Στο ιστολόγιο "Τρελογιάννης" (συγκεκριμένα εδώ) είδαμε να αναρτάται, για χιλιοστή φορά, το "Ευαγγέλιο" των Νεοημερολογιτών κατά των Παλαιοημερολογιτών, ήτοι η γνωστή επιστολή προς Νικόδημο, από το βιβλίο "Τα δύο άκρα" του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου. Δεν είναι όμως ο, κατά τα άλλα αξιόλογος και συμπαθέστατος, "Τρελογιάννης", ο μόνος που επιλέγει να αναπαράγει τέτοιες θέσεις. Είναι πολλοί εκείνοι που εδώ και χρόνια επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια αυτά επιχειρήματα (δείτε για παράδειγμα εδώ, εδώ, εδώ και αλλού).
Σε όλους αυτούς που αναπαράγουν τις επικίνδυνες για την υγεία της Ορθοδοξίας θέσεις, που δυστυχώς εξέμεσε η ιοβόλος κάλαμος του π. Επιφανίου, συνιστούμε το ήδη εδώ και πολλά έτη κυκλοφορηθέν φάρμακο υπό του μακαριστού θεολόγου π. Θεοδωρήτου Μαύρου το οποίο τιτλοφορείται ευστόχως ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟΝ
Σε όλους αυτούς που αναπαράγουν τις επικίνδυνες για την υγεία της Ορθοδοξίας θέσεις, που δυστυχώς εξέμεσε η ιοβόλος κάλαμος του π. Επιφανίου, συνιστούμε το ήδη εδώ και πολλά έτη κυκλοφορηθέν φάρμακο υπό του μακαριστού θεολόγου π. Θεοδωρήτου Μαύρου το οποίο τιτλοφορείται ευστόχως ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟΝ
Επιθυμούμε όμως να προσφέρουμε στους αναγνώστες που αγαπούν την αλήθεια, ένα ακόμη φάρμακο κατά του ψεύδους, εξετάζοντας μια συγκεκριμένη άποψη του π. Επιφανίου, που πηγάζει από το παρακάτω απόσπασμα της επιστολής του:
"Όχι! Κραυγάζουν οι Παλαιοημερολογίτες! Η διάσπαση της εορτολογικής ομοιομορφίας (πότε όμως η Εκκλησία γνώρισε απόλυτη εορτολογική ομοιομορφία;) στέρησε από την Εκκλησία την Χάρη, κατέστησε (άκου και φρίξε!) άκυρα τα Μυστήριά της και επομένως οι Νεοημερολογίτες είναι εκτός Χάριτος, δηλαδή εκτός σωτηρίας!!
Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα.
Ας κρατούσαν οι Παλαιοημερολογίτες το παλιό ημερολόγιο, αλλά ας διατηρούσαν την κοινωνία προς την Εκκλησία. Τότε δεν θα υπήρχε κανένας κίνδυνος. Αυτοί όμως έφτασαν στο σημείο να αποκοπούν από την Εκκλησία, για να μη...χάσουν την Χάρη και τη σωτηρία!... δεν αγνοώ ότι υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες, που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι - και μάλιστα η ηγεσία τους - που υποστηρίζουν αυτές τις αιρετικές θέσεις;"
Αυτός ο φρικαλέος ισχυρισμός, αδελφέ Νικόδημε, αποτελεί φοβερή αίρεση και βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος. Προβίβασαν οι ταλαίπωροι σε Δόγματα πίστεως, σε όρους σωτηρίας, στοιχεία...ημερολογιακά και εορτολογικά!... κανείς βεβαίως δεν θεωρεί καλό πράγμα την ύπαρξη δύο ημερολογίων στο χώρο της ανά την Οικουμένη Ορθοδόξου καθολικής Εκκλησίας. Κακώς, κάκιστα έγινε η αλλαγή του Ημερολογίου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι το σημείο να δούμε τα ημερολόγια ως...Δόγματα πίστεως και να εξαρτήσουμε από αυτά το κύρος των Μυστηρίων και την επίτευξη της σωτηρίας, η απόσταση είναι αβυσσαλέα.
Ας κρατούσαν οι Παλαιοημερολογίτες το παλιό ημερολόγιο, αλλά ας διατηρούσαν την κοινωνία προς την Εκκλησία. Τότε δεν θα υπήρχε κανένας κίνδυνος. Αυτοί όμως έφτασαν στο σημείο να αποκοπούν από την Εκκλησία, για να μη...χάσουν την Χάρη και τη σωτηρία!... δεν αγνοώ ότι υπάρχουν Παλαιοημερολογίτες, που δεν δέχονται αυτές τις βλασφημίες, αλλά ποιο το όφελος, εφόσον υπάρχουν άλλοι - και μάλιστα η ηγεσία τους - που υποστηρίζουν αυτές τις αιρετικές θέσεις;"
Σύμφωνα με τα παραπάνω ο π. Επιφάνιος ισχυρίζεται ξεκάθαρα ότι η θέση των Παλαιοημερολογιτών (έστω και ορισμένων από αυτών) περί ακύρων Μυστηρίων και απώλειας της Θείας Χάριτος των Νεοημερολογιτών, αποτελεί αίρεση.
Το επιχείρημα αυτό φαίνεται τόσο ισχυρό, που οι Νεοημερολογίτες, ακόμη και 45 χρόνια μετά τη συγγραφή αυτής της επιστολής, το χρησιμοποιούν συνεχώς, όπως διαπιστώνουμε (πάνω σε αυτό το επιχείρημα μάλιστα βασίστηκε και η θεωρία των "δύο άκρων").
Όταν μάλιστα τους παραπέμπει κανείς στο προμνημονευθέν έργο "Το Αντίδοτον", είτε το αγνοούν, είτε εθελοτυφλούν μη θέλοντας να παραδεχθούν την αλήθεια και το δίκαιο, είτε αρνούνται να το δημοσιεύσουν (όπως έγινε και με το ιστολόγιο "Τρελογιάννης").
Εξέταση αυτής της θέσεως:
Αν η θέση περί ακύρων Μυστηρίων και απώλειας της Θείας Χάριτος (την οποία σημειωτέον απορρίπτουμε για άλλο λόγο) αποτελεί αίρεση, τότε πρώτοι και καλυτέροι θιασώτες αυτής της αιρέσεως ήταν και είναι οι Νεοημερολογίτες! Δείτε για ποιους λόγους:
1. Διότι πρώτοι οι Νεοημερολογίτες εξέφρασαν την θέση αυτή.
Συγκεκριμένα στις 16-4-1926 (νέο ημερολόγιο) η νεοημερολογιτική Σύνοδος εξαπέλυσε την υπ' αριθμόν 2389/2203 Εγκύκλιο, κατά των Παλαιοημερολογιτών, σύμφωνα με την οποία:
"Αι αποφάσεις της Εκκλησίας είναι απολύτως υποχρεωτικαί, ο δε μη υπακούων, δεν ανήκει πλέον εις αυτήν, στερείται των μέσων της θείας χάριτος, αποσχίζεται και αποκόπτεται αυτής και υπόκειται εις αιώνιαν κόλασιν"[1].
Με αυτήν την εγκύκλιο (στην οποία βλέπουμε να συγχέεται εσκεμμένα η έννοια της καθόλου Εκκλησίας με την Ιεραρχία μιας Τοπικής Εκκλησίας, της οποίας οι αποφάσεις πολλές φορές συμβαίνει να μην συμφωνούν με όσα πιστεύει η Εκκλησία, όπως φανερώνουν τα ευαγγελικά, συνοδικά και πατερικά της κείμενα, αλλά και η Ιερά Παράδοση), διακηρύσσεται περίτρανα το περί απωλείας της Θείας Χάριτος φρόνημα, αφού θεωρούνται ως στερημένοι της θείας χάριτος και υποκείμενοι στην αιώνια κόλαση, όσοι δεν αποδέχτηκαν την απόφαση για την αλλαγή του εκκλησιαστικού ημερολογίου!
2. Διότι πάνω στην θέση αυτή βασίστηκαν οι διωγμοί των Παλαιοημερολογιτών και ο αποσχηματισμός των Κληρικών τους από τους Νεοημερολογίτες.
Από τη Μαύρη Βίβλο της Νεοημερολογιτικής Εκκλησίας κατά των Παλαιοημερολογιτών τι να πρωτοαναφέρουμε[2]; Ξυλοδαρμοί, συλλήψεις, φυλακίσεις, χτυπήματα με γκλομπ, κατάβρεξη με πυροσβεστικές αντλίες, εισβολές στα σπίτια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαλαμίνα, Μάνδρα, Χαλκιδική, Μεσορόπη και αλλού. Μέχρι και φόνους είχαμε (με γνωστότερο της Αικατερίνης Ρούττη).
Οι Παλαιοημερολογίτες Κληρικοί θεωρήθηκαν ως μη έχοντες την Χάρη της Ιερωσύνης και παραπέμφθηκαν σε ποινικά δικαστήρια με πιο συνηθισμένη κατηγορία την αντιποίηση ασκήσεως υπηρεσίας λειτουργού της Ανατολικής του Χριστού Εκκλησίας. Δεκάδες κληρικοί φυλακίσθηκαν και εξορίσθηκαν, ενώ τα υπόγεια των Μητροπόλεων γέμισαν με ράσα και καλυμμαύχια.
Ειδικά το παρακάτω φρικτό περιστατικό φανερώνει ξεκάθαρα και στην πράξη το πόσο πιστεύαν σε αυτή την θέση:
Το 1935 στη Δεσφίνα Φωκίδος ο τότε δεσπότης Ιωακείμ Αλεξόπουλος εισήλθε μετά κουστωδίας στην εκκλησία των Παλαιοημερολογιτών εν ώρα της Θείας Λειτουργίας, λειτουργούντος του Ιερομονάχου Θεωνά, άρπαξε από τα χέρια του το Άγιο Ποτήριο, από το οποίο έριξε το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας καταγής και Τα καταπάτησε. Ύστερα άρπαξε από τα γένια τον εν λόγω Ιερομόναχο, του τα ξερίζωσε και άρχισε να τον κλωτσάει μανιωδώς. Ο π. Θεωνάς λίγο αργότερα απεβίωσε [3].
3. Διότι πάνω σε αυτήν την θέση βασίστηκε η επανάληψη των Μυστηρίων των Παλαιοημερολογιτών από τους Νεοημερολογίτες.
Έτσι είχαμε, και έχουμε μέχρι σήμερα, δεκάδες αναβαπτίσεις, αναχειροτονίες [4] και εν γένει επαναλήψεις Μυστηρίων, που τελέσθηκαν από Παλαιοημερολογίτες Κληρικούς, ασχέτως αν η Πολιτεία πλέον τα αναγνωρίζει.
Η Νεοημερολογιτική Εκκλησία θεωρούσε τα Μυστήρια των Παλαιοημερολογιτών ως μη γενόμενα [5].
Αλλά ας μην πάμε μακριά. Ακόμη και σήμερα κηρύττει αυτή την αίρεση (κατά τον π. Επιφάνιο) των ακύρων Μυστηρίων, όπως διαβάζουμε εδώ:
"Τά Μυστήρια τῶν Παλαιοημερολογιτῶν θεωροῦνται ὡς μή γενόμενα καί θά πρέπει νά ἐπαναλαμβάνονται ἐξ ὑπαρχῆς"!
Μετά από τα παραπάνω ας μας πούνε οι τίμιοι αναγνώστες είχε δίκαιο να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του ο π. Επιφάνιος, όταν άκουγε τον "φρικαλέο ισχυρισμό" ενίων Παλαιοημερολογιτών που θεωρούσαν άνευ Θείας Χάριτος τους Νεοημερολογίτες, ενώ προφανώς είχε γνώση των απόψεων και της δράσεως των τελευταίων απέναντι στους πρώτους; Είχε δίκαιο να κατηγορεί ως αιρετικούς τους Παλαιοημερολογίτες γι' αυτήν την θέση, που ήταν και είναι η επίσημη θέση της Νεοημερολογιτικής Εκκλησίας;
Δεν υπάρχουν "δύο άκρα" λοιπόν όπως τα παρουσίασε ο π. Επιφάνιος. Υπάρχει Οικουμενισμός / αίρεση / απώλεια και Ορθοδοξία, Αλήθεια και Σωτηρία. Ας επιλέξουμε σωστά.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1] Εκκλησίας Ελλάδος Ιστορία, Αρχιμανδρίτου Θεοκλήτου Στράγκα, τόμος β΄, σελ. 1405-1409
[2] Τα ντοκουμέντα για όλα τα αναφερόμενα γεγονότα βρίσκονται στη διάθεση όποιου αναγνώστη επιθυμεί.
[3] "Η Ορθοδοξία νικά", Σπυρίδωνος Αγιορείτου, Λευκωσία 1976, σελ. 12 και "Το νέον παπικόν ημερολόγιον", π. Φιλοθέου Ζερβάκου, σελ. 9-10
[4] Μόνο μια αναφορά, για να μην κουράζουμε τον αναγνώστη, στο "Το νέον παπικόν ημερολόγιον", π. Φιλοθέου Ζερβάκου, σελ. 10
[5] Εκκλησίας Ελλάδος Ιστορία, Αρχιμανδρίτου Θεοκλήτου Στράγκα, τόμος δ΄, σελ. 2556
Συγκεκριμένα στις 16-4-1926 (νέο ημερολόγιο) η νεοημερολογιτική Σύνοδος εξαπέλυσε την υπ' αριθμόν 2389/2203 Εγκύκλιο, κατά των Παλαιοημερολογιτών, σύμφωνα με την οποία:
"Αι αποφάσεις της Εκκλησίας είναι απολύτως υποχρεωτικαί, ο δε μη υπακούων, δεν ανήκει πλέον εις αυτήν, στερείται των μέσων της θείας χάριτος, αποσχίζεται και αποκόπτεται αυτής και υπόκειται εις αιώνιαν κόλασιν"[1].
Με αυτήν την εγκύκλιο (στην οποία βλέπουμε να συγχέεται εσκεμμένα η έννοια της καθόλου Εκκλησίας με την Ιεραρχία μιας Τοπικής Εκκλησίας, της οποίας οι αποφάσεις πολλές φορές συμβαίνει να μην συμφωνούν με όσα πιστεύει η Εκκλησία, όπως φανερώνουν τα ευαγγελικά, συνοδικά και πατερικά της κείμενα, αλλά και η Ιερά Παράδοση), διακηρύσσεται περίτρανα το περί απωλείας της Θείας Χάριτος φρόνημα, αφού θεωρούνται ως στερημένοι της θείας χάριτος και υποκείμενοι στην αιώνια κόλαση, όσοι δεν αποδέχτηκαν την απόφαση για την αλλαγή του εκκλησιαστικού ημερολογίου!
2. Διότι πάνω στην θέση αυτή βασίστηκαν οι διωγμοί των Παλαιοημερολογιτών και ο αποσχηματισμός των Κληρικών τους από τους Νεοημερολογίτες.
Από τη Μαύρη Βίβλο της Νεοημερολογιτικής Εκκλησίας κατά των Παλαιοημερολογιτών τι να πρωτοαναφέρουμε[2]; Ξυλοδαρμοί, συλλήψεις, φυλακίσεις, χτυπήματα με γκλομπ, κατάβρεξη με πυροσβεστικές αντλίες, εισβολές στα σπίτια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαλαμίνα, Μάνδρα, Χαλκιδική, Μεσορόπη και αλλού. Μέχρι και φόνους είχαμε (με γνωστότερο της Αικατερίνης Ρούττη).
Οι Παλαιοημερολογίτες Κληρικοί θεωρήθηκαν ως μη έχοντες την Χάρη της Ιερωσύνης και παραπέμφθηκαν σε ποινικά δικαστήρια με πιο συνηθισμένη κατηγορία την αντιποίηση ασκήσεως υπηρεσίας λειτουργού της Ανατολικής του Χριστού Εκκλησίας. Δεκάδες κληρικοί φυλακίσθηκαν και εξορίσθηκαν, ενώ τα υπόγεια των Μητροπόλεων γέμισαν με ράσα και καλυμμαύχια.
Ειδικά το παρακάτω φρικτό περιστατικό φανερώνει ξεκάθαρα και στην πράξη το πόσο πιστεύαν σε αυτή την θέση:
Το 1935 στη Δεσφίνα Φωκίδος ο τότε δεσπότης Ιωακείμ Αλεξόπουλος εισήλθε μετά κουστωδίας στην εκκλησία των Παλαιοημερολογιτών εν ώρα της Θείας Λειτουργίας, λειτουργούντος του Ιερομονάχου Θεωνά, άρπαξε από τα χέρια του το Άγιο Ποτήριο, από το οποίο έριξε το Σώμα και το Αίμα του Κυρίου μας καταγής και Τα καταπάτησε. Ύστερα άρπαξε από τα γένια τον εν λόγω Ιερομόναχο, του τα ξερίζωσε και άρχισε να τον κλωτσάει μανιωδώς. Ο π. Θεωνάς λίγο αργότερα απεβίωσε [3].
3. Διότι πάνω σε αυτήν την θέση βασίστηκε η επανάληψη των Μυστηρίων των Παλαιοημερολογιτών από τους Νεοημερολογίτες.
Έτσι είχαμε, και έχουμε μέχρι σήμερα, δεκάδες αναβαπτίσεις, αναχειροτονίες [4] και εν γένει επαναλήψεις Μυστηρίων, που τελέσθηκαν από Παλαιοημερολογίτες Κληρικούς, ασχέτως αν η Πολιτεία πλέον τα αναγνωρίζει.
Η Νεοημερολογιτική Εκκλησία θεωρούσε τα Μυστήρια των Παλαιοημερολογιτών ως μη γενόμενα [5].
Αλλά ας μην πάμε μακριά. Ακόμη και σήμερα κηρύττει αυτή την αίρεση (κατά τον π. Επιφάνιο) των ακύρων Μυστηρίων, όπως διαβάζουμε εδώ:
"Τά Μυστήρια τῶν Παλαιοημερολογιτῶν θεωροῦνται ὡς μή γενόμενα καί θά πρέπει νά ἐπαναλαμβάνονται ἐξ ὑπαρχῆς"!
Μετά από τα παραπάνω ας μας πούνε οι τίμιοι αναγνώστες είχε δίκαιο να διαρρηγνύει τα ιμάτιά του ο π. Επιφάνιος, όταν άκουγε τον "φρικαλέο ισχυρισμό" ενίων Παλαιοημερολογιτών που θεωρούσαν άνευ Θείας Χάριτος τους Νεοημερολογίτες, ενώ προφανώς είχε γνώση των απόψεων και της δράσεως των τελευταίων απέναντι στους πρώτους; Είχε δίκαιο να κατηγορεί ως αιρετικούς τους Παλαιοημερολογίτες γι' αυτήν την θέση, που ήταν και είναι η επίσημη θέση της Νεοημερολογιτικής Εκκλησίας;
Δεν υπάρχουν "δύο άκρα" λοιπόν όπως τα παρουσίασε ο π. Επιφάνιος. Υπάρχει Οικουμενισμός / αίρεση / απώλεια και Ορθοδοξία, Αλήθεια και Σωτηρία. Ας επιλέξουμε σωστά.
Νικόλαος Μάννης
Υ.Γ. Στους καλοπροαίρετους αδελφούς συνιστούμε και το έργο του αειμνήστου θεολόγου Αριστοτέλους Δελήμπαση "Πάσχα Κυρίου", στο οποίο έχει γράψει σχετικά στις σελίδες 767 κ. εξ.
ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1] Εκκλησίας Ελλάδος Ιστορία, Αρχιμανδρίτου Θεοκλήτου Στράγκα, τόμος β΄, σελ. 1405-1409
[2] Τα ντοκουμέντα για όλα τα αναφερόμενα γεγονότα βρίσκονται στη διάθεση όποιου αναγνώστη επιθυμεί.
[3] "Η Ορθοδοξία νικά", Σπυρίδωνος Αγιορείτου, Λευκωσία 1976, σελ. 12 και "Το νέον παπικόν ημερολόγιον", π. Φιλοθέου Ζερβάκου, σελ. 9-10
[4] Μόνο μια αναφορά, για να μην κουράζουμε τον αναγνώστη, στο "Το νέον παπικόν ημερολόγιον", π. Φιλοθέου Ζερβάκου, σελ. 10
[5] Εκκλησίας Ελλάδος Ιστορία, Αρχιμανδρίτου Θεοκλήτου Στράγκα, τόμος δ΄, σελ. 2556
Αδελφέ Νικόλαε
ΑπάντησηΔιαγραφήνα έχεις την ευχή της Παναγίας και Πάντων των Αγίων.
Σε ευχαριστούμε ΚΑΙ γι αυτή την ανάρτηση.
Βάζεις τα πράγματα στη σωστή τους θέση
αλλά...οι παράνομοι Ιούδες
που τα πιάνουν χοντρά τα αργύρια της προδοσίας τους,
ουκ ηβουλήθησαν συνιέναι.
Από ό,τι γνωρίζω και γω, ο αγαπητός Τρελογιάννης,
ΔΕΝ ανέβασε σχόλιο με αντίλογο, στη συγκεκριμένη ανάρτησή του .
Προφανώς είχε τέτοιες εντολές από τους...ανωτέρους του.
Κατανοητό!
Ωστόσο εμείς οι Ορθόδοξοι εμμένουμε στις θέσεις των Πατέρων μας
και δι ευχών τους και δι ευχών της Κυρίας Θεοτόκου,
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ στο Μέγα Έλεος
κατά την ΦΟΒΕΡΗ ώρα της ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ.
Ἀγαπητέ ἐν Χριστῷ ἀδελφέ Νικόλαε, σ' εὐχαριστῶ θερμῶς διά τήν ἀποστομωτικήν ἀπάντησιν πρός τούς ὑποκριτάς πού ξεθάβουν τά "σκιάχτρα" τοῦ π. Ἐπιφανίου τήν ὥρα πού ἡ Ὀρθοδοξία βάλλεται πανταχόθεν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ δάσκαλε το θέμα που ορθά αναλύεις είναι, κατά την γνώμη μου, η καρδιά του προβλήματος που αντιμετωπίζουμε όλοι οι Ορθόδοξοι, είτε ακολουθούμε το Πάτριο Εορτολόγιο και ορθά πράττουμε, είτε κάποιοι αδελφοί μας ακολουθούν το Νέο λόγω εσωτερικών τους αμφιβολιών περί του πρακτέου. Δεν αναφέρομαι καθόλου στους εν γνώσει Οικουμενιστές ή φιλοκοικουμενιστές ή συνοδοιπόρους τους, λόγω συμφέροντος, τους οποίους δεν θεωρώ Ορθοδόξους. Παρατηρούμε λοιπόν, ότι και στις δύο μερίδες, Πατρίου και Νέου, ιστορικά υποστηρίχθηκε, ευτυχώς όχι από όλους, αυτή η βλάσφημη θεωρία περί ακύρων εκατέρωθεν Μυστηρίων και μάλιστα άμοιρων της Θείας Χάριτος Μυστηρίων. Το δε φοβερότερο πάντων είναι το γεγονός, ότι εκάστη πλευρά για να στηρίξει τους ισχυρισμούς της προβάλει Πατερικούς Λόγους και Ιερούς Κανόνες για να αποδείξει την στέρηση της Χάριτος στην άλλη πλευρά. Μερικές φορές μάλιστα χρησιμοποιήθηκαν, και από τις δύο πλευρές, και κάποια ίδια Κανονικά και Πατερικά επιχειρήματα θέτοντας έκαστος τους Πατέρες, ως δήθεν, συνηγόρους της πεπλανημένης απόψεώς του. Αυτό και μόνο το γεγονός της χρησιμοποίησης, πολλάκις, των Αγίων και Πατέρων για να στηρίξουμε, με κάθε μέσον, την δική μας γνώμη είναι μία πράξη που δεν προάγει, αλλά υποβαθμίζει την ορθόδοξη πορεία μας. Το θέμα της Χάριτος των Μυστηρίων είναι από την φύση του θέμα κεντρικό για την ύπαρξη και υπόσταση μίας τοπικής ή και γενικώτερα Εκκλησίας και ως εκ τούτου είναι θέμα κατ εξοχή Συνοδικό και μάλιστα σε όσο το δυνατόν υψηλότερο επίπεδο ει δυνατόν Μείζονος ή Πανορθοδόξου Συνόδου. Η απόφαση όμως για την στέρηση της Χάριτος των Μυστηρίων μίας Κοινότητος, που λόγω Αιρέσεως ή Σχίσματος κατακριτέου, εξέπεσε της Εκκλησίας, είναι Του Θεού, που παρέχει αυτή την Χάρι η δε Σύνοδος της Εκκλησίας υπακούουσα στο θέλημα Του Θεού εξαγγέλλει και γνωστοποιεί, με φόβο Θεού, την απόφαση αυτή του Ουρανού. Όσον αφορά την δική μας στάση έναντι της Αίρεσεως του Οικουμενισμού και των νεωτερισμών που έφερε μαζί της, όπως την αλλαγή του Εορτολογίου της Εκκλησίας, αυτή η στάση εκπορεύεται από το καθήκον μας να υπερασπίσουμε την Πίστη μας , με Πατερικό τρόπο, και όχι από την πεποίθησή μας, ότι οι άλλοι στερήθηκαν την Χάρι Του Θεού. Μακάρι αδελφέ ο προβληματισμός μας στο θέμα αυτό να μας κάνει όλους σοφότερους και ιδιαίτερα όσους εξ ημών σπεύδουν, με ευκολία, να αποφαίνονται σε τόσο σοβαρά θέματα προσβάλλοντας, μέσω των Μυστηρίων που κατηγορούν με λόγους ή πράξεις, Αυτόν Τον Ίδιο Τον Κύριο, που κατά τα άλλα επιθυμούν να υπηρετούν. Από το νησί του Αγίου Νεκταρίου ο αδελφός σου Διονύσιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως φαίνεται, υπάρχει εκνευρισμός - έως πανικός- στις τάξεις των οικουμενιστών από την αφύπνιση συνειδήσεων, η οποία απέκτησε νέα δυναμική με τη Χάρη του Κυρίου μας η οποία έφερε την ένωση μεταξύ των Ορθοδόξων. Οι οικουμενιστές ψάχνουν την πραμάτεια τους για να αντιδράσουν και δεν μπορούν να βρούν στηρίγματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι μεγάλη η φτώχεια των νεοημερολογιτών, απολογητών των καινοτόμων. Μετά από τόσα χρόνια, δεν έχουν τίποτε άλλο να προβάλλουν, έξω από τα σαθρά επιχειρήματα του π. Επιφανίου. Βύουν πεισματικά τα ώτα των (στη σύγχρονη εκδοχή αποκλείουν κάποιον αντίλογο στα ιστολόγιά τους) στην προβολή του ζωντανού λόγου ο οποίος εκπέμπεται συνεχώς τόσο μέσα από τα κείμενα του π. Θεοδωρήτου στο ΑΝΤΙΔΟΤΟ, όσο του αειμνήστου Ιατρού κ. Α.Καλομοίρου στο ΣΥΓΚΡΙΜΑ, ή πλέον προσφάτως στο πόνημα του νομικού κ. Αθ. Σακαρέλλου περί Ημερολογίου και στο αντίστοιχο θεολογικώτατο κείμενο περί ημερολογίου του π. Βασ. Σακκά. Η προβολή των μεστών αυτών κειμένων αρκεί για κάθε καλοπροαίρετη ψυχή και για τον λόγο αυτό απεχθάνονται τα στηρίγματα των οικουμενιστών και την απλή αναφορά σε αυτά.
Πολύ εύστοχα στην ανάρτηση, εκτός της προβολής του ΑΝΤΙΔΟΤΟΥ, επισημάνθηκε η ασυνέπεια των νεοημερολογιτών στα περί ακυροεγκύρων μυστηρίων, ένα θέμα με το οποίο προσπάθησαν- δυστυχώς κάποτε με επιτυχία-να διεμβολίσουν και να προκαλέσουν σύγχυση στην παρεμβολή των Ορθοδόξων.
Εάσωμεν τις βακτηρίες και τα δεκανίκια των οικουμενιστών να τυρβάζουν περί της εγκυρότητος των μυστηρίων και ας προσέξουμε την μεταξύ μας ενότητα και αγάπη και να προσπαθούμε να έχουμε Ορθοπραξία μαζί με την καθαρή και ανόθευτη ομολογία.
Στώμεν καλώς: Ο Άγιος Αγιασθήτω έτι και ο ρυπαρός ρυπαρευθύτω έτι...
Πέτρος Κουτσούκος
Περί των Μυστηρίων του ν. εορτολογίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Ιερά Μυστήρια των νεοημερολογιτών δεν είναι άκυρα. Έγκυρα είναι, αλλά επειδή εμπαίζουν τον Τρισάγιο Θεό, η αγιαστική Χάρις αυτών αντί να είναι φωτιστική, γίνεται καυστική και τους "τσουρουφλίζει". Του λόγου το αληθές αποδεικνύει η μετά-εορτολογική (η μετά την Καινοτομία) εξαθλίωση των νεωτεριστών - την υφιστάμεθα δυστυχώς όλοι - που έχουν ως παράδειγμα την πολυπολιτισμική Αμερική.
Πρώτα είχαμε τα Ηνωμένα Βασίλεια, τώρα έχουμε τις Ηνωμένες Πολιτείες, αγγλικανικού στυλ οπωσδήποτε, τώρα δε, υπό την δαμόκλειο σπάθη του ΔΝΤ, της ΕΚΤ, και της Μαφίας των Μυστικών Υπηρεσιών.
Όποιος δεν κάθεται καλά, κάτι από αντιεξουσιαστές, κάτι από αυτόνομους (;) αναρχικούς και λίγο από λαθραίους αμειβόμενους εισβολείς τον περιμένει. Η διαμάχη μεταξύ Αγγλικανικής και Ρωμαιοκαθολικής αίρεσης έχει σάκο του μποξ την Ελλάδα, ρόλος της οποίας είναι η διάβρωση των υπόλοιπων Ορθόδοξων Εκκλησιών. Με άλλες λέξεις, μας έκαναν "Δούρειο Ίππο", τον οποίο εμείς - θαυμάστε μέγεθος αμάθειας - τους διδάξαμε ! Και σε υστερόγραφο, μην τολμήσει κανείς να επικαλεσθεί την περίπτωση του ψευδοπροφήτη Βαλαάμ.
Περί Άτλαντος
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η κρυστάλλινη Θεολογία του, η θαυμαστή διάκριση του και η Αγιογραφικες ,Πατερικες και Ιεροκανονικες θέσεις του,δεν μπορούν να αντιμετωπιστουν απο τους Γ.Ο.Χ.! Λοιπον,κύριοι και κυρίες, αντιμετωπίστε τον Ατλα του αντιοικουμενιστηκου αγώνα και τα ξαναλέμε!"
κχ
Ο σημερινός Άτλας είναι ο υπέρμαχος της "Ορθοδοξίας εν Καινοτομία" π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς, αποτειχισμένος από την Εκκλησία της Καινοτομίας και τους επισκόπους της. Οι τελευταίοι μνημονεύουν τον οικοιυμενικό-καινοτόμο Βαρθολομαίο, πράγμα το οποίο ανάγκασε τον σημερινό "Άτλαντα" να απομακρυνθεί. Άλλοι, μικρότεροι ίσως "άτλαντες", κι αυτοί εν Καινοτομία, δεν το αποφάσισαν, αρκούμενοι στην "πολεμική των χαρακωμάτων" με εικονικά πυρά.
Σήμερα κηρύσσεται η αίρεση του οικουμενισμού (σημ. για να είμαστε ακριβείς κηρύσσεται ο Σιωνισμός) και αυτή, υποστηρίζεται, ουδεμία σχέση έχει με Καινοτομία και καινοτομίες, όπως, για παράδειγμα, ήταν ο νεωτερισμός της προσθήκης των 13 ημερών στο Εορτολόγιο της Εκκλησίας. Ο αποκαλούμενος "Άτλας" κρίνει συμβατή την προσθήκη από μια ψευδοσύνοδο, διοργανωμένη πολιτικά, παρότι στο παρελθόν τρείς Τοπικές Σύνοδοι - μη πολιτικές σημειωτέον - την είχαν απορρίψει.
Επειδή λοιπόν δεν έχω υπόψη μου ποιες θέσεις αγιογραφικές, πατερικές και ιεροκανονικές μπορούν να στηρίξουν μια ψευδοσύνοδο έναντι των υπαρχουσών και καταδικαστικών της Γρηγοριανής εορτολογικής Καινοτομίας, πολύ θα παρακαλούσα τον κ. Χ.Π. να μας τις αναφέρει. Είναι αυτονόητο, δεν του ζητώ να μας καταθέσει το βάρος, που αίρει επί των ώμων του ο σημερινός "Άτλας" της Ορθοδοξίας ... "και τα ξαναλέμε" (sic).
Ας δημοσιευση ο Νικόλαος Μαννης τις απαντήσεις του Πατρός Ευθυμίου προς αυτον. Σε αυτές, όπως και στις απαντήσεις προς το π. Ιωσήφ,υπάρχουν τα ατσαλινα στηρίγματα που ζητάει ο Κυπριανος.
ΔιαγραφήΚαλό θα είναι να μην διαβάζουμε μόνο τα κείμενα της μίας πλευράς, ίδιον των προσωπολατρών, αλλά με καλή προαίρεση να αναζητούμε την αλήθεια.
ΔιαγραφήΠρώτο κείμενο: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/11/blog-post_13.html
Δεύτερο κείμενο-απάντηση: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/08/blog-post_28.html
Τρίτη και τελευταία απάντηση: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/09/blog-post_19.html
Σχόλιο ημέτερο και απάντηση από το "Εν τούτω νίκα": http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/10/blog-post_4.html
Δεύτερη απάντηση από το "Εν τούτω νίκα": http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/11/2.html
Οι αποτειχισμενοι του τρικαμηνα θα γυρισουμε με το παλαιο ημερολογιο εαν και εσεις δασκαλε αποτειχιστειτε απο τις συνοδους των γ.ο.χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου, πρώτη φορά συναντώ υποστηρικτή της ομαδικής σωτηρίας. Αν δεν "σωθώ" εγώ δηλαδή, δεν θα σωθείτε ούτε εσείς;
ΔιαγραφήΟι αποτοιχισμενοι της Εκκλησίας του Χριστού,κ. Ανωνυμιδη,και ο Πατέρας Ευθύμιος ο εκ Κρήτης,ΔΕΝ θα γυρίσουν ΠΟΤΕ με το Παλαιό Ημερολόγιο.Οι θέσεις, του Μεγάλου Πατρός της Εκκλησιας μας,υπάρχουν στο Ιστολογιο Πατερικη Παραδοση και Οικουμενισμος(πριν 11 μήνες:Απαντήσεις του π. Ευθυμίου Τρικαμηνα στον Νικολαο Μαννη).
ΔιαγραφήΕγώ προσωπικά κύριε (ή κυρία) Χ.Π. έχω σταματήσει να ασχολούμαι με τον π. Ευθύμιο για πολλούς λόγους:
Διαγραφήα) Γιατί σε ερωτήσεις που του είχα υποβάλλει στον μεταξύ μας διαδικτυακό διάλογο του 2013 υπεκφεύγει να απαντήσει (ακόμη περιμένω να μας αποδείξει την ύπαρξη των 7 "Αρχιεπισκόπων" Γ.Ο.Χ. και τα κείμενα των υποτιθέμενων αλληλοαναθεματισμών τους), ενώ δεν έχει το θάρρος να ανακαλεί όταν σφάλλει (όταν απέδειξα με κείμενα του πρ. Φλωρίνης τη σύνδεση του ημερολογιακού με τον οικουμενισμό, δεν ανακάλεσε τα κατ' αυτού γραφόμενα, ούτε την θέση του, ότι τάχα οι παλαιοημερολογίτες κοιτάζαν το ημερολόγιο και αγνοούσαν τον οικουμενισμό).
β)Διότι κάθεται και κάνει αναλύσεις επί αναλύσεων μπροστά σε ένα δέντρο (τις αντικανονικότητες των χειροτονιών των -αντικανονικών γι'αυτόν- Παλαιοημερολογιτών, που όμως είναι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ) και χάνει όλο το δάσος (τις συνεχιζόμενες πτώσεις και τα αίσχη των -κανονικών γι'αυτόν- ολοένα και πιο ισχυρών αιρετικών Οικουμενιστών καταληψιών) και όλο αυτό με σκοπό να δικαιολογήσει την αδικαιολόγητη εμμονή του σε εκείνο το ημερολόγιο που εισήγαγαν οι πρωτεργάτες του Οικουμενισμού, για να πετύχουν τον κοινό εορτασμό με τους αιρετικούς, χρησιμοποιώντας μάλιστα τα επιχειρήματά τους (ότι το ημερολόγιο δεν είναι δόγμα κλπ.)
γ) Διότι η ορθόδοξη συνείδησή μου αντιδρά σε ιδέες του τύπου "πάντες πλανήθηκαν, μόνο ένας απέμεινε", που καλλιεργούν οι οπαδοί του (ναι γενικεύω κι εγώ, όπως γενικεύει και ο π. Ευθύμιος μιλώντας για "Παλαιοημερολογίτες") που φαντασιώνονται πως ο "Άγιος Πατήρ" τους είναι ένας Θεόδωρος Στουδίτης ή ένας Μάξιμος Ομολογητής ανακαλώντας στη μνήμη μας σκηνές από την στάση της Μαριάμ και άλλων ματθαιϊκών έναντι του τότε "μοναδικού ορθοδόξου στη γη" Ματθαίου Καρπαθάκη.
Στην Εκκλησία δεν υπάρχουν "σωτήρες". Ένας ο Σωτήρ ο Κύριος. Γι' αυτό και οι Άγιοι Πατέρες είχαν ενωτικό φρόνημα και όχι διασπαστικό.
Ας μείνει λοιπόν ο π. Ευθύμιος στη μοναξιά της "αλήθειας" του και θα τον (και όλους μας) κρίνει η Ιστορία.
Ν.Μάννης
Αποκαλεις εμενα Ανωνυμιδη, αλλα κι εσυ εισαι δειλος που δεν βαζεις το ονομα σου κυριε Χωρις Παντελονια (Χ.Π.)
ΔιαγραφήΧ.Π. επίσης ΜΠΟΡΕΙ να σημαίνει και:
ΔιαγραφήΧ(ωρίς) Π(ρόσωποαληθινό) .
Το είπαμε!
Αργήσαμε -τα αγαθοβιόλικα βούρλα- αλλά το συνειδητοποίησαμε:
ΒΡΟΜΑΕΙ από ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ πράκτορες της Νέας Εποχής,
το διαδίκτυο!!!
Και ο άθλιος πόλεμος που κάνετε σε όσους επιθυμούν να ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ είναι πολυπρόσωπος και δαιμονικότατος.
Επειδή, όμως εδώ, μιλάμε ΕΠΩΝΥΜΑ φίλε.....
(διότι ΔΕΝ χαμπαριάζουμε από επίγειους, ρασοφόρους εργοδότες- με πιάνεις;)
.....μιλάμε με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ , ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
και ΤΗΛΕΦΩΝΑ για βάλε το ΑΛΗΘΙΝΟ σου όνομα, μαζί και ένα ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ώστε να ξέρουμε με ΠΟΙΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ανταλλάσσουμε επιχειρήματα.... μπουμπούκι μου...
;-)
Ἕνας πραγματικός Ἄτλας λέγει ὁλόκληρη καί πάντοτε τήν ἀλήθεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς ἀντιμετώπισε ὄντως ὀρθοδόξως (δηλαδή πατερικῶς) τούς παράγοντας τῆς Ἱ.Μ. Πειραιῶς καί γενικώτερον τούς ἐπικριτάς του διά τήν ἀποτείχισίν του. Δυστυχῶς, ὅμως, θέλησε νά πάῃ κόντρα καί στούς Γ.Ο.Χ. ἐπιστρατεύοντας τά ἀσύστολα ψεύδη καί τίς διαστροφές τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωροπούλου ἐναντίον των, ὅτι δῆθεν οἱ Γ.Ο.Χ. ἀνήγαγον εἰς δόγμα τό ἡμερολόγιον καί ἄρα εἶναι «ἡμερολογιολάτραι» καί ἄλλες παρόμοιες διαστροφές τῆς ἀληθείας. Ἀδυνατεῖ νά καταλάβῃ ὅτι τό νέον ἑορτολόγιον (ν.ἑ.) δέν εἶναι ἁπλῶς σχίσμα, ἀλλά καί αἵρεσις, ὄχι διότι αὐτό καθ’ ἑαυτό εἶναι δογμματικόν ζήτημα, ἀλλά γιά τούς ἑξῆς δύο λόγους: (1) ὁ σκοπός τοῦ ν.ἑ. εἶναι ἡ ἀδογμάτιστος "Ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν," ὅπως εὐθαρσῶς μᾶς λέγουν οἱ ἴδιοι οἱ Οἰκουμενισταί εἰς τήν γνωστήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1920, καί ὅπως φανερώνουν τά γεγονότα πού ἠκολούθησαν, ἤτοι ἄρσις ἀναθεμάτων, ἑνώσεις Μπαλαμάντ καί Σαμπεζύ, πληθώρα αἱρετικῶν δηλώσεων πατριαρχῶν, ἀρχιεπισκόπων κ.λπ. (2) Ἐπέφερε καίριον πλῆγμα στό δόγμα τῆς ἑνότητος τῆς Ἐκκλησίας μέ τό σχίσμα πού προεκάλεσε, τό ὁποῖον ἀνεμένετο μέ βεβαιότητα ὅτι θά συνέβαινε μέ τήν ἐπιβολήν τοῦ ν.ἑ. (δεδομένων τῶν ἀναθεματισμῶν κατά τοῦ ν.ἑ. πού ἐπεβλήθησαν τόν 16ον αἰῶνα). Αὐτά γιατί δέν τά ἀναφέρει πουθενά ὁ «Ἄτλας» σας; Ἀντί νά εἰπῇ τά αὐτονόητα, ἀνέπτυξε τήν γελοία θεωρία τῶν «παραλλήλων ἐπισκόπων»! Κρῖμα!
Η αποτείχιση και οι ορθόδοξοι της Καινοτομίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται, τα πράγματα ξεκαθαρίζουν μετά από αυτό το "φύγετε σεις από τις Συνόδους των ΓΟΧ και μετά εμείς, οι αποτειχισμένοι του π, Ευθυμίου, θα γυρίσουμε στο Παλαιό". Το πρόβλημα δηλαδή των εν Καινοτομία Ορθόδοξων δεν είναι η άθεσμη Σύνοδος του 1924, με την οποία επιβλήθηκε δια ροπάλου η Καινοτομία. Είναι ή άθεσμη Σύνοδος των ΓΟΧ και ο κατακερματισμός αυτής στη συνέχεια.
Οι λόγοι που καθιστούσαν επιβεβλημένη την ύπαρξη Συνόδου, όσων δεν δέχτηκαν τον περίπλοκο παπικό νεωτερισμό, τουλάχιστον ιστορικά να το δούμε, την δικαιώνει. Αν δεν υπήρχε, είναι ζήτημα αν θα επιζούσε το ανεπίσκοπο και ακαινοτόμητο εκκλησιαστικό σώμα. Δεν θέλω με αυτό να δικαιολογήσω τη διάσπαση που ακολούθησε και εξακολουθεί να υφίσταται.
Θα πρέπει, ακόμη, εξετάζοντας το αναγκαίο της συγκρότησης Συνόδου, να λάβουμε υπόψη και τις πολιτικές συγκυρίες της τότε εποχής - δεν διαφέρουν από τη σημερινή - και την κατάσταση στην οποία βρίσκονταν όλα τα πολιτικώς ελεγχόμενα Ορθόδοξα Πατριαρχεία.
Από τη μια πλευρά ήταν τα συμβιβασμένα με τον εκκλησιομάχο και άθεο κομμουνισμό, από την άλλη ήταν τα διαβρωμένα από τον αγγλικανισμό και τον παπισμό, την μασονία και τον σιωνισμό. Είναι σημειωτέον αλληλένδετα. Αυτά στον ευρωπαϊκό χώρο. Όσο για την υπερατλαντική προστάτιδα των δημοκρατικών ελευθεριών - πολυκέφαλου προτεσταντικού τύπου - εκεί πλέον οργίαζε η επιστημονικά μεθοδευμένη διάβρωση των Ορθοδόξων. Τα μυστικά κονδύλια στιλ φιλανθρωπικού έπαιξαν σημαντικό ρόλο, όπως και οι επιδόσεις αρκετών υπότροφων ερευνητών πάνω σε ειδικούς (...) θεωρητικούς κλάδους.
Περιορίζομαι σ΄αυτά γιατί καταλαβαίνω ανοίγουμε εδώ ένα τεράστιο και σκοτεινό κεφάλαιο. Πάντως, ο ρόλος των Μυστικών Υπηρεσιών προς όφελος αντιχριστιανικών και άλλων πολιτικής φύσεως συμφερόντων, δεν πρέπει να μας διαφεύγει.
Τι μπορούσε λοιπόν να γίνει ; Να περιμένει κανείς Πανορθόδοξη Σύνοδο κάτω από αυτές τις συνθήκες θα ήταν και μάταιο, αλλά και ανόητο. Οι χρόνοι στους οποίους ζούμε, δεν μπορούν να συγκριθούν με την εποχή όπου ζούσε ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και άλλοι πατέρες. Οι οποίοι σήκωσαν μόνοι τους το βάρος της αλήθειας. Στα δικά τους όμως χρόνια, ακόμη κι αν όλα τα Πατριαρχεία είχαν αλωθεί από αιρετικούς, υπήρχαν σε επίπεδο θεσμών άνθρωποι, που είχαν πραγματικό ενδιαφέρον να ακούσουν και τη μια και την άλλη πλευρά. Αυτό σήμερα δεν γίνεται. Όλα ακολουθούν μια προδιαγεγραμμένη κατεύθυνση, οι εντολές δίνονται πίσω από κλειστές πόρτες και η αλήθεια ποτέ δεν βγαίνει μέσα από εκεί. Σε ένα διαρκές ψεύδος μας υποχρεώνουν να ζούμε. Οι θεσμικοί φορείς μας εξοικειώνουν με αυτό.
Και επαναλαμβάνω, τι μπορούσε να γίνει ; Αλλά και τι μπορεί να γίνει, όταν βλέπει κανείς περιπτώσεις σαν αυτή με τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά και το "εσείς να καταργήσετε τις Συνόδους ΓΟΧ, κι εμείς θα γυρίσουμε στο Παλαιό". Ανεπίσκοπο πλήρωμα με τις παρούσες συνθήκες - δεν άλλαξαν από την εποχή της Καινοτομίας - είναι αδιανόητο να σταθεί, να συντηρηθεί, και έργω να κρατήσει την αλήθεια της Εκκλησίας. Θα το απορροφήσουν άλλοι και μεταξύ αυτών, οι "ορθόδοξοι της Καινοτομίας" και η εκκλησία που έφτιαξαν. Η οποία εδώ και εκατό περίπου χρόνια χειμάζεται από την ψευδοσύνοδο του 1924 και τους υποτελείς έκτοτε, στην αυθαιρεσία του Καίσαρα, Ιεράρχες. «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἤ ἀνθρώποις».
''Ο κοινός τόπος συναντήσεως''. (Ιερομοναχου Ευθυμιου εκ Κρήτης). Αυτος ειναι για μεν τους Ν. Η. η διακοπή της εκκλησιαστικής κοινωνίας απο τους αιρετικούς Οικουμενιστες, για δε τους Π. Η. η ΑΠΟΔΟΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΣ του Ημερολογιου και η απαγκίστρωσις και ο απεγκλωβισμός απο τις Συνοδους και τις Παρατάξεις.
ΔιαγραφήΟ Τρικαμηνάς είναι Κρητικός;
ΔιαγραφήΟ Πατέρας Ευθύμιος Τρικαμηνας ειναι απο την ΜΥΚΟΝΟ(οχι απο την Κρήτη).Σήμερα ο Π. Ευθύμιος μας είπε οτι θα απαντήσει στον Νικολαο Μαννη και στον Κυπριανό Χριστοδουλιδη(θα απαντήσει μας είπε,οχι σήμερα,οταν βρει χρόνο).
ΔιαγραφήΕσεις θελετε μονο οι αλλοι να αποτειχιζονται ( πολυ σωστα ομως αντε και να πανε ολοι με το παλαιο ) ως εδω εχει καλως. Απο τις συνοδους ομως εσεις δεν ξεκολατε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις αμα θα γυρισουμε με το παλαιο δεν θα παμε σε συνοδους θα παμε με τους αποτειχισμενους του παλαιου στον Πατερα Σταυρο στον Πατερα Σωτηριο και σε αλλους ιδιους Πατερες.
Και αυτό αρκεί. Είναι τεράστιο βήμα, το να απορρίψει κανείς το νέο παπικό ημερολόγιο και να επανέλθει στην παράδοση των πατέρων του.
ΔιαγραφήΕμείς δεν σας λέμε ελάτε στη Σύνοδο, μην απαιτείτε όμως να φύγουμε από αυτήν.
Μπορεί και "εκτός θέματος"
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kyprianoscy.blogspot.gr/2014/08/t.html
Αν ενας Έλληνας μετανάστης στην Γερμανια ειναι με το Π. Η.,τοτε τα Χριστούγεννα θα ειναι στην δουλεια και τα παιδια του στο σχολείο.Αρα το Ν. Η. εναν Έλληνα μετανάστη τον κανει ποιο Χριστιανό, και αυτον και τα παιδια του.
ΔιαγραφήΈλα Χ.Π. σκέψου κάτι καλύτερο να πεις.
ΔιαγραφήΠάντως οι αδελφοί μας του πατρίου στη Γερμανία παίρνουν άδεια εκείνη την ημέρα και γιορτάζουν τα Χριστούγεννα και μάλιστα την ημέρα που τα γιορτάζει η πλειοψηφία των Ορθοδόξων (στη Γερμανία μάλιστα έχει πολύ περισσότερους Σλαύους από ότι Έλληνες). Αντιθέτως οι νεοημερολογίτες τα γιορτάζουν μαζί με τους παπικούς και τους λουθηρανούς. Αυτός ήταν και ο σκοπός της αλλαγής του ημερολογίου, πρέπει να είναι τυφλός για να μην το βλέπει κανείς.
Λέγει ὁ/ἡ Χ.Π. ὅτι ἀπαραίτητος ὅρος τοῦ π. Ε.Τ. γιά νά ἑνωθῇ μέ τούς Ὀρθοδόξους τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου (π.ἑ.) εἶναι ἡ ἐκ μέρους των "ΑΠΟΔΟΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΣ τοῦ Ἡμερολογίου καί ἡ ἀπαγκίστρωσις καί ὁ ἀπεγκλωβισμός ἀπό τίς Συνόδους." Ἐμεῖς μπήκαμε στόν κόπο νά τοῦ ἐξηγήσουμε παραπάνω ὅτι τό π.ἑ. δέν εἶναι ἐφ' ἑαυτοῦ δόγμα καί συνεπῶς, ἐάν ὑπῆρχε κάποιος ποιμαντικός ἤ ἄλλος σοβαρός λόγος καί σύμπασα ἡ Ἐκκλησία συμφωνοῦσε, τότε θά μποροῦσε νά ἀλλάξῃ. Δεδομένου, ὅμως, ὅτι τό ν.ἑ. ἔχει ἀναθεματισθῆ ἀπό Πανορθοδόξους Συνόδους κατά τά τέλη τοῦ 16ου αἰῶνος, δέν εἶναι δυνατόν νά συμφωνήσῃ σύμπασα ἡ Ἐκκλησία γιά τήν υἱοθέτησίν του, τοσούτῳ μᾶλλον ὅτι ὄχι μόνον δέν ὑφίσταται ποιμαντικός λόγος γιά νά γίνῃ αὐτό, ἀλλά τοὐναντίον ὑπάρχει δογματικός λόγος νά ΜΗΝ γίνῃ!!! Ὁ λόγος αὐτός εἶναι ὅτι τό ν.ἑ. καθιερώθη προκειμένου νά ἀφομοιωθῇ ἡ Ὀρθοδοξία μέ τίς αἱρέσεις τῆς Δύσεως, δηλαδή ἔγινε χάριν τῆς ἐξαπλώσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Περί αὐτοῦ, μᾶς βεβαιώνουν εὐθαρσῶς οἱ ἴδιοι οἱ Οἰκουμενισταί εἰς τήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1920, γνωστήν καί ὡς "τό Σύνταγμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ," καθώς καί εἰς τά διάφορα ἔντυπά των, ὅπως εἶναι τό βιβλίον τοῦ Ἀνθίμου, Μητροπολίτου Βιζύης, μέ τίτλον «ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΟΝ ΖΗΤΗΜΑ», τό ὁποῖον ἐδημοσιεύθη τό 1922, δύο ἔτη πρό τῆς υἱοθετήσεως τοῦ ν.ἑ., καί τό ὁποῖον εἰς τήν σελ. 141 λέγει τά ἑξῆς: «ὅτι διά τοῦ ζητήματος τοῦ Ἡμερολογίου, ἐπιτυγχανομένης τῆς ἑνοποιήσεως αὐτοῦ, θέλει ἀναμφισβητήτως ἐπιτελεσθῆ τό πρῶτον σπουδαῖον βῆμα πρός ἐπίτευξιν τῆς μελετωμένης καί ὑπό τῶν πραγμάτων ἐπιτακτικῶς ἐπιβαλλομένης Κοινωνίας τῶν Ἐκκλησιῶν ...». Ἐπιπροσθέτως, μᾶς βεβαιώνουν καί τά γεγονότα πού ἠκολούθησαν τήν υἱοθέτησιν τοῦ ν.ἑ., ἤτοι ἡ προσχώρησις τῶν τοπικῶν «Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν» εἰς τό παναιρετικόν Π.Σ.Ε., ἡ «ἄρσις» ἀναθεμάτων (7-12-1965), οἱ ἑνώσεις Μπαλαμάντ (1993) καί Σαμπεζύ (1990), οἱ συμπροσευχές καί τά συλλείτουργα μέ τόν "πάπαν," ἡ πληθώρα αἱρετικῶν δηλώσεων πατριαρχῶν, ἀρχιεπισκόπων κ.λπ. Κατόπιν ὅλων αὐτῶν, θά ἔπρεπε νά εἶναι φανερόν σέ ὅσους θέλουν ἀκόμη νά καυχῶνται ὅτι εἶναι Ὀρθόδοξοι, ὅτι τό ν.ἑ. εἶναι ἀρρήκτως συνδεδμένον μέ τήν αἵρεσιν καί τό σχίσμα, καί ἄρα ὅσοι ζητοῦν τήν "ἀποδογματοποίησίν" του δέν ἀντιλαμβάνονται τί ἀκριβῶς ζητοῦν. Τόν δέ "ἀπεγκλωβισμόν" καί τήν "ἀπαγκίστρωσιν" ἀπό τίς Συνόδους ἄς τήν ἀπαιτήσουν ἀπό ὅσους ἀπεχίσθησαν ἀπό τόν "κορμόν," πού εἶναι ἡ διάδοχος Σύνοδος τῶν "Φλωρινικῶν" τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Καλλινίκου Σαραντοπούλου, μέ τήν ὁποίαν προσφάτως (2014) ἡνώθη ἡ Σύνοδος τῶν Ἐνισταμένων. Τό νά τό ζητοῦν ἀπό ὅσους ἀνήκουν εἰς τήν ἑνιαίαν καί κραταιάν αὐτήν Σύνοδον σημαίνει καί πάλιν ὅτι δέν ἀντιλαμβάνονται τί ἀκριβῶς ζητοῦν. Τούς παρακαλοῦμε ἀδελφικῶς, λοιπόν, νά διαβάσουν αὐτά τά ἁπλᾶ καί αὐτονόητα πού τούς γράφουμε καί νά καταλάβουν γιά ποιό ἀκριβῶς πρᾶγμα ὁμιλοῦμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλῶ, στό τελευταῖο μου σχόλιο, ἀντικαταστήσατε τήν δευτέραν πρότασιν μέ τήν ἀκόλουθον, ἡ ὁποία περιλαμβάνει μίαν ἀκόμη προϋπόθεσιν γιά τήν ἀλλαγήν τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου:
ΑπάντησηΔιαγραφήἘμεῖς μπήκαμε στόν κόπο νά τοῦ ἐξηγήσουμε παραπάνω ὅτι τό π.ἑ. δέν εἶναι ἐφ' ἑαυτοῦ δόγμα καί συνεπῶς, ἐάν ὑπῆρχε κάποιος ποιμαντικός ἤ ἄλλος σοβαρός λόγος καί σύμπασα ἡ Ἐκκλησία συμφωνοῦσε, τότε θά μποροῦσε νά ἀλλάξῃ, μέ τήν προϋπόθεσιν βεβαίως ὅτι δέν θά παραβιασθῇ ὁ Πασχάλιος Κανών.
Είτε με το νέο ημερολόγιο ή με το παλαιό ημερολόγιο έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς τότε είμαστε αιρετικοί αν όμως δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς τότε δεν είμαστε αιρετικοί όποιο ημερολόγιο και αν δεχόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Ηλία, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
ΔιαγραφήΑν ερευνήσεις τα σχετικά με την ημερολογιακή αλλαγή (δηλαδή, πότε έγινε, από ποιους επιδιώχθηκε η αλλαγή, τι σκοπό εξυπηρετούσε, αν έγινε με νόμιμο τρόπο κλπ.), τότε θα δεις ότι οι αιρετικοί οικουμενιστές ήταν αυτοί που βρίσκονται πίσω από αυτήν.
Είναι σαν να μου πεις πως "είτε κάνει κανείς το σταυρό του με δύο δάχτυλα ή με τρία αν έχει εκκλησιαστική κοινωνία με τους ρασκόλνικους είναι σχισματικός, αν όμως δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με τους ρασκόλνικους τότε δεν είμαστε σχισματικοί με όποιον τρόπο κι αν σταυροκοπιόμαστε". Μα δεν βλέπεις πόσο αντιφατικό ακούγεται όταν γνωρίζεις ότι ο σταυρός με τα δύο δάχτυλα είναι πίστη των ρασκόλνικων, την οποία μάλιστα διακήρυξαν συνοδικά;
Αντίστοιχη, είναι η σχέση νέου ημερολογίου-οικουμενιστών. Το λέει άλλωστε ξεκάθαρα η οικουμενιστική Εγκύκλιος του 1920 όταν μιλάει για παραδοχή ενιαίου ημερολογίου προς ταυτόχρονον εορτασμόν
των μεγάλων χριστιανικών εορτών υπό πασών των Εκκλησιών. Πως είναι δυνατόν να παραβλέπουμε τα ντοκουμέντα και να απλοποιούμε τόσο πολύ τα πράγματα;
Με τις αιρέσεις δεν πρέπει να έχουμε καμιά επικοινωνία. Τι σχέση έχει η διόρθωση του Ιουλιανού ημερολογίου (ο ειδωλολάτρης Ιουλιανός το δημιούργησε) με την αλλοίωση του σημείου του Σταυρού που λέτε; Το ίδιο είναι; Τι σχέση έχει ο χρυσός με τα πεπόνια; Ποιός είπε να αλλοιώσουμε το σημείο του Σταυρού; Τι συγκρίσεις είναι αυτές; Μήπως έχει καμιά σχέση το κοσμικό ημερολόγιο με την Ορθόδοξη Πίστη, το Δόγμα και το Εορτολόγιό μας; Δηλαδή, μήπως είναι σαν το Βάπτισμα; Όποιος δεν Χρησιμοποιεί το ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλιανού δεν σώζεται όπως όποιος δεν Βαπτίζεται; Τι διαστρέβλωση της Ορθόδοξης Πίστη μας είναι αυτή και δεν αποτελεί ύβρη κατά του Αγίου Πνεύματος του Θεού;
ΔιαγραφήΗ Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού Σώζει την Αθάνατη Ψυχή μας και ΟΧΙ τα ημερολόγια…
Αμετάβλητο διαχρονικά είναι το Ορθόδοξο Δόγμα μας, που περιγράφεται συνοπτικά στο Σύμβολο της Πιστεώς μας, δηλαδή η αληθινή Ορθόδοξη Πίστη που μας παρέδωσε ο Θεάνθρωπος Χριστός και η ΜΙΑ αγία Εκκλησία Του για την Σωτηρία της αθάνατης ψυχής μας.
Βέβαια αν χρησιμοποιείται σήμερα το ημερολόγιο (νέο ή παλαιό) για να έχουμε οποιαδήποτε εκκλησιαστική (επι)κοινωνία (συμπροσευχές, συλλείτουργα και μνημόνευση αιρετικών) με παπικούς, προτεστάντες, μονοφυσίτες και άλλους αιρετικούς στα πλαίσια του σιωνιστικού Παγκοσμίου Συμβουλίου Παναιρετικών Εκκλησιών του αντίχριστου προδίδοντας την ΜΙΑ, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Χριστού, τότε είναι καταδικαστέο. Αν διατηρούμε την ορθόδοξη πίστη μας στον Θεάνθρωπο Αναστημένο Χριστό και δεν έχουμε καμιά εκκλησιαστική επικοινωνία με τους αιρετικούς και είμαστε αποτειχισμένοι από την σιωνιστική Παναίρεση του Οικουμενισμού και τους αλλόπιστους τότε δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει ποιο ημερολόγιο χρησιμοποιούμε αλλά η Ενότητα της Εκκλησίας μας (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4, ΣΤΙΧΟΣ 5: "ΕΙΣ ΚΥΡΙΟΣ, ΜΙΑ ΠΙΣΤΗ, ΕΝ ΒΑΠΤΙΣΜΑ") που πηγάζει από την Ορθόδοξη Πίστη και Ομολογία μας γιατί οδηγεί με την Χάρη του Θεού στην Σωτηρία της Αθάνατης Ψυχής μας.
Μου φαίνεται ότι ο "Ηλίας ο Ορθόδοξος" είναι μαϊμού. Υπάρχουν τουλάχιστον δύο άτομα που έχω εντοπίσει, που σχολιάζουν με τουλάχιστον πέντε διαφορετικά ψευδώνυμα ο καθένας. Τι να πει κανείς. Ο Θεός να τους ελεήσει
ΔιαγραφήΑνώνυμος :
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΙΣ ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ... ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ... ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ 666 ... ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ
κχ
Και αν μας ρωτήσει, τι απάντηση θα δώσουμε ;
22 πολλοὶ ἐροῦσίν μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; 23 καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν.
Οι σημερινοί προφήτες σε λάθος χρόνο προφητεύουν. Έγραφε ο προφήτης Ησαΐας :
"τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰ σάββατα καὶ ἡμέραν μεγάλην οὐκ ἀνέχομαι· νηστείαν καὶ ἀργίαν 14 καὶ τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰς ἑορτὰς ὑμῶν μισεῖ ἡ ψυχή μου· ἐγενήθητέ μοι εἰς πλησμονήν, οὐκέτι ἀνήσω τὰς ἁμαρτίας ὑμῶν.".
Τώρα εμείς δεν έχουμε Σάββατα, έχουμε Κυριακές και οι "νουμηνίες" μας (= νέος μην) είναι άλλες από τις παλαιές του προφήτη Ησαΐα. Είναι εκείνες των πατέρων των Οικουμενικών Συνόδων τις οποίες άλλαξαν οι αστρονόμοι του πάπα. Αυτές θέλετε, αυτές έχετε, δικαίωμά σας. Κρατήστε της και αφήστε ήσυχους εμάς. Ασχοληθείτε με άλλους και με άλλα, όχι μαζί μας.
Υστερόγραφο
Ημερολάτρες δεν είναι οι αιρετικοί, οι μασόνοι, οι αντίχριστοι σιωνιστές. Και οι παλαιοημερολογίτες, τους οποίους βάζετε εσείς μέσα με τον ακάθαρτο νου που έχετε. Οι πρώτοι, μαζί κι εσείς, είσαστε "ημεροκλάστες", αφού πλέον ζείτε στο νέο, βελτιωμένο και ακριβές παρόν, που σας έφτιαξαν και μετά χαράς δεχθήκατε. Έχετε πλέον το δικό σας αδιάστατο "σήμερον". Γίνατε άχρονοι ! Μπράβο σας.
Εμείς οι παλαιοημερολογίτες είμαστε φίλοι των ημερών, ήμεροι και ίμεροι, με την έννοια της προς τον Κύριο και Θεό ημών σφοδρής επιθυμίας. Αρκετό είναι για μας, ότι με το ημερολόγιο αυτό καταποντίσθηκαν όλες οι αιρέσεις και οι αιρετικοί. Σειρά έχει τώρα και ο επί του παρόντος δειλά αποκαλούμενος "χριστιανικός σιωνισμός".
Ο πατερ Χρυσοστομος Σπυρου κυριε Νικολαε Μαννη ειχε πει σε αδελφο αποτειχισμενο που ακολουθει το πατριο και μας το ειχε μεταφερει ο αδελφος με την σειρα του οτι και οι επισκοποι ολων των συνοδων του πατριου ειναι υποδικοι σε μελουσσα Ορθοδοξη Συνοδο μαζι με τους οικουμενιστας επισκοπους του νεου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε παρατηρητή,
ΔιαγραφήΠρώτον, ως ανώνυμος είσαι αναξιόπιστος, πόσο μάλλον όταν μιλάς για επώνυμα πρόσωπα.
Δεύτερον, ξεχνάς (ή αγνοείς) ότι και ο γράφων είχε πνευματικό τον αείμνηστο π. Χρυσόστομο και γνώριζε καλώς την στάση του έναντι στους επισκόπους των Γ.Ο.Χ., η οποία δεν έχει καμία σχέση με την δική σου.
Τρίτον, μπορείς να ρωτήσεις και άλλα πνευματικά παιδιά του Γέροντος Χρυσοστόμου, (όπως τον κ. Κουτσούκο ή την Σαλογραία), για να μαθαίνεις την λήθεια, αντί να μεταφέρεις τι είπε ένας αδελφός που ήξερε έναν αδελφό που του είχε μεταφέρει ένας αδελφός τι του είχε πει τάχα ο Γέροντας (και τι εννοούσε).
Στις 18 Αυγούστου 2014 και ώρα 11.50 κάποιος επιδέξιος αδέξιος - μπορεί να είναι και λάθος του συστήματος - χρησιμοποίησε το όνομά μου, βάζοντας από κάτω Ανώνυμος, ένα κεφαλαιώδους βλακείας απόσπασμα με κεφαλαία και μικρά γράμματα. Υποτίθεται, για να νομίσει ο αναγνώστης ότι συμφωνώ με τα κεφαλαιώδη γραφόμενα, συμφωνούντων και των μικρών (σημ. εκ του κατά Μτ. Ευαγγελίου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχολίασα τα κεφαλαιώδους βλακείας (τα γραμμένα με κεφαλαία) με παραπομπή στους στίχους Μτ. ζ΄ 22, 23. Ο αδέξιος επιδέξιος - ίσως και λάθος του συστήματος - που χρησιμοποίησε το όνομά μου, άφησε στην άκρη τα δικά μου και έγραψε τα δικά του, περί των οποίων ταύτα σε επανάληψη :
κχ
Και αν μας ρωτήσει, τι απάντηση θα δώσουμε ;
22 πολλοὶ ἐροῦσίν μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; 23 καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν.
Οι σημερινοί προφήτες σε λάθος χρόνο προφητεύουν. Το λαλήσαν δια το προφητών Άγιον Πνεύμα, δια στόματος Ησαΐα ελάλει και έγραφε :
"τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰ σάββατα καὶ ἡμέραν μεγάλην οὐκ ἀνέχομαι· νηστείαν καὶ ἀργίαν 14 καὶ τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰς ἑορτὰς ὑμῶν μισεῖ ἡ ψυχή μου· ἐγενήθητέ μοι εἰς πλησμονήν, οὐκέττι ἀνήσω τὰς ἁμαρτίας ὑμῶν".
Και τα λοιπά κι αυτά ... .
Ο αδέξιος επιδέξιος - ίσως και λάθος του συστήματος - παρότι το Άγιον Πνεύμα διαρκώς μας φανερώνει δια των θεοφώτιστων πατέρων "ὅσα ἂν ἀκούσῃ" - λαμβάνουμε απαραιτήτως υπόψη το " οὐ γὰρ λαλήσει ἀφ' ἑαυτοῦ", καθώς και Χριστός ο αληθινός Θεός ημών είπε "πάντα ἃ ἤκουσα παρὰ τοῦ πατρός μου ἐγνώρισα ὑμῖν" - αυτός λοιπόν ο αδέξιος επιδέξιος έρχεται να μας μεταφέρει αυτά που άκουσε ο πάπας με το φιλιόκβε. Δηλαδή, αυτά που άκουσε εκ του πατρός και εκείνα που άκουσε "και εκ του υιού". Ποια ήταν αυτά ; Ότι οι Ορθόδοξοι σε λάθος χρόνο γιόρταζαν. Όταν τα κάτω συνομιλούσαν, τα άνω είχαν άλλες δουλειές να κάνουν και όταν τα άνω συνομιλούσαν, τα κάτω έτρεχαν στον πάπα για να μάθουν τι έλεγαν τα άνω.
Έτσι, λοιπόν, οι Ορθόδοξοι έγιναν ουνίτες ορθόδοξοι ή αγγλικανοί ορθόδοξοι. Τα πράγματα έφτιαξαν και οι παλαιοημερολογίτες, μένοντας πιστοί στα ελάχιστα έγιναν στα πολλά άπιστοι, σχισματικοί και αιρετικοί. Αντίθετα, όσοι άκουσαν τον πάπα και αδίκησαν ελάχιστα το Άγιον Πνεύμα - τί εκ του πατρός εκπορευόμενο, τί εκ του πατρός και εκ του υιού - έγιναν στα πολλά πιστοί ! Εύγε !!
Ο πάπας έχει δυο αυτιά, ένα για να ακούει τον πατέρα, το άλλο για να ακούει τον υιό. Δυο φωνές λοιπόν ακούει : Μια να εκπορεύεται από τον πατέρα, η άλλη να εκπορεύεται από τον υιό. Κάνει τη σύνθεση, διορθώνει το χρόνο και οι Ορθόδοξοι πάσχουν την αποσύνθεση. Ακριβώς, όπως την έπαθαν και οι προτεστάντες, όχι όμως και οι αγγλικανοί. Στη θέση του πάπα, αυτοί έβαλαν τον βασιλιά τους και η φαγωμάρα στέμματος και τιάρας άρχισε. Ο σιωνισμός, τώρα, θα φτιάξει τα πράγματα με τον μεσσία που ετοιμάζει. Θα του δώσουμε ένα χεράκι κι εμείς. Άλλωστε, πρέπει να είναι ορθόδοξος μεσσίας, όπως είναι και οι ορθόδοξοι Εβραίοι. Ως προς τον άλλο, έμεινε πίσω δεκατρείς μέρες, έχασε την πρώτη θέση και ήμαρτον Κύριε.
Παρενθετικά, για όσους δεν το γνωρίζουν, κάθε εστεμμένος του βρετανικού θρόνου είναι ο Μέγας διδάσκαλος του σκωτικού δόγματος της μασονίας αλλά και της εκκλησίας.
Υστερόγραφο
Αυτά που γράφω, κύριε Ανώνυμε, και κολλήσατε κάτω από το όνομά μου τις επιδέξιες αλλά αδέξιες ανοησίες σας, να τα συμπεριλάβετε σε οποιαδήποτε άλλη ανάρτηση θέλετε, δική σας ή ξένη, ακόμη και σε σχόλιο. Σας παραχωρώ το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε το όνομά μου.
Τι σχέση έχει η διόρθωση του Ιουλιανού ημερολογίου (ο ειδωλολάτρης Ιουλιανός το δημιούργησε) με την αλλοίωση του σημείου του Σταυρού που λέτε; Το ίδιο είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήκχ
Επειδή την απάντηση δεν την έδωσε ο κύριος Μάννης, θα την δώσω εγώ. Ναι, το ίδιο είναι. Ένας ειδωλολάτρης υπολόγισε. και ένας ειδωλολάτρης έφήρμοσε το ημερολόγιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, αιρετικοί αστρονόμοι υπολόγισαν το νέο ημερολόγιο και ένας αιρετικός πάπας το εφήρμοσε. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ειδωλολάτρη και αιρετικό ; Όχι. Ο βουλιμικός, αρχομανής και πλεονέκτης ( πάπας ) σε τι διαφέρει από έναν αιρετικό. Η πλεονεξία είναι ειδωλολατρία, δεν λέει ο απ. Παύλος ;
Ήθελε όμως ο πάπας, να έχει τον παποκαισαρισμό τέλειο. Η τάξη των θρησκευτικών εορτών να τιμώνται και από τους πολιτικούς άρχοντες, αφού οι τελευταίοι ήταν χρηματοδότες των επεκτατικών και αρπακτικών βλέψεων (Σταυροφορίες) του παπισμού. Ο κόμης Δάνδολος - τέταρτη Σταυροφορία - ήταν ένας από αυτούς. Το εκκλησιαστικό εορτολόγιο, ισόκυρο πλέον με το πολιτικό, έδινε άφεση στα φονικά, στις αγριότητες και στην οποιαδήποτε βαρβαρότητα.
Κτιστός και άκτιστος χρόνος
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος προς κχ
Εχεις δίκιο ότι το ημερολόγιο δεν είναι μυστήριο της Εκκλησίας. Μυστήριο όμως είναι η στενοκεφαλιά και η διανοητική αγκύλωση, που ενυπάρχει σε μερικούς "μορφωμένους" (υποτίθεται) ανθρώπους.
κχ
Κι εσύ έχεις δίκιο, μόνο που δεν μπορείς να καταλάβεις ότι σε υποχρέωσαν να βάζεις τους αγίους να τσακώνονται μεταξύ τους. Να λέει ο ένας : ΄Ααα, σήμερα έχουμε 19, γιορτάζω, να έρχεται και ο άλλος να του λέει, όχι, έχουμε 6, δεν είναι η σειρά σου. Θα μου πεις, αυτά τα λέει το φτωχό μου το μυαλό. Το πλούσιο διδάσκει ότι στον αδιάστατο χρόνο, αδιάστατη γιορτή υπάρχει. Μόνο που το αδιάστατο, έγινε προσωρινά διαστατό, μετρήθηκε, ζυγίστηκε, κρίθηκε, βρέθηκε λειψό. Μπήκαν μέσα οι 13 μέρες και έγινε πάλι αδιάστατο. Αυτούς τους μορφωμένους προτιμάς, κράτησέ τους.
Ανώνυμος προς κχ
Ο αδιάστατος χρόνος παρέμεινε αδιάστατος. Οι 13 ημέρες μπήκαν στον δικό μας κτιστό χρόνο. Μήν κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Αδικείς τον εαυτό σου.
κχ
Σωστά, οι 13 ημέρες μπήκαν στον δικό μας κτιστό χρόνο για να τον κάνουν άκτιστο. Το άκτιστο είναι ακριβές, δεν έχει ατέλειες. Πρέπει να είναι όλα τέλεια επί αποδείξει, ακόμη κι εμείς, όταν αγοράζουμε ένα κουτί σπίρτα πρέπει να ζητάμε απόδειξη.
Επειδή δεν θέλω να αδικώ τον εαυτό μου, επειδή προτιμώ να με αδικούν παρά να αδικώ, τέλος, επειδή αυτός που είναι στα λίγα άδικος είναι και στα πολλά, θα παρακαλούσα τον Ανώνυμο, που έγραψε να μην αδικώ τον εαυτό μου και να μην κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, να μας δώσει την απάντηση, αφού διαβάσει τα παρακάτω.
"ἀλλ᾿ οὐ διὰ τὸν τόπον τὸ ἔθνος, ἀλλὰ διὰ τὸ ἔθνος τὸν τόπον ὁ Κύριος ἐξελέξατο" (2Μκ. ε΄ 19)
Αν ισχύει το παραπάνω, και ο τόπος δεν αγιάζει τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος αγιάζει τον τόπο, τότε έχουμε : Δεν αγιάζει ο χρόνος τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος αγιάζει τον χρόνο. Με τον χρόνο (ημερολόγιο) που είχαμε προ Καινοτομίας, νέφος μαρτύρων, αγίων και οσίων πατέρων αγίασαν και τον άγιασαν, αφού ζώντες έγιναν δοχείο και φωνή του Αγίου Πνεύματος ( Σύμβολο Πίστεως ). Είναι έτσι, ή δεν είναι ;
Ήρθαν όμως κάποιοι αιρετικοί, βρήκαν και μερικούς φυγόμυαλους δικούς μας ιεράρχες και μας είπαν ότι όλα αυτά, είχαν γίνει σε λάθος χρόνο. Μας είπαν δηλαδή, αφού σε λάθος χρόνο άγιασαν, δεν είναι όπως εμείς νομίζουμε. Ο σωστός χρόνος βγάζει και σωστούς αγίους, μάλιστα δε, επί αποδείξει. Η αστρονομία δεν επιδέχεται αμφισβήτηση, άρα δικαίως, "οι πατέρες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου ΄Όφεως". Ο Βαρθολομαίος με τον Φραγκίσκο τους κάνουν, και οι προκάτοχοι αυτών τους έκαναν, Μνημόσυνα αιτούμενοι προς τον Κύριο να τους συγχωρέσει.
Πάντως, σύμφωνα με τα άγια Γράμματα - όχι με τις μετρήσεις των άστρων - ο κτιστός άνθρωπος και ο κτιστός χρόνος καθίστανταιι μέτοχοι του αδιάστατου παρόντος (σήμερον, χρόνος), όταν ο εν χρόνω άνθρωπος γίνεται κατά Χάριν φωτοφόρος. Τότε και ο χρόνος γίνεται αδιάστατο παρών και όχι όταν εμείς βάζουμε 13 ημέρες.
Τον είχαμε αυτό το χρόνο, τον ζούσαμε, αλλά κακόφρονοι και εκκοσμικευμένοι Ποιμένες τον κατάργησαν, τον διόρθωσαν, τον έφεραν στα μέτρα μας. Όποιος ακολουθεί τον χρόνο που είχαμε και ζούσαμε, είναι σχισματικός και αιρετικός ! Προς επιβεβαίωση, έχουμε τους εντελώς πρώιμα καταξιωθέντες της αγιότητας, τραβηγμένης όμως "από τα μαλλιά", όπως συνηθίζουμε να λέμε.
Έγραφε ένας Παλαιοημερολογίτης
Πέρα ἀπό ὅσα ἔχω ἤδη ἀναφέρει στά προηγούμενα σχόλιά μου, προκειμένου ν' ἀποδειχθῇ ὅτι ἡ ἐπιβολή τοῦ ν.ἡ. ἦταν δογματικῶς καί κανονικῶς κατακριτέα, ἄς μοῦ ἐπιτραπῇ ν' ἀναφέρω καί τό ἑξῆς, μέ τήν ἐλπίδα ὅτι θά καταλάβουν ὁ π. Εὐθύμιος καί οἱ ὀπαδοί του, οἱ ὁποῖοι μέ εὐκολία ζητοῦν τήν "ἀποδογματοποίησιν" τοῦ ἡμερολογιακοῦ ζητήματος, ὅτι δέν ἀντιλαμβάνονται τί ἀκριβῶς ζητοῦν. Πρίν ἀπό 10-15 χρόνια, στήν ἱστοσελίδα τῆς Ρωσσικῆς Ἐκκλησίας τῆς Διασπορᾶς ἀναρτήθηκε ἕνα ἄρθρο, πού ἔγραφε περίπου τά ἑξῆς: Ἐφόσον κάθε 128 χρόνια πρέπει νά προστίθεται καί μία ἡμέρα στό ν.ἡ., προκειμένου νά διατηρηθῇ ἡ "διόρθωσις" τοῦ Ἰουλιανοῦ ἡμερολογίου, οὕτως ὥστε νά παραμείνῃ ἡ ἰσημερία τήν 21ην Μαρτίου (αὐτόν τόν λόγο σέρβιραν στόν λαό οἱ ἀπατεῶνες πρωτεργᾶται τῆς καινοτομίας, Μελέτιος Μεταξάκης καί Χρυσόστομος Παπαδόπουλος), ἕπεται ὅτι ἡ διαφορά μέ τό π.ἡ. θά αὐξάνῃ σε 14, 15, 16 κ.λπ. ἡμέρες. Ἔτσι, ἄν π.χ. μέ τό π.ἡ. σ' ἕνα συγκεκριμένο χρόνο τό Πάσχα πέφτῃ τήν 12η Ἀπριλίου, τώρα μέ τό ν.ἡ. πέφτῃ τήν 25η Ἀπριλίου, ἀλλ' ὅταν ἡ διαφορά γίνῃ 14 ἡμέρες, τότε θά πέφτῃ τήν 26ην Ἀπριλίου, μετά ἀπό 128 ἔτη θά πέφτῃ τήν 27ην Ἀπριλίου κ.λπ. Μετά ἀπό μερικές χιλιάδες χρόνια, τό Πάσχα θά πέφτῃ τήν 30ην Ἰουνίου καί θά συμπίπτῃ μέ τήν ἑορτήν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων! Μετά ἀπό μερικές ἀκόμη χιλιάδες χρόνια, τό Πάσχα θά πέφτῃ τήν 15ην Αὐγούστου καί θά συμπίπτῃ μέ τήν ἑορτήν τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου! Ὑπελόγισαν δέ ὅτι σέ 35000 περίπου χρόνια, τό Πάσχα θά πέφτῃ τήν 25ην Δεκεμβρίου καί θά συμπίπτῃ μέ τήν ἑορτήν τῶν Χριστουγέννων!!! Λοιπόν, εἶναι ἥ ὄχι ἀνοησία ἡ λεγομένη "διόρθωσις τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου";
ΑπάντησηΔιαγραφήMessage in a bottle ( γράμμα σε μπουκάλι )
ΑπάντησηΔιαγραφήΧ.Π
Ο πατέρας Ευθύμιος Τρικαμηνας ειναι απο την ΜΥΚΟΝΟ, οχι απο την Κρήτη. Σήμερα ο π. Ευθύμιος μας είπε οτι θα απαντήσει στον Νικολαο Μαννη και στον Κυπριανό Χριστοδουλιδη. Θα απαντήσει, μας είπε,οταν βρει χρόνο.
23/8/2014
κχ
Επειδή, κύριε ΧΠ, εσείς έχετε κάποια δίοδο επικοινωνίας με τον π. Ευθύμιο - εμείς δεν έχουμε - θα σας ευγνωμονούσα, αν μας πληροφορούσατε σε ποια βραχονησίδα του διαδικτυακού ωκεανού ((ιστολόγιο) κατέληξε το εντός φιάλης μήνυμα- απάντηση (message in a bottle) του π. Ευθυμίου, περί εμού και υμών. Οι βραχονησίδες του κ. Μάννη και η δική μου είναι γνωστές στη ναυσιπλοΐα και γνωρίζω, ο π. Ευθύμιος δεν ταξιδεύει δια θαλάσσης. Και άριστα πράττει.
κυπριανός χ
24/8/2014
Οι απαντήσεις του Πατρός Ευθυμιου σε λίγο,στο ιστολογιο Πατερικη Παράδοση και Οικουμενισμος και στην Αποτειχιση του Ο. Τσολογιαννη.Ο κ. Σηματης τον έχει ενημερώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈγαπητὲ Χ.Π. συνεχῶς γράφετε ὅτι ὁ π. Εὐθύμιος δὲν ἔχει χρόνο κ.λπ., νομίζετε ὅτι ἐμεῖς ἔχουμε χρόνο συνεχῶς νὰ ἀσχολούμαστε; Ὁ π. Εὐθύμιος εἶχε ζητήσει συνομιλία καὶ ἀπαντήσεις! Καταναλώσαμε 120 σελίδες διὰ νὰ μᾶς πεῖ εἰς τὸ τέλος (οἱ συνεργάτες του), ὅτι ΑΝΑΜΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήἘπίσης γράφετε ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ τὸν π. Εὐθύμιο! Μὰ δὲν ἔχουμε λόγο διὰ νὰ ὑπάρξει σύγκρουση, οὔτε λόγος ἐπίθεσης. Ὁ ἴδιος ἐζήτησε διάλογο καὶ ἀπαντήσεις, τοῦ ἐδόθη καὶ ὁ ἀναγνώστης ἃς κρίνει.
Ὅμως διὰ νὰ μὴν σᾶς ἀπαντοῦν συνεχῶς οἱ παλ/τες ὁρίστε λοιπὸν ἀπὸ τοὺς ἴδιους τους ἀδελφούς σας Καινοτόμους.
http://entoytwnika1.blogspot.gr/2014/07/6.html (εἰς τὸ τέλος ὑπάρχουν ὅλα τα μέρη)
Ἐὰν ἐσεῖς ἀναπαύεστε κρατώντας ἀκόμα τὸ Νέο ἡμερολόγιο, τότε θὰ ἔπρεπε νὰ σκεφθεῖτε καλύτερα ὅτι ὅταν οἱ Τρώες ἔφεραν τὸν Δούρειο ἵππο ἐντός των τειχῶν τους, ἔπειτα τὸ μετάνιωσαν, διότι τοὺς ἄλωσαν οἱ Ἕλληνες! Ἐσεῖς τὸν φέρατε ἐντός των τειχῶν, σᾶς ἄλωσαν, καὶ ἡ μεγάλη διαφορὰ εἶναι ὅτι δὲν μετανοήσατε!
Περί "Άτλαντος" π.Ευθυμίου Τρικαμηνά: Αν δεν υπήρχαν οι πιστοί που αποτειχίστηκαν από τους καινοτόμουε-οικουμενιστές του 1924, δηλαδή οι παλαιοημερολογίτες, που αγωνίστηκαν,που υπέστησαν διωγμούς για την Ορθοδοξία,που φωνάζουν όλα αυτά τα χρόνια, τώρα θα άκουγαν μερικοί για οικουμενισμό και θα νόμιζαν ότι μιλάμε για οικουμενική κυβέρνηση με τον Ζολότα και οι "Άτλαντες" θα ήταν η χαμένη Ατλαντίδα... Αθανάσιος Πάροικος
ΑπάντησηΔιαγραφή