"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χιλής Λεόντιος που συμμετείχε στις χειροτονίες των πρώτων, μετά των Άγιο πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομο, Επισκόπων μας:


7 σχόλια:

  1. Σπουδαιοτάτη ἡ ὡς ἄνω ἐπισήμανσις τοῦ Λεοντίου! Ἄς κάνουν τόν κόπον μερικοί νά λάβουν (νοερῶς) τήν θέσιν τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ π.ἑ. στήν Ἑλλάδα μετά τό Ν/Ητικόν σχίσμα τοῦ 1924. Δυστυχῶς, ἀκόμη καί τώρα ἀνοητολογοῦν προσπαθοῦντες ν' ἀποδείξουν ὅτι τό ν.ἑ. δέν ἦτο τό πρῶτον βῆμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!!! (Βλ. σημερινήν ἀνάρτησιν τῆς "ΠΠ.") Καί ἄν ἀκόμη δεχθῇ κάποιος αὐτήν τήν γνώμην, τί μέ αὐτό; Ἔστω π.χ. ὅτι τό πρῶτον βῆμα διά τόν Οἰκουμενισμόν ἦτο ἡ ἀποκοπή τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἀπό τό τότε Ὀρθόδοξον Πατρ/χεῖον Κων/λεως τοῦ 1833. Δηλαδή, ἐπειδή δέν ἔγιναν τότε ἀποτειχίσεις, δέν ἔπρεπε νά γίνουν οὔτε τό 1924; Ἐπίσης, ἐπειδή δέν ἔγιναν ἀποτειχίσεις λόγῳ τῆς αἱρετικῆς Ἐγκυκλίου τοῦ 1902, ἡ ὁποία οὐσιαστικῶς ἀνεκλήθη μέ τήν Ἐγκύκλιον τοῦ 1904, ἕπεται ὅτι δέν δικαιολογοῦνται οἱ ἀποτειχίσεις τοῦ 1924 λόγῳ τῆς ἀλλαγῆς τοῦ ἑορτολογίου; Ἐπικοινωνοῦν αὐτοί οἱ ἄνθρωποι; Μᾶλλον ὄχι, διότι γράφουν καί ἄλλα ἀνόητα κατά τῶν Π/Ητῶν, πού δέν ἔκαναν οἰκονομία τό 1924!!! Ἀδυνατοῦν νά καταλάβουν ὅτι ἄν δέν ὑπῆρχον οἱ Π/Ηται, τώρα ὅλοι θά ἤμεθα Οὐνῖται!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά την Πατερική (μάλλον αντιπατερική) παράδοση διαβάζετε ακόμη? οι ανθρωποι ειναι δαιμονισμένοι μέ τό παλαιο ημερολόγιο καί υποστηρίζουν το παπικό με πάθος. Πλάνη.

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ26 Σεπτεμβρίου 2018 στις 7:32 μ.μ.

    Ως φαίνεται έφθασε ο καιρός να φωτισθούν τα πραγματικά ιστορικά στοιχεία, όσον αφορά, τόσο την προσωπικότητα, όσο και τα κίνητρα, δύο σημαντικών προσώπων στην ιστορία του Κινήματος του Πατρίου Εορτολογίου, του Μακαριστού Επισκόπου Χιλής Λεοντίου και του επίσης Μακαριστού Επισκόπου Σεραφείμ Σικάγου. Και οι δύο συκοφαντήθηκαν, μετά μανίας, τόσο από τους Νεοημερολογίτες, όσο και από τους Ματθαιϊκούς, για την συμβολή τους στον Ιερό αγώνα των Ελλήνων Ορθοδόξων του Πατρίου Εορτολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΪΣΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ27 Σεπτεμβρίου 2018 στις 12:40 μ.μ.

    Συνεχίζουν οι αδελφοί μας το ίδιο βιολί στο αντιοικουμεστικό στρατόπεδο να δημιουργούν προϋποθέσεις να μην ενωθούμε και να μην τελεσφορήσει τελικά ο αγώνας! Εμείς δεν αμφισβητούμε τα σωστά στα ιστορικά στοιχεία που παρέθεσαν. Διαφωνούμε όμως με τον τρόπο τους να έχει κολλήσει η βελόνα στους παλαιοημερολογήτες και να φταίνε αυτοί που τότε έκαναν τον αγώνα τους. Ασφαλώς θα έπρεπε να γίνουν περισσότερα και όχι μόνο απ'αυτούς αλλά από όλους. Άλλο είναι να συμπεριλάβουμε τα γεγονοτα και άλλο είναι να θέλουμε να καταδείξουμε ότι η αλλαγή του ημερολογίου δεν ήταν το βασικό βήμα για να προχωρήσει ο Οικουμενισμός μαζί με όλες τις άλλες μεθοδεύσεις προηγούμενες και επόμενες. Οι σπηλολόγοι αδελφοί μας αντί να ψάχνουν αιτιάσεις, εκ του ασφαλούς της βολεμένης αποτείχισής τους, για σπήλαια καλά θα ήταν να παύσουν να σπηλώνουν τον αγώνα κάποιον ανθρώπων που σξκωσαν το βάρος ενός αγνα όσο μπορούσαν. Η τακτική αυτή δεν βοηθά ας ανοίξουν το πνεύμα τους με την Χάρη του Θεού που διαπιστώνουμε ότι δεν την έχουν διότι μόνιμα είναι εριστικοί. Ας γνωρίζουν ότι αν θα συνεχίσουν να δυναμιτίζουν την ενότητα σε μελλοντική αποκατάσταση θα έχω ένσταση και θα τους αντιμετωπίσω ως σέκτα. Τώρα γίνεται ένας αγώνας ή τον στηρίζουμε και είμαστε συνταγμένοι με τον Χριστό ή τον πολεμούμε όπως οι Οικουμενιστές και αύριο καταδικαζεσθε όπως και εκείνοι διότι τελικά δεν αφήνετε να υπάρξει αποκατάσταση! Λοιπόν διαλέξτε τα παιχνίδια σε θέματα πίστεως ισοδυναμούν με έργο ξένο των αγίων Πατέρων και είναι κολάσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρετε εν Κυρίω! Η υψωσις του Τιμίου Σταυρού σήμερα και έχετε προσεξει το σημείο που έδωσε ο Θεός μας!! Η πρώτη κακοκαιρια που μας παγωσε με την ονομασία Ξενοφών πέρασε από Βορρά προς Νότο και τώρα ξεκινάει η δεύτερη με την ονομασία Ζορμπάς νομίζω που είναι κυκλώνας και θα σαρωσει απο Δυτικά προς Ανατολικά...ο Κύριος μας σταυρωνει την χώρα μας με κακοκαιριες την ημέρα του σταυρού σαν να θέλει να "ξεπλυνει" έτσι την τρομερή αμαρτία που υπάρχει..Ιησούς Χριστός Νικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Π. Παΐσιε και λοιποί αδελφοί, δεν έχετε καταλάβει ακόμα γιατί κρατάνε αυτή τη στάση οι λεγόμενοι "τρικαμηνικοί"; Γιατί δηλαδή έχουν κολλήσει και θέλουν να βγάλουν "εκτός" εμάς τους (αποκαλουμένως χλευαστικώς) παλαιοημερολογίτες; Επειδή θέλουν να βάλουν στο κέντρο του αντιοικουμενιστικού αγώνα τον εαυτό τους!

    Αυτοί οι άνθρωποι προέρχονται από το χώρο της λεγομένης επισήμου εκκλησίας και από ότι φαίνεται είναι φορείς των προκαταλήψεων που τους έχει ενσπείρει η γνωστή προπαγάνδα κατά των παλαιοημερολογιτών (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι και σε εμάς όλα είναι τέλεια). Κατά συνέπεια, δεν ανέχονται να παραδεχτούν ότι αυτοί εισέρχονται σε έναν αγώνα που ξεκινάει πολύ πριν από αυτούς, σε εποχές που ίσως να μην διανοούντο καν να κάνουν αποτείχιση. Επιδιώκουν αυτόκλητα να πάρουν τα ινία ενός κινήματος που δεν ξεκίνησαν οι ίδιοι αλλά τον βρήκαν έτοιμο. Κατά συνέπεια, για να μην τους κολληθεί η «απεχθέστατη μετά βδελυγμίας» ρετσινιά του «παλαιοημερολογίτη» (πράγμα που σε πλήθος ανενημέρωτων και προκατειλημμένων ανθρώπων φαντάζει χειρότερο και από τους μάρτυρες του Ιεχωβά) θέλουν να φανούν εκείνοι ως οι πρώτοι ορθώς πράξαντες και αποτειχισθέντες.

    Προς τούτο λοιπόν, ότι τους χαλάει αυτή την εικόνα πρέπει να φύγει από τη μέση. Έτσι εξηγείται η μόνιμη προσπάθειά τους να αποδείξουν πως οι παλ/τες δεν έχουν σχέση με τον αντιοικουμενισμό αλλά μυωπάζουν και «δογματοποιούν» το ημερολόγιο και μόνο, χωρίς να τους ενδιαφέρει τίποτα άλλο. Για αυτό και ψάχνουν από ‘δω και από ‘κει και ότι βρίσκουν το στρέφουν εναντίον μας με στρεψοδικίες και ερμηνείες τραβηγμένες κυριολεκτικώς από τα μαλλιά. Έτσι εξηγείται το ότι ο κ. Ρίζος με το που αποτειχίστηκε αμέσως εξέδωσε το γνωστό του βιβλίο-αποτυχία κατά των παλ/των (το οποίο φυσικά προετοίμαζε από πριν γιατί αποκλείεται να πρόλαβε να το γράψει στο διάστημα από την αποτείχισή του μέχρι και την πρώτη δημοσίευσή του στο διαδίκτυο), λες και αυτό ήταν το ζήτημα που τον έκαιγε και όχι η απομάκρυνσή του από την αίρεση. Με λίγα λόγια, φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης.

    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άραγε, πως αξιολογούν αυτοί οι άνθρωποι τις θυσίες και τα μαρτύρια που πέρασαν οι πρώτοι παλαιοημερολογίτες από τα αστυνομικά όργανα τη υποκινήσει των κατά τόπους μητροπολιτών; Τα έχουν μελετήσει καθόλου; Τους συγκινούν; Τους αγγίζουν καθόλου οι κατ’ επανάληψη φυλακίσεις ιερέων, οι βίαιοι αποσχηματισμοί και οι διαπομπεύσεις στα υπόγεια της Αρχιεπισκοπής Αθηνών και αλλού, οι θάνατοι (βλ. Αικατερίνη Ρούττη) αθώων ανθρώπων, οι μόνιμες σωματικές βλάβες όπως η τύφλωση σε ιερείς λόγω κακουχιών στις φυλακές, η απαγόρευση προσέλευσης στις εξετάσεις της θεολογικής σχολής Αθηνών χωρίς την υπογραφή λιβέλλου μετανοίας; Όλα αυτά δηλαδή έγιναν τσάμπα, για μία ξερή «δογματοποίηση»; Αν δεχτούμε ότι η αλλαγή του εορτολογίου αποφασίστηκε εν Αγίω Πνεύματι από την Εκκλησία (αν είναι δυνατόν..), τότε πως άραγε δικαιολογείται ορθόδοξοι ποιμένες να διώκουν τόσο βάναυσα ιερείς και λαϊκούς; Άραγε συνειδητοποιούν ότι αυτά που έχουν περάσει οι παλαιοημερολογίτες δεν τα έχει περάσει κανένας αποτειχισμένος έκτοτε μέχρι και σήμερα; Και μετά γκρινιάζουν για τις γνωστές υπερβολές των θέσεων μερικών εκ των παλαιοημερολογιτών (ιδίως για τις συνόδους) και δεν καταλαβαίνουν πως, αν και εσφαλμένες ως θέσεις, εν τούτοις αναπτύχθηκαν κυρίως για λόγους άμυνας και συγκράτησης του ποιμνίου. Αν εκείνοι υφίσταντο μικρό μέρος μόνο από όσα έχουν περάσει οι παλαιοημερολογίτες, τότε το διαδίκτυο θα είχε πάρει φωτιά και θα τους ακούγαν μέχρι... την Αμερική. Ας περάσουν εκείνοι έστω τα μισά (και πολλά λέω) και τότε θα δούμε τι θέσεις θα αναπτύξουν εκείνοι τότε...

    Προσωπικά μου φαίνεται πολύ λυπηρό μεταξύ των άλλων και το γεγονός της σκλήρυνσης αυτών των ανθρώπων. Όσο περνάει ο καιρός γίνονται χειρότεροι και πιο επιθετικοί χωρίς ίχνος μεταμέλειας (φαινομενικά τουλάχιστον). Φοβάμαι ότι θα γίνουμε μάρτυρες άσχημων εξελίξεων στο χώρο τους (σύμφωνα με τους πνευματικούς νόμους).

    Γράφοντας τα παραπάνω δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πω ότι μόνο εμείς δικαιούμαστε να «ηγούμαστε» του αγώνα ή ότι πρέπει να υποταχτούν όλοι σε εμάς – μακρυά μια τέτοια σκέψη, εμείς και ανάξιοι είμαστε και ελλειπείς και ανάγκη έχουμε από αγίους ποιμενάρχες και καθοδηγητές. Θέλω να πω μόνο το ότι κάθε νεοεισερχόμενος υποχρεούται ηθικά, ιστορικά και κανονικά να αναγνωρίσει πως εντάσσεται σε ένα πλαίσιο αγώνος που το βρίσκει έτοιμο και πως δεν πρέπει να νομίζει ότι είναι εκείνος η πρώτη σπίθα που ανάβει την φωτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή