"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Προς τον ιερομόναχο Ευθύμιο Τρικαμηνά (μέρος β΄ - τελευταίο)



Αγαπητέ π. Ευθύμιε Τρικαμηνά, χαίρετε εν Κυρίω!
Είδαμε την απάντησή σας στο τελευταίο κείμενό μας (http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2017/11/blog-post_6.html και http://entoytwnika1.blogspot.gr/2017/11/blog-post_6.html), την οποία δημοσίευσε το ιστολόγιο "Πατερική Παράδοση" στην εξής ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2017/11/blog-post_838.html. Δεν μας προκάλεσε κανένα θαυμασμό η τακτική σας. Αποκαλύφθηκε όμως πλέον ξεκάθαρα η αντίληψή σας περί ημών των Παλαιοημερολογιτών. 
Πιο συγκεκριμένα:
α) Στην ερώτησή μας για το κύρος των Μυστηρίων των Γ.Ο.Χ., γράφετε τα εξής: "Ἡ Ἀποστολική Διαδοχή ὅμως σήμερα ἔχει διαστρεβλωθῆ ἀπό τούς Γ.Ο.Χ. καί δι’ αὐτό ὑπάρχουν οἱ πολλές Σύνοδοι, χωρίς καμμία νά ἔχη τήν ἀληθινή Ἀποστολική Διαδοχή". Τί σημαίνει αυτό; Ότι χωρίς Αποστολική Διαδοχή δεν υπάρχει Θεία Χάρις και Μυστήρια... Νέος Πάπας λοιπόν και σεις που αποφαίνεστε ex cathedra περί του κύρους των Μυστηρίων μας... (Παρόλα αυτά αν ένας Παλαιοημερολογίτης αφήσει τους Γ.Ο.Χ. και έλθει σε σας, τότε αυτομάτως θα έχει Μυστήρια και δεν θα χρήζει "αναμυρώσεως", όπως λέτε, ίσως γιατί βλέπετε τον χώρο των Παλαιοημερολογιτών ως χώρο αλιεύσεως των οπαδών σας!).
β) Προσπαθείτε να δημιουργήσετε έριδα μεταξύ των ιστολογίων μας και της Συνόδου στην οποία ανήκουμε, εγκαλώντας μας ότι διαφωνούμε με Aυτήν σε "βασικά δογματικά" ζητήματα! Μάταιος όμως ο κόπος σας! Διότι, όπως γνωρίζει και ένας μαθητής του Κατηχητικού, Δόγματα της Ορθοδόξου Εκκλησίας είναι, για παράδειγμα, η Πίστη και η Λατρεία της Αγίας Τριάδος, η θεότητα του Ιησού Χριστού, η ένσαρκος Οικονομία, η παρθενία της Θεοτόκου, η προσκύνηση των Αγίων Εικόνων κλπ. Το αν είναι "έγκυρα" ή "άκυρα" τα Μυστήρια των σχισματικών και αιρετικών κληρικών προ της καταδίκης τους, δεν είναι Δόγμα λοιπόν και επομένως δεν είναι υποχρεωμένοι οι Ορθόδοξοι να χωρίζονται μεταξύ τους για τον λόγο αυτόν (τα θέματα αυτά πάντοτε τα έλυνε η Εκκλησία δια του αρμοδίου Συνοδικού Οργάνου).
γ) Η συνεχής κατηγορία περί Προτεσταντισμού επιστρέφεται ακέραιη σε σας, αφού έχετε απορρίψει την Αρχιερωσύνη σε ολόκληρο τον κόσμο, αποφαινόμενος παράλληλα σαν να είστε Σύνοδος πως η ιερωσύνη των Οικουμενιστών (όπως και των Γ.Ο.Χ.,  - με την διαφορά πως στους οπαδούς σας δεν επιτρέπεται να λαμβάνουν τα Μυστήρια της Βαπτίσεως  και του Γάμου από τους τελευταίους, αλλά από τους Οικουμενιστές!!!) αποκαθίσταται δια της Αποτειχίσεως!
δ) Εξακολουθείτε να μεταθέτετε την ουσία της επιστολής του μακαριστού π. Σεραφείμ Ρόουζ ("π. Ρόουζ", όπως τον αποκαλείτε υποτιμητικά) από το ζήτημα του κύρους των Μυστηρίων, για το οποίο ο μακαριστός πατήρ μας μεταφέρει πληροφορίες, στο δευτερεύον ζήτημα του τότε πληθυσμού των Γ.Ο.Χ.!
ε) Όταν ζητήθηκε επανειλημμένως συνάντηση εκ του σύνεγγυς για να συζητήσουμε τα θέματα που μας απασχολούν, ισχυριστήκατε (και τα πνευματικά σας τέκνα), ότι δήθεν φοβόμαστε τον δημόσιο διάλογο (δια μέσω διαδικτύου)! Τόσο καιρό όμως τί κάνουμε; Δημόσια δεν συνομιλούμε; Σημειωτέον πως σεις ο ίδιος δεν χρησιμοποιείτε διαδίκτυο και επομένως λαμβάνετε μέσω τρίτων τις πληροφορίες (δεν γνωρίζουμε όμως με ποιο τρόπο, π.χ. πως διαβάζετε τα links-συνδέσμους που οδηγούν σε άλλες απαντήσεις μας κ.ο.κ.). Γι᾿ αυτό ζητήθηκε διάλογος εκ του σύνεγγυς, για να εξασφαλισθεί η αμεροληψία, να εξηγηθούν καλύτερα κάποιες θέσεις (δια της ευχέρειας που παρέχει ο προφορικός λόγος), αλλά και για να μην υπάρχουν υπεκφυγές και μετάθεση θέματος, όταν ερχόμαστε σε δύσκολη θέση... Και όπως βλέπουμε βέβαια δεν σας ενοχλούν τέτοιες ''ιδιωτικές συναντήσεις'' και ''διαλόγοι'' όπως επί παραδείγματι μετά του π. Σάββα και άλλων αποτειχισθέντων το 2016 ή μήπως συνομιλούσατε μαζί τους μόνο μέσω διαδικτύου; Οι περισσότεροι είδαν μόνο βίντεο με διάφορες ομιλίες κατά του Οικουμενισμού, αλλά για το τι ειπώθηκε ιδιαιτέρως, έμεινε ''μετέωρο'' προς τους έξω...
στ) Μας συκοφαντείτε ότι προσπαθούμε να εντάξουμε (πως θα μπορούσαμε να το κάνουμε, αφού είμαστε λαϊκοί!) τους Αποτειχισμένους στα "σχίσματα" (όπως ονομάζετε τις Συνόδους των Γ.Ο.Χ., πάλι αποφαινόμενος ως Υπερσύνοδος για το ποιοι είναι σχισματικοί), ενώ πουθενά δεν έχουμε πει κάτι τέτοιο (αντιθέτως είχε γραφτεί: "Ακολουθήστε μαζί μας το Π.Η. και μην ενταχθείτε σε καμία Σύνοδο των Γ.Ο.Χ.!" - από εδώ: http://entoytwnika1.blogspot.gr/2017/05/6_21.html). Την ίδια συκοφαντία χρησιμοποιήσατε προσφάτως, δια των λαϊκών οργάνων σας, και για τους Αγιορείτες Πατέρες, οι οποίοι έμαθαν καλά τί εστί "νεοημερολογιτικός γοχισμός"...
ζ) Όσο για το ποιος είναι οπαδός της "Επισκοποκεντρικής Εκκλησίας" παραθέτουμε σχετικό απόσπασμα από παλαιότερη επιστολή σας (από εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/08/blog-post_8.html) για να βγάλει κάθε νοήμων τα συμπεράσματά του (όπως και το τί σημαίνει κυριολεκτικά "ήξεις αφήξεις"!): 

Κατόπιν όλων των παραπάνω σας αφήνουμε στην κρίση των Ορθοδόξων και στο έλεος του Θεού, στον Οποίο θα δώσετε λόγο όχι μόνο για τον διχασμό των Ορθοδόξων, αλλά και για την άδικη αντιμετώπιση όλων των "αδελφών" σας.

ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ "ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ" & "ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ"

2 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ22 Νοεμβρίου 2017 στις 6:56 π.μ.

    Συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο των αδελφών Νικολάου και Ιωάννη που δημοσιεύονται στα δύο αγωνιστικά και ανιδιοτελή ιστολόγια ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ, θέλω δε να προσθέσω ότι από την Εκκλησιαστική ιστορία έχουμε διδαχθεί ότι το ζητούμενο σε κάθε εποχή που παρουσιάζονταν παρόμοια προβλήματα Αιρέσεων στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας ήταν βασικά δύο θέματα, το πρώτο η αντίσταση στην εμφανιζόμενη Αίρεση και στην προσπάθειά της να επιβληθεί πλήρως και οριστικά στο Σώμα Της Εκκλησίας, αντίσταση που έπερνε τη μορφή κατα αρχάς της διαμαρτυρίας που εξελισσόταν σε έντονη και κατόπιν σε Αποτείχιση από τους φιλαιρετικούς. Το πρώτο αυτό βήμα ήταν πάντα δύσκολο με συνέπειες συνήθως διωγμούς διαφόρων ειδών με αποκορύφωμα την βία κατά της ζωής των Ευσεβών. Δύσκολο για τους πολλούς το πρώτο βήμα και συνδεδεμένο με τον ουσιαστικό ηρωϊσμό των ολίγων, αλλά το δεύτερο βήμα ήταν επίσης εξαιρετικά δύσκολο, μάλιστα σε κάποιες των περιπτώσεων δυσκολώτερο του πρώτου, δηλαδή της Αντίστασης, και είχε να κάνει με την Ενότητα των Αληθινών Ορθοδόξων σε κάθε εποχή δοκιμασίας από Αιρέσεις. Χωρίς αυτή την Ενότητα των Αληθινών Ορθοδόξων εναντίον της Αιρέσεως και στην εποχή μας εναντίον της Παναιρέσεως, η Αντίσταση ήταν και είναι από την φύση της Ελλειπής, χωρίς δε τον πραγματικό και Φιλόθεο στόχο της Ενότητος των Ορθοδόξων, από μερίδα των Αντιστεκομένων, πιθανόν να διεξάγεται μακριά από Το Φώς Του Χριστού μας, με όλες τις δυσμενείς συνέπειες για οποιοδήποτε θετικό για τον αγώνα των Ορθοδόξων καρπό. Θεωρώ δε δυστύχημα το γεγονός ότι ο Πατέρας Ευθύμιος Τρικαμηνάς και η ομάδα των αδελφών που τον ακολουθεί θεωρεί εξ αρχής( 1924) τους Ορθοδόξους του Πατρίου Σχισματικούς συντασσόμενος πλήρως και ουσιαστικά με τη γνώμη των καινοτόμων και εξωμοτών της Πίστεως Μελετίου Μεταξάκη , Χρυσοστόμου Παπαδόπουλου, Πατριάρχη Αθηναγόρα, Πατριάρχη Βαρθολομαίου και λοιπών πρωτεργατών της φιλοοικουμενιστικής πορείας της Εκκλησίας, καθώς και των υποτακτικών τους και ακολούθων τους. Παρόλλα αυτά η Ελπίδα μας δεν σβένυται, παρά τις δυσκολίες που και σήμερα αντιμετωπίζουμε όλοι οι Αληθινοί Ορθόδοξοι και στο θέμα της Αντίστασης κατά του Οικουμενισμού και στο θέμα της Θεοφιλούς Ενότητος των Ορθοδόξων. Η ελπίδα μας είναι ζωντανή, διότι παρά τις ανθρώπινες αδυναμίες μας και τις εξ ανθρωπίνου νοός ορμώμενες αντιδράσεις ορισμένων όσον αφορά την Θεοφιλή Ενότητα, τα δύο αυτά έργα της Αντίστασης και Ενότητος εμπνέει και ενεργεί Αυτός Ο Παράκλητος. Και τα δύο με υπομονή θα γίνουν " η Δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται" η Εκκλησία δεν θα νικηθεί " και πύλαι Άδου ου κατισχύσουσι Αυτής " το πρόβλημα και η ευθύνη εκάστου εξ ημών είναι εάν πράγματι υπηρετούμε αυτούς τους δύο στόχους με ταπείνωση, ως γνήσιοι δούλοι Χριστού και όχι κατά το ίδιο θέλημά μας και την δήθεν αλάνθαστη γνώμη μας. Η Ορθοδοξία νίκησε και πάλι θα νικήσει το σκότος των Αιρέσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή