"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Κυριακή 17 Μαΐου 2020

Ο πρ. Καλαβρύτων Αμβρόσιος αφόρισε Μητσοτάκη, Κεραμέως, Χαρδαλιά!

Τα όπλα της Εκκλησίας είναι πνευματικά. Δεν χρησιμοποιεί υλική δύναμη, δεν προτρέπει σε βιαιοπραγίες. Όταν υποτιθέμενοι χριστιανοί πολεμούν την Εκκλησία, τότε αυτή τους αφορίζει από το Σώμα της, αφενός μεν ελπίζοντας στη μετάνοιά τους, αφετέρου για να προφυλάξει το ποίμνιο από την επαφή μαζί τους. Αυτό συνέβη και μετά την Κομμουνιστική Επανάσταση στη Ρωσία. Οι Μπολσεβίκοι τότε, πολεμώντας την Εκκλησία, υποκρινόμενοι τους χριστιανούς (ίδρυσαν μάλιστα και δική τους "εκκλησία", την λεγόμενη "Ζωντανή Εκκλησία"), αφορίστηκαν από τον Πατριάρχη Μόσχας, Άγιο Τύχωνα. Σήμερα που οι Μπολσεβίκοι της Δεξιάς με πρωτοστάτες τους υπαλλήλους της σκοτεινής Λέσχης Μπίλντεμπεργκ Μητσοτάκη και Κεραμέως, και τον υπαλληλίσκο τους Χαρδαλιά, με πρόφαση την δημόσια υγεία, πολεμούν την πηγή της υγείας, τον Ιησού Χριστό και την Εκκλησία Του, αναμενόμενο ήταν να βρεθεί ένας Αρχιερέας, ο οποίος να τους παραδώσει στο "ανάθεμα", ώστε και την ευκαιρία να τους δώσει να έρθουν σε συναίσθηση και να μετανοήσουν, αλλά και να στείλει ένα μήνυμα στους ψευδοχριστιανούς που υποστηρίζουν τους αντίχριστους αυτούς διώκτες της Εκκλησίας. Άξιος κ. Αμβρόσιε! Έσωσες την τιμή της Ελληνικής Ιεραρχίας! 

4 σχόλια:

  1. Ἡ μόνη ὀρθόδοξος στάσις ἔναντι τῶν νέων διωκτῶν τῆς Ἐκκλησίας εἶναι αὐτή τοῦ κ. Ἀμβροσίου, διό καί τόν συγχαίρω ἐκ καρδίας. Ὡστόσον, εἶναι ἀπόλυτος ἀνάγκη ν’ ἀποκηρύξῃ καί τούς Οἰκουμενιστάς ψευδεπισκόπους, Βαρθολομαῖον Ἀρχοντώνην, Ἱερώνυμον Λιάπην, Θεόδωρον Χορευτάκην κ.ἄ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οἱ ψευδο-πολιτικοί θά πρέπει νά καταψηφισθοῦν καί ἀπό τόν λαόν μας, διότι εἶναι ἄκρως ἐπικίνδυνοι διά τήν πίστιν μας καί τήν πατρίδα μας.
    Ι.Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αφορισμός είναι να σε ξεκόψει η Εκκλησία από το Σώμα της, το οποίο είναι Σώμα Χριστού έχοντας κεφαλή τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, επειδή έκανες όχι απλώς κάποια αμαρτία αλλά εν επιγνώσει πολεμάς την Πίστη, το έργο της Σωτηρίας των παιδιών της και βάζεις πρόσκομμα, δηλαδή εμπόδια στον αγιασμό των ανθρώπων!!!


    Ο αφορισμός είναι βαρύ επιτίμιο, αυστηρή τιμωρία και της ψυχής και του σώματος. Η Εκκλησία σε παραδίδει και ως σώμα και ως ψυχή στον Σατανά διότι εκεί επέλεξες να πας με αυτό που κάνεις εσκεμένα και το κρύβεις και η Εκκλησία με τον επίσκοπό της σε αποκαλύπτει για τις προθέσεις που έχεις αλλά έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα διότι σε οδηγεί στην διόρθωση αλλά και ενημερώνει τα παιδιάτης να σε κάνεις να ζητήσεις μετάνοια και το έλεος του Θεού για να σε αποκαταστήσει. Αυτό κυρίω λόγω της βαρύτητας του αφορισμού διότι διαφορετικά δεν καταλαβαίνει κανείς με το μαλακό πόσο σοβαρό είναι το σφάλμα του.

    Ο Αμβρόσιος ως επίσκοπος αυτό που έκανε είναι να σημάνει το κίνδυνο που δημιουργούν τα πρόσωπα αυτά στο εκκλησιαστικό Σώμα. Άσχετα με το τί ισχυρίζονται στην Σύνοδο ορισμένοι, αυτό που έκανε ο επίσκοπος υφίσταται επειδή έχει την πνευματική εξουσία, διότι κάθε διάδοχος των Αποστόλων έχει το δικαίωμα να δένει αλλά και να λύνει σύμφωνα με τον λόγο του Χριστού.《ὅσα ἐὰν δήσητε ἐπὶ τῆς γῆς, ἔσται δεδεμένα ἐν τῷ οὐρανῷ, όπως μαρτυρείται και στο Κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο 《ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· Λάβετε Πνεῦμα ἅγιον· ἄν τινων ἀφῆτε τὰς ἁμαρτίας, ἀφίενται αὐτοῖς, ἄν τινων κρατῆτε, κεκράτηνται》.

    Θα πείτε, και οι ίδιοι διάδοχοι των Αποστόλων είναι, επομένως μπορούν να λύσουν και μάλιστα ως συνοδικό όργανο. Το θέμα είναι όμως ότι ήταν δίκαιο αυτό που έκανε ο Αμβρόσιος διότι είναι φανερό ότι υπάρχει πολεμική κατά της Εκκλησίας και αυτό θα αποδεικνύεται στην συνέχεια ολοένα και περισσότερο, καθώς θα βλέπουμε τα γεγονότα. Όμως το θέμα είναι όχι μόνο τί καταλαβαίνουν οι άνθρωποι αλλά τί βλέπει και τί γνωρίζει ο Θεός. Εφόσον ισχύει ο αφορισμός ως εκκλησιαστική πράξη, αφού έγινε, υφίσταται τους αρέσει δεν τους αρέσει. Τώρα αν θα έχουν πνευματικές συνέπειες οι αφορισμένοι θα εξαρτηθεί αν ήταν δίκαιος. Αυτοί ισχυρίζονται ότι έπραξαν κατά συνείδηση και δεν έκαναν κακό στην Εκκλησία, για εμάς όμως που πιστεύουμε στην ύπαρξη του Θεού και στην Δικαιοσύνη Του το αφήνουμε σε Εκείνον που γνωρίζει τα μυστικά των ανθρώπων. Πάντως και η συνέχεια των ανθρώπων αυτών θα δείξει. Τον Σωτηρόπουλο τον αφόρισαν αλλά επειδή ο αφορισμός ήταν άδικος φανερώθηκε και με την ευκαμψία κατά τον θάνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή