Ως γνωστόν στον χώρο των Ματθαιϊκών (Σχισματικός Ζηλωτισμός) επικρατεί δυστυχώς "μπάχαλο", κατά το κοινώς λεγόμενο, με σχίσματα επί σχισμάτων, καθαιρέσεις επί καθαιρέσεων, και αρκετές "μοναδικές" "Εκκλησίες", πολλές από τις οποίες έχουν τον δικό τους "Αρχιεπίσκοπο".
Αφορμή για το παρούσα παρέμβασή μας έδωσε η δημοσίευση ενός κειμένου κάποιων Ματθαιϊκών (με τον πληθωρικό τίτλο "Αγρυπνούντες Γνησιορθόδοξοι Αργολιδοκορινθίας"), οι οποίοι ανήκουν στη "Σύνοδο" του "Αρχιεπισκόπου" κ. Στεφάνου, και το οποίο κείμενο στρέφεται κατά μίας άλλης νεοδημιούργητης "Συνόδου" (του, προσφάτως αναδειχθέντος, "Αρχιεπισκόπου" κ. Παχωμίου). Το κείμενο αυτό έχει τίτλο "Ἐξ ἡμῶν ἐξῆλθον, ἀλλ' οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν" και υπάρχει ηλεκτρονικά εδώ:
Η πρώτη παράγραφος του κειμένου είναι πραγματικά υπέροχη και την αντιγράφουμε εδώ:
"Σοφῶς οἱ ἅγιοι Πατέρες ἐπισημαίνουν καί προειδοποιοῦν ὅτι ὅποιος διακρίνει τόν ἑαυτόν του ἀπό τό ὑπόλοιπο Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας (ἀπό ἀλαζονεία, ἀπό δοκησισοφία ἤ ἀπό πλάνη δῆθεν ὑπεροχῆς του ἔναντι ἀδελφῶν καί Πατέρων καί, κυρίως, μέσα ἀπό τήν ἀνταρσία καί τήν φιλονεικία πρός Αὐτήν), αὐτός ἤδη ἔχει θέσει ἑαυτόν ἐκτός Ἐκκλησίας!".
Δεν θα μπορούσε να βρει κανείς καλύτερο απόσπασμα για να ξεκινήσει να περιγράφει τον θλιβερό Σχίστη της Γνησίας Ορθοδοξίας, Τιτουλάριο Επίσκοπο Βρεσθένης Ματθαίο Καρπαθάκη. Και όμως οι συντάκτες του κειμένου το στρέφουν ενάντια σε κάποιους πρώην συντρόφους τους, οι οποίοι το μόνο που έκαναν είναι να τηρήσουν με συνέπεια την εκκλησιαστική στάση που εφάρμοσε ο "άγιος πατέρας" τους: την εφεύρεση αιρετικών και αποκήρυξή τους! Διότι οι κ. κ. Κήρυκος και Ευστάθιος ουδέν άλλο έπραξαν παρά μόνο αυτό που έπραξε και ο Ματθαίος. Για αυτό ακριβώς είναι και πιο συνεπείς στην ιδεολογία τους.
Συνεχίζοντας τον παραλογισμό τους οι "Γνησιορθόδοξοι" ανώνυμοι συντάκτες του παραπάνω κειμένου επαναλαμβάνουν παλαιότερη κατηγορία εναντίον των κ. κ. Ευσταθίου και Παχωμίου ότι εμφάνισαν "τήν πρώτη στά παγκόσμια ἀνά τούς αἰῶνες χρονικά "ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ" μέ δύο μέλη!" (http://orthodox-voice.blogspot.com/2018/08/blog-post_478.html). Μα γιατί ψεύδονται; Την πρώτη ΔΙΜΕΛΗ "Ιερά" Σύνοδο την δημιούργησε μετά το Σχίσμα του το 1937 ο Ματθαίος Καρπαθάκης! Ιδού η απόδειξη:
Εάν λοιπόν οι "Γνησιορθόδοξοι" συντάκτες επιθυμούν όντως να είναι Γνήσιοι Ορθόδοξοι θα πρέπει πρώτα από όλα να είναι τίμιοι, δίκαιοι και συνεπείς. Και ή να αποκηρύξουν τον Ματθαίο και το Σχίσμα του, και πάση τη πομπή, και πάση τη λατρεία αυτού, επιστρέφοντας στην Εκκλησία, ή να προσέλθουν στην "Σύνοδο" του κ. Παχωμίου, η οποία διατηρεί πιο πιστά την ματθαιϊκή φρενοβλάβεια...
Πριν σπεύσετε να στείλετε κόσμο στους σχισματικούς κ. Μάννη (Ω! της υποκρισίας να ασχολείστε με τους φρενοβλαβείς κατά τα άλλα ) καλό θα ήταν να προβείτε σε μια εν τω συνόλω αναιρετική των επιχειρημάτων που προτάσσονται στο κείμενο στο οποίο ασκείτε την εμπαθή σας κριτική και εκτονώνετε το βαθύ μένος σας προς τον Ματθαίο και τους διαδόχους του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως εφόσον ο Κήρυκος και οι συν αυτώ είναι φρενοβλαβείς συνάγεται ότι η Σύνοδος Στεφάνου είναι νουνεχής και ορθώς έπραξε και καθήρεσε τους τρεις.
Το ερώτημα που παραμένει είναι γιατί ασχολείστε με φρενοβλαβείς;
Μήπως η ενασχόλησή σας με τους Ματθαιϊκούς συνιστά μέθοδο αντιπερισπασμού από τη σύγχυση που σας κληρονόμησε ο Φλωρίνης με τις παλινωδίες του και δεν μπορείτε να βγάλετε άκρη μεταξύ σας ως κληρονόμοι της διπλωματικά και πολιτικά κινούμενης διδασκαλίας του;Αφού, λοιπόν, αντιμετωπίζετε καθημερινά μεταξύ σας τη διγλωσσία που σας άφησε παρακαταθήκη ο «άγιος» Φλωρίνης σας προκειμένου να μην εκτεθείτε περαιτέρω στον κόσμο που σας παρακολουθεί βρίσκετε την ευκαιρία να ρίξετε την μπάλα στην εξέδρα για να εκτονωθούν τα «πνεύματα».
Δεν απευθύνεστε σε αδαείς κ. Μάννη!
Αναφορικά με το δήθεν ντοκουμέντο που αναρτήσατε, παρακαλώ να εμφανίσετε όλο το περιεχόμενο του εγγράφου για να μάθουμε σε τι αναφέρεται, ποια χρονολογία εκδόθηκε, τι αφορά και αριθμό πρωτοκόλλου εφόσον αφορά κάποια επίσημη απόφαση.
Ούτε υπογραφές δεν φέρει το δήθεν ντοκουμέντο που προσκομίσατε.Πώς θα διαπιστώσουμε ότι δεν πρόκειται για προϊόν πλαστογραφίας;
Επίσης μάλλον άθελά σας ομολογήσατε ότι η Εκκλησία του Χριστού δεν είναι Μία και μοναδική αναφερόμενος εν είδει ειρωνείας σε αρκετές «"μοναδικές" "Εκκλησίες"», δηλαδή καταργείτε το Σύμβολο της Πίστεώς μας!Προφανώς και κάθε Σύνοδος που σχηματίζεται αυτοπροσδιορίζεται ως Εκκλησία, έστω κι αν είναι σχισματική αφού αυτό είναι το πιστεύω μας. Όχι θα ισχυρίζονταν ότι Εκκλησία είναι εδώ, εκεί και παραπέρα, ξέρετε τα δικά σας τα Κυπριανίτικα - Οικουμενιστικά. Μόνο τους Ματθαίϊκούς δεν μπορείτε να αναγνωρίσετε... εκεί σας πιάνει η ακρίβεια, στους Οικουμενιστές και στα άλλα ΦλωρινοΣεραφειμοΑκακιακά σχίσματα σας διακατέχει απύθμενη αγάπη, συγκαταβατικότητα και κατανόηση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε, αποδεδειγμένα "ουδέτερος" είμαι, αλλά πιστεύεις ότι
Διαγραφήαυτά που λες είναι σοβαρά και αποτελούν επιχείρημα; Αν υπήρχε καταρχάς τόσο μικρή εκκλησία στην γη όπως ισχυρίζεσαι ,τόσο γεωγραφικά περιορισμένη και τόσο των εμφανών χαρισμάτων του Α. Πνεύματος στερημένη, τότε οι άθεοι και οι λοιποί αιρετικοί αλλά και οι "σχισματικοί" θα είχαν πολύ καλό επιχείρημα στον Μεγάλο Θρόνο. Όλα γίνονται για να εξαλειφθούν οι δικαιολογίες. Και ο αντίχριστος ακόμη γιαυτό θα αφεθεί να έρθει, με τέτοια υπερδύναμη για τους πλανεμένους, όπως μας πληροφορεί ο Χρυσορρημων..
Αλιμονο μας, δεν ξέρεις με Ποιον έχουμε να κάνουμε..
Vas019 δεν γνωρίζω περί της ουδετερότητάς σου, αυτό το επικαλείσαι εσύ για τον εαυτό σου. Από εκεί και έπειτα, αυτά που ισχυρίζεσαι εσύ προφανώς δεν συνιστούν Ορθόδοξα επιχειρήματα για να μην θίξω τα περί σοβαρότητας και αξιόπιστων Ορθοδόξων επιχειρημάτων κλπ... Τί εννοείς μικρή Εκκλησία;;Από πότε η ποσότητα και η αριθμητική υπεροχή αποτελούσε Ορθόδοξο κριτήριο;Επίσης η κατακλείδα «το ότι δεν ξέρω με Ποιον έχουμε να κάνουμε» είναι αλλόκοτη. Δηλαδή γνωρίζεις εσύ ή γιατί να μη γνωρίζουν κι άλλοι, έχεις την αποκλειστικότητα της γνωριμίας με τον Κύριο;
ΔιαγραφήMε την ίδια λογική και ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός δεν ήταν η Εκκλησία όταν πρόδωσαν οι λατινόφρονες ιεράρχες γιατί ήταν ένας και ήταν περισσότεροι.Οσοι είστε υπέρμαχοι αυτής της διδασκαλίας περί μεμερισμένης Εκκλησίας εφευρίσκετε κάτι Ορθοδόξως αδιανόητα επιχειρήματα που κανένα έρεισμα δεν έχουν στην Ορθόδοξη εκκλησιολογική ιστορία. Προσπαθείτε να τα βολέψετε έτσι ώστε να ικανοποιήσετε μια δήθεν μεγαλοψυχία η οποία όλως περιέργως αμνηστεύει τους αιρετικούς και όχι τους Ορθοδόξους.Με τους αιρετικούς τα πάτε καλύτερα απ' ότι με τους Ορθόδοξους όπως ακριβώς κάνουν οι Οικουμενιστές!
ΔιαγραφήΤο ποιοι είναι οι ορθόδοξοι και ποιοι οι αιρετικοί είναι μεγάλο θέμα...
Διαγραφή@Ανώνυμος28 Ιουνίου 2019 - 4:38 μ.μ. + 4:50 μ.μ.
ΔιαγραφήΕντάξει γνωρίζουν πολλοί για την ουδετερότητα αλλά δεν είναι το θέμα αυτό. Καλό θα ήταν να διασαφήνιζες τι είναι ορθόδοξο επιχείρημα και τι δεν είναι για σένα, Κρίμα που σταμάτησες. Απαντάω με το παρών και στο επόμενο από κάτω που είπε για τον Άγιο Μάρκο κτλ. Το πρόβλημα Λοιπόν με το μέγεθος και τη γεωγραφική κατανομή της Εκκλησίας έχει θεολογικά επιχειρήματα 1) στην Πρόνοια του Θεού που είναι για όλο τον κόσμο και σε συνδυασμό με το θέλημά Του που θέλει να σωθούν οι πάντες και να γίνουν ένα. Αν η εκκλησία για τόσο καιρό περιοριζόταν σε τέτοια μικρή εμβέλεια, υπάρχει πρόβλημα με τα άλλα.. για να μη μιλήσω σαν άθεος. Εάν Πράγματι το θέλημα του Θεού ήταν να υπάρχει τόσο μικρή εκκλησία, το κάθε μέλος της θα ήταν πλήρως θαυματουργικό (Κατά το όπου πλεονασε η Αμαρτία κτλ..) , Όπως ήταν και οι πρώτοι χριστιανοί και απόστολοι προκειμένου να ελκύσουν κι άλλους. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει στην εκκλησία σας.
2) Αυτό που έγινε με τον Άγιο Μάρκο ή τον Θεόδωρο τον Στουδίτη δεν κράτησε δεκαετίες.Ο Θεός φρόντισε θαυματουργικά και το Άγιο Πνεύμα επενεργεί σταδιακά και στους υπόλοιπους ανθρώπους και στο πλανεμένο πλήρωμα της εκκλησίας και αναγνωρίστηκε η Αλήθεια. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει με εσάς ομως.
3) Είναι άτοπο να πιστέψουμε ότι η εκκλησία αντί να μεγαλώνει σε πληθυσμό και το Ευαγγέλιο να διαδίδεται παντού, ότι μίκρυνε Τόσο πολύ σε σχέση με τα αρχαία χρόνια και με δυσανάλογο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού. Κάτι δεν θα έκανε καλά Ο Θεός αυτή την περίπτωση, Εάν ήταν αλήθεια. Άλλωστε είναι γνωστό με τις ταυτότητες και τα σημεία των καιρών ότι πλησιάζουμε στο τέλος. Αυτό σημαίνει ότι το Ευαγγέλιο πρέπει να έχει διαδοθεί ακόμα μία φορά σε όλο τον κόσμο και μάλιστα με τα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας. Εάν οι παγκόσμιες ορθόδοξες αποστολές είναι αιρετικοί για δεκαετίες και βαπτίσουν αιρετικά, πάλι κάτι δεν πάει καλά με τη δύναμη του Θεού και το Άγιο Πνεύμα. Το να ισχυρίζεσαι ότι είστε η μοναδική τοπική ορθόδοξη εκκλησία στη Γη, ενισχύει την πλάνη ακόμα πιο πολύ στους οπαδούς του διαβόλου που νομίζουν ότι θα κερδίσουν. Υπάρχει θεμα με την δικαιολογία που είπα πριν. Βλέπεις τα αληθή ορθόδοξα κριτήρια! Με συνολικές πληροφορίες από τη Γραφή και την παρακαταθήκη μας, πρέπει να συμπεράνουμε. Συμπεράσματα τα οποία πρέπει να έχουν συνδυαστικά αποτελέσματα και συνάφεια, αλλιώς προτεστάντιζούμε. Κατά μίμηση Αγίων λοιπόν, παρά την αθλιότητα μου, χρησιμοποιώ τις πληροφορίες της Γραφής, την εκκλησιαστική ιστορία και τις προφητείες, για να βγάλω για να βγάλω λογικά συμπεράσματα ως προς την πλανεμένη εκκλησιολογία που ισχυρίζονται κάποιοι. Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα πολλά αλλά δεν κάνω τον κόπο. Για μένα αυτά όμως είναι ορθόδοξα επιχειρήματα και για άλλους πολλούς επίσης. Αν εσύ τα έχεις περιορίσει μόνο στην πατρολογία, "καλή τύχη" τότε με το γράμμα του νόμου! Όσο για το "Ποιον έχουμε να κάνουμε" και αυτά που λες, δεν θα μπω καν στον κόπο να σχολιάσω επιχειρήματα νηπιαγωγείου και παρεκτροπές του πιάνονται από μία λέξη και αλλοιώνουν τα πάντα ενώ φαντασιώνονται αποκλειστικότητες. Άλλωστε και αυτό το είπα σαν ένα ακόμα ορθόδοξο επιχείρημα. Αυτό της σκοπιμότητας της αφαίρεσης δικαιολογίας του Κυρίου, σε σχέση με την Φρικτή Κρίση του, που δεν κατάλαβες προφανώς.
Δεν μπορώ το φτωχό επίπεδο κατανόησης και παρεκτροπών ομως, οπότε επέτρεψε μου να απέχω από συζήτηση, δεν επιθυμώ να συνεχίσω! Έκτος εάν εντυπωσιαστώ από αντεπιχειρημα.
Καλώς τον και τον καινούριο Ανώνυμο παλικαρά! Ευλογημένε, το όνομά σου δεν τολμάς να γράψεις και θέλεις να έχεις και γνώμη και να κατηγορείς για πλαστογράφο τον "κ. Μάννη"; Δες λοιπόν εδώ το έγγραφο (σελ. 123) με την διμελή σχισματική σύνοδό σας (τήν πρώτη στά παγκόσμια ἀνά τούς αἰῶνες χρονικά!) για να μη συκοφαντείς:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.egoch.org/files/37194424.pdf
Παρόμοιο έγγραφο της διμελούς "συνόδου" μπορεί να δει ο ενδιαφερόμενος και στο επίσημο περιοδικό των Ματθαιϊκών "Κήρυξ Γνησίων Ορθοδόξων" και συγκεκριμένα στο τεύχος 7-8 (1982) σελ. 185-187.
Αν έχεις ακόμη αμφιβολίες μπορείς να απευθυνθείς και στις ψευδοσυνόδους σας να σου δείξουν τα αυθεντικά αρχεία. Αν και δεν θα το κάνουν! Όταν στο παρελθόν ζήτησα πρόσβαση στα ιστορικά αρχεία για να τα εξετάσω καλοπροαίρετα και να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι που βρισκόταν το δίκαιο και η αλήθεια, διαπίστωσα ότι τους διακατείχε τρόμος και μόνο με την ιδέα να φανερωθούν. Αργότερα που ήρθε μεγάλο ιστορικό υλικό στα χέρια μου, από αλλού, κατάλαβα ακριβώς γιατί τα αποκρύπτουν. Διότι βολεύει να υπάρχουν αδαείς να τους ακολουθούν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κ. Μάννη,
ΔιαγραφήΕφόσον διευκρινίστηκε η αυθεντικότητα του εγγράφου προχωράμε παρακάτω λοιπόν. Παρεμπιπτόντως δεν κατηγόρησα εσάς προσωπικά για πλαστογράφηση ούτε οι αμφιβολίες μου απευθύνονταν προς το πρόσωπο σας αλλά θα μπορούσε κάλλιστα η αρχική πηγή από που αντλήσετε την εν λόγω απεικόνιση να ήταν ήδη παραποιημένη.
Όπως και να έχει εφόσον το έγγραφο έχει δημοσιευθεί από περιοδικό των Ματθαϊικών σημαίνει ότι δεν συνιστά για τους συντάκτες του προς κριτική κειμένου κάτι μεμπτό η αριθμητική συγκρότηση της Συνόδου εφόσον δεν υπάρχουν Ορθόδοξοι ιεράρχες όπως έχει αποδειχθεί κατ' εξοχήν στην περίπτωση του Ματθαίου και του Φλωρίνης όπου όταν αποσχίσθηκε ο Φλωρίνης εκείνος που παρέμεινε πιστός στην Ορθοδοξία και την Εκκλησία ήταν ο Ματθαίος. Επομένως, οι υπογράψαντες το κείμενο περί του Κηρύκου και των συν αυτώ προφανώς όταν αναφέρονται στην παγκόσμια πρωτοτυπία δεν εννοούν αυτή καθαυτή την αριθμητική συγκρότηση αλλά την παρανομία και την αντικανονικότητα που διαπράχθηκε ελλείψει Ορθοδόξων κριτηρίων.
Έτσι λοιπόν αυτό που θα έπρεπε να ξέρετε είναι ότι τη Σύνοδό μας δεν την απασχολούσε ποτέ η ποσοτική αλλά η ποιοτική καθαρά ορθόδοξη Εκκλησιολογία . Δεν μας απασχολεί το πόσοι είναι οι Αρχιερείς με την έννοια που το θέσατε αλλά τον αν είναι Ορθόδοξοι ή σχισματικοί. Στη περίπτωση λοιπόν των καθηρημένων Παχωμίου κτλ δεν μας απασχολεί ο αριθμός τους (όπως διαστρεβλώσατε το νόημα όσων καταγράφονται στο κείμενο )αλλά το ότι έκαναν Σχίσμα και ότι είναι καθηρημένοι από την Εκκλησία. Το ίδιο ακριβώς έκανε και ο Ακάκιος Παππάς και ο Αυξέντιος και όσοι ακολούθησαν στη συνέχεια. Με μεγάλη μας χαρά αν υπήρχε κάπου αλλού η Αλήθεια και η Εκκλησία τότε να την ακολουθούσαμε .
Ακόμη εντοπίζεται μια κρίσιμη ειδοποιός διαφορά στα δύο έγγραφα και τις δύο περιστάσεις που συγκρίνατε καθώς στην περίπτωση των Ματθαίου και Γερμανού εκείνοι προέβησαν σε κάλεσμα ενότητας των Φλωρίνης ενώ στην περίπτωση των Παχωμίου και Ευσταθίου πραξικοπηματικά συνεκάλεσαν την διμελή Σύνοδο άνευ προσκλήσεως τρίτου μέλους γεγονός που καταδεικνύει πασιφανώς το αντικανονικό και συνωμοτικό πνεύμα που τους διέπει και που όριζε τις μέχρι τούδε κινήσεις τους.
Αν το επιθυμείτε μπορείτε κάλλιστα να πάτε στη Σύνοδο του Αρχιεπισκόπου μας κ.κ. Στεφάνου και να ζητήσετε ό, τι ιστορικά στοιχεία θέλετε, μπορείτε επίσης να ενημερωθείτε εκτενώς σχετικά με το ιστορικό των σχισματικών κ. Παχωμίου κτλ (διότι με μεγάλη ευκολία βγάλατε ένα λανθασμένο συμπέρασμα ) αλλά και για ό, τι άλλο σας απασχολεί.
Και κάτι ακόμη:
Επειδή στο χθεσινό σας διάλογο αποκαλύψατε την εξής τρέλα στην οποία βασίζεται όλη η πλανεμένη διδασκαλία σας, ήτοι αυτή του Κυπριανισμού και του παλαιοημερολογίτικου οικουμενισμού διότι συμφωνούμε απόλυτα πως δεν μπορείτε να κάνετε διαφορετικά εφόσον δεν ξέρετε που ήταν η Εκκλησία μετά τα σχίσματα Αυξεντίου-Καλλίστου-Γεροντίου κτλ .ακριβώς γι' αυτούς τους λόγους λοιπόν στρέψατε τα βέλη σας προς τους Ματθαιϊκούς. Είναι φυσικά αδύνατον να έχετε άλλη Εκκλησιολογία λόγω των πολλών σχισμάτων που υπάρχουν στο χώρο σας και της διδασκαλίας σας ότι η Εκκλησία διαιρείται με διάφορους τρόπους. .
Τις καλύτερες ευχές μου
Αγαπητέ ανώνυμε (γιατί άραγε;), πρόσεξε τώρα δυο-τρία πράγματα:
Διαγραφή1. Αφού καταρρίφθηκε πανηγυρικά το επιχείρημα περί "παγκόσμιας πρώτης" διμελούς Συνόδου, προσπαθείς να το "μπαλώσεις", ότι στην σημερινή περίπτωση είναι διαφορετικά γιατί στην περίπτωση του Ματθαίου τάχα δεν υπήρχαν άλλοι Ορθόδοξοι Επίσκοποι! Πρόσεξε τώρα ακόμη ένα ντοκουμέντο που αποδεικνύει ότι όχι μόνο εμείς θεωρούμε ότι ο Άγιος πρ. Φλωρίνης και οι συν αυτώ ήταν Ορθόδοξοι Επίσκοποι, αλλά και οι ίδιοι οι Ματθαιϊκοί (συγκεκριμένα ο "άγιος πατήρ" διά στόματος του, γνωστού τοις πάσι πλέον, Τόμπρου), και μάλιστα ελάχιστο καιρό πριν τις "χειροτονίες" υφ' ενός! Ιδού:
https://3.bp.blogspot.com/-oFuyaoHPpng/VDawzZX61_I/AAAAAAAADjI/vQWxE_RVveM/s1600/6-7-1948.JPG
Ωραίο;
2. Δεν έχετε επίσης καταλάβει ότι εγώ δεν δικαιώνω τους περί τον Παχώμιο έναντι υμών, αλλά τους θεωρώ πιο συνεπείς στον ματθαιϊσμό. Αυτό βέβαια τιμά εσείς, για αυτό άλλωστε σας προτείνω να λάβετε τίμια θέση.
3. Τα όσα γράφετε "αν το επιθυμείτε μπορείτε κάλλιστα να πάτε στη Σύνοδο του Αρχιεπισκόπου μας κ.κ. Στεφάνου και να ζητήσετε ό,τι ιστορικά στοιχεία θέλετε" τα καταγγέλλω ως ψευδή και φθηνό εντυπωσιασμό. Αν δεν με δέχθηκαν στο παρελθόν, πολύ περισσότερο δεν θα με δεχθούν τώρα που γνωρίζω την αλήθεια. Αν είναι τόσο αδιάβλητοι ας τα δημοσιεύσουν στο διαδίκτυο.
4. Κλείνοντας, σας διαβεβαιώ στην τιμή μου ότι η τελευταία συζήτηση με πρώην αδελφούς μας για τα δικά μας θέματα (η οποία πάντως δεν είναι κάτι πρόσφατο, αφού ήδη από το 2012, συχνά πυκνά γίνονται τέτοιες συζητήσεις) ουδόλως σχετίζεται με την παρούσα ανάρτηση, αφορμή για την οποία και μόνο αποτέλεσε η χθεσινή δημοσίευση του κειμένου των Γνησιορθοδόξων εδώ: http://scripta---manent.blogspot.com/2019/06/blog-post_707.html
Έχεις και τις δικές μου καλύτερες ευχές με πρώτες να βρεις θάρρος για δύο πράγματα: για να γράφεις επώνυμα και για να έρθεις στην Εκκλησία. Αμήν, γένοιτο!
Αγαπητέ κ. Μάννη ως προς την ανωνυμία που επικαλείσθε δεν έχω κάποιο πρόβλημα να γράψω το όνομά μου απλά δεν περνάω τις ώρες μου σχολιάζοντας ώστε να κατέχω καλά τον τρόπο σχολιασμού. Μου απέστειλαν όμως χθες το άρθρο που ανεβάσατε και μπήκα στη διαδικασία να περιηγηθώ στο ιστολόγιό σας ώστε να διαπιστώσω τις απόψεις σας γενικότερα, έτσι ένοιωσα και την ανάγκη να σχολιάσω τη λάθος οπτική (κατά τη γνώμη μου) με την οποία παρουσιάσατε το θέμα. Ονομάζομαι Γεώργιος. Ούτως ή άλλως κι εσείς ως δάσκαλος εμφανίζεσθε και σχολιάζετε, ήτοι με ψευδώνυμο. Αν δεν με είχαν ενημερώσει σχετικά με το επώνυμό σας δεν θα το γνώριζα και θα σας απευθυνόμουν με το ψευδώνυμό σας επομένως η δική σας παρρησία φτάνει μέχρι το ψευδώνυμο ενώ εγώ τουλάχιστον σας δηλώνω ότι λέγομαι Γεώργιος.
ΔιαγραφήΔεύτερον, παίρνετε μια δήλωση των Γνησιορθοδόξων εκτός συμφραζομένων κι εσείς ως δάσκαλος θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό είναι τουλάχιστον ατόπημα!Πιο συγκεκριμένα δεν παραθέσατε ολόκληρη την πρόταση κι έτσι αλλοιώσατε το νόημά της. Και ευθύς θέτω το εξής ρητορικό ερώτημα: Eίναι ποτέ δυνατόν να εντοπίζουν οι συντάκτες του κειμένου το πρόβλημα στον αριθμό των μελών της (αντι-)Συνόδου όταν προέρχονται από αποστολική διαδοχή υφ'ενός;;Με λίγη λογική όλα ξεκαθαρίζουν ως προς το τι εννοούν και σας παραπέμπω εκ νέου στην εξήγηση που παρέθεσα στο τελευταίο μου σχόλιο.
Το να μας λέτε ότι δήθεν πάω να μπαλώσω κάτι είναι πραγματικά λυπηρό και για να δημιουργήσετε εντυπώσεις . Είναι ποτέ δυνατόν σε εμάς που πιστεύουμε ότι και μόνος του κάποιος να έχει απομείνει ότι όχι μόνο μπορεί να είναι Σύνοδος αλλά και η Εκκλησία ( αρκεί φυσικά να είναι σε αυτόν η αλήθεια της Πίστεως , διότι έτσι διδάσκει και ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής) να μας λέτε ότι το θέμα μας είναι αριθμητικό ; Ειλικρινά είναι αστείο .
Από εκεί και πέρα ο σκοπός της δικής μου χθεσινής παρέμβασης ήταν να σας προτρέψω, καθώς η δεοντολογία της αρθρογραφίας αυτό ορίζει, να βάλετε ολόκληρο το κείμενο του 1940 στο ιστολόγιό σας.Διότι με σκοπιμότητα κόψατε ένα μικρό μέρος ενός εγγράφου για να παρουσιάσετε τη θέση σας και δεν είχατε ούτε το θάρρος να βάλετε όλο το έγγραφο στο ιστολόγιο σας για να διαβάσει ο κόσμος τι γράφουν οι δύο ιεράρχες τότε περί του σχισματικού (και Αγίου για εσάς) πρώην Φλωρίνη Χρυσόστομου που αυτή είναι η πραγματική ουσία του εγγράφου.
Εσείς κ. Μάννη έχετε διαμορφώσει μια Εκκλησιολογία η οποία είναι αιρετική και είναι δικαίωμά σας. Εγώ δεν έχω να πω τίποτα άλλο , αν σας ενδιαφέρει να μάθετε και περί του Ευσταθίου, Κηρύκου κτλ (διότι δεν γνωρίζετε το πλήρες ιστορικό τους αλλά αγγίξατε το θέμα για δικούς σας σκοπούς) αλλά και ό,τι άλλο σας απασχολεί τότε να πάτε στην Σύνοδό μας ώστε να ενημερωθείτε αν φυσικά το επιθυμείτε.Τα περί απόρριψης πρόσβασης σε αρχεία της Συνόδου επιτρέψατέ μου να διατηρώ πολλές επιφυλάξεις σχετικά με το αν ισχύει καθότι καθ' ομολογίαν νέων μελών (λαϊκών και ιερέων) που εισήλθαν στην Σύνοδο, τούτο το έπραξαν κατόπιν ακριβώς προτροπής εκ μέρους της Συνόδου να μελετήσουν τα έγγραφα που εσείς ισχυρίζεσθε ότι αποκρύπτουν.
Με τις καλύτερες ευχές μου να επιστρέψετε στην Εκκλησία
Γεώργιος Σ.
Αγαπητέ Γεώργιε, για να σου αποδείξω ότι η Σύνοδός σας αποκρύπτει σημαντικά έγγραφα σου συνιστώ να πας και να ζητήσεις την "Κριτική Έκθεση" που συνέταξε ο μακαριστός Κυκλάδων Γερμανός στις 24-6-1942.
ΔιαγραφήΆμα στην δώσουν, θα ζητήσω δημοσίως συγγνώμη.
Πάει ο Γεώργιος εξαφανίσθη...
ΔιαγραφήΚι εγώ νέος Ανώνυμος αλλά και όνομα έχω και μία απορία έχω και την απευθύνω στον αδελφό Δάσκαλο οποίος έχει εντρυφήσει στο ζήτημα: Γνωρίζετε αδελφέ για κάποια επιτροπή που είχαν συστήσει οι Ματθαιικοί επί Ανδρέα, για να εξετάσει το κατά πόσο δεν ήταν ο Κυκλάδων Γερμανός "Γνήσιος Ορθόδοξος" ώστε να συμπράξει μαζί του ο Ματθαίος σε χειροτονίες; Αν έβγαλε ποτέ αυτή η επιτροπή κάποιο συμπέρασμα; Το είχα διαβάσει σε περιοδικό του Κηρύκου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου το είδα κι εγώ, αλλά δεν το έχω τώρα πρόχειρο. Εννοείται βεβαίως ότι η Επιτροπή οπωσδήποτε θα έβγαζε "αιρετικό" τον Κυκλάδων για να δικαιολογηθούν οι υφ᾿ ενός "χειροτονίες"...
Διαγραφή