Σε τηλεφωνική ομιλία μου με τον εν λόγο πάτερα μου είχε πει ότι το πρώτο πράγμα που του έλεγε η συνείδησή του μετά απο την αποτείχιση ήτανε να γυρίσει στο πάτριο εορτολόγιο.
Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτοί που αποτειχίζονται αλλά δεν ακολουθοτν το παλαιό εορτολόγιο είναι ότι : α) δεν μπορούν να υποστούν τον ονειδισμό του "παλαιοημερολογίτη" διότι έντεχνα έχει διοχετευτεί προς την κοινή γνώμη ότι το παλαιό είναι συνώνυμο του οπισθοδρομικού. Αυτό μπορεί να ισχύει για πολλά πράγματα κυρίως τα αφορώντα τις επιστήμες όχι όμως και τα εκκλησιαστικά. β)Αν επί χρόνια μάχεσαι κάτι χρειάζεται πολύ γενναιότητα και υπέρβαση του εγώ για να παραδεχτείς ότι ήσουν λάθος. Ο Θεολόγος, ο Καθηγητής, ο Ιστορικός, ο Διδάκτωρ είναι κομματάκι δύσκολο να δεχτούν ότι έσφαλαν
Δεῖτε στήν "Πατερική Παράδοση" τίς ἀνοησίες πού ἐγράφησαν ἐναντίον αὐτῆς τῆς ὁμιλίας. Γενικῶς, οἱ τῆς Τρικαμηνικῆς αἱρέσεως δαιμονίζονται ὅταν ἀκούουν λόγον κατά τῆς ἑορτολογικῆς μεταρρυθμίσεως τοῦ 1924.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε τηλεφωνική ομιλία μου με τον εν λόγο πάτερα μου είχε πει ότι το πρώτο πράγμα που του έλεγε η συνείδησή του μετά απο την αποτείχιση ήτανε να γυρίσει στο πάτριο εορτολόγιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προσωπική μου γνώμη είναι ότι αυτοί που αποτειχίζονται αλλά δεν ακολουθοτν το παλαιό εορτολόγιο είναι ότι :
ΑπάντησηΔιαγραφήα) δεν μπορούν να υποστούν τον ονειδισμό του "παλαιοημερολογίτη" διότι έντεχνα έχει διοχετευτεί προς την κοινή γνώμη ότι το παλαιό είναι συνώνυμο του οπισθοδρομικού. Αυτό μπορεί να ισχύει για πολλά πράγματα κυρίως τα αφορώντα τις επιστήμες όχι όμως και τα εκκλησιαστικά.
β)Αν επί χρόνια μάχεσαι κάτι χρειάζεται πολύ γενναιότητα και υπέρβαση του εγώ για να παραδεχτείς ότι ήσουν λάθος. Ο Θεολόγος, ο Καθηγητής, ο Ιστορικός, ο Διδάκτωρ είναι κομματάκι δύσκολο να δεχτούν ότι έσφαλαν