"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2016

Αξιόλογες αναρτήσεις από νέο αντιοικουμενιστικό ιστολόγιο

Σημείωση "Κρυφού Σχολειού": Σε νέο αντιοικουμενιστικό ιστολόγιο με τίτλο "ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΕΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ" ( http://proskinitesargolidas.blogspot.gr/ ) διαβάσαμε δύο αξιόλογα κείμενα αδελφών μας εκ του νέου ημερολογίου, τα οποία γράφτηκαν με αφορμή κάλεσμα του ιστολογίου για το τί δέον γενέσθαι με την εκκλησιαστική κατάσταση μετά την προδοσία της Κρήτης. Τα παραθέτουμε κι εδώ χάριν των αναγνωστών μας.

Μήπως καλύτερα 
παλαιοημερολογίτης και Ορθόδοξος 
παρά 
Νεοημερολογίτης και Οικουμενιστής;



Αγαπητό ιστολόγιο ,μετά από πρόσκλησή για κατάθεση προβληματισμού στα περί Οικουμενισμού σας μεταφέρω  την άποψή μου:



Τώρα και επειδή το πρόβλημα του Οικουμενισμού και της συνόδου της Κρήτης  είναι Εκκλησιαστικό πρέπει αναλόγως  και η λύση να είναι Εκκλησιαστική και συνολική και όχι μεμονωμένη και προσωπική.

Πιστεύετε όμως πως θα υπάρξει Εκκλησιαστική γενικευμένη αντίδραση από μέρους μας;
Από τους Αρχιερείς  της Συνόδου δεν νομίζω ούτε μισός Μητροπολίτης να βγει να μιλήσει και να αντιδράσει ομολογιακά.

Για δε τους Ιερείς άστα! Έχουν δεθεί χειροπόδαρα.Και δεν πιστεύω να υπάρξει  ποτέ κανένας λογικός Ιερέας που να καθίσει στα καλά καθούμενα να βγάλει την οικογένειά και την Ιερωσύνη του στο άγνωστο και στο σφυρί προκειμένου να κάνει τον μοναχικό καβαλάρη μέσα σε αχαρτογράφητα νερά δίχως ούτε ένα έστω  επίσκοπο μαζί  του!

Για δε τους πιστούς  λαϊκούς που έγιναν ήδη τόσο νωθροί δεν νομίζω ότι έχει κανένας την διάθεση να ξεβολευτεί και να ακολουθήσει τον ομολογιακό δρόμο .

Για την Σύναξη πάλι της Γατζέας επιτρέψτε μου να έχω τις επιφυλάξεις μου αφού δεν φαίνεται να έχουν το θάρρος και την αποφασιστικότητα να αντιμετωπίσουν ξεκάθαρα  τον δεσποτισμό και τον Οικουμενισμό .



Μετά από όλα αυτά  λοιπόν ποια είναι η θέση μας;

Μήπως ως νεοημερολογίτες χρεοκοπήσαμε πνευματικά μετά από τόσα και τόσα ξεχειλώματα και συμβιβασμούς εδώ και  92 χρόνια πορευόμενοι ως Κρατική Εκκλησία με όλη την ανοχή μας στην ανομία;(εκτρώσεις –πολιτικοί γάμοι-σύμφωνα ομοφυλοφίλων κ.α.)

Έως πότε θα  καθόμαστε   να επικοινωνούμε  και να κοινωνούμε μοιραία  με τον Παναιρετικό Οικουμενισμό ;

Μήπως πνευματικά η καλύτερη λύση είναι η επιστροφή στο παλαιό ημερολόγιο;(αρκετά τους ειρωνεύομασταν τόσα χρόνια όταν εκείνοι περνούσαν τον Γολγοθά τους).

Μήπως ο Θεός επέτρεψε από το 1924 όλη αυτήν την κατάσταση για να μπορούν να υπάρχουνε σήμερα έτοιμες κατακόμβες και μία οργανωμένη Εκκλησία(Γ.Ο.Χ.)που να μπορεί να δεχτεί στους κόλπους της τους σημερινούς Ορθοδόξους αντιοικουμενιστές;
Άλλωστε έχουν και την αποστολική διαδοχή από τους Ρώσσους της διασποράς (στους οποίους ανήκαν και οι Άγιοι: ωάννη Μαξίμοβιτς (+ 1966), μ τ φθαρτο Σκήνωμά του,   γιος Μητροπολίτης Φιλάρετος (+1985), ποος κατέλιπε πίσης φθαρτο Σκήνωμα κ.α.)
Και μην ξεχνάμε ότι οι δύο μεγαλύτερες κοινότητες των παλαιοημερολογιτών έχουνε ήδη ενωθεί με κανονικό Αρχιεπίσκοπο τον κ.κ. Καλλίνικο.
Επίσης μην λησμονούμε ότι υπάρχει πλέον στον χώρο αυτό μια πιο μετριοπαθή και ισορροπημένη  στάση μετά από το σκληροτράχηλον των παλαιών ζηλωτών.


