Σε αυτούς που λέτε αιωνία η μνήμη γιατί έχετε και τον Κυπριανό Κουτσούμπα? Γιατί δεν έχετε και τον Ματθαίο Καρπαθάκη? Δεν ήταν μακράν μεγαλύτερος αιρετικός ο πρώτος?
Όποιος: α) Μελετήσει την ζωή και τα έργα του μακαριστού Κυπριανού και του πλανεμένου Ματθαίου και β) Γνωρίσει τα πνευματικά παιδιά του μακαριστού Κυπριανού και του πλανεμένου Ματθαίου (κατά το "εκ των καρπών γινώσκεται το δένδρο"), τότε εύκολα καταλαβαίνει την αβυσσαλέα διαφορά που υπάρχει μεταξύ τους.
Πείτε μας που εστιάζονται αυτές οι αβυσσαλέες διαφορές. Πείτε μας τα πιο σημαντικά που τον έναν τον κάνουν μακαριστό και τον άλλο πλανεμένο σας παρακαλώ
Δυστυχώς δεν έχω χρόνο, αγαπητέ μου, να αποδεικνύω στον κάθε ανώνυμο κάτι το οποίο δεν είναι κιόλας διατεθειμένος να αποδεχθεί. Ψάξε μόνος σου με καλή προαίρεση και θα βρεις την άκρη.
Δεν χρειάζονται ειρωνείες, αγαπητέ ανώνυμε. Χρόνος υπάρχει, αλλά όχι για ανώνυμους (και μάλιστα κακοπροαίρετους, όπως αποδεικνύεται από το τελευταίο και φυσικά μη δημοσιευθέν σχόλιό σας). Στο καλό!
Και κάτι ακόμη γενικώς προς όλους τους ανωνύμους: Δίπλα υπάρχει το email μου. Όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι, αλλά δεν επιθυμεί να φανεί το όνομά του επώνυμα, μπορεί να μου στείλει εκεί και να τον διαφωτίσω, αν μπορώ ή να τον παραπέμψω σε κάποιον που να μπορεί. Αυτή η κατάσταση με τους ανώνυμους σχολιαστές-κριτές, που έχουν απαιτήσεις, δεν μπορεί να συνεχιστεί. Καλώς ή κακώς, οι ανώνυμοι σχολιαστές δεν μπορούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους επωνύμους.
Εγώ πάντως δεν είχα καμία απαίτηση αλλά ούτε και άσκησα κριτική. Θεώρησα ότι είστε καλός γνώστης της όλης καταστάσεως και επομένως ζήτησα την γνώμη σας ως γνώμη που έχει αξία και όχι ως γνώμη που έχει ο καθένας και την λέει. Ρώτησα και παλαιότερα με λίγο διαφορετικό τρόπο γιατί δεν ενώνεστε με την Σύνοδο του κκ Στεφάνου για να δω εν περιλήψη τα βασικότερα ζητήματα. Διάβασα και όλα τα παλαιότερά σας άρθρα για τον π.Καρπαθάκη αλλά είπα να ρωτήσω μήπως α)άλλαξε κάτι ή αν έγινε κάποια επαφή ώστε τα βασικά ζητήματα που σας χωρίζουν να είναι ένα ή δύο(όπως πχ η αγιοποίηση του π.Καρπαθάκη κλπ) και β)για να δω αν πράγματι ξεπεράστηκαν οι αιρετικές παλαιότερα δηλώσεις των Ενισταμένων περί ασθενούσας και διηρημένης εκκλησίας. Επίσης από παλαιότερα σχόλια είδα ότι είστε καλοπροαίρετος με άλλους συνομιλητές και δείχνετε ότι θέλετε να βοηθήσετε. Επομένως εδώ να συγχωρέσετε και εμένα που εξέλαβα λανθασμένα την στάση σας και θεώρησα ότι όποτε θελήσω κάτι για διευκόλυνση μπορώ να ρωτήσω ελεύθερα. Θα φροντίσω να κάνω ένα προφίλ αφού το όνομα θα με μεταμορφώσει από το απόλυτο τίποτα σε άνθρωπο αν και από ότι κατάλαβα πλέον δεν είναι εκεί το ζήτημα. Η έλλειψη αγάπης, η αδιαφορία και η καχυποψία υπάρχει παντού δυστυχώς...και σε παλαιό και σε νέο και παντού....
Αυτό που πρέπει να κατανοήσεις, αγαπητέ, είναι ότι δεν μπορεί άλλο να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση του να έρχεται ο κάθε ανώνυμος (και άρα εκ του ασφαλούς) και να βαπτίζει "αιρέσεις" όσες απόψεις κάποιων επωνύμων (π.χ. του μακαριστού Μητροπολίτου Κυπριανού, που τον αποκάλεσες μάλιστα και "αιρετικό") δεν του αρέσουν και να απαιτεί από τον Μάννη (ή όποιον άλλον τέλος πάντων επώνυμο διαχειριστή) να του απαντήσει. Συστήσου μας, ώστε να εκτεθείς και εσύ άφοβα στην όποια κριτική, και μετά συζητάμε. Δεν νομίζω ότι ζητάμε κάτι παράλογο. Η αγάπη (που την απαιτείς -και καλά κάνεις-, αλλά δεν την προσφέρεις) έχει στόχο το πρόσωπο, όχι το απόλυτο τίποτα, όπως σωστά το αποκάλεσες, διότι πίσω από τον κάθε ανώνυμο δεν γνωρίζουμε ποιος μπορεί να είναι και τί σκοπό εξυπηρετεί.
Σε αυτούς που λέτε αιωνία η μνήμη γιατί έχετε και τον Κυπριανό Κουτσούμπα? Γιατί δεν έχετε και τον Ματθαίο Καρπαθάκη? Δεν ήταν μακράν μεγαλύτερος αιρετικός ο πρώτος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος:
Διαγραφήα) Μελετήσει την ζωή και τα έργα του μακαριστού Κυπριανού και του πλανεμένου Ματθαίου και
β) Γνωρίσει τα πνευματικά παιδιά του μακαριστού Κυπριανού και του πλανεμένου Ματθαίου (κατά το "εκ των καρπών γινώσκεται το δένδρο"),
τότε εύκολα καταλαβαίνει την αβυσσαλέα διαφορά που υπάρχει μεταξύ τους.
Πείτε μας που εστιάζονται αυτές οι αβυσσαλέες διαφορές. Πείτε μας τα πιο σημαντικά που τον έναν τον κάνουν μακαριστό και τον άλλο πλανεμένο σας παρακαλώ
ΔιαγραφήΔυστυχώς δεν έχω χρόνο, αγαπητέ μου, να αποδεικνύω στον κάθε ανώνυμο κάτι το οποίο δεν είναι κιόλας διατεθειμένος να αποδεχθεί. Ψάξε μόνος σου με καλή προαίρεση και θα βρεις την άκρη.
ΔιαγραφήΔεν χρειάζονται ειρωνείες, αγαπητέ ανώνυμε. Χρόνος υπάρχει, αλλά όχι για ανώνυμους (και μάλιστα κακοπροαίρετους, όπως αποδεικνύεται από το τελευταίο και φυσικά μη δημοσιευθέν σχόλιό σας). Στο καλό!
ΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμη γενικώς προς όλους τους ανωνύμους: Δίπλα υπάρχει το email μου. Όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι, αλλά δεν επιθυμεί να φανεί το όνομά του επώνυμα, μπορεί να μου στείλει εκεί και να τον διαφωτίσω, αν μπορώ ή να τον παραπέμψω σε κάποιον που να μπορεί. Αυτή η κατάσταση με τους ανώνυμους σχολιαστές-κριτές, που έχουν απαιτήσεις, δεν μπορεί να συνεχιστεί. Καλώς ή κακώς, οι ανώνυμοι σχολιαστές δεν μπορούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους επωνύμους.
ΔιαγραφήΕγώ πάντως δεν είχα καμία απαίτηση αλλά ούτε και άσκησα κριτική. Θεώρησα ότι είστε καλός γνώστης της όλης καταστάσεως και επομένως ζήτησα την γνώμη σας ως γνώμη που έχει αξία και όχι ως γνώμη που έχει ο καθένας και την λέει. Ρώτησα και παλαιότερα με λίγο διαφορετικό τρόπο γιατί δεν ενώνεστε με την Σύνοδο του κκ Στεφάνου για να δω εν περιλήψη τα βασικότερα ζητήματα. Διάβασα και όλα τα παλαιότερά σας άρθρα για τον π.Καρπαθάκη αλλά είπα να ρωτήσω μήπως α)άλλαξε κάτι ή αν έγινε κάποια επαφή ώστε τα βασικά ζητήματα που σας χωρίζουν να είναι ένα ή δύο(όπως πχ η αγιοποίηση του π.Καρπαθάκη κλπ) και β)για να δω αν πράγματι ξεπεράστηκαν οι αιρετικές παλαιότερα δηλώσεις των Ενισταμένων περί ασθενούσας και διηρημένης εκκλησίας. Επίσης από παλαιότερα σχόλια είδα ότι είστε καλοπροαίρετος με άλλους συνομιλητές και δείχνετε ότι θέλετε να βοηθήσετε. Επομένως εδώ να συγχωρέσετε και εμένα που εξέλαβα λανθασμένα την στάση σας και θεώρησα ότι όποτε θελήσω κάτι για διευκόλυνση μπορώ να ρωτήσω ελεύθερα. Θα φροντίσω να κάνω ένα προφίλ αφού το όνομα θα με μεταμορφώσει από το απόλυτο τίποτα σε άνθρωπο αν και από ότι κατάλαβα πλέον δεν είναι εκεί το ζήτημα. Η έλλειψη αγάπης, η αδιαφορία και η καχυποψία υπάρχει παντού δυστυχώς...και σε παλαιό και σε νέο και παντού....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που πρέπει να κατανοήσεις, αγαπητέ, είναι ότι δεν μπορεί άλλο να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση του να έρχεται ο κάθε ανώνυμος (και άρα εκ του ασφαλούς) και να βαπτίζει "αιρέσεις" όσες απόψεις κάποιων επωνύμων (π.χ. του μακαριστού Μητροπολίτου Κυπριανού, που τον αποκάλεσες μάλιστα και "αιρετικό") δεν του αρέσουν και να απαιτεί από τον Μάννη (ή όποιον άλλον τέλος πάντων επώνυμο διαχειριστή) να του απαντήσει. Συστήσου μας, ώστε να εκτεθείς και εσύ άφοβα στην όποια κριτική, και μετά συζητάμε. Δεν νομίζω ότι ζητάμε κάτι παράλογο. Η αγάπη (που την απαιτείς -και καλά κάνεις-, αλλά δεν την προσφέρεις) έχει στόχο το πρόσωπο, όχι το απόλυτο τίποτα, όπως σωστά το αποκάλεσες, διότι πίσω από τον κάθε ανώνυμο δεν γνωρίζουμε ποιος μπορεί να είναι και τί σκοπό εξυπηρετεί.
Διαγραφή