"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ"

Οι υπεύθυνοι του ιστολογίου "Πατερική Παράδοση" πανικοβλήθηκαν από την πρόσφατη ανάρτησή μας  (εδώ:  http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2016/08/blog-post_8.html ) και έσπευσαν άμεσα να απαντήσουν (εδώ: https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2016/08/blog-post_95.html ).
Σε αυτήν την απάντηση υποτίθεται ότι παρουσιάζουν το "έγγραφο αποτειχίσεως" του π.Ε.Τ., όπως ζητήσαμε. Όπως όμως θα διαπιστώσει ο καλοπροαίρετος - και μη προσωπολάτρης αναγνώστης - δεν πρόκειται καν για έγγραφο Αποτειχίσεως, αλλά για μια επιστολή προς τον Λαρίσης Ιγνάτιο, στην οποία του εξηγεί γιατί δεν τον αναγνώριζε εξ αρχής ως κανονικό επίσκοπο (λόγω του - αδίκως μεν εκθρονισθέντος, ΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΟΣ ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ - επισκόπου Θεολόγου).
Ας δούμε όμως την ανάρτηση της "Πατερικής Παραδόσεως".
Γράφει ο αρθρογράφος:
"Οἱ Παλαιοημερολογίτες ἤλπιζαν ὅτι μετὰ τὴν Πανορθόδοξη Σύνοδο, ἡ ὀγκούμενη ἀγανάκτηση τῶν πιστῶν κατὰ τῶν Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, θὰ τοὺς ὁδηγοῦσε στὶς Παρατάξεις τῶν σχισματικῶν "ἐκκλησιῶν" τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου. Καὶ ἐπειδὴ τοῦτο δὲν ἔγινε, βρῆκαν εὐκαιρία  νὰ χτυπήσουν τὸν π. Εὐθύμιο Τρικαμηνᾶ καὶ ὅσους πιστοὺς ἀπομακρύνθηκαν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς".
Μέγα ψέμα! Στην αγωνιζομένη Εκκλησία των Παλαιοημερολογιτών έρχονται καθημερινά δεκάδες καλοπροαίρετες ψυχές, που βλέπουν την προδοσία της Πίστεως. Επειδή αυτοί οι άνθρωποι δεν διατυμπανίζουν την απομάκρυνσή τους από τους Οικουμενιστές με "Έγγραφα Αποτειχίσεως" στο διαδίκτυο, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν!
Όσο για τον π.Ε.Τ., δεν βρήκαμε καμία ευκαιρία να τον χτυπήσουμε, απλά έλαβε την αρμόζουσα απάντηση, εκ της Ιστορίας, για την μακροχρόνια επίθεση, τόσο του ιδίου, όσο και των οπαδών του, απέναντι στους αγωνιζομένους Γνησίους Ορθοδόξους!
Ας αναφερθούμε τώρα και στο υποτιθέμενο "έγγραφο αποτειχίσεως" του π.Ε.Τ.. Σε αυτό φαίνεται ξεκάθαρα ότι:
α) Δεν υπήρχε αποτείχιση, αλλά εκδίωξη του π. Ε.Τ: "δεν θελήσατε να υπάρχη μεταξύ μας άλλη επικοινωνία, έφ όσον με εκδιώξατε αμέσως από την Μητρόπολη, τότε στην αρχή που με εκαλέσατε, όταν κατελάβατε διά των ΜΑΤ την Μητρόπολη Λαρίσης".
β) Δεν υπήρχε αποτείχιση, αλλά εξ αρχής μη αναγνώριση του Ιγνατίου, χάριν του Θεολόγου: "εγώ πάντως όταν ήλθα στην Μητρόπολη Λαρίσης πήρα ευλογία από τον κανονικό και νόμιμο Μητροπολίτη της, τον Σεβασμιώτατο κ. Θεολόγο. ... σας απάντησα ότι "εσάς δεν σας αναγνωρίζω ως "κανονικό και νόμιμο Μητροπολίτη Λαρίσης"".
Με αφορμή μάλιστα την μη μνημόνευση του Ιγνατίου, χάριν του Θεολόγου, ενημερώνει πως "έχω επί πλέον σταθερά και αμετάκλητον απόφαση να μην μνημονεύσω και οποιονδήποτε άλλον Επίσκοπο στείλουν από την Αθήνα μετά από σας, που αργά ή γρήγορα θα φύγετε. Και τούτο για να μην συμμετέχω διά της μνημονεύσεως στην αίρεση του Οικουμενισμού και σε όλα αυτά που μαγειρεύουν τόσο καιρό με τους αιρετικούς οι Επίσκοποι και Πατριάρχες, τα οποία αποτελούν προδοσία της πίστεως, του Χριστού και της αλήθειας". Προσέξτε το παράδοξο! Με τον Θεολόγο, ο οποίος υπήρξε ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ με τους Οικουμενιστές, δεν είχε πρόβλημα ο π.Ε.Τ. (εδώ δεν είχε πρόβλημα με τον Χριστόδουλο και τον Ζηζιούλα!), αλλά για τον Ιγνάτιο, και για κάθε μελλοντικό διάδοχό του, επιστράτευσε και αυτόν τον λόγο!
Η επιστολή αυτή σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί "Έγγραφο Αποτειχίσεως". Και για να καταλάβουμε καλύτερα την διαφορά μεταξύ ενός "εγγράφου αποτειχίσεως" με την δήθεν "αποτείχιση" του π.Ε.Τ. ας δούμε, ως επίλογο, μερικές Αποτειχίσεις ώστε να γίνει καλύτερα η σύγκριση.
Κοντολογίς, στην περίπτωση του π.Ε.Τ. δεν υπήρξε Αποτείχιση εξ αιτίας της αιρέσεως του Οικουμενισμού, αλλά εκδίωξή του (λόγω του ότι ανήκε στους "θεολογικούς" της Λαρίσης), ενώ οι λόγοι Πίστεως ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ!
Ν.Μ.

7 σχόλια:

  1. Η "Π.Π." υποτίθεται ότι ανταπάντησε εδώ: https://paterikiparadosi.blogspot.gr/2016/08/blog-post_36.html Αυτό βέβαια δεν είναι απάντηση, αλλά προσπάθεια να μαζευτούν τα ασυμμάζευτα, με πολύ σάλτσα διαστροφής της απαντήσεώς μου. Δυστυχώς δεν επιτρέπουν σχόλια. Θα γράψω όμως εδώ λίγες παρατηρήσεις.
    Καλό θα είναι να μην διαστρεβλώνουν, προς άγραν εντυπώσεων, τα γραφόμενα άλλων. Πουθενά δεν έγραψα ότι οι Παλαιοημερολογίτες είναι "οι καλοί" και οι Τρικαμηνικοί "οι κακοί". Επίσης πουθενά δεν είπα ότι η "αποτείχιση" του π. Ευθυμίου είναι άκυρη, πολύ απλά γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ. Το δήθεν έγγραφο αποτειχίσεως με τον βαρύγδουπο τίτλο "Η διακοπή κοινωνίας του Μητροπολίτου Λαρίσης Ιγνατίου από τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά" μας δείχνει, όπως αποδείχθηκε, ότι η ακοινωνησία προϋπήρχε, εξαιτίας των γεγονότων με τον επ. Θεολόγο. Ο Ιγνάτιος δεν δέχθηκε εξ αρχής τον Τρικαμηνά, και ο δεύτερος εξ αρχής δεν τον αναγνώρισε. Οι δήθεν λόγοι Πίστεως ήρθαν μετά, ως συμπλήρωμα. Ας μας απαντήσει ο π. Ευθύμιος, ο επ. Θεολόγος δεν κοινωνούσε με τους Οικουμενιστές, ώστε να διακόψει και εκείνου το μνημόσυνο;
    Αυτά τα λίγα και θα επανέλθω σύντομα με νέες δηλώσεις του π. Ευθυμίου από το χρονοντούλαπο της Ιστορίας, οι οποίες θα σχολιαστούν και αυτές από πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἀγαπητέ μου Δάσκαλε, πολύ ὀρθῶς ξεκαθάρισες τά πράγματα σχετικῶς μέ τόν ἐν βαρείᾳ πλάνῃ εὑρισκόμενον π. Εὐθύμιον, ὁ ὁποῖος μέ διάφορα ἀνυπόστατα "ἐπιχειρήματα" κάνει ὅ,τι μπορεῖ γιά νά πολεμήσῃ τήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου, πού εἶναι ἡ συνέχεια τῆς πρό-τοῦ-1924 Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Πολεμεῖ δῆθεν τό σαπρόν δένδρον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλά δέχεται τούς καρπούς του, ὅπως π.χ. τήν εἰσαγωγήν τοῦ παπικοῦ ἡμερολογίου, παρά τό γεγονός ὅτι αὐτό εἶναι ἀναθεματισμένον ἀπό τρεῖς (3) Πανορθοδόξους Συνόδους (1583, 1587, 1593) καί παρά τό γεγονός ὅτι αὐτό προεκάλεσε σχἰσμα, κάτι πού ἀνεμένετο, καί ἐπίσης παρά τό γεγονός ὅτι ἡ καινοτομία εἰσήχθη χάριν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ!!! Τά γεγονότα αὐτά προσδίδουν στό νέον ἑορτολόγιον δογματικόν χαρακτῆρα. Συνεπῶς, ὁ π. Εὐθύμιος εὑρίσκεται εἰς σχίσμα καί αἵρεσιν! Ἀντί δέ μετανοίας καί προσχωρήσεως στήν Ὀρθοδοξίαν, ἀντιθέτως τήν πολεμεῖ, γράφων καί ἐκεῖνα τά ἀστεῖα περί "παραλλήλων ἐπισκόπων," τά ὁποῖα ἔχουν πλανήσει πολλούς. Εἴθε νά συνέλθῃ ὁ ἄνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΣ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ : Μήπως επέτρεψε ο Παναγαθος Θεός τις ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ ΑΥΤΕΣ αποτειχισεις για να πάψουν να μας κατηγορούν ότι είμαστε οι παλαιοημερολογιτες πολλά κομμάτια? ΤΏΡΑ ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΣΕ ΠΟΣΆ ΚΟΜΜΆΤΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΉΞΟΥΝ. ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΣΟΥΝ ΑΥΤΉ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΈΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''ΚΟΙΝΟΝΟΥΝΤΟΣ ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ''.

    Έλα τώρα 'κ'.Μάννη,ο Λαρίσης Θεολόγος τιμωρήθηκε με την ποινή της ΑΚΟΙΝΩΝΗΣΙΑΣ!
    Θα απαντήσει ο κ.Κωνσταντίνος Γεωργίτσης στα φερέφωνα των Γ.Κ.Χ. ψευδεπισκόπων!!
    Ράπισμα, κ.Πανταζή ,χρειάζονται λέει ο Μέγας Αθανάσιος(βέβαια η Αυστραλία είναι μακριά)!!!
    Σκληρόν σοι προς κέντρα λακτίζειν 'κ' Νικόλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πονηριές! Μέχρι να τιμωρηθεί ο κ. Θεολόγος κοινωνούσε με όλους τους Οικουμενιστές και μάλιστα με τον Αρχιοικουμενίσταρο Αθηναγόρα.
      Υ.Γ. Όσο για τις απειλές περί ραπίσματος (το ότι κάποιοι είναι μακριά μάλλον προς δικό τους συμφέρον είναι) μάθε πρώτα να μην τρέμεις να γράφεις τα στοιχεία σου και μετά εμφανίσου να ραπίσεις...
      Πρέπει να ντρέπεσαι να απαντάς στα αδιάψευστα επιχειρήματα, με ύβρεις και τραμπουκισμούς.
      Είθε ο Θεός να σε φωτίσει!

      Διαγραφή
    2. ''ΠΑΛΑΙΕ'' άφησε τις ιεροεξεταστικές σου αντιλήψεις περί ραπισμάτων (μήπως θα χρησιμοποιήσεις και την πυρά;), και μάθετε να ομιλείτε με επιχειρήματα! Μας χρησιμοποιείς δήθεν και αγιοπατερικό έρεισμα δια του Μ. Αθανασίου!!!

      Επιχείρημα σοβαρό πάντως δεν είδαμε παρά μόνο χαρακτηρισμούς........

      Διαγραφή
  5. Ολες οι επιστολές αποτοιχίσεων που αναφέρονται , είναι αντικανονικες ως προς τους λογους σε σχεση με τον Δεσποτη τους , αλλα και μια τελευταια του γ.Χρυσοστομου που αναφέρει τον Πατριάρχη Δημήτριο και δεν λεει καμια συγκεκριμενη κατηγορια περα της συμετοχης Π.Σ.Ε και οικουμενισμου γενικως. Ακομα και να ηταν ο πατριάρχης μεγας οικουμειστης με ξεκαθαρες δηλωσεις κτλ. τι δουλεια εχει ενας ιερεας να καθορισει την κοινωνια του δεσποτη του με τους υπολοιπους; Δεν προβλεπει ο κανονας αυτο, για τον δικο του επισκοπο μιλαει. Ο ιερεας και ο λαικος , απαξ και κανει διακοπη για βασιμους και επιβεβαιωμενους λογους που εχουν αμεση σχεση με τον δικο του δεσποτη, δεν έχει καμία εκκλησιαστικη κοινωνία εξ ορισμου με κανεναν άλλο. Δεν μπορει ομως να διακοψει καποιος κανονικα για παραβαση πατριαρχη που δεν υπαγεται. Οι επιστολες αυτες ειναι αρθρα κατα του οικουμενισμου γοα τον Ο.Τ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή