ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΦΙΛΩΤΑ
Το εκκλησιαστικό ζήτημα για το αυτοκέφαλο της Εκκλησίας της Ουκρανίας δεν είναι από τα προβλήματα που θα λυθεί εύκολα αλλά καθώς φαίνεται θα οδηγήσει σε τέτοιες εξελίξεις τα εκκλησιαστικά πράγματα που θα συμπεριληφθούν πολλά θέματα μαζί, διότι στις κατά τόπους Εκκλησίες οι εκκλησιαστικοί ταγοί δεν θέλησαν να κρατήσουν Ορθοδοξία αλλ’ «ἐματαιώθησαν ἐν τοῖς διαλογισμοῖς αὐτῶν, καὶ ἐσκοτίσθη ἡ ἀσύνετος αὐτῶν καρδία· φάσκοντες εἶναι σοφοὶ ἐμωράνθησαν» (Ρωμ. 1, 22-23).Κατά τα άλλα λειτουργούν με σύνεση!Γι’ αυτό ο Θεός, ήδη, άρχισε να φανερώνει το σχέδιό Του, προκειμένου να καταλυθεί και πάλι η αίρεσις, τώρα της “Νέας Εποχής,” των Οικουμενιστών.
Πλέον, δια των ίδιων ταγών ο Κύριος οδηγεί τα γεγονότα σκληραίνοντας ακόμη περισσότερο την καρδιά τους επειδή γνωρίζει τις προθέσεις τους, όπως και τότε του Φαραώ της Αιγύπτου, για να ελευθερωθεί τελικά, πανηγυρικά, ο νέος Ισραήλ της Χάριτος από την, υπέρ εκατονταετή, δουλεία του Οικουμενισμού. Επιπλέον δε, για να τους δείξει ότι, μολονότι οι μητροπολίτες έχουν φρόνημα δουλικό, όταν ο Παντοκράτωρ θελήσει, τους κινεί όπως η πανσοφία Του γνωρίζει προκειμένου να βγει καλό για την Ορθόδοξη Πίστη. Όπως, και η τουρκική σκλαβιά για το γένος μας ενώ ήταν ζοφερή και επαχθής, ωστόσο δι’ αυτής οικονόμησε ο Θεός να κρατήσουμε την ορθόδοξη αυτοσυνειδησία μας, έτσι και τώρα που ο Κύριος βλέπει να χάνουμε την ευσέβεια βάζει μάχαιρα στις σχέσεις των Πατριαρχείων και τα χωρίζει. Διότι δεν έδειξαν τουλάχιστον το ίδιο ενδιαφέρον που εκφράζουν και για τις δικαιοδοσίες τους. Σαν να τους λέγει: «Εσείς, σκέπτεσθαι τις δικαιοδοσίες;», «Εγώ, όμως ενηνθρώπησα για την σωτηρία του κόσμου παραδίδοντας σε εσάς το Ευαγγέλιο»! «Εσείς, διδάσκετε ότι όλες οι θρησκείες είναι παράλληλοι οδοί σωτηρίας;» «Ο Κύριος σας όμως ρητώς σας κήρυξα: “ἐγώ εἰμι ἡ ὁδὸς καὶ ἡ ἀλήθεια καὶ ἡ ζωή”(Ιω. 14,6 ). «Εσείς, καταδικάζετε τους αδελφούς σας επειδή θέλουν να κρατούν την Πίστη και την Παράδοση της Εκκλησίας ως Κανόνα Αληθείας»; «Εγώ, θα σας αφαιρέσω την εξουσία, διότι είμαι ο κύριος που ορίζω στην Εκκλησία μου»! «Εσείς, κόπτεσθαι να ενωθείτε με τους αιρετικούς ενώ εξουθενώνετε τους ορθόδοξους αδελφούς σας (παλαιοημερολογήτες), επειδή σας εμποδίζουν να μολύνετε την Ορθοδοξία»; «Εγώ, θα φανερώσω ότι αυτοί έμειναν στην αληθινή Εκκλησία και εσείς θα εκβληθείτε έξω του αμπελώνος»! Διότι είναι πνευματικός νόμος ότι όποιος«λάκκον ὤρυξε καὶ ἀνέσκαψεν αὐτόν, καὶ ἐμπεσεῖται εἰς βόθρον, ὃν εἰργάσατο»!
Ήδη, με την διακοπή μνημοσύνου εκ μέρους της η Ρωσική Εκκλησία έδειξε τις προθέσεις της. Δηλώνοντας, τώρακαι ο επίσκοπος Clément, πρόεδρος του συνοδικού Τμήματος Πληροφοριών της μόνης Κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας Ουκρανίας που υπάγεται στο Πατριαρχείο Μόσχας, σχετικά με το ότι αίρει το ανάθεμα στον σχισματικό Φιλάρετο, πως: «Αυτή η απόφαση είναι απολύτως αντικανονική γιατί αυτό το έδαφος [Ουκρανίας] δεν ανήκει στο Πατριαρχείο Κων/πολης, κι επομένως πως δύναται να άρει το ανάθεμα [κατά του Φιλάρετου]; Αυτό το Πατριαρχείο δεν έχει κανένα κανονικό δικαίωμα να το κάνει. Θεωρώ ότι για τέτοιες ενέργειες πρέπει να επιβληθεί το ανάθεμα στον πατριάρχη Βαρθολομαίο αυτόν τον ίδιο», τα πράγματα πλέον δείχνουν ότι άρχισε ένας δρόμος οριστικής ρήξης.
Αν, μάλιστα λάβουμε υπ’ όψιν μας τιςδηλώσεις του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μπορισπόλ κ. Αντώνιου της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας, ο οποίος δίδοντας συνέντευξη στο Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr λέγοντας: «Για να καταλάβετε καλύτερα, τι ενδεχομένος θέλει να κάνει το Οικουμενικό Πατριαρχείο με μας τώρα, θα ήθελα να Σας δώσω ένα παράδειγμα, να κάνουμε μία σύγκριση. Οι συγκρίσεις πάντοτε δεν είναι τέλειες, αλλά μας βοηθάνε να καταλάβουμε καλύτερα την πραγματικότητα. Εσείς στην Ελλάδα εδώ και σχεδόν 100 χρόνια έχετε το σχίσμα των παλαιοημερολογητών. Δεν λύνεται ακόμα. Για φανταστείτε, να σας έλεγε κάποιο από τα Πατριαρχεία: αφού δεν μπορείτε να το λύσετε μόνοι σας, θα το κάνουμε εμείς. Λοιπόν, θα αναγνωρίσουμε τους παλαιοημερολογίτες σαν κανονική Εκκλησία, θα την ονομάσουμε Εκκλησία της Ελλάδος, θα υιοθετήσουμε πάλι το παλαιό ημερολόγιο, και εσείς, δηλαδή η πραγματική Εκκλησία της Ελλάδος, να ενωθείτε με αυτούς και να αρνηθείτε το νέο ημερολόγιο. Αν δεν θέλετε, μείνετε όπως είσαστε, αλλά στην Εκκλησία σας θα δώσουμε κάποιο άλλο όνομα», όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι κάτι κινείται.
Αμετανόητος κλήρος !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβολο-επίσκοποι !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γράφω την είδηση στο κρυφό σχολειό για να είμαι σίγουρος ότι θα την διαβάσουν αυτοί που πρέπει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος αποτειχισμένους – είδηση για κληρικό του Αρτέμιου Ράσκας
Ο Ιεροδιάκονος Βασίλειος [ του Αρτέμιου ] προσχώρησε στην σύνοδο ΓΟΧ Καλλινίκου [τον είδα με τα μάτια μου σήμερα ] διότι ο Αρτέμιος δέχεται κληρικούς και λαικούς οικουμενιστές με την μετάνοια.
Ο Ιεροδιάκονος [ μεγάλος σε ηλικία και δεκαετίες στο ράσο ] έχει την ορθόδοξη άποψη δλδ ότι από την στιγμή που ο Αρτέμιος έχει συγκροτήσει σύνοδο λόγω παναίρεσης, είναι υποχρεωμένος να τηρήσει τα προβλεπόμενα κατά την είσοδο των παναιρετικών ήτοι χειροθεσία και μύρωμα.
Παρήγορο είναι ότι κάποιοι καταλαβαίνουν και πράττουν
τ’ αυτονόητα. Δεν είναι ο μοναδικός, και άλλοι μοναχοί αποτειχισμένοι [ όχι ιντερνετικοί αστέρες ] έχουν προσχωρήσει στους ΓΟΧ Καλλινίκου και το γνωρίζω πολύ καλά.
Πατέρα Παϊσιε, διάβασα το άρθρο Σας και συμφωνώ απόλυτα στα όσα γράφετε, ευχομαι και εγώ σαν και Σας ο Κύριος να ευλογήσει τους Ορθοδόξους, ώστε Παγκόσμια να υπάρξει Ενότητα Ορθοδόξων ικανή να αντιμετωπίσει τους φιλοοικουμενιστές και ακόλουθους της Παναίρεσης, όσο για το πρόσωπό Σας και τις προσωπικές Σας προθέσεις δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι είναι φιλόθεες και αγνές. Ο Κύριος μας και η Υπεραγία Μητέρα Του μετά Πάντων Των Αγίων να Σας στηρίζει και καθοδηγεί στον αγώνα που με υπομονή ζείτε. Ελπίζω ότι με Την Χάρι του Κυρίου δεν θα αργήσει η ημέρα όπου όλοι όσοι με αγνό ζήλο και αγάπη Στον Χριστό μας βγήκαμε εκ καθήκοντος σε αυτό τον αγώνα, θα βρεθούμε και Εκκλησιαστικά Ενωμένοι, ένα στράτευμα, το στράτευμα Του Χριστού μας, ενάντια στην Παναίρεση και όσους άμεσα ή έμμεσα την ακολουθούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροχθές τα γράψαμε. Προ καιρού επισημάναμε ότι ήρθε ο καιρός να επιστρέψουμε όλοι στο παλαό. Σήμερα πληροφορούμαστε διακοπή -όχι πλέον μνημοσύνου- αλλά εκκλησιαστικής, ήτοι Ευχαριστιακής Κοινωνίας με διαστάσεις όπως του 1054 μεταξύ Ανατολής και Δύσης τότε, στην πραγματικότητα όμως Ορθοδοξίας και Φραγκιάς. Σήμερα μεταξύ Νέας Τάξης του Αντιχρίστου με όργανα τον ψευδοπροφήτη Πάπα και το θηρίο του Οικουμενισμού. Με σύστημα θεσμικό του θηρίου όλους τους ταγούς πολιτικούς και εκκλησιαστικούς που τους ακολουθούν. Όσοι ακόμη δεν ξεχωρίζουν την θέση τους από τον μη καταδικασμένο αιρετικό από καιρό και τώρα επισήμως σχισματικό, και θεσμικά πλέον, Βαρθολομαίο θα βρεθούν από διώκτες των όποιων αποτειχισμένων - τί παράδοξο και πως γυρίζουν τα πράγματα- πλέον οι ίδιοι σχισματικοί. "Αύριο" θα βρεθούν επίσημα ' θεσμικά και εκτός Εκκλησίας. Η Ρωσική εν πολλοίς διπλωματική νοοτροπία θα χρειαστεί να αλλάξει για να προσδιοριστεί σαφέστερα η ορθόδοξη αυτοσυνειδησία του Ρωσικού Πατριαρχείου ως αντιπαπικός αντίποδας στον Πάπα της Ανατολής. Και σε αυτή την κατά Θεόν τροπή των πραγμάτων έπρεπε να ήμασταν ήδη από "χθες" σε κατάσταση ετομότητας όχι μόνο με αποτείχιση αλλά με επιστροφή στο παλαιό προκειμένου στο κρισημο αυτό χρονικό σημείο, momentum, timing, όπως θέλετε διατυπώστε το αλλά εννοείστε τί λέγω, να χτυπήσουμε τον Οικουμενισμό! Δυστυχώς, όμως ούτε αποτείχιση ούτε και το βήμα προς το παλαιό έχει γίνει από τους τάχα αντιοικουμενιστές και δεν προφτάσουν τα γεγονότα. Έτσι όσοι πρόλαβαν βρέθηκαν στην Εκκλησία του Χριστού οι δε υπόλοιποι στο σύστημα του Αντιχρίστου. Τελευταία ευκαιρία να ξεχωρίσουν την θέση τους οι Μητροπολίτες σε Σύοδο Ιεραρχίας οι δε υπόλοιποι κλητρικοί και λσϊκοί μέχρι τότε. Η αυλαία κλείνει και ο Θεός ορίζει που θα βρεθείτε με την δικαιοκρισία Του!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε συγχωρειται πατέρα Παισιε αλλά θα ήθελα αν είναι εύκολο να μου πείτε επειδή το ακουω και από άλλους τί ακριβώς προφητευσε ο πάπας ώστε να του αρμοζει ο τίτλος του ψευδοπροφητη? Ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΑδερφέ το "προφητεύω" στην αγί α Γραφή δεν σημαίνει μόνο προλέγω κάτι αλλά και διδάσκω. Και βέβαια δεν θα βρεις στην εκκλησιασική ορολογία μόνο την λέξη προφήτης αλλά υποφήτης, μάλιστα στην υμνολογία. Με την έννοια λοιπόν της ετεροδιδασκαλίας, της αλλοτριωμένης δηλαδή εκκλησιαστικής διδαχής ήτοι της κακοδοξίας, αφού οι Πάπες από ένα χρονικό σημείο και μετά δεν ορθοτομούσαν τω λόγω της αληθείας αλλά δίδασκαν το δόγμα αλλοιωμένο λέγονται και είναι ο καθένας απ' αυτούς ψευδοπροφήτης, μέχρι να επιστρέψουν στην αληθινή εξ αποκαλύψεως πίστη και την αγιοπατερική διδαχή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆραγε, συνειδητοποίησαν τώρα όλοι αυτοί που μας κατηγορούσαν για την αποτείχιση που κάναμε πριν από δύο έτη, οι μητροπολίτες, οι πρωτοσύγκελοι, οι αρχιερατικοί επίτροποι, οι ιερείς πολλοί Αγιορείτες που μας έλεγαν πλανεμένους, ότι οι ίδιοι με το να έχουν κοινωνία με τον Βαρθολομαίο και τους επισκόπους που τον μνημονεύουν είναι πλέον οι ίδιοι στο σχίσμα θεσμικά, που ο πρώην Ζακύνθου θέλησε να βαπτίσει ως αρχιερέας ρήγμα; Μιλούσαν συνέχεια για θεσμικότητα! Τώρα τί έγινε την λησμόνησαν; Σκέπτονται γιατί έγινε αυτό; Δεν αναρωτιούνται ότι το παραχώρησε ο Θεός, αφού στην πραγματικότητα εξώκειλαν στην αίρεση και επειδή δεν αντιστάθηκαν αλλά συμβιβάστηκαν και έθεσαν εαυτούς εκτός της Εκκλησίας; Την αλλοτρίωσή τους αυτή λοιπόν ο Κύριος ως καρδιογνώστης, που ουσιαστικά ήταν άρνηση της Πίστεως, την φέρνει επίσημα, θεσμικά πλέον -όπως οι ίδιοι θέλουν- φανερά σε έλεγχο με το σχίσμα να ξεκοπούν και να είναι στο εξής ακοινώνητοι, αν δεν ξεχωρίσουν άμεσα την θέση τους με Σύνοδο Ιεραρχίας. Τί γίνεται λοιπόν τώρα με το ποίμνιο θα συνεχίσει να ακολουθεί αιρετικούς στην ουσία και σχησματικούς επίσημα εκτός της Εκκλησίας του Χριστού; Μήπως, πρέπει οι "Ποιμένες" να ζητήσουν δημοσίως συγνώμη για όσα έλεγαν στον λαό εναντίον μας; Πού είστε τώρα όλοι εσείς; Μήπως πρέπει να το κρεμάσετε το πετραχείλι ή θα προτιμήσετε να βγείτε δυναμικά στον αγώνα; Όσοι πάλι λέγατε ότι η αποτείχιση είναι μόνο η διακοπή μνημοσύνου σας δίδαξε στην πράξη η Εκκλησία της Ρωσίας με την στάση της; Οι υπόλοιποι όσοι είναι εναντίον του παλαιού ημερολογίου και όσοι εκ του παλαιού δεν αντιλήφθηκαν ότι τα πράγματα δεν μείνουν στις δικαιοδοσίες αλλά θα φτάσουν και σε δογματική βάση για να ξεχωρίσουν την θέση τους τελικα από το Κολυμβάρι και τον Οικουμενισμό δεν συνειδητοποιήσατε ότι ο Κύριος καθαρίζει τον αμπελώνα Του και θα πετάξει έξω όχι μόνο κλήματα που δεν έφεραν καρπό αλλά και κλήματα υβρίδια αλλά και τους γεωργούς εκείνους που από τις πολλες παραξενιές και την κακία τους δεν άφηναν τους καλούς γεωργούς να εργασθούν σωστά. Τώρα είναι καιρός δικαιοκρισίας πρόσχωμεν!
ΑπάντησηΔιαγραφή