Πριν λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε στον Βόλο Ιερατική Σύναξη της Μητροπόλεως Δημητριάδος για τον Όσιο Θεόδωρο τον Στουδίτη. Εκεί μίλησε και ο Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. κ. Βασίλειος Τσίγκος, ο οποίος με θέμα «Κοινωνία των πιστών με την Εκκλησία και τον Επίσκοπο ή διακοπή της χάριν της αλήθειας; Το παράδειγμα του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου έναντι των προκλήσεων των καιρών μας». Η ομιλία είχε σαφέστατο σκοπό να προσφέρει πατερικό έρεισμα στην καινοφανή διδασκαλία των νεοπατέρων φιλοοικουμενιστών, οι οποίοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποφύγουν το σωτήριο μέσον της Αποτειχίσεως. Οι θέσεις του κ. Τσίγκου είχαν παρουσιαστεί και στο παρελθόν και συγκεκριμένα στην διδακτορική του διατριβή με τίτλο "Εκκλησιολογικές θέσεις του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου. Αυθεντία και πρωτείο" (Θεσσαλονίκη 1998). Στην Σύναξη επανέλαβε τις ίδιες θέσεις, οι οποίες αποτελούν ουσιαστικά διαστροφή της διδασκαλίας του Οσίου Θεοδώρου του Στουδίτου.
Στην παρούσα δημοσίευση αναρτούμε απάντηση - καταπέλτη στις θέσεις του κ. Τσίκου με τίτλο "Ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης και η "ακοινωνησία" του με τον Μοιχειανισμό και την Εικονομαχία. "Σχίσμα" ή "Αποτείχισις";" που δημοσιεύθηκε στην θρησκευτική εφημερίδα της Μητροπόλεως Ωρωπού και Φυλής (Ιερά Σύνοδος των Ενισταμένων) "Ορθόδοξος Ενημέρωσις" και συγκεκριμένα σε συνέχειες στα τεύχη αριθ. 33/Ιούλιος-Σεπτέμβριος 1999, σελ. 137, 138 και αριθ. 34/Οκτώβριος-Δεκέμβριος 1999, σελ. 141, 144.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου