Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019

Βαρυσήμαντος Ἐπιστολή περὶ Ἡμερολογίου


Ἀγαπητέ μου κ. Μάννη.
Παρακολουθῶ ἐλάχιστα, ὅσο μοῦ ἐπιτρέπουν οἱ πολλὲς πιέσεις, καὶ προπαντὸς τοῦ χρόνου καὶ τῆς ὑγείας, τὴν ὀργανωμένη ἐπίθεση ἐναντίον γενικῶς τοῦ ὀρθοδόξου φρονήματος.
Διακρίνω δύο στόχους.
Ὁ πρῶτος εἶναι ἡ κατασυκοφάντηση τῶν Παλαιοημερολογητῶν ὅτι τάχα ἔχουν Θεό τους τὸ Ἡμερολόγιο.
Ὁ δεύτερος εἶναι ὅτι ἄλλοι ἀμφισβητοῦν τὴν αὐθεντικότητα τῶν Ἱερῶν Κανόνων (καὶ συγκεκριμένα τὸ Κανόνιο τοῦ Πάσχα ποὺ ἐθέσπισε ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος) καὶ ἄλλοι ἀμφισβητοῦν τοὺς ὀρθοδόξους Χριστιανούς ὅτι τάχα δὲν ἐφαρμόζουν σωστὰ τοὺς Κανόνες τῶν Πατέρων, ἀλλὰ πρέπει νὰ δεχθοῦμε ὡς αὐθεντικὴ ἑρμηνεία αὐτὰ ποὺ λέγει ὁ Οἰκουμενισμός.
Δηλαδὴ ἄλλοι προσπαθοῦν νὰ μᾶς πείσουν ὅτι δὲν μᾶς τὰ εἶπε καλὰ ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος, 
Καὶ ἄλλοι λένε ὅτι καλὰ τὰ εἶπε ἡ Σύνοδος ἀλλὰ οἱ Ὀρθόδοξοι τὰ παρερμήνευσαν.
Τὰ πυρά τους ὅμως εἶναι βέλη νηπίων. Οὔτε μᾶς πληγώνουν οὔτε μᾶς τρομάζουν. Τοὺς εὐχαριστοῦμε δὲ γιατὶ μᾶς δίδουν τὴν εὐκαιρία νὰ ἐξετάζουμε μὲ προσοχὴ τὴ πορεία μας ἂν εἶναι σύμφωνη μὲ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες καὶ ἡ ζωή μας ἄν εἶναι σύμφωνη μὲ τὸ Θεῖο καὶ Ἱερὸ Εὐαγγέλιο.
Μὰ βάση αὐτὸν τὸν ἀταλάντευτο προσανατολισμό, μποροῦμε εὐκολώτατα νὰ σβύσουμε τὰ πεπυρωμένα βέλη τους.
Νὰ δοῦμε πρῶτα τὸ δεύτερο θέμα ποὺ εἶναι καὶ τὸ εὐκολώτερο.
Ἐμᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς μᾶς ἀφορᾶ τὸ ποιοί καὶ πόσοι καὶ πότε παρέβησαν τοὺς διορισμοὺς τῆς Νικαίας ἢ διεφώνησαν μὲ τὸ Πατριαρχεῖο Ἀλεξανδρείας, μόνο ὡς Ἱστορία. Ἆρα οἱ Πίνακες μὲ τὶς ἡμερομηνίες ποὺ ἑόρτασαν τὸ Πάσχα στὶς διάφορες ἐπαρχίες καὶ οἱ διαφορὲς τῶν ἡμερομηνιῶν δὲν ἔχουν γιὰ μᾶς καμία ἀξία. Ἀπάντησι σ’αὐτοὺς ποὺ παραβίαζαν τὸν Κανόνα τῆς Νικαίας ἔδωσε ὁ θεῖος Χρυσόστομος στὸν τρίτο Πασχαλινό λόγο του.
