"Κρείττων γὰρ ἐπαινετὸς πόλεμος εἰρήνης χωριζούσης Θεοῦ· καὶ διὰ τοῦτο τὸν πραῢν μαχητὴν ὁπλίζει τὸ Πνεῦμα, ὡς καλῶς πολεμεῖν δυνάμενον" Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

ΜΙΑ ΣΥΝΕΤΗ ΦΩΝΗ ΕΚ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ



ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΗΘΥΜΝΗΣ κ. ΙΑΚΩΒΟΥ ΜΑΛΛΙΑΡΟΥ (+1984) 

«...ΑΣ ΓΙΝΗ Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΜΑΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΠΟΧΗΝ...»

«ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑΝ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΑΣΜΑ, ΟΠΕΡ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΧΙΣΜΑ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΤΟΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ...»



ΠΗΓΗ ''ΜΗΝΙΑΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΝ ΟΡΓΑΝΟΝ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΜΗΘΥΜΝΗΣ ''ΔΕΛΤΙΟΝ Η ΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ'' ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973/ 
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΛΟΓΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 1974''

10 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ16 Ιουλίου 2014 - 12:16 π.μ.

    Πριν αρκετά χρόνια πολλοί πίστευαν, ότι η αιτία και η διαφορά που δημιούργησε Σχίσμα στην Εκκλησία της Ελλάδος ήταν το Ημερολογιακό θέμα. Ο καιρός όμως απέδειξε, ότι η ρίζα του κακού δεν ήταν το Ημερολογιακό, αλλά η Αίρεση του Οικουμενισμού. Το Ημερολογιακό ήταν ο πρώτος φανερός καρπός της ασέβειας. Το πρόβλημα του Σχίσματος δεν επιλύεται με την εύρεση λύσεως στο Ημερολογιακό, ούτε ακόμη και αν γινόταν επιστροφή της επίσημης Εκκλησίας στο Πάτριο. Η λύση είναι μία απομάκρυνση και καταδίκη της Αίρεσης του Οικουμενισμού, Εάν γίνει αυτό όλα τα άλλα θα είναι εύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἀγαπητὲ κ. Πολυμενόπουλε. Ἐπιτρέψτε μου νὰ σημειώσω ἐκ μέρους μου μιὰ μικρὴ παράλειψη ἀλλὰ καὶ διόρθωση.

    Τὸ μείζων ζήτημα τοῦ συγκεκριμένου ἄρθρου (διὰ τοῦτο καὶ τὸ δημοσίευσα), εἶναι ἡ ὁμολογία Νεοημερολογίτη Ἐπισκόπου διὰ τὸ ποιὸς δημιούργησε τὸ σχίσμα. Ἀποτελεῖ μιὰ ἀπάντηση σὲ ὅσους λέγουν ὅτι τὸ σχίσμα τὸ ἔκαναν οἱ παλαιοημερολογίτες. Ὁ ἴδιος ὁ Ἐπίσκοπος ἀναφέρει ξεκάθαρα ὅτι τὸ σχίσμα τὸ ἔκαναν οἱ τότε ἐκκλησιαστικοὶ ἄρχοντες ποὺ προέβησαν εἰς τὴν ἀλλαγή.

    Τὸ Ἡμερολογιακὸ ζήτημα δὲν ἦταν μόνο καρπὸς ἀσέβειας· ἦταν Καινοτομία ἀλλὰ καὶ ὁ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ τῆς εἰσαγωγῆς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐν Ἑλλαδι. Ἀπὸ τὴν ἐποχὴ ἐκείνη ὁ μακαριστὸς πρ. Φλωρίνης Χρυσόστομος συνεχῶς ἀναφερόταν εἰς τὰ ἄρθρα τοῦ διὰ τὶς ''ἑνώσεις'' μετὰ τῶν αἱρετικῶν.

    Τὸ πρόβλημα τοῦ Σχίσματος δὲν λύνεται μὲ τὴν ἀπομάκρυνση καὶ καταδίκη της αἵρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀλλὰ μὲ τὴν ἐπαναφορὰ τοῦ π. ἡμερολογίου. Ὄχι λόγω ἡμερολατρεῖας, ἀλλὰ διότι αὐτὸ ἦταν ἡ ἀρχικὴ αἰτία τῆς διαιρέσεως (παλαιοημερολογίτες), ὅπως σήμερα αἰτία διαιρέσεως (Ἀποτειχισμένοι) εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός.

    Σήμερα δὲν ὑπάρχει μόνο Σχίσμα ὅπως τότε (ἡμερολογιακό), ἀλλὰ καὶ αἵρεση, ὅποτε πρέπει νὰ λυθεῖ καὶ τὸ ζήτημα τοῦ Σχίσματος ἀλλὰ καὶ τῆς αἱρέσεως.
    Τὸ ζήτημα τοῦ Σχίσματος μὲ τὴν ἐπαναφορὰ τοῦ π. ἡμερολογίου, καὶ τὸ ζήτημα τῆς αἱρέσεως ὅπως πολὺ ὀρθὰ ἐγραψατε μὲ τὴν ἀπομάκρυνση καὶ καταδίκη της αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εἰς τὴν οὐσία δὲν διαφωνῶ ἁπλῶς σᾶς συμπληρώνω ὥστε νὰ μὴν νομίζει κανεὶς ὅτι τὸ ζήτημα τοῦ ἡμερολογίου εἶναι ἀσήμαντο καὶ ἄσκοπο. Εἰδικὰ ἐὰν κάνεις μελετήσει τὰ ἄρθρα τοῦ μακαριστοῦ Ποιμενάρχη πρ. Φλωρίνης, θὰ ἀντιληφθεῖ εὔκολα ὅτι δὲν εἶναι τὸ ζήτημα τόσο ἁπλὸ ὅσο φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αδελφοι εγω ανηκω στην εκκλησια της ελλαδος και καταλαβαινω οτι πρεπει να αποτειχιστω απο τον οικουμενισμο των επισκοπων για να φυγω απο την αιρεση που εχουν.
    Ξερω οτι οι παπουδες μας ηταν με το
    πατριο και ολοι πρεπει να παμε στο πατριο.
    Εγω απο αυριο εχω σκοπο να παω και με το παλαιο και να κανω αποτειχιση
    αλλα συγχωρεστε με δεν βλεπω να γινετε αγωνας που θα ηθελαν οι αγιοι πατερες εκτος μερικων εξαιρεσεων.
    Ειμασταν στο σχισμα το ειδαμε μπορουμε να φυγουμε ολα καλα ειμασταν με τους οικουμενιστες να αποτειχιστουμε απο αυτους και αυτο καλο. Που μας συστηνετε να παμε 36
    συνοδοι ειναι στο παλαιο.
    Να παμε σε καποια συνοδο του παλαιου δεν ειναι ομως σωστο γιατι και αυτοι γινανε τοσα κοματια
    Το καλυτερο ειναι να μην πηγαινουμε στις συνοδους του πατριου.
    Εσεις κανετε αγωνα μονο για τους αιρετικους του οικουμενισμου και για να φυγει ο κοσμος απο το σχισμα του νεου ? Για να φυγει ο κοσμος απο τις συνοδους του πατριου κανετε αγωνα?
    Γιατι λεει ο λαος η ολα η τιποτα.
    Τωρα ενω εγραφα αυτα ηρθε ενας φιλος που γνωριζει πιο καλα τα θεματα της πιστεως, εριξε μια ματια και μου ειπε γραψτους αυτα που θα σου πω και εγω σας τα μεταφερω.
    " Εμεις κοβουμε κοινωνια απο τους οικουμενιστες παμε και με το πατριο απο σημερα.
    Εσεις ομως μπορειτε να φυγετε απο τις συνοδους του πατριου αφου ειναι φτιαγμενες με παρανομους τροπους
    για εκει τι λετε να κανει ο κοσμος
    να φυγει η να μεινει?
    Γιατι δεν μπορειτε να λετε στους αλλους για ακριβεια ενω εσεις δεν την τηρειτε για τον εαυτο σας.
    Εαν αποτειχιστητε και εσεις απο τις συνοδους εμεις απο σημερα αποτειχιζομαστε και γυρναμε με το πατριο" . Αυτα τα λιγα και απο τον φιλο μου που δεν αφησε την ευκαιρια να παει χαμενη.
    Παντως να συμπληρωσω οτι αφου καταλαβαινει καποιος την αληθεια πρεπει να πηγαινει ασχετα αμα δεν πηγαινουν οι αλλοι. Δηλαδη εγω ειμαι στο σταδιο της αποτειχισεως και για να παω στο πατριο ασχετως εαν οι αλλοι δεν φυγουν και αυτοι με αποτειχιση απο τις παρανομες συνοδους του πατριου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε,
      πρώτον υπερβάλεις τα μάλα γράφοντας ότι "36 συνοδοι ειναι στο παλαιο".
      Δεύτερον, δεν γίνεται καν σύγκριση ανάμεσα στο να βρίσκεσαι στο σχίσμα του νέου ημερολογίου και σε κοινωνία με την αίρεση του οικουμενισμού, με το να ανήκεις σε μια Σύνοδο του Πατρίου, έστω και "παράνομη".
      Τρίτον, λογικό ον είσαι, ψάξε να βρεις που υπάρχουν πραγματικά ορθόδοξοι. Το να πορεύεσαι ΜΟΝΟΣ σου (βγάζοντάς τους όλους παράνομους) είναι εξίσου επικίνδυνο για την ψυχική σου σωτηρία, με το να εμμένεις στην πλάνη του νεοημερολογιτισμού-οικουμενισμού.
      Τέταρτον και κυριότερον, άρχισε την πορεία σου, με ανεύρεση ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ, άνευ του οποίου (και επεκτείνοντας άνευ του Μυστηρίου της Εξομολογήσεως) ΔΕΝ υπάρχει σωτηρία.
      Με αγάπη Χριστού

      Διαγραφή
  5. Αδελφε δασκαλε συγχωρεσε με πρεπει να υπαρχουν καπου δεν γνωριζω για επισκοπους αλλα καποιοι μας μιλησαν για ιερεις πνευματικους οπως ηταν παλαια δηλαδη μετα απο το σχισμα του νεου στα πρωτα χρονια των αποτειχισμενων που δεν ειχαν συνοδους ακομη.
    Εσυ γνωριζεις τετοιους παλαιους κληρικους που ειναι 100% Ορθοδοξοι
    ετσι που πρεπει οπως ηταν παλαια,?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς φιλαράκια: Πριν σου απαντήσω σου συστήνω να μελετήσεις την περίπτωση των σχισματικών Παλαιόπιστων στη Ρωσία. Θα βρεις πολλά κοινά με τις ιδέες τους, όπως π.χ. με την κακοδοξία ότι οι επίσκοποι ήταν αντίχριστοι, ότι μόνο οι παλαιοί κληρικοί ήταν 100% ορθόδοξοι και οι νεώτεροι απώλεσαν την Θεία Χάρη.
      Προς ανώνυμο: Είναι τακτική του ιστολογίου να μην δημοσιεύει παραπάνω από 2-3 φορές τα ίδια και τα ίδια κατεβατά. Εξέφρασες την προσωπική σου γνώμη μία, δύο, τρεις δεν γίνεται συνέχεια να κάνουμε copy paste και να λέμε τα ίδια και τα ίδια (βλέπε π.χ. περίπτωση Μοσχοβίτη).

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστουμε για τις συστασεις ναστε ευλογημενοι επειδη θελουμε να πατησουμε σε γερο εδαφος δεν ειναι να παιζουμε με αυτα τα θεματα
    μας ειπαν στην λαμια εχει εναν καλο γεροντα που αγωνιζεται με τολμη
    Ο Χριστος και η Παναγια να μας βοηθησουν ολους καλο αγωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, στην Λαμία είναι ο π. Σταύρος Βάιος, είναι πολύ καλός και αγωνιστής. Ο Θεός μεθ' ημών αδελφοί

      Διαγραφή
  7. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ17 Ιουλίου 2014 - 2:34 μ.μ.

    Αγαπητέ αδελφέ Ιωάννη δεν υποτιμώ το Ημερολογιακό Ζήτημα, άλλωστε και εγώ σαν και σένα ακολουθώ το Πάτριο, υπάρχουν όμως και άλλοι πολλοί, που ακολουθούν το Πάτριο, εκατομμύρια για την ακρίβεια και συγχρόνως ακολουθούν τους Οικουμενιστές. Εγώ ζητώ το μείζον, την καταδίκη της Αίρεσης, που αν θα γίνει, τότε θα έχουμε ένα τεράστιας σημασίας Θαύμα. Εάν δούμε να γίνεται αυτό το θαύμα θα φοβηθούμε για το μικρότερο θέμα; Γι αυτό γράφω, ότι τα πράγματα, εάν γίνει το μείζον θα είναι μετά εύκολα. Η αδελφική αγάπη μεταξύ αληθινών Ορθοδόξων, διότι τότε και οι μεν και οι δε, θα είναι αληθινοί Ορθόδοξοι, θα βρει τρόπους, είτε με την ακρίβεια, είτε με την Οικονομία, να αντιμετωπίσει την οποιαδήποτε διάσταση και να φέρει την ενότητα. Όσο για τις κατά καιρούς παραδοχές κληρικών ή λαϊκών του Νέου, ότι για το Σχίσμα της Εκκλησίας έφταιγαν Εκκλησιαστικοί ηγέτες του Νέου, έχει , κατά την γνώμη μου, την έννοια καταδίκης εκ μέρους τους μόνο των προσώπων αυτών και όχι της Εκκλησίας του Νέου, καθώς μέσα σ αυτή πέθαναν και όταν ομιλούσαν για Σχίσμα, μάλλον εννοούσαν , κακώς βέβαια, εμάς του Παλαιού

    ΑπάντησηΔιαγραφή