μια καινοφανής διδασκαλία από πονηρού.
Εμείς ως τώρα έχουμε δεί από επίσημα εκκλησιαστικά χείλη πατριαρχών και επισκόπων να λένε ότι οι Παπική συναγωγή είναι εκκλησία, ότι και εκεί υπάρχουν μυστήρια, ότι το βάπτισμα παπικών και προτεσταντών είναι έγκυρο και ένα σωρό άλλα για να αναφέρω τα σημαντικότερα. Και για να σας προλάβω , όλα αυτά δεν είναι δηλώσεις σε τίποτε περιοδικά αλλά επίσημα ανακοινωθέντα όπως πχ. στο Μπάλαμαντ του Λιβάνου, όπου μεταξύ των διακηρύξεών της ξεχώρισε η δήλωση του «κοινού Βαπτίσματος». Στο κείμενο διαβάζουμε: 13) «…Από της ενάρξεως των Πανορθοδόξων Διασκέψεων και της Β΄Συνόδου του Βατικανού, η εκ νέου ανακάλυψη και οικειοποίηση, τόσο από τους Ορθοδόξους όσο και από τους Καθολικούς, της Εκκλησίας ως κοινωνίας, άλλαξαν ριζικώς οι προυποθέσεις και, άρα, και οι θεμελιώδεις στάσεις. Από τις δύο πλευρές αναγνωρίζεται ότι αυτό που ο Χριστός ενεπιστεύθη στην Εκκλησία Του - Ομολογία της Αποστολικής Πίστεως, συμμετοχή στα ίδια Μυστήρια, προ πάντων στη μοναδική Ιερωσύνη που τελεί τη μοναδική θυσία του Χριστού, Αποστολική Διαδοχή των Επισκόπων - δεν δύναται να θεωρήται ως η ιδιοκτησία της μιας μόνον από τις Εκκλησίες μας. Στα πλαίσια αυτά είναι προφανές ότι κάθε είδους αναβαπτισμός αποκλείεται».
Να μην ξεχνάμε και τα υπογραφέντα μεταξύ Βαρθολομαίου και Πάπα Ρώμης Ιωάννη Παύλου στη Ρώμη το 1995 "Ως αδελφές Εκκλησίες είμεθα υπεύθυνοι από κοινού διά την διατήρησιν της μοναδικής Εκκλησίας του Θεού" και πολλά άλλα ασεβέστατα που μπορεί να διαβάσει κανείς εκεί μέσα.
Οι Άγιοι Πατέρες μπροστά σε τέτοιες και λιγότερο φανερές αιρέσεις ξεσηκώνονταν και απέκοβαν τα αιρετικά μέλη από τον κορμό της Εκκλησίας.
Και φυσικά δεν περίμεναν να δούν αν θα φτάσουν ποτέ σε κοινό ποτήριο με κάποιους αιρετικούς...
Καλή αναμονή (και μπόλικη υπομονή)
ΥΓ
Ερώτηση εκκλησιαστική Ιστορίας : οι άγιοι της Α' Οικ. Συνόδου καταδίκασαν τον Άρειο και τους οπαδούς του επειδή κοινώνησε με τίποτε αιρετικούς ;;;
Iωάννης Κ.
Προς τον "παρατηρητἠ": Αυτός που λέει πράγματα χωρίς να έχει αποδείξεις είναι συκοφάντης και θα δώσει μεγάλο λόγο στο Θεό. Δεν μπορείς να κατηγορείς ως μασώνους όλους όσους διαφωνούν με το μικρό μυαλό σου στο οποίο επικρατεί η ιδέα ότι πάντες εξέπεσαν της Αληθείας εκτός από σένα και δυο-τρεις φίλους σου. Λυπάμαι, αλλά αυτό είναι εωσφορισμός. Είθε να σου δώσει ο Θεός μετάνοια
ΑπάντησηΔιαγραφή