Το τελευταίο διάστημα είχαμε αναρτήσει στο ιστολόγιό μας δημοσκόπηση με ερώτηση "Ποιοι θεωρείτε ότι ήταν οι λόγοι της αλλαγής του εορτολογίου το 1924;" και με επιλογή τις παρακάτω τέσσερις απαντήσεις:
1. Γιατί το νέο ημερολόγιο ήταν ακριβέστερο του παλαιού (επιστημονικοί λόγοι),
2. Για να μην υπάρχει σύγχυση με τη χρήση δύο ημερολογίων, του γρηγοριανού για την
πολιτική ζωή και του ιουλιανού για την θρησκευτική (κοινωνικοί λόγοι),
3. Για τον ταυτόχρονο εορτασμό των μεγάλων χριστιανικών εορτών με τους παπικούς και
προτεστάντες (οικουμενιστικοί λόγοι) και
4. Δεν ξέρω. Το ερευνώ.
Η μεγάλη πλειοψηφία των αναγνωστών (65%) έχει συνειδητοποιήσει πως η ημερολογιακή αλλαγή εξυπηρετεί και συνδέεται άμεσα με την αίρεση του Οικουμενισμού. Το 31% όμως έχει εγκλωβιστεί ακόμη σε παρελθοντικές πρακτικές δικαιολόγησης της ημερολογιακής καινοτομίας, ότι δήθεν αυτή δεν έχει σχέση με την Πίστη, αλλά με κοινωνικούς ή επιστημονικούς λόγους. Θεωρούμε πως ο καλοπροαίρετος αναγνώστης, ο οποίος δεν στρουθοκαμηλίζει, μπορεί εύκολα να βρει εκείνα τα στοιχεία που συνηγορούν με την άποψη της πλειοψηφίας των αναγνωστών μας γι' αυτήν την δημοσκόπηση. Εμείς ως επίμετρο παραθέτουμε ένα ακόμη αξιόλογο άρθρο από το αγωνιστικό ιστολόγιο "ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ":
Πολλάκις διατείνονται μερικοί ότι η αλλαγή του εορτολογίου ήταν μια απλή ημερολογιακή διόρθωσις και τίποτε παραπάνω! Αυτά τα λέγουν δια να πείσουν τους καλοπροαίρετους ορθοδόξους λέγοντάς τους να μην πιστεύουν τα ψεύδη των παλ/τών! Ήταν όμως η αλλαγή του εορτολογίου μια απλή διόρθωσις ή μήπως ήταν εσκεμμένη ενέργεια δια συγκεκριμένο σκοπό; Δυστυχώς τα στοιχεία κλίνουν προς την δεύτερη περίπτωση, δηλ. ότι η αλλαγή του εορτολογίου εξυπηρετούσε συγκεκριμένο σκοπό και στόχο! Σήμερα πια είναι πλέον πασιφανές! Τότε όμως;
Ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης ανέφερε τα εξής:
«...πως δύναται η εκκλησιαστική αύτη καινοτομία να μην αποτελή λόγον Σχίσματος αφού πραγματικώς αποσχίζει τας καινοτομησάσας Εκκλησίας των άλλων και κάμνει αυτάς να εορτάζωσιν και να νηστεύσωσιν, ουχί μετά των Ορθοδόξων Εκκλησιών, αλλά μετά των ετεροδόξων και αιρετικών Δυτικών Εκκλησιών;»
«Τοιαύτα όντως κατετόλμησαν ο Πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, οι δύο ούτοι Λούθηροι της ορθοδόξου Εκκλησίας, οίτινες υπο το πρόσχημα του συγχρονισμού δεν εδειλίασαν ουδ΄ απερρίγησαν να καταπατήσωσιν αποφάσεις πανορθοδόξων Συνόδων και Αποστολικούς και Συνοδικούς Κανόνας, ίνα προσεγγίσωσι πρός τας Εκκλησίας της Δύσεως δια της ημερολογιακής καινοτομίας επί διασπάσει της Ορθοδοξίας και επ΄ αθετήσει της αιωνοβίου πράξεως της Μιάς Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας» (Πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδου «Το Εκκλησιαστικόν Ημερολόγιον ως κριτήριον της Ορθοδοξίας»).
Ο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος Καβουρίδης ανέφερε τα εξής:
«...πως δύναται η εκκλησιαστική αύτη καινοτομία να μην αποτελή λόγον Σχίσματος αφού πραγματικώς αποσχίζει τας καινοτομησάσας Εκκλησίας των άλλων και κάμνει αυτάς να εορτάζωσιν και να νηστεύσωσιν, ουχί μετά των Ορθοδόξων Εκκλησιών, αλλά μετά των ετεροδόξων και αιρετικών Δυτικών Εκκλησιών;»
«Τοιαύτα όντως κατετόλμησαν ο Πατριάρχης Μελέτιος Μεταξάκης και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρυσόστομος Παπαδόπουλος, οι δύο ούτοι Λούθηροι της ορθοδόξου Εκκλησίας, οίτινες υπο το πρόσχημα του συγχρονισμού δεν εδειλίασαν ουδ΄ απερρίγησαν να καταπατήσωσιν αποφάσεις πανορθοδόξων Συνόδων και Αποστολικούς και Συνοδικούς Κανόνας, ίνα προσεγγίσωσι πρός τας Εκκλησίας της Δύσεως δια της ημερολογιακής καινοτομίας επί διασπάσει της Ορθοδοξίας και επ΄ αθετήσει της αιωνοβίου πράξεως της Μιάς Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας» (Πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου Καβουρίδου «Το Εκκλησιαστικόν Ημερολόγιον ως κριτήριον της Ορθοδοξίας»).
Την Οικουμενικότητα της Ορθόδοξης Χριστιανοσύνης την πήρε στα χέρια του ο σιωνισμός με τον πάπα, τους προτεστάντες και τους γνήσιους σιωνιστές. Όλοι ενδεδυμένοι με δημοκρατικό μανδύα και στα χέρια κρατώντας τη σημαία της ελευθερίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά από αδιάλειπτη πλύση εγκεφάλου, εδώ και χρόνια, τι περιμένετε; Πάλι καλά που 31% δικαιολογεί την καινοτομία.
Θα έχετε ασφαλώς προσέξει πόσο ελάχιστες αναδημοσιεύσεις άλλων άρθρων γίνονται από θρησκευτικά ιστολόγια μεγάλης επισκεψιμότητας, όταν οι διαχειριστές τους γνωρίζουν την προέλευση του αρθρογράφου. Δεν θέλουν να μιανθούν.
@Θα έχετε ασφαλώς προσέξει πόσο ελάχιστες αναδημοσιεύσεις άλλων άρθρων γίνονται από θρησκευτικά ιστολόγια μεγάλης επισκεψιμότητας, όταν οι διαχειριστές τους γνωρίζουν την προέλευση του αρθρογράφου. Δεν θέλουν να μιανθούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς είναι. Και αυτό συμβαίνει γιατί δεν είμαστε υπηρέτες της Αλήθειας με κάθε κόστος (γιατί όντως κοστίζει).
Αγαπητοί αδελφοί, σας ασπάζομαι εν Κυρίω
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να ρωτήσω τους αδελφούς που πιστεύουν ότι η αλλαγή του ημερολογίου έγινε εξαιτίας της μεγαλύτερης χρονικής ακρίβειας του νέου, σε σχέση με το παλαιό, για την εξεύρεση του Αγίου Πάσχα (αφού εκεί είναι όλη η ουσία της διαμάχης, στην ισημερία που θεσπίστηκε από τους πατέρες για την εξεύρεση του Πάσχα, και η οποία ισημερία έχει διορθωθεί σύμφωνα με τους υποστηρικτές του νέου) το εξής απλό: αφού διορθώσατε την ισημερία με το νέο ημερολόγιο, τότε γιατί γιορτάζετε το Πάσχα με το πάτριο (λανθασμένο σύμφωνα με τους υποστηρικτές του νέου)?
Γράψτε για την καινούργια συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τους ανώμαλους βλάσφημους και αφήστε τα ημερολογιακά στην άκρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που έπρεπε να είναι πρώτο θέμα είναι το θέμα της βλασφημίας.
Αγαπητέ, αν οι Ορθόδοξοι της Ελλάδος δεν ήταν χωρισμένοι σε νεοημερολογίτες και "παλαιοημερολογίτες", σκέψου πόσα θα μπορούσαν να κάνουν απέναντι σε τέτοιες βλασφημίες και όχι μόνο (και σε παιδεία, εκτρώσεις, άθεοι νόμοι κλπ.). Γι' αυτό ακριβώς λέμε ότι υπήρξε μασωνικός δάκτυλος και οικουμενιστικό κίνητρο για την εισαγωγή του νέου ημερολογίου. Για τη σημερινή συγκέντρωση ενημερώσαμε εδώ:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/10/corpus-christi_5.html
Φαντάζεσθε αν η δημοσκόπηση αυτή γινόταν σε ιστολόγιο του νέου τι αποτελέσματα θα είχαμε; Είναι λυπηρό σε χώρο που ακολουθεί το πάτριο* να υπάρχει ένα 35% να μην αντιλαμβάνεται ένα τόσο απλό πράγμα! Υπάρχει η Εγκύκλιος του 1920 η οποία ορίζει ακριβώς τους στόχους της, ένας εκ των οποίων είναι και η αλλαγή του ημερολογίου, δεν αργοπορεί, το 1924 τον εφαρμόζει, και έκτοτε καταναλώνεται τόσο χαρτί και μελάνι για να μπορέσουμε να δεχθούμε ένα τόσο απλό θέμα!
ΑπάντησηΔιαγραφή*Δεν σημαίνει ότι όλο ή μέρος του 35% είναι πιστοί του πάτριου.