Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι ο "αγώνας" για ταυτότητες, θρησκεύματα, ΕΚΑΜ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΠΑ κτλ κτλ κτλ ήταν και είναι μια πολύ καλά οργανωμένη ψυχολογική επιχείρηση του μασωνοκρατούμενου ράσου προκειμένου να κατασκευάσει ένα μοναδικό κοινό αλλά εικονικό εχθρό (φτιαγμένο από τα βάθη της προτεσταντικής εσχατολογικής λογοτεχνίας), προκειμένου να επιτύχει τον αντιπερισπασμό του ποιμνίου από τον αγώνα που πραγματικά θα έπρεπε να δώσει ενάντια στην παναίρεση του οικουμενισμού.
Για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι :
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν οι ρασοφόροι σου έδειχναν αυτό :
https://youtu.be/FC-5XFdrvWA
Στο παρασκήνιο σου ετοίμαζαν αυτό :
https://cathecclesia.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%86%CF%8E%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1-%CE%BC-%CE%BA-%CE%BA-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%81/
Και αυτό :
https://episkopisyrou.gr/papas-ke-vartholomeos-mazi-sti-lesvo-gia-tous-prosfiges/
Και μετά από λίγο αυτό :
https://www.oac.gr/el/%20%CE%97%20%CE%91%CE%B3%CE%AF%CE%B1%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9C%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7%20%CE%A3%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%82%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%9F%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CE%BE%CE%BF%CF%85%20%CE%95%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-p143.html
Από τα παραπάνω γίνεται φανερό ότι ο "αγώνας" για ταυτότητες, θρησκεύματα, ΕΚΑΜ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ΠΑ κτλ κτλ κτλ ήταν και είναι μια πολύ καλά οργανωμένη ψυχολογική επιχείρηση του μασωνοκρατούμενου ράσου προκειμένου να κατασκευάσει ένα μοναδικό κοινό αλλά εικονικό εχθρό (φτιαγμένο από τα βάθη της προτεσταντικής εσχατολογικής λογοτεχνίας), προκειμένου να επιτύχει τον αντιπερισπασμό του ποιμνίου από τον αγώνα που πραγματικά θα έπρεπε να δώσει ενάντια στην παναίρεση του οικουμενισμού.
Αντίδοτο για όλα τα παραπάνω η Προς Διόγνητον Επιστολή :
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Χριστιανοὶ γὰρ οὔτε γῇ οὔτε φωνῇ οὔτε ἔθεσι διακεκριμένοι τῶν λοιπῶν εἰσιν ἀνθρώπων.
2. οὔτε γάρ που πόλεις ἰδίας κατοικοῦσι οὔτε διαλέκτῳ τινὶ παρηλλαγμένῃ χρῶνται οὔτε βίον παράσημον ἀκοῦσιν.
3. οὐ μὴν ἐπινοίᾳ τινὶ καὶ φροντίδι πολυπραγμόνων ἀνθρώπων μάθημα τοῦτ’ αυτοῖς ἐστιν εὑρημένον, οὐδὲ δόματος ἀνθρωπίνου προεστᾶσιν, ὥσπερ ἔνιοι.
4. κατοικοῦντες δὲ πόλεις ἑλληνίδας τε καὶ βαρβάρους, ὡς ἕκαστος ἐκληρώθη, καὶ τοῖς ἐγχωρίοις ἔθεσιν ἀκολουθοῦντες ἔν τε ἐσθῆτι καὶ διαίτῃ καὶ τῷ λοιπῳ βίῳ θαυμαστὴν καὶ ὁμολογουμένως παράδοξον ἐνδείκνυνται τὴν κατάστασιν τῆς ἑαυτῶν πολιτείας.
5. πατρίδας οἰκοῦσιν ἰδίας, ἀλλ’ ὡς οἰκοῦσιν ἰδίας, ἀλλ’ ὡς πάροικοι·
μετέχουσι πάντων ὡς πολῖται, καὶ πάνθ’ ὑπομένουσιν ὡς ξένοι· πᾶσα ξένη πατρίς ἐστιν αυτῶν, καὶ πᾶσα πατρὶς ξένη.
6. γαμοῦσιν ὡς πάντες, τεκνογονοῦσιν· ἀλλ’ οὐ ῥίπτουσι τὰ γεννώμενα.
7. τράπεζαν κοινὴν παρατίθενται, ἀλλ’ οὐ κοίτην.
8. ἐν σαρκὶ τυγχάνουσιν, ἀλλ’ οὐ κατὰ σάρκα ζῶσιν.
9. ἐπὶ γῆς διατρίβουσιν, ἀλλ’ ἐν οὐρανῷ πολιτεύονται.
10. πείθονται τοῖς ὡρισμένοις νόμοις, καὶ τοῖς ἰδίοις βίοις νικῶσι τοὺς νόμους.
11. ἀγαπῶσι πάντας, καὶ ὑπὸ πάντων διώκονται.
12. ἀγνοοῦνται, καὶ τατακρίνονται· θανατοῦνται, καὶ ζωοποιοῦνται.
13. πτωχεύουσι, καὶ πλουτίζουσι πολλούς· πάντων ὑστεροῦνται, καὶ ἐν πᾶσι περισσεύουσιν.
14. ἀτιμοῦνται, καὶ ἐν ταῖς ἀτιμίαις δοξάζονται. βλασφημοῦνται, καὶ δκιαιοῦνται.
15. λοιδοροῦνται, καὶ εὐλογοῦσιν· ὑβρίζονται, καὶ τιμῶσιν.
16. ἀγαθοποιοῦντες ὡς κακοὶ κολάζονται· κολαζόμενοι χαίρουσιν ὡς ζωοποιούμενοι.
17. ὑπὸ Ἰουδαίων ὡς ἀλλόφυλοι πολεμοῦνται καὶ ὑπὸ Ἑλλήνων διώκονται· καὶ τὴν αἰτίαν τῆς ἔχθρας εἰπεῖν οἱ μισοῦντες οὐκ ἔχουσιν.