"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΚΕΜΑΛ

ΣΧΟΛΙΟ "ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ": Ασχολούμαστε για άλλη μια φορά με το πρόσωπο του Αθηναγόρα, όχι διότι έχουμε κάποια εμμονή μαζί του, αλλά για δύο λόγους: πρώτον, διότι υπάρχει ακόμη άγνοια περί των πεποιθήσεών του και πολλοί, απλοϊκοί και καλοπροαίρετοι, νομίζουν πως πρόκειται για μεγάλη ορθόδοξη προσωπικότητα και, δεύτερον, επειδή υπάρχουν αρκετοί που δηλώνουν φορείς των απόψεών του και δηλώνουν ενσυνείδητα συνεχιστές της πορείας του και έτσι τα άρθρα που αποκαλύπτουν το πρόσωπο αυτό, αποκαλύπτουν συνάμα και το ποιόν των διαδόχων του.


   Πριν από λίγες ημέρες ο Πρωτοπρεσβύτερος Αναστάσιος Γκοτσόπουλος σε ένα αποκαλυπτικό άρθρο του (σε δύο μέρη εδώ και εδώ) για τον Αθηναγόρα επισημαίνει για άλλη μια φορά, αυτό που έχουν επισημάνει όλοι οι ορθόδοξοι μελετητές της εποχής μας: την άρρηκτη σχέση Οικουμενισμού - Μασονίας όπως φαίνεται ξεκάθαρα και μέσα από τα λόγια, τα κείμενα και τα έργα αυτού του μεγάλου αιρετικού του Κ΄ αιώνος, ο οποίος υπήρξε αποδεδειγμένα και μασόνος.
 
  
   Μασόνος υπήρξε επίσης και ο σφαγέας του Ελληνισμού Κεμάλ Ατατούρκ. Όπως είχε επισημανθεί και άλλοτε (εδώ) για τις σχέσεις μεταξύ των μασόνων, "εν τη στοά πάντες εισίν αδελφοί", και η  σχέση μεταξύ αδελφών θεωρείται για τους μασόνους ένα εκ των υψίστων ιδανικών τους, όπως φαίνεται και από το μασονικό τρίπτυχο "Ελευθερία, Ισότης, Αδελφότης".
 
Ο Αθηναγόρας καταθέτει στεφάνι στο μνημείο του Κεμάλ (αρχές δεκαετίας του 1950)
 
   Ίσως έτσι εξηγείται γιατί ο Αθηναγόρας θαύμαζε τον Κεμάλ. Σε συνέντευξή του στον γνωστό οικουμενιστή Olivier Clément (ΤΟ ΒΗΜΑ 8-2-1970) είχε δηλώσει τα εξής: "Το Ευαγγέλιον δεν είναι μονοπώλειον των Χριστιανών. Σκεφθήτε το έργον ενός Γκάντι, ίδετε δι' ωρισμένας του πλευράς το έργον ενός Ατατούρκ"!

 
Τι σχέση βέβαια μπορεί να έχει η Αλήθεια του Ευαγγελίου με τον Κεμάλ Ατατούρκ αυτό μόνον ο πλανεμένος λογισμός του Αθηναγόρα το γνώριζε. Χρόνια πριν πάντως είχε δηλώσει τα εξής, ακόμη πιο τραγικά: "Αναμφιβόλως ο Ατατούρκ ήτο μέγας ανήρ. Οσάκις εις την ζωήν μου ευρεθώ προ δυσχερειών και θλίψεων ατενίζω προς την εικόνα του Ατατούρκ ανηρτημένην εις το δωμάτιόν μου και εμπνέομαι λαμβάνων δυνάμεις και θάρρος. Ήτο τόσον μέγας ανήρ ο Ατατούρκ ώστε να δυνάμεθα να είπωμεν μετά πεποιθήσεως ότι όπως επεράσαμεν εδώ εν ασφαλεία πεντακόσια χρόνια, ημπορούμεν να προσβλέπωμεν με την ιδίαν ασφάλειαν πεντακόσια ακόμη χρόνια το ελάχιστον. Διότι ο μέγας εκείνος ανήρ έθεσε τας βάσεις της ασφαλείας μας αυτής"!!! 
 

 
   Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς; Ο άνθρωπος όχι πατριάρχης, ούτε καν χριστιανός δεν υπήρξε. Ο χριστιανός όταν έχει ένα πρόβλημα ατενίζει προς την Εικόνα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού ή της Θεοτόκου και λαμβάνει θάρρος και δύναμη. Ο Αθηναγόρας ατένιζε προς την εικόνα του Κεμάλ! Αλλά και τα κόκκαλα των μαρτύρων Ιεραρχών, όπως του Κυρίλλου Λουκάρεως, του Γρηγορίου του Ε΄,  του Χρυσοστόμου Σμύρνης, θα έτριξαν, με την δήλωση ότι οι Ρωμιοί πέρασαν με ασφάλεια πεντακόσια χρόνια τουρκοκρατίας. Επιπροσθέτως και ψευδοπροφήτης αποδείχθηκε, περί της δήθεν προβλέψεώς του ότι και για άλλα πεντακόσια χρόνια (το ελάχιστον!) θα περάσουν με ασφάλεια, αφού μόλις δύο χρόνια μετά ο Ελληνισμός της Πόλεως ξεριζώθηκε εκείνον τον μαύρο Σεπτέμβριο του 1955.
   Τα παραπάνω καλό είναι να τα δούνε και όσοι με αφορμή δηλώσεις του Πατριάρχου Βαρθολομαίου, έσπευσαν να πλέξουν το εγκώμιο του Αθηναγόρα (όπως είδαμε σε απαράδεκτο άρθρο εδώ). Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Αθηναγόρα. Λυπούμαστε όμως που ομολογεί ότι ακολουθεί την γραμμή του αιρετικού προκατόχου του και ευχόμαστε με όλη μας την καρδιά να εγκαταλείψει αυτήν την πορεία και να επιστρέψει στην οδό της Ορθοδοξίας! Αμήν, γένοιτο.
 
Ν.Μ.


7 σχόλια:

  1. Κατ' ἀρχάς, εὐχαριστῶ γιά τά νέα στοιχεῖα ἀπό τήν οἰκουμενιστικήν δρᾶσιν τοῦ Ἀθηναγόρου. Ὡστόσον, δέν ἀντιλαμβάνομαι αὐτό πού γράφει πρός τό τέλος τοῦ ἄρθρου ὁ ἐκλεκτός ἐν Χριστῷ ἀδελφός Νικόλαος, ὅτι "Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Αθηναγόρα." Ἀπό τά συμφραζόμενα, φαίνεται νά ἐννοῇ ὅτι ὁ Βαρθολομαῖος εἶναι καλύτερος. Ἐξ ὅσων γνωρίζω, ὁ Βαρθολομαῖος εἶναι ἐξ ἴσου αἱρετικός μέ τόν Ἀθηναγόραν καί ἴσως φανατικώτερος, καθότι ἀφορίζει ὅποιον ἀντιστέκεται στίς αἱρέσεις του (πρβλ. Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου, Ν. Σωτηρόπουλος), ἐκθρονίζει αὐτούς πού δέν τόν ἀκολουθοῦν εἰς τήν αἵρεσιν καί τήν κακίαν (πρβλ. Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Εἰρηναῖος καί παρ' ὀλίγον ὁ Διόδωρος λίγο παλαιότερα) καί όργώνει τήν Οἰκουμένην κηρύσσων τήν αἵρεσιν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί δημιουργῶν διχοστασίες μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων. Συνεπῶς, μᾶλλον χειρότερος τοῦ Ἀθηναγόρου εἶναι ὁ Βαρθολομαῖος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν γράφω πως ο Βαρθολομαίος δεν μπορεί να συγκριθεί με τον Αθηναγόρα δεν αναφέρομαι ως προς την αίρεση που πρεσβεύουν, - μιας καιι δεν υπάρχει καλύτερος ή χειρότερος αιρετικός, αφού είναι εξίσου εχθροί της Ορθοδοξίας-, αλλά ως προς την θρασύτητα με την οποία την εκφράζουν. Ο Βαρθολομαίος και την μασονική ιδιότητα που του προσήψαν έσπευσε να διαψεύσει και προσπάθησε να πείσει ότι τάχα δεν είναι οικουμενιστής, κοντολογίς κράτησε τα προσχήματα. Ο Αθηναγόρας ήταν θρασύτατος. Εκτός αυτού κοιμήθηκε αμετανόητος, ενώ ο Βαρθολομαίος ζει ακόμη, που σημαίνει ότι έχει την ευκαιρία να μετανοήσει αν τον φωτίσει ο Θεός και πρέπει να το ευχόμαστε αυτό ασχέτως αν διατελούμε εν ακοινωνησία μαζί του για την αίρεση που πρεσβεύει. Στην περίπτωση μάλιστα που μετανοήσει αληθινά και το δείξει στην πράξη (αναθεματισμός Οικουμενισμού, έξοδος από ΠΣΕ/συμπροσευχές/διαλόγους, επαναφορά εκκλησιαστικού ημερολογίου κ.α.)ότε πρέπει να πάμε στην Πόλη να του φιλήσουμε όχι μόνο τα χέρια, αλλά και τα πόδια, όπως έγραφε σε επιστολή του ο αναντικατάστατος μακαριστός Ηγούμενος της Μονής Εσφιγμένου Ευθύμιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ὡς πρός τό ἄν μετανοήσῃ ἐμπράκτως καί ἀποκαταστήσῃ (κατά τό δυνατόν) τά ἄπειρα κακά πού ἔχει προξενήσει στήν Ἐκκλησία, συμφωνῶ. Ὡς πρός τήν δήλωσιν ὅτι δέν εἶναι μασόνος, οὐδένα ἔπεισεν, διότι τό ἔργον του εἶναι ἄκρως μασονικόν. Τέλος, ὡς πρός τήν θρασύτητα μέ τήν ὁποίαν προσπαθεῖ νά ἐπιβάλῃ τήν αἵρεσίν του, ὅπως ἀνέφερα καί εἰς τό προηγούμενον μήνυμά μου, νομίζω ὅτι ἔχει ὑπερβῆ τόν Ἀθηναγόραν, διότι ἔχει προβῆ εἰς διωγμούς Ὀρθοδόξων. Τό 1992, εἰς μίαν σύναξιν προκαθημένων εἰς τό Φανάρι, ἔθεσεν θέμα ἀφορισμοῦ τῶν Ὀρθοδόξων τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου. Τότε ὁ μακαριστός Πατριάρχης Ἱεροσολύμων Διόδωρος τοῦ ἀντέταξε: "Παναγιώτατε, εἶναι σωστό νά ἀφορίζωμεν τούς Ὀρθοδόξους καί νά ἐναγκαλιζώμεθα τούς αἱρετικούς;" Ἔτσι, δέν ἐπέμεινε ὁ Βαρθολομαῖος, ἀλλ' ἐμίσησε τόν Διόδωρον. Τό 1998, γιά ἕνα θέμα δικαιοδοσίας στήν Αὐστραλία, ὅπου εἶχεν ἐμπλακῆ ὁ Διόδωρος, ἔστειλε μίαν θρασυτάτην ἐπιστολήν πρός τόν Διόδωρον, τήν ὁποίαν ἔχω εἰς τό ἀρχεῖον μου, μέ τήν ὁποίαν τόν ἐκάλει ἐντός τριῶν ἡμερῶν (ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς) νά μεταβῇ εἰς τό Φανάρι διά νά παράσχῃ ἐξηγήσεις εἰς τόν "πάπαν τῆς Ἀνατολῆς"! Ὁ Διόδωρος τοῦ ἀπήντησε δεόντως καί διά μακρῶν, εἰπών, μεταξύ ἄλλων, περίπου τά ἑξῆς: "νομίζετε ὅτι ἀπευθύνεσθε σέ κάποιο διακονάκι σας;" Ἄν ἐνθυμοῦμαι καλῶς, τό ἐπίμαχον θέμα ἦτο ἡ διεκδίκησις ἐκ μέρους τοῦ Διοδώρου τῆς Ὀρθοδόξου Ἑλληνικῆς Κοινότητος τῆς Αὐστραλίας ὑπό τόν ἐπίσκοπον Παῦλον, ἡ ὁποία ἐτέλει (καί τελεῖ ἀκόμη) ἐν διαστάσει πρός τήν "Ἱ. Ἀρχιεπισκοπήν Αὐστραλίας," ὄχι διά λόγους πίστεως, ἀλλ' ἐπειδή ἡ "Ἱ. Ἀρχιεπισκοπή Αὐστραλίας" θέλει νά προσεταιρισθῇ ὅλα τά περιουσιακά στοιχεῖα τῆς Κοινότητος, ἤτοι σχολεῖα, γηροκομεῖα, διαμερίσματα ὅπου μένουν πτωχοί ὁμογενεῖς μέ εὐτελές ἐνοίκιον κ.λπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γράφει το κείμενο, "Τι σχέση βέβαια μπορεί να έχει η Αλήθεια του Ευαγγελίου με τον Κεμάλ Ατατούρκ αυτό μόνον ο πλανεμένος λογισμός του Αθηναγόρα το γνώριζε", και αναρωτιέμαι, γιατί έχει σχέση η αλήθεια του Αγίου Ευαγγελίου με την λέξη, έννοια, ιδιότητα και ερμηνεία "μονοπώλιο";
    Η λέξη "μονοπώλιο" είναι αυστηρά προσδιορισμένη για το κοσμικό εμπόριο, ενώ το Άγιο Ευαγγέλιο, είναι η εξ άνωθεν Κατά Χάριν και Δωρεά αποκαλυφθείσα Αλήθεια Του Αγίου Τριαδικού Θεού στον κόσμο.
    Το αναφέρω προς αποκατάσταση της αλήθειας, καθόσον θεωρώ ότι δεν αρμόζει που πέρασε απαρατήρητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν μου επιτρέπετε...Ξέρουν τι κάνουν και ποια είναι η αλήθεια δεν είναι κανένας χαζός ιδιαίτερα σε αυτές τις καίριες θεσεις ' είναι "προδρομοι" του Αντιχρίστου σε αυτη τη ζωή έχουν σκοπό να ξεγελάσουν όσο το δυνατόν περισσότερους με τη βοήθεια των μέσων μαζικής συσκότισης (ΜΜΕ)..Υ.Γ μπράβο σας Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Αλλά και τα κόκκαλα των μαρτύρων Ιεραρχών, όπως του Κυρίλλου Λουκάρεως, του Γρηγορίου του Ε΄, του Χρυσοστόμου Σμύρνης"
    Ο Χρυσόστομος Καλαφάτης (1867-1922), Μητροπολίτης Σμύρνης δεν ήταν Μάρτυς, αλλά Ελευθεροτέκτονας.
    Όπως διαβάζουμε στο: http://pluton22.blogspot.com/2014/06/blog-post_21.html?m=1
    «Τό 1922 λοιπόν, οἱ Ἕλληνες τέκτονες τῆς Σμύρνης, τῆς γεραρᾶς Στοᾶς “Μέλης” καί τῆς τριετοῦς τότε Στοᾶς “Ἰωνία”, σάρξ ἐκ τῆς σαρκός τοῦ Ἑλληνισμοῦ τῆς Ἰωνίας, ἐγκατέλειψαν μέ βίαια μέσα τήν κατεστραμμένη πατρίδα τους καί μαζί μέ τούς νεκρούς τους -πρῶτον καί καλλίτερο τόν ἀπαράμιλλο ἀγωνιστή Δεσπότη τους, τόν γίγαντα τέκτονα Χρυσόστομο Καλαφάτη- ἄφησαν τά ὅσια καί τά ἱερά γιά νά προσφύγουν, ματωμένοι ψυχικά καί σωματικά στό ἱερό ἔδαφος τῆς ἐλεύθερης Πατρίδας."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνώμη σου, αγαπητέ. Πάντως ήταν μάρτυρας, έστω και με την ευρύτερη έννοια, ως Εθνομάρτυς.

      Διαγραφή