Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Σχεδίασμα Γραπτῆς Διαμαρτυρίας γιὰ τὸ πρόγραμμα σπουδῶν καὶ τοὺς φακέλλους τῶν Θρησκευτικῶν

Παραθέτουμε κάτωθι στὴν ἀγάπη σας ἕνα κείμενο, τὸ ὁποῖο δύνανται νὰ ἀξιοποιήσουν οἱ ἐνδιαφερόμενοι γονεῖς (εἴτε αὐτούσιο εἴτε ἐν μέρει εἴτε διατυπωμένο διαφορετικά), συγκεντρώνοντας ὑπογραφὲς στὰ σχολεῖα τῶν παιδιῶν τους καὶ ἀποστέλλοντάς το στὸν Ὑπουργὸ Παιδείας. Ἡ ἐνέργεια αὐτὴ θὰ μποροῦσε νὰ ἀποτελέσῃ μία ἀκόμη προσπάθεια ἀπὸ τὶς πολλές, ποὺ πραγματοποιοῦνται (π.χ. ὁμιλίες, ἐπιστροφὴ βιβλίων) γιὰ τὸ ἐν λόγῳ ζήτημα.



Γραπτὴ διαμαρτυρία

Πρὸς:
Κ.κ. Ὑπουργὸ Παιδείας

Κοινοποίησι:
Διεύθυνση Α/βάθμιας καὶ Β/βάθμιας τῆς περιοχῆς
Διευθυντὴ Δημοτικοῦ
Διευθυντὴ Γυμνασίου-Λυκείου
Μ.Μ.Ε.


Ἀξότιμε κύριε Ὑπουργέ,
Ἐμεῖς οἱ κάτωθι ὑπογράψαντες, διαμαρτυρόμαστε γιὰ τὸ Νέο πρόγραμμα Σπουδῶν καὶ τοὺς Φακέλλους Μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν καὶ τὴν ἐπιμονή σας νὰ ἰσχύουν ἀκόμη καὶ κατόπιν τῆς σχετικῆς ἀποφάσεως τοῦ Σ.Τ.Ε., διὰ τῆς ὁποίας ἐκρίθησαν ἀντισυνταγματικά.
Ἐμεῖς ὡς γονεῖς, ἀπευθυνθήκαμε στοὺς/στὶς δασκάλους/δασκάλες μας καὶ τοὺς/τὶς καθηγητὲς/καθηγήτριές μας καὶ τοὺς ἐζητήσαμε εὐγενῶς νὰ διδάσκουν μόνον τὴν ὕλη ἐκείνη ποὺ ἔχει ὀρθόδοξο χριστιανικὸ περιεχόμενο, ἢ ἀπὸ φωτοτυπίες ἄλλων ὀρθοδόξων σχολικῶν συγγραμμάτων, πρακτικὴ ἡ ὁποία ὡς γνωστὸν εἶναι συνήθης σὲ ἄλλα μαθήματα, ὅπως ἡ Γλῶσσα.
Δὲν ἀποστέλλουμε τὰ βιβλία πίσω στὸ Ὑπουργεῖο, ὅπως ἐπράξαμε πέρυσι, ἀφοῦ προφανῶς δὲν κατορθώσαμε νὰ ἐπηρεάσουμε ἐπ’ ἀγαθῷ τὴν συνείδησι τὴν δική σας ἢ τοῦ Πρωθυπουργοῦ καὶ τῶν ἄλλων μελῶν τῆς Κυβερνήσεως, ὥστε νὰ ἐνεργήσετε κατὰ Θεὸν καὶ κατὰ τὸ Σύνταγμα. Τὰ βιβλία θὰ παραμείνουν στὴν βιβλιοθήκη τοῦ σχολείου μας. Ἐννοεῖτε δὲ ὅτι εἴμεθα σύμφωνοι μὲ κάθε εὐπρεπῆ ἀντίδραση, ὅπως καὶ τὴν ἐπιστροφὴ τῶν βιβλίων στὸ Ὑπουργεῖο.
Σᾶς ζητοῦμε νὰ σπεύσετε νὰ συμμορφωθεῖτε μὲ τὴν Ἀπόφασι τοῦ Σ.Τ.Ε.
Ἐπίσης, σὲ περίπτωση κατὰ τὴν ὁποίαν οἱ ὅποιες ἀλλαγὲς στὰ ἄρθρα τοῦ Συντάγματος, ποὺ ἀφοροῦν τὴν Ὀρθοδοξία, θὰ ἐπιτρέπουν τὴν διδασκαλία ἑνὸς πολυθρησκευτικοῦ βιβλίου, ὅπως τὸ σημερινό, ζητοῦμε εἴτε ἀπὸ τὴν παροῦσα κυβέρνηση, ἐφ’ ὅσον ἐπανεκλεγεῖ, εἴτε ἀπὸ τὴν ἑπομένη: νὰ ἔχουμε τὸ δικαίωμα ὡς ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ νὰ ἀπαλλάσονται τὰ παιδιά μας ἀπὸ τέτοιο μάθημα.
Ἐπιπροσθέτως, σᾶς δηλώνουμε ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ καὶ Ἕλληνες πατριῶτες, ὅτι ἐπιθυμοῦμε μία Παιδεία ἡ ὁποία νὰ μὴ μειώνει, ἀπαξιώνει ἢ προσβάλλει ἐπ’ οὐδενὶ (π.χ. διὰ τῶν μαθημάτων τῆς Γλῶσσας καὶ τῆς Ἱστορίας ἢ τῶν ἀπαξιωτικῶν ἀναφορῶν ἀπὸ κάποιους ἐκπαιδευτικοὺς λειτουργούς) τὰ δύο τεράστια πνευματικὰ καὶ ἱστορικὰ μεγέθη, αὐτὰ τῆς Ὀρθοδοξίας καὶ τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἀλλ’ ἀντιθέτως νὰ τὰ ἀναδεικνύει. Τὰ δύο αὐτὰ μεγέθη ἀνέδειξαν Ἁγίους καὶ Ἥρωες, γιὰ τοὺς ὁποίους σεμνύνεται ὁλόκληρη ἡ ἀνθρωπότητα, τοὐλάχιστον μέχρι πρότινος, πρὶν δηλαδὴ τὴν εἰσβολὴ στὴν ζωή μας τῶν νέων «ἠθῶν καὶ ἐθίμων» τῆς «Νέας Ἐποχῆς» ποὺ θεμελιώνεται σταδικῶς παγκοσμίως καὶ φιλοδοξεῖ νὰ ὁδηγήσῃ σὲ ὁμογενοποίηση καὶ ἀποθηρίωσι ὅλων τῶν ἀνθρώπων.

Ἀκολουθοῦν οἱ ὑπογραφές…




Υ.Γ. Εἶναι καιρός, ἀγαπητοὶ πατέρες καὶ ἀδελφοί, νὰ σκεφθοῦμε σοβαρότερα τὴν προσπάθεια ἱδρύσεως ἰδιωτικῶν σχολείων μὲ χριστιανικὲς ἀρχές (τέτοια, ὅμως, ποὺ νὰ ἀπευθύνωνται ἀκόμη καὶ στοὺς πτωχοτέρους) καὶ τὴν προσπάθεια νὰ νομιμοποιηθῇ καὶ ἐν Ἑλλάδι ἡ κατ’ οἶκον ἐκπαίδευσι. Εὔχεσθε καὶ σωθείητε!
Ἀρ. Θ. Ἀρ.

6 σχόλια:

  1. Όχι όμως στο υπουργείο αθειας αδερφοί,βαράτε πάλι "στο γάμο του καραγκιοζη".Στις εκάστοτε μητροπόλεις για να τεθουν προ της ευθύνης τους.Δεν ξέρετε ότι επιτροπή της εκκλησίας της Ελλάδος δηλαδή οι μητροπολίτες δίνουν το Οκ για να βγει κάθε βιβλίο θρησκευτικων;δε σας κανει εντύπωση γιατί ονομάζεται φακελος;μα για να μην "ελεγχθεί" η εκκλησία που επιτρέπει αυτό το έκτρωμα να μοιράζεται στα παιδια.Φακελος δεν είναι βιβλίο(μπορούν να ισχυριστουν) αλλά βιβλίο προς κατασκευή,άρα ορθή η συγκαταβαση προς κυκλοφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια προσωπική άποψη :

    Ο αγώνας για την κατάργηση αυτών των σκουπιδιών είναι σωστός και αξιέπαινος. Όμως και 100% Ορθόδοξα να ήταν τα βιβλία με τον τρόπο που γίνεται το μάθημα στα σχολεία (όλοι μας έχουμε αναμνήσεις ότι η ώρα των θρησκευτικών είναι η ώρα του παιδιού... ) δεν μαθαίνουν τα παιδιά για τον Χριστό.

    Η διδασκαλία της Ορθοδοξου Πίστεως πρέπει κατά την γνώμη μου να έχει δύο πυλώνες : Τον ησυχασμο και την ομολογία.

    Και αυτή η διδασκαλία πρέπει να γίνεται από τους Αρχιερείς, Ιερείς στον Ιερό Ναό και από τους γονείς και αναδόχους εντός της οικείας, χωρίς πολλούς περισπασμους και δείχνοντας στα παιδιά την ΈΜΠΡΑΚΤΗ αγάπη μας για τον Χριστό και την Εκκλησία Του.

    Η Ορθόδοξη Πίστη δεν διδάσκεται στα θρανία. Είναι καρδιακή πίστη και αποτελεί Χάρισμα του Αγίου Πνεύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ἀγαπητοί φίλοι, νομίζω πῶς εῖμαστε ἀστεῖοι μέ αὐτές τίς προτάσεις πού διαβάζω καί πού κυκλοφοροῦν ὡς λύσεις γιά τήν ἀποτροπή καί τήν διαφύλαξη τοῦ μαθητοῦ, ἀπό τά ἀντίχριστα σχέδια τῆς νέα τᾶξης πραγμάτων.
    Τήν 28/12/2018 βρέθηκα στό Πολεμικό Μουσεῖο σέ μία ἡμερίδα στό περιθώριο δύο διαφορετικῶν ἐκδηλώσεων, μιᾶς πρωινῆς γιά τό ἄρθρο 3 τοῦ Συντάγματος καί τό κῦρος του, καί μιᾶς ἀπογευματινῆς γιά ἕνα ἄλλο θέμα.
    Ἀνάμεσα τῶν δύο ἔγινε μία ἡμερίδα ἀπό Ἱερεῖς τῆς Κρατούσας Ἐκκλησίας, ὅπου συμμετεῖχαν μέλη συλλόγων Γονέων Κηδεμόνων, εὐλαβεῖς Ὀρθόδοξοι διδάκτορες τῆς Νομικῆς, γονεῖς, δάσκαλοι, καθηγητές καί φοιτητές παιδαγωγικῶν σχολῶν.
    Στην ἀρχή ἔγινε μία σύντομη ἀναφορά τῶν θεμάτων πού καλεῖται νά ἀντιμετωπίσει ὁ Ὀρθόδοξος Μαθητής στό σχολεῖο. Ἔτσι τέθηκε τό θέμα, ἔμφυλες ταυτότητες καί τό πιλοτικό πρόγραμμα τῆς εἰσαγωγῆς τοῦ ὑποχρεωτικοῦ μαθήματος τῆς σεξουαλικῆς ἀγωγῆς ἀπό τήν ἑπόμενη σχολική χρονιά, ὅπως τό προανήγγειλε καί ὁ Ἀρχηγός τῆς Νέας Δημοκρατίας Κος Κ. Μητσοτάκης, πού ἀφορᾶ ὄχι τήν φυσιολογική περίπτωση τῆς ἀγωγῆς τοῦ ζευγαριοῦ ἄνδρα καί γυναῖκας, ἀλλά τῶν ὁμόφυλων ζευγαριῶν. Τέθηκε τό θέμα τῶν μεταναστῶν καθώς καί τά προβλήματα πού δημιουργοῦνται ἀπό ἀκραῖες συμπεριφορές καί θρησκευτικούς προσανατολισμούς πάλι με πιλοτικά προγράμματα και συμμετοχή σέ πρακτικές Μουσουλμανικής λατρείας, τέθηκε τό θέμα τοῦ halloween, πού ὑπάρχει στό πρόγραμμα σπουδῶν ἐδῶ καί χρόνια, καί πού προβλέπει μία ἡμέρα νά εἶναι ἀφιερωμένη σέ αὐτό, καί εἶναι μία σύγχρονη ἐκδοχή τοῦ ἀρχαίου παγανισμοῦ καί οἱ μαθητές πρέπει ὑποχρεωτικά νά συμμετάσχουν αὐτή τήν ἡμέρα, καί πού θά τούς ὑποχρεώνουν νά κάνουν λατρευτικές πράξεις, σέ αὐτή τήν μοντέρνα σύγχρονη ἐξέλιξη τῆς ἀρχαίας Κελτικῆς γιορτῆς Samhaim.
    Κατόπιν αὐτῆς τῆς γενικῆς παρουσίασης ὁ διδάκτωρ τῆς Νομικῆς, ἀνέπτυξε τρόπους ἀντίδρασης σύμφωνα μέ τό Σύνταγμα, τούς νόμους καί τά δικαιώματά μας. Εἰπώθηκαν τά ἑξῆς.
    1.Αἴτημα ἀπαλλαγῆς πρός τόν Διευθυντή γιά λόγους βλάβης Ὀρθόδοξης Συνείδησης σύμφωνα καί μέ τήν πρόβλεψη τοῦ Συντάγματος καί δυνάμη τῶν διατάξεων τῆς χάρτας τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων , καί μέ τό αἴτημα τῆς μή βαθμολόγησης τοῦ παιδιοῦ σέ αὐτή τή θεματική. Κατά τήν ἐκτίμηση τοῦ εἰσηγητῆ πιθανώτατα νά ἀπορριφθῆ ἡ αἴτηση, ὁπότε δίνεται τό ἔννομο δικαίωμα τῆς προσφυγῆς στά ἀκυρωτικά δικαστήρια. Καί ὅπως τόνισε ὁ εἰσηγητής εἶναι πιθανώτερο πρακτικά νά ἀποφοιτήσει ὁ μαθητής καί ἀπό τό Πανεπιστήμιο, καί μετέπειτα νά ἐκδικαστεῖ ἡ ὑπόθεση. Ἔστω καί μέ τήν πρόβλεψη τοῦ αἰτήματος ἀναστολῆς, τά λεγόμενα ἀσφαλιστικά μέτρα, ἀγωνίζεσαι μέ τήν προσδοκία νά πετύχεις δικαστή πού νά μπορεῖ νά καταλάβει τό βάθος τοῦ θέματος καί νά ἀποδώσει εὐνοϊκή ἔκβαση, στήν ὑπόθεση.

    2. Ἄλλη ἀντίδραση καί σέ ἐπιθετικότερο ἐπίπεδο καί ἐφόσον στήν Ἑλλάδα τιμωρεῖται ὁ ἀθέμιτος προσηλυτισμός, καί ἐφόσον ἑρμηνεύτηκε πῶς τό ΣτΕ κατά τήν ἀπόφασή του ἔκκρινε ὡς προσηλυτιστικό τό μάθημα τῶν θρησκευτικῶν, εἶναι νά κινηθοῦν μέ ἀγωγές οἱ θιγόμενοι γιά διώξεις ποινικές καί ἀστικές, κατά καί τῶν καθηγητῶν καί ὅλων τῶν ὑπευθύνων καί ἐπίσης κατά καί τοῦ Ὑπουργοῦ Πααιδείας καί ὅλων τῶν Γραμματέων τοῦ Ὑπουργείου, καί ἐάν αὐτή τή στιγμή ὁ Ὑπουργός προστατεύεται ἀπό διατάξεις, ὅταν θά ἐκδικαστοῦν οἱ ὑποθέσεις θά ἔχει χάσει τίς διατάξεις προστασίας του, και βέβαια ὄχι γιά κερδοσκοπικό λόγο ἀλλά γιά λόγους ἄμυνας, καί παρομοίασε τό γεγονός μέ τήν ἔκχυση θανατηφόρου δηλητήριου καί τό ἀκαριαῖο θάνατο τοῦ παιδιοῦ γιά τή σημαντικότητα. (σε συνέχεια..)


    Μαρίνος Ριτσούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 3. Εἰσηγήθηκε τήν ἄμεση ἐνημέρωση καί ἐπαγρύπνηση τῶν γονέων καί τόν καθημερινό ἔλεγχο τῶν διδασκόντων τῶν παιδιῶν, καθώς καί ἡ διατήρηση ἄμεσης ἐπικοινωνίας μέ ἄλλους γονεῖς καί μέ τούς κατά τόπους συλλόγους γονέων καί κηδεμόνων.
    4. Εἰπώθηκε πῶς ὅλα παίζονται στίς σχολικές αἴθουσες καί ἐκεῖ εἶναι τό πεδίο πού πρέπει νά κερδιθεί.
    5. Γιά τούς ἐκπαιδευτικούς εἰπώθηκε πῶς δέν εἶναι ὑποχρεωμένοι ὡς ὑπάλληλοι σύμφωνα μέ τόν ὑπαλληλικό κώδικα, νά ἐκτελέσουν προδήλως, (μέ τρόπο πού εὔκολα εἶναι ἀντιληπτό), ἀντισυνταγματική ἤ παράνομη ἐντολή.
    Σε αὐτή τήν περίπτωση οἱ ἐκπαιδευτικοί θά πρέπει νά ἀποστείλουν αἴτημα στήν προϊστάμενη διοίκηση τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης πού νά ἐκφράζουν τήν ἄποψη πῶς ἡ δοθεῖσα ἐντολή γιά τό μάθημα τῶν συγκρητιστικῶν θρησκευτικῶν ἔχει κριθεῖ ἀπό τό ΣτΕ ὡς ἀντισυνταγματική καί ὡς ἐκ τούτου δέν δύνανται νά τήν ἐκτελέσουν. Ἐάν κατά αὐτή τήν ἐξέλιξη ἡ διοίκηση δέν δεχτεῖ αὐτή τήν ἄποψη, καί ὑποχρεώσει τούς ἐκπαιδευτικούς ὅπως καί νά ἔχει, νά τελέσουν τήν ἀντισυνταγματική πράξη, τότε δύνανται νά καταφύγουν στή δικαιοσύνη καί ἡ προϊστάμενη διοίκηση τῆς δευτεροβάθμιας ἐκπαίδευσης νά βρίσκεται κατηγορούμενη, καθώς καί ὅλοι οἱ συνυπεύθυνοι διεκδικώντας και ἀποζημιώσεις.
    Εἰπώθηκε λοιπόν πῶς οἱ ἐκπαιδευτικοί ἐάν θέλουν νά εἶναι νόμιμοι, καί κατόπιν τῆς ἀκυρωτικῆς ἀπόφασης ΣτΕ, θά πρέπει νά διδάξουν τήν ὕλη τῶν θρησκευτικῶν τοῦ ἔτους 2013.
    Ἐφόσον μία πράξη ἀκυρωθεῖ ἀπό τό ΣτΕ θεωρεῖται ὡς μή ἐκδοθεῖσα καί γυρνᾶμε στίς πίσω Συνταγματικές νόμιμες ἀποφάσεις .

    Στο τέλος ἀφοῦ ἀκούστηκαν διάφορες ἀπορίες ἐπί τοῦ θέματος, ζήτησα νά τοποθετηθῶ. Εν μέσω ὅλων ὐπήρξα ἄγνωστος καί ἐπετράπει ἀπό Θεοῦ και μοῦ δόθηκε ὁ λόγος ἀπό τήν ἐπιτροπή, καί ἀνέφερα τά ἑξῆς.
    Πρότεινα μία ἐπιθετική στάση τοῦ μαθητῆ, πού προϋποθέτει καταρχήν οἱ γονεῖς νά εἶναι σέ στενή συνεργασία μέ ἄλλους γονεῖς, μέ τά Ὀρθόδοξα μέλη τοῦ Συλλόγου Γονέων καί Κηδεμόνων, καί τόν Διευθυντή τοῦ σχολείου.
    Παρακολουθώντας στενά τήν ὕλη ὅλων τῶν μαθημάτων καί τήν πρόοδο αὐτῆς , καί ὅταν φτάσει ἡ διδακτική ὥρα τοῦ μαθήματος πού προσβάλλει τή συνείδηση τοῦ μαθητῆ, καί ἀφοῦ ἔχει ἀρχίσει τό μάθημα, νά ζητήσει ἄδεια νά σηκωθεῖ ἀπό τή θέση του, καί νά πεῖ πῶς ¨αὐτό τό μάθημα μοῦ προσβάλλει τήν ὀρθόδοξη συνείδησή μου, καί δέν ἐπιθυμῶ νά παραμείνω στήν αἴθουσα¨, καί νά ἀποχωρήσει ἐν τῷ μέσω ὅλων τῶν μαθητῶν ἐκτός τῆς αἴθουσας.
    Με αὐτό τόν τρόπο ξεκινάει μία εὐγενής ἐπανάσταση, τῆς ὁποίας ἀποδέκτες γίνονται ὅλοι οἱ συμμαθητές του, οἱ γονεῖς, ὁ Διευθυντής, καί ὁ Σύλλογος Γονέων καί Κηδεμόνων. Κατά αὐτόν τόν τρόπο, μέ Τη Χάρη Τοῦ Θεοῦ καί λόγω τής καθαρότητας τῶν ψυχῶν τῶν παιδιῶν, θά ἐνεργήσει ὁ Ἅγιος Θεός καί τό ἕνα παιδί θά παρασύρει τό ἄλλο καί πολύ γρήγορα θά ἐμφανιστοῦν περισσότερα ἤ καί ὅλα τά παιδιά. Ἐάν φύγουν περισσότερα ἀπό τό 60 τίς ἑκατό τῶν μαθητῶν, τότε ὁ καθηγητής θά διακόψει τό μάθημα καί θά ἐπέμβει καί ὁ Διευθυντής, καί θά φροντίσουν καί οἱ δημοσιογράφοι νά τό διαδώσουν.
    Γιά νά πειστοῦμε γιά αὐτό τό ἐγχείρημα ἄς σκεφτοῦμε λίγο μέ πόσο θαυμαστό τόν τρόπο, πολλά Ἑλληνόπουλα ἀντέδρασαν στό ὄνομα τῆς Μακεδονίας.
    Καί ξέρετε κάθε τέτοια ἀντίδραση ἐπειδή ἔχει τή νομιμότητα τῆς ἀπόφασης τοῦ ΣτΕ, θά ξεγυμνώσει ὅλους τούς παράνομους τοῦ Ὑπουργείου, καί τήν φοβοῦνται πολύ αὐτή τήν κατακραυγή.
    Αὐτή εἶναι ἡ μεγαλύτερη εὐγενής ἐπανάσταση, πού πάνω της θά προσδώσει ὁ Θεός, --γιά τούς λόγους πού ἀναφέραμε, -- τεράστια δυναμική καί θά ἀκουστεῖ απ΄άκρη σέ ἄκρη στούς Ὀρθοδόξους.
    Εἶναι ὁ μόνος τρόπος γιά νά δοθεῖ ἀπό τά ἴδια τά Χριστιανόπουλα, ἕνα γκρέμισμα στά σατανικά σχέδια τῶν ἀντιχρίστων θρησκευτικῶν, καί ἐπί τέλους ἀπό κάπου πρέπει νά ἀρχίσει αὐτή ἡ γενικώτερη ἀντίδραση, ἐνάντια στό ξεπούλημα τῆς Ἑλλάδας, τῆς Μακεδονίας, τοῦ Αἰγαίου, καί ὅλων τῶν ἐχθρῶν μας.
    .
    Μαρίνος Ριτσούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνῶ μέ τόν ἀδελφόν Μαρῖνον. Ἐάν δέν ὑπάρξῃ Ὁμολογία Ὀρθοδόξου Πίστεως πρωτίστως ἀπό τά ἴδια τά παιδιά ἐν τῷ πεδίῳ τῆς πνευματικῆς μάχης, ἐν συνεννοήσει βεβαίως μέ τούς γονεῖς, δέν θά ὑπάρξουν ἀποτελέσματα. Παραλλήλως, πρέπει νά γίνουν καί οἱ ἄλλες ἐνέργειες ἀπό τούς γονεῖς, ἤτοι ἀγωγές γιά προσηλυτισμόν (μέ βάσιν τίς ἀποφάσεις τοῦ ΣτΕ), διαμαρτυρίες πρός ὅλους τούς ἁρμοδίους φορεῖς κ.λπ.

      Διαγραφή
    2. Ο κος Ριτσούδης έχει τέκνα ή είναι άγαμος; Ευχαριστώ.

      Διαγραφή