Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι ο "αγώνας" για ταυτότητες, θρησκεύματα, ΕΚΑΜ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΠΑ κτλ κτλ κτλ ήταν και είναι μια πολύ καλά οργανωμένη ψυχολογική επιχείρηση του μασωνοκρατούμενου ράσου προκειμένου να κατασκευάσει ένα μοναδικό κοινό αλλά εικονικό εχθρό (φτιαγμένο από τα βάθη της προτεσταντικής εσχατολογικής λογοτεχνίας), προκειμένου να επιτύχει τον αντιπερισπασμό του ποιμνίου από τον αγώνα που πραγματικά θα έπρεπε να δώσει ενάντια στην παναίρεση του οικουμενισμού.
Δημοσιεύω σχόλιο που μου έστειλε ένας αδελφός που θέλει να παραμείνει ανώνυμος:
Χαίρετε. Επειδή ο παπα-Νικόδημος αναφέρει ένα βιβλίο του αειμνήστου θεολόγου Α. Δελήμπαση, παραθέτουμε κατωτέρω και κάποια άλλα που έγραψε ο εν λόγω θεολόγος σε άλλο βιβλίο του, με τα οποία προφανώς δεν συμφωνεί ο παπα-Νικόδημος και όσοι συμφωνούν μαζί του. Είτε έχει είτε δεν έχει δίκιο ο κάθε Δελήμπασης στις κατωτέρω απόψεις του, είτε έχει είτε δεν έχει δίκιο ο κάθε παπα-Νικόδημος ή η κάθε Σύνοδος που αποφαίνεται περί του ζητήματος (και έπειτα ενδεχομένως αλλάζει τοποθέτηση) πρέπει η κάθε πλευρά να είναι πολύ προσεκτική στο τι και πως τα λέει. Είναι γνωστό ότι υπάρχουν ακραίοι και στις δύο πλευρές. Πλήρως ταραγμένοι και ενασχολούμενοι αποκλειστικώς με το εν λόγω ζήτημα από την μία, και πλήρως αδιάφοροι από την άλλη. Υπάρχουν βεβαίως και ενδιάμεσες καταστάσεις, αλλά στην μέση, βασιλική οδό βαδίζουν μόνον εκείνοι που διακρίνονται για την ταπείνωσή τους, την νήψη και την έλλειψη κατακρίσεως και οιήσεως («εγώ τα καταλαβαίνω αυτά καλύτερα από τους άλλους»!). Ποιος τολμά να ξεστομίσει ότι κατέχει τέτοιες αρετές;! Αυτοί όμως γνωρίζουν την αλήθεια, αυτοί έχουν την διάκριση. Τέλος, πριν την παράθεση των αποσπασμάτων του βιβλίου του Δελήμπαση, παραπέμπουμε σε δύο πρόσφατα κείμενα αγωνιζομένων Ορθοδόξων, προφανώς μη ακραίων (έστω κατά την γνώμη μας). α. http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2025/09/blog-post_05.html («Ἀνακοίνωση Ἱερῶν Μονῶν (και αγιορείτικων) καὶ Ἡσυχαστηρίων: Ἀρνούμαστε νὰ δεχθοῦμε τὶς νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες καὶ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμὸ τοῦ πολίτη!) β. http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2025/09/blog-post_29.html (Γεώργιος Ἀποστολάκης, πρώην δικαστής, «Ἕνα γράμμα (καλῆς) ἀγωνίας γιὰ σένα». Εκ του κειμένου: «Ἂς ἀναλύσουμε, μία-μία, τὶς συνέπειες ποὺ θὰ φέρει ὁ Προσωπικός Ἀριθμός»).
Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι :
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν οι ρασοφόροι σου έδειχναν αυτό :
https://youtu.be/FC-5XFdrvWA
Στο παρασκήνιο σου ετοίμαζαν αυτό :
https://cathecclesia.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1-%CE%BC-%CE%BA-%CE%BA-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81/
Και αυτό :
https://episkopisyrou.gr/papas-ke-vartholomeos-mazi-sti-lesvo-gia-tous-prosfiges/
Και μετά από λίγο αυτό :
https://www.oac.gr/el/%20%CE%97%20%CE%91%CE%B3%CE%AF%CE%B1%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9C%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7%20%CE%A3%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%9F%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BE%CE%BF%CF%85%20%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-p143.html
Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι ο "αγώνας" για ταυτότητες, θρησκεύματα, ΕΚΑΜ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΠΑ κτλ κτλ κτλ ήταν και είναι μια πολύ καλά οργανωμένη ψυχολογική επιχείρηση του μασωνοκρατούμενου ράσου προκειμένου να κατασκευάσει ένα μοναδικό κοινό αλλά εικονικό εχθρό (φτιαγμένο από τα βάθη της προτεσταντικής εσχατολογικής λογοτεχνίας), προκειμένου να επιτύχει τον αντιπερισπασμό του ποιμνίου από τον αγώνα που πραγματικά θα έπρεπε να δώσει ενάντια στην παναίρεση του οικουμενισμού.
Αντίδοτο για όλα τα παραπάνω η Προς Διόγνητον Επιστολή :
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Χριστιανοὶ γὰρ οὔτε γῇ οὔτε φωνῇ οὔτε ἔθεσι διακεκριμένοι τῶν λοιπῶν εἰσιν ἀνθρώπων.
2. οὔτε γάρ που πόλεις ἰδίας κατοικοῦσι οὔτε διαλέκτῳ τινὶ παρηλλαγμένῃ χρῶνται οὔτε βίον παράσημον ἀκοῦσιν.
3. οὐ μὴν ἐπινοίᾳ τινὶ καὶ φροντίδι πολυπραγμόνων ἀνθρώπων μάθημα τοῦτ’ αυτοῖς ἐστιν εὑρημένον, οὐδὲ δόματος ἀνθρωπίνου προεστᾶσιν, ὥσπερ ἔνιοι.
4. κατοικοῦντες δὲ πόλεις ἑλληνίδας τε καὶ βαρβάρους, ὡς ἕκαστος ἐκληρώθη, καὶ τοῖς ἐγχωρίοις ἔθεσιν ἀκολουθοῦντες ἔν τε ἐσθῆτι καὶ διαίτῃ καὶ τῷ λοιπῳ βίῳ θαυμαστὴν καὶ ὁμολογουμένως παράδοξον ἐνδείκνυνται τὴν κατάστασιν τῆς ἑαυτῶν πολιτείας.
5. πατρίδας οἰκοῦσιν ἰδίας, ἀλλ’ ὡς οἰκοῦσιν ἰδίας, ἀλλ’ ὡς πάροικοι·
μετέχουσι πάντων ὡς πολῖται, καὶ πάνθ’ ὑπομένουσιν ὡς ξένοι· πᾶσα ξένη πατρίς ἐστιν αυτῶν, καὶ πᾶσα πατρὶς ξένη.
6. γαμοῦσιν ὡς πάντες, τεκνογονοῦσιν· ἀλλ’ οὐ ῥίπτουσι τὰ γεννώμενα.
7. τράπεζαν κοινὴν παρατίθενται, ἀλλ’ οὐ κοίτην.
8. ἐν σαρκὶ τυγχάνουσιν, ἀλλ’ οὐ κατὰ σάρκα ζῶσιν.
9. ἐπὶ γῆς διατρίβουσιν, ἀλλ’ ἐν οὐρανῷ πολιτεύονται.
10. πείθονται τοῖς ὡρισμένοις νόμοις, καὶ τοῖς ἰδίοις βίοις νικῶσι τοὺς νόμους.
11. ἀγαπῶσι πάντας, καὶ ὑπὸ πάντων διώκονται.
12. ἀγνοοῦνται, καὶ τατακρίνονται· θανατοῦνται, καὶ ζωοποιοῦνται.
13. πτωχεύουσι, καὶ πλουτίζουσι πολλούς· πάντων ὑστεροῦνται, καὶ ἐν πᾶσι περισσεύουσιν.
14. ἀτιμοῦνται, καὶ ἐν ταῖς ἀτιμίαις δοξάζονται. βλασφημοῦνται, καὶ δκιαιοῦνται.
15. λοιδοροῦνται, καὶ εὐλογοῦσιν· ὑβρίζονται, καὶ τιμῶσιν.
16. ἀγαθοποιοῦντες ὡς κακοὶ κολάζονται· κολαζόμενοι χαίρουσιν ὡς ζωοποιούμενοι.
17. ὑπὸ Ἰουδαίων ὡς ἀλλόφυλοι πολεμοῦνται καὶ ὑπὸ Ἑλλήνων διώκονται· καὶ τὴν αἰτίαν τῆς ἔχθρας εἰπεῖν οἱ μισοῦντες οὐκ ἔχουσιν.
Δημοσιεύω σχόλιο που μου έστειλε ένας αδελφός που θέλει να παραμείνει ανώνυμος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρετε. Επειδή ο παπα-Νικόδημος αναφέρει ένα βιβλίο του αειμνήστου θεολόγου Α. Δελήμπαση, παραθέτουμε κατωτέρω και κάποια άλλα που έγραψε ο εν λόγω θεολόγος σε άλλο βιβλίο του, με τα οποία προφανώς δεν συμφωνεί ο παπα-Νικόδημος και όσοι συμφωνούν μαζί του. Είτε έχει είτε δεν έχει δίκιο ο κάθε Δελήμπασης στις κατωτέρω απόψεις του, είτε έχει είτε δεν έχει δίκιο ο κάθε παπα-Νικόδημος ή η κάθε Σύνοδος που αποφαίνεται περί του ζητήματος (και έπειτα ενδεχομένως αλλάζει τοποθέτηση) πρέπει η κάθε πλευρά να είναι πολύ προσεκτική στο τι και πως τα λέει.
Είναι γνωστό ότι υπάρχουν ακραίοι και στις δύο πλευρές. Πλήρως ταραγμένοι και ενασχολούμενοι αποκλειστικώς με το εν λόγω ζήτημα από την μία, και πλήρως αδιάφοροι από την άλλη. Υπάρχουν βεβαίως και ενδιάμεσες καταστάσεις, αλλά στην μέση, βασιλική οδό βαδίζουν μόνον εκείνοι που διακρίνονται για την ταπείνωσή τους, την νήψη και την έλλειψη κατακρίσεως και οιήσεως («εγώ τα καταλαβαίνω αυτά καλύτερα από τους
άλλους»!). Ποιος τολμά να ξεστομίσει ότι κατέχει τέτοιες αρετές;! Αυτοί όμως γνωρίζουν την αλήθεια, αυτοί έχουν την διάκριση.
Τέλος, πριν την παράθεση των αποσπασμάτων του βιβλίου του Δελήμπαση, παραπέμπουμε σε δύο πρόσφατα κείμενα αγωνιζομένων Ορθοδόξων, προφανώς μη ακραίων (έστω κατά την γνώμη μας).
α. http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2025/09/blog-post_05.html
(«Ἀνακοίνωση Ἱερῶν Μονῶν (και αγιορείτικων) καὶ Ἡσυχαστηρίων: Ἀρνούμαστε νὰ
δεχθοῦμε τὶς νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες καὶ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμὸ τοῦ πολίτη!)
β. http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2025/09/blog-post_29.html
(Γεώργιος Ἀποστολάκης, πρώην δικαστής, «Ἕνα γράμμα (καλῆς) ἀγωνίας γιὰ σένα». Εκ του
κειμένου: «Ἂς ἀναλύσουμε, μία-μία, τὶς συνέπειες ποὺ θὰ φέρει ὁ Προσωπικός Ἀριθμός»).
Ἀριστοτέλους Δελήμπαση, «τὸ χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου», περιοδικὸν «Φωνὴ τῶν Πατέρων», 1997.
«... δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ γίνῃ τὸ χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου διὰ τοῦ ὀνόματός του πρὸ τῆς ἐλεύσεως αὐτοῦ, ἀλλὰ μόνον τούτου ἐλθόντος. Ἀπεκαλύφθη ὅμως καὶ εἶναι γνωστὸς ὁ ἀριθμὸς τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου, δηλαδὴ «ὁ ἀριθμὸς χξστ΄ (666)», καὶ ἔνεκα τούτου τὸ χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου δύναται νὰ γίνῃ καὶ πρὸ τῆς ἐλεύσεώς του διὰ τοῦ ἀριθμοῦ τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ὡς δηλοῦσι καὶ τὰ γεγονότα» (σελ. 19-20).
«Διὰ νὰ γίνῃ δὲ εὐπαράδεκτον τὸ ἀντίχριστον χάραγμα, θὰ χρησιμοποιήσῃ ὁ Διάβολος διὰ τῶν ὀργάνων του «ψῆφον ἐντριβῆ (συνήθους χρήσεως) καὶ ἐγνωσμένην ἀνθρώποις» (Ἀρέθα Καισαρείς, PG 106, 608), ἤτοι γνωστὴν εἰς τοὺς ἀνθρώπους, ὡς εἶναι ἡ ταυτότης ἢ ἄλλη κάρτα» (σελ 21).
«Τουτέστιν, ἡ διδομένη εἰς τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς Ἕλληνας ὑπὸ τῶν ἐοκικῶν ἠλεκτρονικὴ ταυτότης τῆς Ε.Ο.Κ. ἢ Ε.Ε. εἶναι τὸ πρὸ τῆς ἐλεύσεως τοῦ Ἀντιχρίστου «χάραγμα» τούτου διὰ τοῦ ἀριθμοῦ «τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ»».