"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ'' ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ (ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ)


Πόσο λυπόμαστε ὅταν συνεχῶς διαπιστώνουμε ὅτι ἐπαληθεύεται παλαιό μας ἄρθρο ὑπὸ τὸν τίτλο ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΣ Ο ΑΓΩΝ Η ΑΝΤΙΖΗΛΩΤΙΚΟΣ?

Πρὶν συνεχίσουμε τὸν σχολιασμὸ ἐπάνω εἰς τὴν ἐρώτηση πρὸς τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφεὶμ περὶ τῶν παλαιοημερολογιτῶν, μᾶς ἔρχεται εἰς τὸ νοῦ ἕνα σχόλιο ἑνὸς Γέροντα περὶ τοῦ πάθους τοῦ καπνίσματος. Μᾶς ἔλεγε ὁ Γέροντας ὅτι ὁ διάβολος θέλει ἡ ἁμαρτία νὰ γίνεται ἐν γνώση μας καὶ ὄχι ἐν ἀγνοία, διὰ νὰ μὴν ἔχουμε δικαιολογία τὴν ἡμέρα της κρίσεως! Ἔτσι ὅταν καπνίζεις σου γράφει ἐπάνω εἰς τὸ πακέτο ὅτι τὸ κάπνισμα σκοτώνει, τὸ κάπνισμα δημιουργεῖ πρόβλημα εἰς τοὺς γύρω σου, τὸ κάπνισμα κάνει αὐτὸ καὶ αὐτό......

Τοῦτο τὸ λεχθὲν ὑπὸ τοῦ Γέροντος μᾶς θυμίζει τὴν τακτική του διαβόλου. Ἔτσι καὶ οἱ συντηρητικοὶ ''Ὀρθόδοξοι'' θυμίζουν εἰς τοὺς πιστοὺς ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι Παναίρεση, οἱ Οἰκουμενιστὲς αἱρετικοί, ὁ Οἰκουμενισμὸς πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου κ.λπ. ΟΜΩΣ....... ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ Η ΧΑΡΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!!! 

Ποιοὶ εἶναι ἐκτὸς Ἐκκλησίας μὲ συνέπεια νὰ στεροῦνται τῆς Χάριτος τοῦ Θεοῦ; Μὰ οἱ παλαιοημερολογίτες!!!

Ἐρωτοῦν τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφεὶμ (8.50 καὶ μετὰ)  κατὰ τὴν ἐπίσκεψη τοῦ εἰς τὴν Ρουμανία διὰ τοὺς παλαιοημερολογίτες καὶ ἀπαντᾶ:

«Το Μυστηριον της Θειας Χαριτος ειναι η Εκκλησια. Τα 7 Μυστηρια που γνωριζουμε στην Εκκλησια μας, ειναι τελετες εντεταγμενες μεσα εις το Μυστηριο της Εκκλησιας. Εαν λοιπον δεν κοινωνεις με την Εκκλησια που ειναι το Μυστηριο, που ειναι το Σωμα του Χριστου, τα Μυστηρια δεν ενεργουν με μαγικο τροπο. Χρειαζεται επομενως Κοινωνια με το Σωμα της Εκκλησιας που κεφαλη εχει τον Χριστο και οχι καποιον ανθρωπο».

«Επομενως εαν δεν εισαι ενωμενος με την Εκκλησια, δεν εχεις καμια δυνατοτητα μετοχης στην Χαρη του Θεου. Εξω απο την Εκκλησια δεν υπαρχει Μυστηριο. Η Εκκλησια οπως μας λεγει ο Αγιος Βικεντιος ''Εκκλησια εν τοις Μυστηριοις σημαινεται'', μεσα στα Μυστηρια Της. Συνεπως εφ΄ οσον δεν ανηκουν στην Εκκλησια αυτοι οι σχισματικοι που ειπατε, δεν εχουν την Χαρη του Αγιου Πνευματος, και οτι και να κανουν στερουνται της αγιαστικης ενεργειας, της ενεργειας του Παναγιου Θεου. Γι΄ αυτο και οι ενεργειες τους ειναι κανονικα, βασει των ιερων κανονων, ανυποστατες. Το ιδιο βεβαια συμβαινει και με τους αιρετικους πασης φυσεως τους οποιους εχουν καταδικασει οι Αγιες Οικουμενικες Συνοδοι».

Μήπως μπορεῖ νὰ μᾶς πεῖ ὁ Σεβασμιώτατος ἂν οἱ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι οἱ ὁποῖοι τυγχάνουν ἐντός της Ἐκκλησίας εἰς τὴν ὁποίαν ἀνήκει, εἶναι αἱρετικοὶ ἡ ὄχι; Ἂν ἡ Ἐκκλησία τοῦ εἶναι Ὀρθόδοξη, καὶ οἱ Οἰκουμενιστὲς αἱρετικοί, ὅπως πολλάκις ἀναφέρει ὁ ἴδιος ἀλλὰ καὶ οἱ πάσης φύσεως συντηρητικοί, ὑπάρχει Ἐκκλησία διὰ της συνυπάρξεως αἱρετικῶν καὶ ὀρθόδοξων;  Οι Οἰκουμενιστὲς αἱρετικοὶ Συνεπίσκοποί του τελοῦν κανονικά τα Μυστήρια ἔχοντας ἁγιαστικὴ ἐνέργεια, διότι ἀνήκουν εἰς τὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας ποῦ ὁ ἴδιος μας εἶπε; 

Βέβαια ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ὁ Μητροπολίτης Σεραφείμ, ὅταν ἀναφέρει ὅτι οἱ παλ/τες δὲν εἶναι ἑνωμένοι μὲ τὴν Ἐκκλησία, ὡς Ἐκκλησία ἐννοεῖ τοὺς Ἐπισκόπους ποὺ ἀνήκουν εἰς αὐτήν! Τὴν αὐθεντία ὅμως μέσα στὴν Ἐκκλησία τὴν ἔχει τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιο. Ὅποιος ἔχει Πνεῦμα Ἅγιο ἔχει τὴν αὐθεντία.
Μέσα στήν Ὀρθοδοξία, σημασία δὲν ἔχει ποιὸς συμφωνεῖ καὶ ποιὸς δὲν συμφωνεῖ μὲ τοὺς ἀρχιερεῖς, ἀλλὰ ποιὸς συμφωνεῖ καὶ ποιὸς δὲν συμφωνεῖ μὲ τὰ ὂργανα τοῦ Παναγίου Πνεύματος: τοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας.
Ἔτσι προσπαθοῦν νά περάσουν τὴν ἂποψι, ὅτι Ἐκκλησία εἶναι οἱ Ἀρχιερεῖς!!! Ἂν εἶναι ἔτσι ὅμως, τότε Ἐκκλησία διὰ αἱρετικῶν Ἐπισκόπων εἶναι Ἐκκλησία;  Εαν σὲ αὐτὴν δὲν ἀνήκουν οἱ παλαιοημερολογίτες, τότε πολὺ καλὰ κάνουν! Ἐὰν οἱ παλαιοημερολογίτες δὲν ἀνήκουν εἰς μίαν Ἐκκλησίαν, ποὺ τὰ μέλη αὐτῆς θεωροῦν τὸν Παπισμὸ ὡς αἵρεση, ἐνῶ ἀλλὰ ὄχι. Θεωροῦν τὸν Οἰκουμενισμὸ ὡς μαρτυρία τῆς Ὀρθοδοξίας, ἐνῶ ἀλλὰ ὄχι. Θεωροῦν τὶς ὑπόλοιπες αἱρέσεις τοῦ Π.Σ.Ε. ὡς Ἐκκλησίες, ἐνῶ ἀλλὰ ὄχι καὶ διὰ μὴν σᾶς κουράζουμε ὑπάρχει πλῆθος διαφωνιῶν καὶ συγχύσεων σὲ πολὺ σημαντικὰ δογματικὰ ζητήματα, τότε πολὺ καλὰ κάνουν!

Λησμονεῖ ὁ Μητροπολίτης ὅτι Ἐκκλησία σημαίνει σύναξη ὁμονοούντων ἀνθρώπων ποὺ εἶναι ἐσωτερικὰ ἑνωμένοι μεταξύ τους διὰ τῆς κοινῆς πίστης καὶ ὁμολογίας, καὶ ὄχι ἐπιφανειακῆς ἕνωσης -  ὑποταγῆς σὲ κάποια ἐκκλησιαστικὴ ἐξουσία μὲ ὑποβόσκουσα τὴν ἐσωτερικὴ διάσπαση, διαφωνία καὶ ἀτομικιστικὴ προαίρεση! Τὸ παράδοξο εἶναι ὅτι ὑπάρχουν σὲ μιὰ Ἐκκλησία ποὺ γνωρίζουν καὶ ἀναγνωρίζουν ὅτι ἔχει χάσει συνοχή, συμφωνία καὶ ὄνομα, καὶ δὲν ἀναλογίζονται τί εἴδους Ἐκκλησία εἶναι αὕτη! Ἀρκοῦνται εἰς τὴν διοικητικὴ συγκρότηση καὶ ὀργάνωση κλείνοντας τὰ μάτια στὴν ἀπουσία τῆς ἀλήθειας καὶ τῆς συμφωνίας!

Οἱ Πατέρες δὲν μᾶς δίδαξαν τέτοια ἐκκλησιολογία σύγχυσης καὶ ψεύδους! Ἐκκλησία εἶναι σύναξη ψυχῶν καὶ σωμάτων δεμένων μεταξύ τους μὲ τὴν ἀλήθεια καὶ τὴν ἀγάπη, δηλαδὴ μὲ τὸν Χριστό! Χωρὶς ἀλήθεια, ἀγάπη, συμφωνία καὶ ὄνομα ἡ σύναξη εἶναι χωρὶς Χριστό, καὶ ἑπομένως δὲν εἶναι Ἐκκλησία διότι Ἐκκλησία ἐστι  «ΕΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΟΝΟΜΑ»!


Ὅταν ἡ σημερινὴ ἀνὰ τὸν κόσμο ἐπίσημη «ἐκκλησία» ἔρχεται ἀντίθεσι μέ τήν Θριαμβεύουσα Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Πατέρων καὶ τῶν Οἰκουμενικῶν, Πανορθοδόξων καὶ Τοπικῶν Συνόδων, τότε οἱ Ὀρθόδοξοι πιστοὶ ποὺ ἐγείρονται ἐναντίον της, γιὰ νὰ παραμείνουν σὲ κοινωνία πίστεως μὲ τὴν Ἐκκλησία τῶν Ἀποστόλων καὶ τῶν Πατέρων, ὂχι μόνον σχισματικοι δὲν εἶναι, ἀλλὰ ἀπεναντίας εἶναι τὰ μοναδικὰ μέλη τῆς στρατευόμενης Ἐκκλησίας.
Ὄχι μόνον σχίσμα δὲν κάνουν μὲ τὸ νὰ μὴν ἀκολουθοῦν τὴ σύγχρονη Ἱεραρχία, ποὺ βαδίζει δικούς της δρόμους, ἀλλὰ εἶναι αὐτοὶ ἡ Ἐκκλησία, γιατὶ μόνον αὐτοὶ ἀποτελοῦν ἓνα σῶμα μὲ τὴν ἀπὸ τοὺς Ἀποστόλους Καθολική Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.

Η Ἑνότης εἶναι Θεολογικὰ καὶ Ἁγιοπατερικά, στὴν οὐσία της, Ἑνότης Πίστεως. Δέν εἶναι ἑνότης διοικητική. Διότι τέτοια ἑνότητα ἔχουν καὶ οἱ Φράγγοι καὶ ἀναγνωρίζουν ὡς σημεῖο τῆς ἐξωτερικῆς τους διοικητικῆς ἑνότητος καὶ ἀναφορᾶς τους τὸν αἱρεσιάρχη Πάπα.
Ὅμως δὲν ὀρθοτομοῦν τὸν λόγον τῆς ἀληθείας καὶ βρίσκονται στὴν αἵρεσι καὶ
στὴν πλάνη, ἐκτός Ἐκκλησίας.
Τέτοια ἑνότητα ἐννοοῦν οἱ Νεοημερολογίτες, ὅτι πρέπει νὰ ἔχουμε καί ᾿μεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι!!!

Ἃς σκεφτοῦν ὁ Πειραιῶς Σεραφεὶμ καὶ οἱ ὑπόλοιποι ἂν ὄντως πληροῦν τὰ κριτήρια τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας καὶ ἔπειτα νὰ ὁμιλήσουν διὰ τοὺς συκοφαντικὰ ὀνομαζομένους παλαιοημερολογίτες!
 

8 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ20 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:43 μ.μ.

    Ο Πειραιώς Σεραφείμ ας λέει ότι θέλει εναντίον των Ορθοδόξων του Πατρίου Εορτολογίου, εκείνος θα δώσει λόγο στον Θεό μας για τα όσα διακηρύσσει. Για μας σημασία έχει ότι αυτά που λέγει δεν έχουν καμία σχέση με την Αλήθεια, εμείς δε το γνωρίζουμε αυτό όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και πρακτικά, βιώνοντας με την Χάρι και την ευσπλαχνία του Κυρίου μας τα Άγια Μυστήρια των Ορθοδόξων του Πατρίου, που εκείνος τόσο εύκολα, χωρίς σύνεση, προσβάλει. Αλλά μη ξεχνά, ότι με αυτή του την πράξη προσβάλει τον Ίδιο Τον Χριστό μας, που είναι παρών στα Μυστήρια της Εκκλησίας. Ας τα βλέπουν αυτά όλοι εκείνοι που διαμαρτύρονται εναντίον κάποιων Ορθοδόξων του Πατρίου, που λένε κάποια αντίστοιχα λόγια για την επίσημη Εκκλησία. Ορίστε και σε σας τα ίδια λένε για μας και αυτό δυστυχώς γίνεται εδώ και χρόνια προκαλώντας αντιδράσεις σε αρκετούς της δικής μας πλευράς κατά το παροιμιώδες " πάσσαλος πασσάλω εκρούεται " Μη ξεχνάμε όλοι μας, και στις δύο πλευρές, ότι η άρση της Χάριτος από μία Εκκλησία, που πνευματικά προδίδει τον Χριστό, είναι πρωτίστως απόφαση Του Θεού και όχι μεμονωμένων προσώπων οποιουδήποτε Εκκλησιαστικού βαθμού, ούτε καν Συνόδου, όταν λαμβάνεται βεβιασμένα ή χάριν οποιασδήποτε σκοπιμότητος. Η διατύπωση όμως απόψεων, σαν το φρόνημα του Πειραιώς για τους Ορθοδόξους του Πατρίου, εκτός από πεπλανημένες δημιουργούν επιπλέον εμπόδια μεταξύ των Αντιοικουμενιστών της επίσημης Εκκλησίας και του Πατρίου, όχι μόνο στις ημέρες μας, αλλά και μελλοντικά, εάν και όταν έλθει η ευλογημένη από τον Θεό μας ώρα να ξεσηκωθεί μία ικανή μερίδα των αντιοικουμενιστών του Νέου, με Αποτείχιση, ενάντια στον Αιρετικό Οικουμενισμό, εμποδίζοντας, με αυτές τις διακηρύξεις και μελλοντικά την ενότητα των αληθινών Ορθοδόξων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ20 Σεπτεμβρίου 2014 στις 11:05 μ.μ.

    Κύριε Βουζίκη αφού είσθε τόσο σίγουρος για όσα υποστηρίζετε στο σχόλιό σας, καθώς και στην αυθεντικότητα της αλήθειας του Μητροπολίτη Σεραφείμ, που ως φαίνεται σας εκφράζει απόλυτα, δεν έχετε παρά να τον ακολουθήσετε μέχρι την τελική πνευματική πτώση της επίσημης Εκκλησίας στην Αίρεση του Οικουμενισμού, αγωνιζόμενος μέσα σ αυτή, όπως γράφετε. Σας εύχομαι, όταν έλθει αυτή η στιγμή της τελικής πτώσεως των Οικουμενιστών και των συνοδοιπόρων τους και φανερωθεί το περιεχόμενο της καρδίας εκάστου να μην εκπλαγείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ κ. Βουζίκη, συμφωνώ με όσα γράψατε στο σχόλιό σας. Διερωτώμαι κι' εγώ: σε ποια "εκκλησιαστική" παράταξη των αυτοαποκαλουνένων "Γνησίων Ορθοδόξων Χριστιανών" πρέπει να ενταχτούμε για να μην πάμε στην κόλαση, επειδή ακολουθούμε το διορθωμένο ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλίου Καίσαρα, το οποίο εκείνοι ακολουθούν αδιόρθωτο; Διερωτώμαι επίσης: Το απόλυτα φανερό μίσος των "νεο-καθαρών" παλαιοημερολογιτών πόσο "χριστιανικό" και "πατερικό" είναι; Γιατί ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός το 1439, μετά την Σύνοδο της Φεράρας - Φλωρεντίας, που η Εκκλησία ενώθηκε με τους αιρετικούς παπικούς, δεν δημιούργησε σχίσμα και έμεινε μέσα σε αυτή και αγωνίστηκε για την ματαίωση της ενώσεως;
    Αλλά γιατί ρωτάω; Αφήνει περιθώρια για νηφάλεια έρευνα ο τυφλός θρησκευτικός φανατισμός;
    Κατά τα άλλα τους ενοχλεί ο καθαρός λόγος του κ. Σεραφείμ, και όχι τα αλληλοαναθέματα μεταξύ τους, τα οποία κάνουν όντως "γαργάρα". Βλέπετε η καμήλα βλέπει μόνο τις καμπούρες των άλλων καμηλών...
    Μ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ κ. Μ.Κ. το μίσος υπάρχει μόνο στη φαντασία σας. Δεν έχουμε κανένα λόγο να σας μισούμε αντιθέτως σας λυπόμαστε, που στα λόγια το παίζετε "αντιοικουμενιστές" και στην πράξη κοινωνείτε μαζί τους, τακτική ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ στα χρονικά της Εκκλησίας και ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΚΗ, που σας καθιστά τρομερά υπεύθυνους για το ότι οι οικουμενιστές κατέχουν την πλειοψηφία των επισκοπικών θρόνων. Ιδού πως ο "παποφάγος" μισθωτός με τον παπόφιλο μισθωτό είναι ενωμένοι στην ΜΙΣΘΩΤΗ οικουμενιστική "Εκκλησία" τους: http://impanahrantou.blogspot.gr/2012/05/blog-post_8263.html
      Όσο για το τι έκανε ο Άγιος Μάρκος είστε πραγματικά αδιάβαστος. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΕΣ να έρθουν ακόμη και στην κηδεία του. Αλλά τέτοιο κουτόχορτο τρώτε, τέτοιες βλακείες λέτε (σαν τον Σεραφείμ που είπε στο βίντεο ότι ο Άγιος Βικέντιος είπε ότι "η Εκκλησία σημαίνεται εν τοις Μυστηρίοις" ενώ αυτό το είπε ο Άγιος Νικόλαος ο Καβάσιλας!!!).
      Καλή φώτιση!!!

      Διαγραφή
  4. Αγαπητέ κ. Βουζίκη, αν και δεν είμαι ο συντάκτης του άρθρου (είναι αναδημοσίευση, έχω βάλει και την πηγή στο τέλος) επιτρέψτε μου μερικές παρατηρήσεις:
    1. Αν αύριο μεθαύριο γίνει ένωση με τους Δυτικούς και Κοινό Ποτήριο και υπερισχύσουν στην Ελλάδα οι Οικουμενιστές επίσκοποι και ΑΥΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΩΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ", σημαίνει ότι αυτή θα είναι Η Εκκλησία; Όχι βέβαια! Θα είναι μεν η "επίσημη Εκκλησία", αλλά όχι Η Εκκλησία του Χριστού! Πιστεύω ότι ως εδώ συμφωνείτε. Δεν είναι λοιπόν Η Εκκλησία σήμερα στην Ελλάδα η "επίσημη" ή "κρατούσα" όπως την λέμε (διότι οι κληρικοί της είναι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ, ΜΙΣΘΩΤΟΙ δηλαδή από το Κράτος), ώστε να θεωρούμαστε εμείς οι Παλαιοημερολογίτες ως εκτός Αυτής. Μην συγχέετε την Εκκλησία του Χριστού με τις αναγνωρισμένες από τους κοσμικούς άρχοντες "επίσημες Εκκλησίες". Οι Πατέρες διδάσκουν: ""Οἱ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας τῆς ἀληθείας εἰσι· καὶ οἱ μὴ τῆς ἀληθείας ὄντες οὐδὲ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσὶν" (Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς). Ξέρετε κανέναν Άγιο Πατέρα να λέει πολεμήστε την αίρεση στα λόγια και κοινωνήστε με τους οικουμενιστές στην πράξη, για να μην βγείτε τάχα εκτός Εκκλησίας, όπως διδάσκει ο κ. Σεραφείμ;
    2. Γράφετε: "δείξτε μας έναν που να δημιούργησε σχίσμα στην Εκκλησία. Έμειναν μέσα σε αυτη και αγωνίζονταν για την αλήθεια!". Σας γράφω δύο που μου έρχονται στο μυαλό αυτή την στιγμή: Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης. Ο μεν πρώτος αν και καταδικάστηκε από ορθοδόξους επισκόπους, αδίκως όμως, δεν αναγνώρισε την καθαίρεσή του και συνέχισε να ιερουργεί, ακόμη και να χειροτονεί. Οι οπαδοί του ονομάστηκαν Ιωαννίτες και δεν είχαν κοινωνία με την τότε "επίσημη Εκκλησία". Μετά από χρόνια σύμπασα η Εκκλησία δικαίωσε τους Ιωαννίτες και κήρυξε Άγιο τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο. Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης έκοψε το μνημόσυνο του ορθοδόξου πατριάρχου Αγίου Νικηφόρου, διότι ανέχθηκε δεύτερο γάμο του Αυτοκράτορα. Για τους αιρετικούς δεν συζητάμε: ΟΥΤΕ ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΜΕΝΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!
    3. Περί του αειμνήστου π. Φιλοθέου Ζερβάκου, δεν είστε σφαιρικά ενημερωμένος. Δείτε εδώ: http://www.scribd.com/doc/103142567/%CE%A4%CE%9F-%CE%9D%CE%95%CE%9F%CE%9D-%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%9D-%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%9D-%CE%9A%CE%91%CE%99-%CE%9F%CE%99-%CE%9A%CE%91%CE%A1%CE%A0%CE%9F%CE%99-%CE%91%CE%A5%CE%A4%CE%9F%CE%A5-%CE%91%CE%A1%CE%A7%CE%99%CE%9C-%CE%A6%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%9F%CE%A5-%CE%96%CE%95%CE%A1%CE%92%CE%91%CE%9A%CE%9F%CE%A5
    και εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/12/blog-post_7.html και εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/08/blog-post_11.html και εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/06/blog-post_15.html και εδώ: http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2013/01/blog-post_22.html και τα λέμε πάλι. Πριν τα διαβάσετε μην απαντήσετε.
    Με αγάπη Χριστού
    Νικόλαος Μάννης
    εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἀγαπητὲ φίλε, ὡς συντάκτης τοῦ ἄρθρου ὀφείλω νὰ σοῦ ἀπαντήσω.

    Διατὶ ἀποφαίνεσαι ὡς ἀμυνόμενος ἐνῶ ἐσεῖς οἱ ἴδιοι (ἐννοῶ τὸν Μητροπολίτη ποῦ στηρίζεις), ἐπιτίθεσθε κατὰ τῶν παλαιοημερολογιτῶν λέγοντας ὅτι στεροῦνται τῆς Χάριτος τοῦ Θεοῦ; Τὸ κείμενο δὲν ἔχει καθόλου μίσος ἀλλὰ ἡ σωστὴ φράση εἶναι τὸ οὐσιαστικὸ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ! Αὐτὸ ἀκριβῶς εἶναι τὸ ὕφος τοῦ κείμενου!

    Λανθασμένα γράφεις ὅτι ἱδρύσαμε Ἐκκλησία! Δὲν ἱδρύσαμε ἀλλὰ ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ τὴν πορεία τῆς Ἐκκλησίας!

    Διὰ τὶς ''παρατάξεις'' ποὺ ἀναφέρεις νὰ μελετήσεις τὰ ἄρθρα http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html και http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html.

    Μᾶς λέγεις ὅτι τὸ μείζων πρόβλημα μᾶς ἦταν τὸ ἡμερολόγιο. Ὅμως δὲν ἀναφέρεις ὅτι ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ αὐτὸ ἐχρησιμοποιήθη ὡς Δούρειος ἵππος διὰ τὴν εἰσαγωγὴ τῶν καινοτομιῶν καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐν Ἑλλάδι, αὐτὸ ἐπολεμήθη ἀπὸ τοὺς συκοφαντικὰ ὀνομαζόμενους παλ/τες! Ἂν οἱ καινοτόμοι χρησιμοποιοῦσαν ἄλλο μέτρο εἰσαγωγῆς καινοτομιῶν, πάλι κατὰ τοῦ μέτρου αὐτοῦ θὰ ἀγωνιζόμασταν! Τὸ πρόβλημα ἦταν τῶν καινοτόμων Νεοημερολογιτῶν , καὶ ὄχι δικό μας! Αὐτοὶ ἐκοίταζαν ὡς ἐκκλησιαστικοὶ ἀστρονόμοι τὸν οὐρανὸ καὶ τὰ ἄστρα διὰ νὰ βροῦν καὶ νὰ εἰσάγουν δῆθεν τελειότερο ἡμερολόγιο, ἐνῶ ἐδῶ κάτω εἰς τὴν γῆ ὁ Ὀρθόδοξος πιστὸς προσπαθοῦσε νὰ γλιτώσει ἀπὸ τοὺς ὑποκοπάνους τῶν χωροφυλάκων!

    Μᾶς λέγεις ὅτι ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία τῆς Ἐκκλησίας σᾶς ἀγωνίζεται κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ μὲ μπροστάρη τὸν Πειραιῶς Σεραφείμ. Θὰ σοῦ ὑπενθυμίσω τοὺς λόγους τοῦ ἀειμνήστου κ. Ι. Κορναράκη περὶ χαρτοπολέμου! Ἂν δὲν θυμᾶσαι πολὺ εὐχαρίστως νὰ εἰσέλθω εἰς τὸν κόπο, νὰ σοῦ ὑπενθυμίσω καὶ τοὺς λόγους τοῦ Πατριάρχη σᾶς λέγοντας ὅτι Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ! Ἐπαναλαμβάνω ἐὰν δὲν τὰ θυμᾶσαι πολὺ εὐχαρίστως νὰ σοῦ τὰ ὑποδείξω!

    Μᾶς λέγεις νὰ σοῦ ὑποδείξουμε ἕναν ἀγωνιστὴ τῆς Ἐκκλησίας μας μὲ ἀντιοικουμενιστικὴ δράση, ἀλλὰ δὲν μποροῦμε διότι δὲν ἔχουμε κανέναν!!! Ἐμεῖς ἔχουμε ἀρκετοὺς ἀλλὰ ἐσεῖς δὲν τοὺς δέχεσθε, ὁπότε διατι ἐρωτᾶς ὡς δῆθεν ἀγνοῶντας ὅτι ὑπάρχουν;

    Ὅσο διὰ τὸν π. Φιλόθεο Ζερβακο, θὰ σοῦ ἀπαντήσουν ἄλλοι.

    Εἶναι ἀρκετὰ αὐτὰ ποὺ θέλω νὰ σοῦ γράψω, συγκέντρωσε τὶς ἐρωτήσεις-ἀπαντήσεις σου καὶ πολὺ εὐχαρίστως νὰ ἀφιερώσω ἕνα ἄρθρο μὲ στοιχεῖα ἀποκλειστικὰ διὰ ἐσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ.

    ΔΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ

    http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2012/12/blog-post.html

    http://krufo-sxoleio.blogspot.gr/2014/03/blog-post_6.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κ. Βουζίκη δεν δημοσιεύω (ακόμη) το σχόλιό σας, γιατί ενώ δεν τοποθετηθήκατε σε τίποτα από όσα αναφέρω (και φυσικά απαξιώσατε να διαβάσετε τα κείμενα του π. Φιλοθέου), έχετε την απαίτηση να σας απαντήσουμε.
    Όχι, αγαπητέ μου, διάλογος δεν σημαίνει να θέτεις κάποιον μονίμως στη θέση του απολογούμενου.
    Αν θέλετε πραγματικά απάντηση στα ερωτήματά σας και σας ενδιαφέρει η αλήθεια πρέπει να το αποδείξετε με τον τρόπο σας.
    Αν απλά πιστεύετε ότι έχετε δίκιο κι εμείς άδικο, δεν υπάρχει λόγος να ασχολείστε μαζί μας. Μείνετε σε όσα σας έχουν διδάξει.
    Ν.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή