"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

ΔΙΠΛΟΥΣ ΠΕΛΕΚΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ

4 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κε Μάννη
    Ενδιαφέρουσα η μελέτη σας αυτή .Θα θέλαμε όμως και τα σχόλια σας σε ένα νέο άρθρο που έχει δημοσιευθεί στο ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ στο οποίο πάντοτε αποφεύγετε να απαντάτε με τίτλο <> το οποίο υπογράφει και ο δικός Ακάκιος Παππάς. Θα το βρείτε στην ετικέτα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΓΟΧ με ημερ, 4-09-15
    ΦΙΛΙΚΑ
    Σπυρ. Βλάντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ηλεκ. μου δ/νση είναι sbladis@gmail .com και το άρθρο είναι ο αναθεματισμός του πρώην Φλ. Χρυσοστόμου από τους Αγιορείτες το 1937.
    Σπυρ. Βλάντης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ μου, τί να τα κάνετε τα δικά μου σχόλια, αφού εσείς τα γνωρίζετε όλα και καλύτερα από όλους! Άραγε αν σας υποδείξω τα σφάλματά σας θα τα δεχθείτε; Ας κάνουμε μια δοκιμή για τα μάτια του κόσμου. Γράφετε: "το άρθρο είναι ο αναθεματισμός του πρώην Φλ. Χρυσοστόμου από τους Αγιορείτες το 1937". Με αυτό δημιουργείται η εντύπωση ότι τάχα το Άγιον Όρος αναθεμάτισε τον μακαριστό πρ. Φλωρίνης. Εγώ όμως βλέπω στις υπογραφές 7 Αγιορείτες να υπογράφουν, ενώ το Άγιον Όρος το 1937 είχε πάνω από 1000 μοναχούς... Εκτός αυτού σύμφωνα με την Ορθόδοξη διδασκαλία, το παραπάνω "ανάθεμα" καμία αξία δεν έχει, αφού "τοιαύτης ἐξουσίας καὶ μεγάλης δυνάμεως" "τὸ κοινὸν μόνον τῶν Ἀποστόλων ἠξιῶται", κατά τον Ιερό Χρυσόστομο, δηλαδή η Σύνοδος των Επισκόπων. Εμείς οι Ορθόδοξοι δεν αναθεματίζουμε αυθαίρετα όποιον δεν πληρεί τα δικά μας "κριτήρια ορθοδοξίας", αλλά όσους έχει αναθεματίσει ήδη η Εκκλησία, συμφωνώντας μαζί Της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ,το σχόλιό σας τυγχάνει πρώτιστα εκτός θέματος. Στην ουσία του είναι άσχετο με την ανάρτηση, άδικο, ανοίκειο, κακόηθες, προκλητικό και προβοκατόρικο για τον μακαριστό! Το σημαντικότερο είναι ύποπτο ως προς την χρονική συγκυρία αναρτήσεώς του.
    Ειδικά Σεπτέμβρη μήνα, την επέτειο της κοιμήσεως του μακαριστού Μητροπολίτου πρώην Φλωρίνης Χρυστοστόμου Καβουρίδου;
    Επιζητείται άραγε τι ακριβώς;
    Να λυθή μέσω διαδικτύου και σχολίων η διαμάχη των Γ.Ο.Χ.;
    Ή μήπως να προκαλέσητε έναν παντελώς άχρηστο χαρτοπόλεμο ένθεν κακείθεν;
    Όταν μάλιστα σε πανορθόδοξο επίπεδο γίνονται αυτά που γίνονται και όπως γίνονται!
    Σε περίπτωση που τυγχάνετε ανενημέρωτος, λίγες μέρες πριν ο Οικουμενικός Πατριάρχης κος Βαρθολομαίος στην συνέλευση των Επισκόπων και Μητροπολιτών του Θρόνου δήλωσε απεριφράστως την εξ ανάγκης (των μεικτών γάμων!!!!) αποδοχή, εφαρμογή και προώθηση κοινών προσευχών και λατρείας! (Χωρίς κοινό ποτήριο επί του παρόντος....)
    Ουδεμία η αντίδραση των παρευρισκόμενων!
    Πώς όμως αντέδρασαν - αν αντέδρασαν - νεοημερολογίτες αντιοικουμενιστές;
    Συνιστώντας ΥΠΝΩΣΗ!!!!!! (Πειραιώς Σεραφείμ)
    Επί του προκειμένου όμως! Και άραγε η διακήρυξη των 7 ιερομονάχων το 1937 -την οποία ζητήσατε ακαίρως και εκτός θέματος, προς δημιουργία εύκολων και φτηνών εντυπώσεων να σχολιαστή- τι δεικνύει ακριβώς;
    Για λόγους αλήθειας και δικαιοσύνης, γιατί δεν μας λέτε πόσοι εξ αυτών των 7 παρέμειναν συστοιχισμένοι με τον Επίσκοπο Βρεσθένης Ματθαίο;
    Και επίσης πόσοι ήσαν οι άλλοι - οι μη αποδεχθέντες την καινοτομία και μη μνημονευτές αγιορείτες πατέρες, που συνέπηξαν το Σύλλογο των Ζηλωτών - και τι έπραξαν τούτοι;
    Επίσης, γιατί δεν αναρτάτε τις επιστολές όσων εκ των 7 και όταν απεσκίρτησαν από τον Βρεσθένης;
    Και ξαναρωτώ: σε τι θα βοηθήση άραγε ΤΩΡΑ η αναζωπύρωση του ενδοπαλαιοημερολογητικού χαρτοπολέμου, αφού θα πέση εις ώτα μη ακουόντων και μόνο πάθη θα αναζωπυρώση και ανθρώπους θα κατασκανδαλίση για ακόμα μια φορά;
    Ο υποφαινόμενος σας συνιστά -ταπεινά- να διαβάσετε το "Αντιοχειανό Σχίσμα", πόνημα του διαχειριστού του παρόντος ιστολογίου. Όλοι έχουμε να διδαχθώμεν και παραδειγματιστώμεν από την εκκλησιαστικήν ιστορίαν...
    Και να σας θυμήσωμεν ότι στην Ορθόδοξον Καθολικήν Εκκλησίαν ούτε η θεολογική ευρυμάθεια ενός ανδρός, ούτε η ασκητικότητα και θαυματουργία υπ'αυτού τελουμένη (ή αν θέλητε η αδιαμφισβήτητη αγιότητα του βίου του) δεν προσδίδουν το κύρος της αυθεντίας, παρά μόνον η συμφωνία των πατέρων (unanimem consensum patrum)! Αν θέλητε οι αναλογίες και τα παραδείγματα είναι προφανή!
    Ας αφήσωμε λοιπόν αφορισμούς και αναθέματα για την μεγάλη Σύνοδο των Ορθοδόξων, που κι αυτός ακόμη ο μακαριστός Βρεσθένης Ματθαίος ανέμενε...
    Και αν αλληλοσυγχωρέθησαν Χρυσόστομος και Ματθαίος επί της επιθανατίου κλίνης του τελευταίου, ποιοι είμαστε άραγε εμείς που αναδημιουργούμε διαμάχες ως "βασιλικότεροι" τάχα του βασιλέως;
    Ταπεινά
    ΥΓ: Φανταστείτε να θέλαμε - για να πυροδοτήσωμε καθαρά μια ψυχοφθόρο διαμάχη - να σας ζητηθούν να αναρτηθούν για να σχολιασθούν και άλλες επιστολές (όπως αυτή του Ακακίου Παππά κατά την πρώτη ανακομιδή του μακαριστού Ματθαίου), ή να σας εγκαλέσωμε για συγγράμματα, διδαχές και πρακτικές του "ακριβολόγου" μακαριστού Ματθαίου (όπως τα "δόντια του Χριστού" και το συνείσακτο της Κερατέας) ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή