Αγαπητέ Κύριε Μάννη στις 13/06/2019 αναρτήθηκε στην Π.Π. το άρθρο με τίτλο:
Οι Γ.Ο.Χ. βέβαια έχουν τις απόψεις για τους Αγίους μας. Οι αντι-Οικουμενιστές όμως, γιατί σιωπούν στις βλαστημίες τους; (εδώ)
Στο άρθρο αυτό με στόχο και πάλι τους ΓΟΧ υπήρξε, κατα εξαίρεση του γενικού κανόνα του ιστολογίου, ευκαιρία καταχώρησης πολλών σχολίων, χωρίς κωδικούς μελών ή φίλων, μεταξύ αυτών καταχωρήθηκαν και δικά σας σχόλια. Σήμερα νομίζωντας ότι πιθανόν κάτι να άλλαξε στην επικοινωνιακή μέθοδο δράσης του ιστολογίου αυτού έστειλα περί ώρα 5:30 μ.μ. ένα σχόλιο μου επώνυμο για το θέμα του άρθρου. Ο διαχειριστής του ιστολογίου κατάλαβε μάλλον ότι δεν συνέφερε στην επικοινωνιακή του προσπάθεια εναντίον των ΓΟΧ να δημοσιεύσει το σχόλιό μου, ήδη παρατήρησα ότι έχει δημοσιεύσει σχόλιο άλλου σχολιαστού που στάλθηκε ηλεκτρονικά αρκετή ώρα μετά το δικό μου. Ότι δεν μας συμφέρει λοιπόν το λογοκρίνουμε και έτσι για μία ακόμη φορά επιβεβαιώθηκε, ότι το ιστολόγιο Π.Π. δεν ενδιαφέρεται ούτε για διάλογο ειλικρινή, ούτε καν για την διερεύνηση ενός θέματος , αλλά μόνο για την επικοινωνιακή επίθεση ειδικά εναντίον των ΓΟΧ, σε βαθμό μάλιστα μεγαλύτερης επίθεσης από ότι στον κοινό αντιπαλό μας, που είναι οι Φιλοοικουμενιστές. Για να απαντήσουμε έμπρακτα, στην άγνωστη από Χριστιανικής και Ορθοδόξου πλευράς μέθοδο, της φίμωσης της οποιασδήποτε διαφορετικής άποψης από την συγκεκριμένη ομάδα, που λέει ότι δήθεν αγωνίζεται για την Ορθόδοξη αλήθεια, παρακαλώ να δημοσιεύσεται την παρούσα επίστολή μου με το λογοκριθέν σχόλιό μου πού εχει ως εξής:
Κύριε Σημάτη, καταρχάς χαίρομαι που βλέπω ότι στο άρθρο αυτό αφήνετε ελεύθερα τα σχόλια να δημοσιεύονται χωρίς αποκλεισμούς. Το ερώτημα που θέσατε στους τρείς Αποτειχισμένους Πατέρες που ακολουθούν λειτουργικά το Πάτριο, χωρίς εξ όσων γνωρίζω, να ανήκουν σε Παρατάξεις, σε αντίθεση με αυτό που αναφέρατε στο κείμενό σας, αφορά όχι μόνο εκείνους, αλλά και εμάς και εμένα που σας απαντώ με αυτό το σχόλιο. Προβληματίζομαι και εγώ γύρω από τα θέματα αυτά και διαβάζω τα εκατέρωθεν επιχειρήματα με προσοχή, γιατί το πρόβλημα χρειάζεται διερεύνηση. Και ορισμένοι Εκκλησιαστικοί ζηλωτικοί κύκλοι, που δεν ανήκουν αποκλειστικά στους ΓΟΧ, αλλά και σε άλλους χώρους και σεις όμως, αντιμετωπίζετε τα προβλήματα αυτά τετραγωνίζοντας αυτά τα θέματα. Κατάληξη του τετραγωνισμού, η λογική του Άσπρου ή Μαύρου. Ποιός όμως μας αποδεικνύει ότι Ο Κύριός μας κρίνει τα πράγματα με αυτόν τον τόσο απλό τρόπο; Ναι υπάρχουν ενστάσεις, αμφιβολίες κ.λ.π. αλλά η κρίση η πλήρης και τελική μπορεί άραγε να εξαχθεί από εμάς; Προσωπικά στα θέματα αυτά περισσότερο σιωπώ παρά αποφαίνομαι, γνωρίζοντας ότι ή όποια διαφωνία δεν συνιστά Δογματική εκτροπή ικανή να διασπάσει εκείνους τους Ορθοδόξους που συμφωνούν και αποδέχονται την ίδια Καθολική Πίστη των Ορθοδόξων, που αποτελεί το πρώτο και βασικό θεμέλιο της Αληθινής Εκκλησιαστικής Ενότητος. Σε όσους με ερωτούν ερωτήματα σαν αυτά που θέσατε στους Πατέρες, απαντώ ότι συμφωνώ εκ των προτέρων, στην Απόφαση για τα θέματα αυτά που θα λάβει μελλοντικά, εκείνη η Αληθινά Ορθόδοξη Σύνοδος που θα απαλλάξει την Αγία Εκκλησία μας από το Πνευματικό Καρκίνωμα Του Φιλοοικουμενισμού. Αυτή είναι η δημόσια απάντησή μου, σε προσωπικό επίπεδο δικαιούμαι να έχω άποψη που εκδηλώνεται με την τιμή εκείνων των προσώπων που ήδη παραδέχομαι ως Αγίους Της Εκκλησίας μας. Αγαπητέ Κύριε Σημάτη, το Αγαπητέ προκύπτει από την Χριστιανική ιδιότητά μας ανεξαρτήτως των διαφωνιών μας, θα ήθελα αληθινά να δώ ποιά θέση θα λάβετε, όταν το Οικουμενικό Πατριαρχείο κάποια ημέρα, θα διακηρύξει την " αγιότητα" του Πατρός Επιφανίου Θεοδωρόπουλου, γιατί συμφέρει το Φανάρι η δυνητική θεωρία του 15ου Κανόνος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου. Εγώ ήδη έχω λάβει θέση με όσα έγραψα στο σχόλιό μου και για την περίπτωση αυτή, εσείς άραγε τί θα κάνετε; ( ειλικρινά ελπίζω να μη λογοκριθεί το σχόλιό μου αυτό - Και τελικά λογοκρίθηκε).
Μετά τιμής Πολυμενόπουλος Διονύσιος Πάτρα συνταξιούχος Εκπαιδευτικός
Και για του λόγου το αληθές της καταγγελίας μας, το ιστολόγιο Π.Π. πρόσθεσε μία νέα παράγραφο στο αρχικό του άρθρο που δημοσίευσε στις 13/06/2019 και γράφει τα εξής : [Ἐπειδή κάποιος μᾶς διαμήνυσε ὅτι δὲν εἶναι ἀλήθεια πὼς ὁ π. Σταῦρος, ὁ π. Γεώργιος καὶ ὁ π. Παΐσιος προσχώρησαν σὲ παρατάξεις τῶν Γ.Ο.Χ., προσθέτουμε ὄχι σὲ σχόλιο, ἀλλὰ στὴν κύρια ἀνάρτηση ὅτι, ἐκ παραδρομῆς ἐγράφη αὐτό. Μᾶς ἔχουν πληροφορήσει καὶ ἀπὸ καιρὸ γνωρίζαμε ὅτι ἐνῶ ἔχουν πάει μὲ τὸ Παλαιό,πράγματι δὲν ἀνήκουν σὲ παρατάξεις. Ἐκεῖνο ποὺ θέλαμε νὰ γράψουμε ἦταν ὅτι προσχώρησαν στὴν ἰδεολογία τῶν Γ.Ο.Χ. καὶ τὸ ἐρώτημα ἦταν: ἀποδέχονται τὴν ἁγιότητα τῶν ἁγίων Λουκᾶ, Παϊσίου καὶ Πορφυρίου;]. Με αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνει ο διαχειριστής της Π.Π. την λογοκρισία του σχολίου που σας ανέφερα, διότι απλούστατα στο δικό μου σχόλιο υπήρξε η παρατήρηση που "εκ παραδρομής " διόρθωσαν παραμένοντας όμως σε κατηγορητικό ύφος εναντίον των τριών Πατέρων, διότι διέπραξαν "το έγκλημα" να μην συμφωνούν με τις εμμονές της Π.Π. για το θέμα του Πατρίου και τις άδικες κατηγορίες περί δήθεν ημερολατρίας και άρα προσχώρησαν στην ιδεολογία των ΓΟΧ. Καλημέρα Κύριε Σημάτη, για αναρωτηθείτε άραγε οι Πατέρες και οι αληθινοί μαχητές της Ορθοδοξίας χρησιμοποιούσαν μεθόδους σαν τις δικές σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω, κ.Διονύσιε, ότι, δεν είναι αιτία το περιεχόμενο γενικώς του σχολίου σας που διαγράφτηκε, αλλά το ότι εμέσως, πληροφορείτε το κοινό, την τακτική τους, να διαγραφούν (και στο παρελθόν) σχόλια. Το έχω παρατηρήσει επανειλημμένως και σε δικά μου παλαιότερα σχόλια.
ΔιαγραφήΕάν θέλετε, δοκιμάστε χωρίς να το θίξετε.
Ο έλεγχος γαρ, βαρύς εστί...
Το ίδιο κάνει και ο Μάννης με τα δικά μας σχόλια.Ας αφήσουν τα ημερολόγια και τις παρατάξεις και ας έλθουν στην Εκκλησία.
ΔιαγραφήΜη γράφεις βλακείες. Δεν είναι το ίδιο πράγμα να κόβονται τα σχόλια ενός γνωστού και επώνυμου σχολιαστή, ο οποίος γράφει πάντοτε με ήθος, με το να κόβονται τα υβριστικά σχόλια συκοφαντών που ούτε τον ανδρισμό να γράψουν τα στοιχεία τους δεν έχουν.
Διαγραφή