Μήπως στην δική τους ανίερη Οικουμενιστική ΕΝΩΣΗ πρέπει να απαντήσουμε με την δική μας ΕΝΩΣΗ όσων Ορθοδόξων αγαπούνε την αλήθεια Του Κυρίου μας πέρα από εγωισμούς , φατρίες και φιλοδοξίες;


ΕΝΑΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ
ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΗΣ






Αγαπητοί Αδελφοί του ιστολογιου proskinitesargolidas,



Ομολογώ ότι τα ερωτήματα που έχετε θέσει απασχολούν και εμένα.

Θα προσπαθήσω λοιπόν να απαντήσω στα φλεγοντα ερωτήματά σας.

Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν :

Τα δεδομένα μας είναι τα εξής :

1) Πριν την Κολυμπαριο Σύνοδο η Εκκλησία της Ελλάδος είχε πάρει ως Συνοδικη απόφαση να μην υπάρχει αναφορά με τον όρο εκκλησία σχετικά με τις αιρέσεις.

2)Στο Κολυμπαρι ο Ιερώνυμος και οι  συν αυτω υπογραφοντες τα κατάπτυστα κείμενα, καταπατησαν την απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος και έκαναν εκκλησιαστικο πραξικόπημα.

3)Κανονικά με τη Σύνοδο της Ιεραρχίας του Οκτώβρη έπρεπε οι Ιεράρχες να είχαν απορρίψει τα Κολυμπαρια κείμενα , άλλα δυστυχώς έδωσαν μεγαλύτερη σημασία στο κατασκευασμενο " πρόβλημα " των θρησκευτικών.

4) Οπότε τυπικά τουλάχιστον ακόμα δεν γνωρίζουμε τη θέση της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Οπότε  :

1) Εάν ο Επίσκοπος διδάσκει ανοιχτά με λόγια και έργα τον οικουμενισμο , η απόφαση είναι εύκολη : Φύγετε από αυτόν !!!

2) Εάν ο Επισκοπος μνημονεύει το Αιρεσιαρχη Βαρθολομαίο ή έχει εκκλησιαστικη κοινωνία και επικοινωνία μαζί του , ανεξάρτητα από το τι διδάσκει ή πράττει, η απόφαση είναι επίσης εύκολη : Φύγετε από αυτόν .

3) Τώρα πάμε στην πιο δύσκολη περίπτωση που αντιμετωπίζω και εγώ.

Εγώ λοιπόν ανήκω στη Ιερά Μητρόπολη Πειραιώς. Ως γνωστόν ο Σεραφείμ θεωρείται από τους μεγαλύτερους αντι-οικουμενιστες οποτε θεωρητικα ( στα λόγια δηλαδή) δεν διδάσκει αιρετικα.

Όμως όταν λειτουργεί,  μνημονεύει την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος η οποία όμως δεν έχει πει , επίσημα τουλάχιστον, την άποψή της για το πραξικόπημα της Κρήτης.

Το θέμα είναι όμως ότι αυτή τη σιωπή μπορεί κάνεις να την εκλαβει ως ΣΙΩΠΗΡΗ αποδοχή και αναγνώριση των Κολυμπαριων κειμένων. Οπότε με το παραπάνω σκεπτικό ο Σεραφείμ και οι Ιεραρχες που συμπεριφερονται παρόμοια με αυτόν, έστω κι αν διδάσκουν αντι-οικουμενιστικα, είναι αιρετικοι ως έχοντες εκκλησιαστικη κοινωνία και επικοινωνία με μια αιρετική Σύνοδο.

Όμως επειδή δεν είναι 100% ξεκάθαρη η παραπάνω περίπτωση της Σιωπηρης αποδοχής, εγώ προσωπικά θα τους δώσω μια προθεσμία μέχρι το τέλος του έτους, μήπως και τους φωτίσει ο Κύριος Ιησούς Χριστός και πάρουν καμιά σωστή απόφαση και απορριψουν επίσημα τη δαιμονικη σύνοδο της Κρήτης.

Εάν παρέλθει η παραπάνω προθεσμία, εγώ προσωπικά θα πάω με το παλαιό ημερολόγιο, αρκεί να σταματήσουν να αναγαγουν σε δογματικο θέμα το ημερολόγιο.

Η λογική μου, μου λέει ότι : ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ οι παπικοι, οι προτεστάντες, μονοφυσιτες και κάθε λογής αιρέσεις να θεωρούνται εκκλησίες και οι μόνοι που δεν πάνε καλά και πρέπει να τους θεωρούμε σχησματικους να είναι οι ιερείς και Αρχιερείς του παλαιού ημερολογίου. Στο κάτω κάτω το νέο ημερολόγιο επιβλήθηκε από τον Μεταξακη που ήταν μασόνος.

Ελπίζω να βοήθησα λιγάκι,

Κυριάκος Βαρβέρης

 ( ένας απλός λαϊκός)

4 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ15 Οκτωβρίου 2016 - 5:44 μ.μ.

    Τα παραπάνω κείμενα μας δίνουν ελπίδες, ότι ο αγώνας μας δεν πάει χαμένος, ούτε ο αγώνας των Πατέρων μας, που δόθηκε κάτω από συκοφαντίες, ύβρεις και λοιδορίες. Τώρα όμως που οι μάσκες των Αιρετικών και Φιλαιρετικών δεν μπορούν πλέον να καλύψουν τους αληθινούς τους σκοπούς και τα πραγματικά τους φρονήματα, ιδιαίτερα μετά την Σύνοδο της Κρήτης, οι ευθύνες που πέφτουν πανω μας είναι ασυγκρίτως μεγαλύτερες από ότι ήταν μέχρι χθές. Καλούμαστε εμείς, οι ολίγοι συγκριτικά με το ποίμνιο που ακολουθεί τους φιλοοικουμενιστές, εμείς μαζί με όσους άλλους αγαπούν μέσα στην καρδιά τους την Ορθοδοξία και την τοποθετούν πρώτη στις επιλογές τους, συντεταγμένοι με την Χάρι Του Χριστού μας, να δώσουμε τον καλό Αγώνα με Πίστη , Ελπίδα Στον Θεό, Αγάπη και Ταπείνωση όχι μόνο για εμάς ή την Ενότητα που τελικά θα γίνει, αλλά για όλη Την Ορθόδοξη Εκκλησία, που σήμερα ευρίσκεται Αιχμάλωτη στον Οικουμενισμό και Φιλοοικουμενισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μη χαιρόμαστε με τα χάλια μας. Γιατί είναι χάλια μας όταν δε μπορούμε να ξεχωρίσουμε το κίβδηλο από το αληθινό. Θέλει διάκριση,κι αυτή δεν την έχει ο καθένας,αποκτιέται με προαίρεση,προσευχή και νηστεία. Τίποτα δε πετυχαίνουμε οι άνθρωποι ο Θεός μας βοηθαει και μας κρατάει από το χέρι,τα δικά μας καμώματα είναι για κλάματα. Πραγματικά αν το ζητήσουμε θα μας το δώσει,όταν κρίνει ότι είναι για το καλό μας. Να μη χαιρόμαστε που χτυπάνε την ορθή πίστη,να χαιρόμαστε όμως που ευτυχώς το συνειδητοποιούν κάποιοι πιστοί,τους φωτίζει ο Θεός και αυτό είναι ελπιδοφόρο ότι η Κιβωτός κλυδωνίζεται αλλά δε βουλιάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἀδερφέ Κυριάκο, γράφεις: "θα πάω με το παλαιό ημερολόγιο, αρκεί να σταματήσουν να αναγαγουν σε δογματικο θέμα το ημερολόγιο." Αὐτὀ εἶναι ἕνα παραπλανητικόν σύνθημα, ἀδερφέ μου, μία ἀκόμη διαστροφή τῆς Ἀληθείας, πού, μαζί μέ χιλιάδες ἄλλα ψέμματα, ἔρριξαν οἱ Οἰκουμενισταί καί οἱ συνήγοροί των (π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, π. Νικόδημος Ἀεράκης, π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς κ.ἄ.), προκειμένου νά συκοφαντήσουν τούς Ὀρθοδόξους τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου. Οὐδείς ἐχέφρων εἶπε ποτέ ὅτι τό Ἡμερολόγιον εἶναι δόγμα! Αὐτό πού τονίζουμε εἶναι ὅτι ἡ ἀλλαγή τοῦ Ἑορτολογίου τό 1924 προεκάλεσε δογματικές βλάβες καί δή στήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας καί στήν προώθησιν τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ψέμματα εἶναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν κάτι σπάει την ενότητα της πίστεως, και διαταράζει το εορτολόγιο που έγινε μέσα απο αίμα στούς 20 αιώνες, και όλα αυτά τα διαγράφουν για να εορτάσουμε με τους αιρετικούς μαζί, και για λόγους ακρίβειας χρόνου (άραγε ποιοι είναι χρονολάτρες; Εμείς που παραμείναμε στην παράδοση η αυτοί που άλλαξαν για την ημερολογιακή ακρίβεια;) τότε ανάγετε όλο αυτό πλέον σε δογματικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή