"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΚΑΡΠΑΘΑΚΗ

5 σχόλια:

  1. ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ "ΕΚΚΛΗΣΙΑ Γ.Ο.Χ. ΕΛΛΑΔΟΣ"
    ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΝ ΧΩ ΑΓΑΠΗΣ! churchgoc.blogspot.com

    http://www.scribd.com/doc/238418273/KATA-A%CE%93%CE%99%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%A7%CE%A9%CE%9D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτρέψτε μου λίγες παρατηρήσεις:
    1. Η απάντησή σας είναι ακριβώς όπως την περίμενα. Ύβρεις, ειρωνία, χαμηλό επίπεδο και παντελής απουσία πηγών. Τα επιχειρήματα έωλα. Επίσης ατυχής και ο παραλληλισμός του Ματθαίου με τον μεγάλο μας Άγιο Νεκτάριο της Αιγίνης.
    2. Τα περί Ακακίου, Βίκτωρος Ματθαίου, Αρσενίου Κοτττέα, Χρυσοστόμου Κιούση και όλων των άλλων που αναφέρεστε, δεν μας αφορούν, διότι πολύ απλά ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΚΗΡΥΞΕΙ ΑΓΙΟ, ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΜΥΡΟΒΛΗΤΗ κανέναν από αυτούς. Αυτή είναι η τεράστια διαφορά μας.
    Δεν μπορεί επίσης μια ομάδα πιστών να ανακηρύξουν κάποιον άγιο και όταν κάποιος το αρνηθεί με επιχειρήματα, να τον χαρακτηρίσω "αγιομάχο". Αυτό είναι παραλογισμός. Η Εκκλησία είναι αυτή που αναγνωρίζει την αγιότητα, δεν αγιοποιούν οι πιστοί όποιον θέλουν.
    3. Μας κατηγορεί ο συντάκτης τα μυαλά μας είναι αισχρά και βρίσκουμε σκάνδαλα εκεί που δεν υπάρχουν. Όμως η ίδια η Μαριάμ τα γράφει (για να δικαιολογήσει τα βασανιστήρια) και όχι ο Μάννης: "Εις τα 1930 η ομοφυλοφυλία είχε φθάσει εις το κατακόρυφον εντός της Μονής της Κακής Θαλάσσης. Κατόπιν τούτου, τι έπρεπε να κάμωμεν;" (Πατρίς 31-3-1933).
    Λυπάμαι που σας εξόργισα, αλλά η αλήθεια είναι ενίοτε εξοργιστικότατη.
    Αυτά τα ολίγα.
    Ν.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1) Εάν οι πηγές είναι τα λόγια του διαβόλου και οι ψευδολογίες, τότε όχι δεν έχουμε από αυτά. Πνευματικός πατήρ ήταν ο άγιος Νεκτάριος του Αρχιεπισκόπου Ματθαίου από τον οποίο χειροθετήθηκε Πνευματικός.
    Το Σώμα της Εκκλησίας τιμά τον Άγιο καθώς τον διακρίνει το Άγιο Πνεύμα. Η εκάστοτε Ιερά Σύνοδος απλά πιστοποιεί την αγιότητα. Αυτή είναι η ορθόδοξη τάξη. Οι πιστοί και ο Κλήρος (ανώτερος και κατώτερος) με κεφαλή τον Χριστό αποτελούν το Σώμα της Εκκλησίας.
    3) Την απλή περίπτωση να γράφουν κάτι που δεν ειπώθηκε χάριν εντυπωσιασμού ή να διαστρέβλωσαν λόγια, σας πέρασε, έστω και καθ' υπόθεσιν, από το μυαλό.
    Φανταστείτε εάν η αλήθεια σας είναι "εξοργιστικότατη", τότε τα ψέματα και οι συκοφαντίες σας είναι χωρίς μέτρο σύγκρισης και περιγραφής...
    Αυτά τα ακόμη πιο λίγα.
    Με αγάπη Χριστού! Γ.Ο.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Ανώνυμε, την θεωρία περί μεταφοράς της Αγιότητας από πνευματικό πατέρα σε πνευματικό παιδί πρώτη φορά την ακούω! Άρα όποιος είχε πνευματικό πατέρα τον Άγιο Νεκτάριο πρέπει να τον τιμούμε ως άγιο; Εκτός αυτού ο Άγιος Νεκτάριος κοιμήθηκε το 1920, ενώ ο Ματθαίος 30 χρόνια μετά, 30 χρόνια δηλαδή χωρίς τον Άγιο Νεκτάριο.
    Πολύ σωστά λέτε πως το Σώμα της Εκκλησίας είναι αυτό που αναγνωρίζει την αγιότητα. Μόνο που στη περίπτωση αυτή κανέναν Σώμα της Εκκλησίας δεν έπραξε κάτι τέτοιο παρά μόνο μια ομάδα ανθρώπων που ίσταται σε επικίνδυνο έδαφος.
    Τέλος, βεβαίως μου πέρασε από το μυαλό, ότι μπορεί να έλεγε ψέματα ο Ακάκιος για παράδειγμα. Αλλά μετά διάβασα και τον Βαρθολομαίο. Σκέφτηκα ότι και αυτός μπορεί να έλεγε ψέματα, αλλά διάβασα και τον Αρσένιο. Λέω κι αυτός μπορεί να λέει ψέματα, αλλά διάβασα και τον Α και τον Β και τον Γ, και τον ίδιο το Ματθαίο και κατέληξα. Αυτά είναι τα πορίσματα. Τα αφήνω στην κρίση των αναγνωστών και της Ιστορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια δάσκαλε!
    Αυτοί είναι οι "υπερορθόδοξοι" τους οποίους αντιμετώπισε και ο π. Σεραφείμ Ρόουζ.
    βλέπε Β΄ Τόμο "η ζωή και τα έργα του π.Σεραφείμ Ρόουζ"
    Μ.Δ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή