"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

"ΕΝΤΟΣ" ΚΑΙ "ΕΚΤΟΣ" ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ - ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ

 

4 σχόλια:

  1. Η Αληθεια δεν μας λεει για ημερολογια.Αρα,αυτοι που ειναι σε σχισμα για ημερολογια ειναι εκτος Εκκλησιας.Μια τοπικηΕκκλησια στην Ελλαδα με μια Συνοδο και οχι δυο.Γιατι υπαρχουν δυο Μητροπολιτες στην Ελλαδα;Μια ειναι η ΜΗΤΕΡΑ πολη.Η παρανομοι Συνοδοι ειναι σχισμα και εκτος της Μιας Εκκλησιας του Χριστου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Α.Ι.Μ., δεν συνηθίζω να δημοσιεύω σχόλια για θεολογικά και εκκλησιολογικά ζητήματα, από ανθρώπους που δεν ξέρουν τα πολύ βασικά της γλώσσας μας, δηλαδή ορθογραφία και τονισμό (αν δεν γνωρίζει κανείς πως γράφονται οι λέξεις, πως θα μας διαβεβαιώσει ότι μπορεί να αντιλαμβάνεται θεολογικές-εκκλησιολογικές έννοιες και θέλει να μας επιβάλει, ως αυθεντία μάλιστα, τις απόψεις του;). Παρόλα αυτά κάνω μια εξαίρεση επειδή το επιχείρημα που προβάλλετε, το ακούω από πολλούς και έχει γίνει σημαία ορισμένων σε σημείο να παραβλέπουν το δάσος, εστιάζοντας τόσο πολύ πια στο δέντρο.
    Καταρχήν, η θέση ότι ποτέ στην εκκλησιαστική ιστορία δεν υπήρξαν δύο επίσκοποι σε μια πόλη, είναι ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΗ. Έχουμε μάλιστα και περιπτώσεις όπου και οι δύο επίσκοποι ήταν ορθόδοξοι και όχι μόνο περιπτώσεις με αιρετικό και ορθόδοξο επίσκοπο.
    Αφήστε λοιπόν τους Κανόνες που αναφέρονται στην περίπτωση που ο επίσκοπος είναι ορθόδοξος και πείτε μου αν η επίσημη Σύνοδος της Κρατικής Εκκλησίας της Ελλάδος είναι όντως ορθόδοξη και αν είστε κοινωνικός μαζί της.
    Επίσης, το τι είναι σχίσμα το αποφασίζει το αρμόδιο όργανο και όχι ένα άτομο ή μια παρέα ατόμων.
    Όσο για το ποιος είναι εντός ή εκτός της Εκκλησίας το διαβάσαμε στο άρθρο του γέροντος Χρυσάνθου.
    Υ.Γ. Πολύ σωστά γράφετε πως η αλήθεια δεν μας λέει για ημερολόγια. Γι' αυτό έπρεπε να κάτσουν στα αυγά τους εκείνοι που άλλαξαν το εκκλησιαστικό ημερολόγιο για να "διορθώσουν" δήθεν το λάθος των Αγίων Πατέρων, όπως και εκείνοι που τους υποστηρίζουν όταν μάλιστα ήδη από ετών έχει γίνει φανερό ποιος ήταν ο αληθινός σκοπός της ημερολογιακής καινοτομίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πᾶς καλοπροαίρετος πού μένει εἰς κοινωνίαν μέ τούς Οἰκουμενιστάς ἀπό ἄγοιαν θά πεισθῇ ἀπό τήν μίαν αὐτήν σελίδα. Δέν χρειάζονται περισσότερα! Σέ ποιά ἐργασία τοῦ γ. Χρυσάνθου εἶναι δημοσιευμένη αὐτή ἡ σελίς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο "Τα σαθρά επιχειρήματα των φιλοοικουμενιστών": https://zh.scribd.com/doc/58024358/%ce%a4%ce%91-%ce%a3%ce%91%ce%98%ce%a1%ce%91-%ce%95%ce%a0%ce%99%ce%a7%ce%95%ce%99%ce%a1%ce%97%ce%9c%ce%91%ce%a4%ce%91-%ce%a4%ce%a9%ce%9d-%ce%a6%ce%99%ce%9b%ce%9f%ce%9f%ce%99%ce%9a%ce%9f%ce%a5%ce%9c%ce%95%ce%9d%ce%99%ce%a3%ce%a4%ce%a9%ce%9d

    ΑπάντησηΔιαγραφή