Ἐμεῖς ἔχουμε χρέος ἀπέναντι στὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς μας νὰ ἐφαρμόζουμε τὸν Κανόνα τῆς Νικαίας διότι διαφορετικὰ ὑπαγόμαστε στὰ ἐπιτίμια τοῦ Α΄ Κανόνος τῆς Ἀντιοχείας ὁ ὁποῖος ἔχει κυρωθεῖ ἀπὸ Οἰκουμενικὴ Σύνοδο, καὶ μέσα στὴν Ὀρθόδοξη πίστι ὑπάρχει ἡ στερεὰ πεποίθησι τοῦ αἰωνίου καὶ ἀκαταλύτου τῶν ἱερῶν Κανόνων. Καὶ τελειώνει ἡ συζήτηση ἐδῶ. Τίποτε ἄλλο.
Γενικὰ μὲ τοὺς αἱρετικοὺς δὲν πρέπει κανεὶς νὰ συζητᾶ λεπτομέρειες διότι αὐτοὶ ψάχνουν γιὰ μιὰ - ἀκόμη καὶ χωρὶς οὐσία - λεπτομέρεια, γιὰ νὰ στήσουν ὁλόκληρη παράσταση (τὸ λέγει ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος). Δὲν πρέπει σὲ καμιὰ περίπτωση νὰ παρασυρθοῦμε γιὰ τὸ εἶπε ἡ Σαρδικὴ ἢ ἡ Καρθαγένη ἢ τὶς ἀντιρρήσεις τοῦ Πάπα ἢ τὸ πεῖσμα τῶν πρωτοπασχιτῶν. Δὲν μᾶς ἐνδιαφέρουν.
Μονότονη ἡ ἀπάντησί μας: Ἐμεῖς ἔχουμε τὸ Κανόνιο τοῦ Πάσχα, μαρτυρίες ἀμέτρητες ὅτι αὐτὸ νομοθέτησε ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος, καὶ αὐτὸ θὰ φυλάττουμε σ’ ὅλη μας τὴ ζωὴ γιατὶ ἔχει αἰώνιο κῦρος.
Τὸ πρῶτο θέμα εἶναι κι’ αὐτὸ εὔκολο· ὅταν ἔχεις δίκιο εἶναι ὅλα εὔκολα, θέλει ὅμως ὑπερβάλλουσα προσοχή· ὅλα θέλουν προσοχὴ, καὶ τὰ δύσκολα καὶ τὰ εὔκολα. Ἐσὺ κ. Μάννη τὸ ξέρεις. Δάσκαλος εἶσαι. Καὶ ξέρεις γιατὶ τὸ γράφω αὐτό; Γιατὶ σὲ ὅλη μου τὴ ζωὴ ἤμουν ἀπρόσεχτος καὶ ἐνῶ τὸ διδάχθηκα ἀπὸ τὴ ζωὴ (σκληρὸ σχολειό) ὅτι χρειάζεται παντοῦ προσοχὴ ὅμως ἐξακολουθῶ νὰ εἶμαι ἀπρόσεχτος.
Ἀκοῦστέ με λοιπόν κ. Μάννη, ἀλλὰ αὐτὰ ποὺ γράφω ἐξετᾶστέ τα, ἀπόψεις μου εἶναι, μπορεῖ νὰ κάνω λάθος.
Μᾶς κατηγοροῦν ὅτι ἔχουμε θεοποιήσει τὸ Ἰουλιανὸ Ἡμερολόγιο. Εἶδα σὲ μιὰ ἀνάρτησι ἕνα κατεβατὸ μὲ ἡμερομηνίες τοῦ Ἁγίου Πάσχα στὴν Αἰγυπτιακὴ, Ῥωμαϊκὴ καὶ Ἑλληνικὴ γραφή, ἀπὸ ἑορταστικὲς ἐπιστολὲς τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου. Καὶ μᾶς ῥωτοῦν, Ποῦ λοιπὸν εἶναι ἡ ἁγιότης τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου; Ἡ πρώτη Οἰκουμενικὴ Σύνοδος θέσπισε κανένα Ἡμερολόγιο;
Ἀπάντηση: Κανεὶς δὲν ἰσχυρίζεται ὅτι ἡ Α΄ Οἰκουμενικὴ Σύνοδος θέσπισε Ἡμερολόγιο. Θέσπισε ὅμως ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα. Ἡμεῖς σεβόμεθα καὶ τηροῦμε ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ποὺ ἐθέσπισαν οἱ Πατέρες. Καὶ γιὰ νὰ τὸ ἐννοήσουν αὐτοὶ ποὺ μᾶς κατηγοροῦν καλύτερα τὸ τί σεβόμαστε μποροῦμε νὰ φέρουμε τὸ ἑξῆς παράδειγμα:
Ἂν εἶναι τρεῖς Χριστιανοί, ἕνας στὴν Ἀλεξάνδρεια, ἕνας στὴν Ῥώμη, καὶ στὴν Ἀθήνα εἶναι ἕνας Παλαιοημερολογίτης καὶ ἕνας Νεοημερολογίτης καὶ ἐρωτηθοῦν, Ποιὰ ἡμερομηνία καθώρισε ἡ Σύνοδος ὡς Ἰσημερία τοῦ Πάσχα, θὰ δοθοῦν οἱ παρακάτω ἀπαντήσεις:
Αἰγύπτιος: 25 Φαμενώθ
Ῥωμαῖος: XII πρὸ τῶν Καλανδῶν Ἀπριλλίων
Παλαιοημερολογίτης: τὴν 21 Μαρτίου τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου.
Νεοημερολογίτης: Τὴν 3η Ἀπριλίου τοῦ Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου.
Προσέξετε τώρα τὴ διαφορά. Οἱ ἡμερομηνίες ὅπως τὶς διατύπωσαν ὁ Αἰγύπτιος, ὁ Ῥωμαῖος καὶ ὁ Παλαιοημερολογίτης ἔχουν αἰώνια ἰσχύ.
Ἡ Ἡμερομηνία ὅπως τὴ διατύπωσε ὁ Νεοημερολογίτης ἔχει ἰσχὺ μέχρι τὸ ἔτος 2100. Διότι μετὰ τὸ ἔτος αὐτὸ ἡ 21η Μαρτίου τοῦ Ἰουλιανοῦ Ἡμερολογίου ποὺ ὥρισαν οἱ Πατέρες ὡς Ἰσημερία θὰ ἀντιστοιχεῖ στὶς 4 Ἀπριλίου καὶ ὄχι στὶς 3 Ἀπριλίου ποὺ ἀντιστοιχεῖ τώρα. Καὶ στὴ συνέχεια κάθε ἐπαιώνιο ἔτος ποὺ δὲν εἶναι πολλαπλάσιο τοῦ 400 ἡ ἰσημερία μὲ τὸ Γρηγοριανὸ Ἡμερολόγιο θὰ ἀνεβαίνει κατὰ μία ἡμέρα.
Νὰ λάβουμε δὲ ὑπ’ ὄψι ὅτι τὸ Ἐκκλησιαστικὸ ἔτος χωρίστηκε στὶς ἑξῆς περιόδους.
1) Ἀπὸ τὴν Κυριακὴ τοῦ Τελώνου καὶ Φαρισαίου μέχρι τὸ Πάσχα.
2) Ἀπὸ τὸ Πάσχα μέχρι τὴν Κυριακὴ τῶν Ἁγίων Πάντων.
3) Ἀπὸ τὴν Κυριακὴ τῶν Ἁγίων Πάντων μέχρι τὴν Ὕψωση τοῦ Τιμίου Σταυροῦ (Τὴν Κυριακὴ πρὸ τῆς Ὑψώσεως).
4) Ἀπὸ τὴν Κυριακὴ πρὸ τῆς Ὑψώσεως μέχρι τὴν Ἀπόδοση τῶν Θεοφανείων.
5) Ἀπὸ τὴν ἀπόδοση τῶν Θεοφανείων μέχρι τὴν Κυριακὴ τοῦ Τελώνου καὶ Φαρισαίου.
Οἱ τὰ πάντα καλῶς διαταξάμενοι θεοφόροι Πατέρες ἔτσι τὰ διέταξαν.
Ἀκόμη τὰ ὅρια τῆς ἑορτῆς τοῦ Ἁγίου Πάσχα εἶναι: 22 Μαρτίου (26 Φαμενώθ, 11 Καλ. Ἀπριλ.) μέχρι 28 Ἀπριλίου (3 Παχών, 4 Καλ. Μαίου), κατὰ αἰωνία τάξι.
Μὲ τὸ Γρηγοριανὸ Ἡμερολόγιο τὰ ὅρια αὐτὰ εἶναι πρὸς τὸ παρόν ἀπὸ 4 Ἀπριλίου μέχρι 8 Μαΐου.
Πότε τὸ Νέο ἡμερολόγιο θὰ ἑορτάσει τὸ Κύριο Πάσχα, τὶς δυὸ Πασχαλιὲς μαζί; Ποτέ.
Γι’ αὐτὸ ὁ Βαρθολομαῖος Κουτλουμουσιανὸς ἔσβυσε ἀπὸ τὸ Συναξάρι τῆς 25ης Μαρτίου τὴν ἀναφορὰ τοῦ Κυρίου Πάσχα. Κάτι ἤξερε, μᾶλλον πολλὰ ἤξερε.
Γιὰ τὶς 4 περιόδους τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους οἱ τὰ πάντα καλῶς διαταξάμενοι θεοφόροι Πατέρες κατέλιπαν Κανόνια γιὰ αἰώνια Ἐκκλησιαστικὴ τάξι.
Στὸ Νέο Ἡμερολόγιο γιὰ νὰ μπορέσουν νὰ διαιρέσουν τὴ διάρκεια τοῦ Γρηγοριανοῦ Ἡμερολογίου, ἕνα μέρος κατήργησαν, ἕνα κομμάτι ψαλλίδισαν καὶ ἕνα κομάτι τέντωσαν. Καὶ αὐτὰ πρέπει νὰ τὰ ἀναθεωρήσουν ἐν καιρῷ.
Αὐτοὶ οἱ Κύριοι μᾶς συκοφαντοῦν ὅτι λατρεύουμε τὸ Ἡμερολόγιο.
Νὰ γνωρίζουν ὅμως ὅτι οἱ Παλαιοημερολογῖτες δὲν λατρεύουν τὸ Ἡμερολόγιο ἀλλὰ σέβονται καὶ τιμοῦν τοὺς ἁγίους Πατέρες καὶ προσπαθοῦν ὅσο μποροῦν νὰ φυλάττουν τὰ παραγγέλματα τους γιὰ τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς τους καὶ γιὰ τὴ δόξα τοῦ Θεοῦ.
Καὶ νὰ ξέρουν ἀκόμη ὅτι δὲν διακρινόμεθα καθόλου ἀπὸ τοὺς ἑτερογενεῖς Ὀρθοδόξους ἀδελφούς μας, ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ Ἡμερολόγιο καὶ ἂν χρησιμοποιοῦν, ἀρκεῖ νὰ ἔχουν ὀρθόδοξο φρόνημα καὶ νὰ φυλάττουν μὲ ἀκρίβεια τὴν Ἐκκλησιαστική τάξι.
Ὁ Θεὸς μαζί σου.
Ἀ.

9 σχόλια:

  1. Κύριε Α.,εγώ δεν βλέπω να απαντάς στον π.Ευθύμιον Τρικαμηνάν,στον κ.Ρίζο,στον κ.Τσακίρογλου,στον κ.Σημάτη,στον κ.Βασίλειο,στον κ.Τόμπρο,στον κ.Παυλίδη.Το μόνο καλό που βλεπω στο κείμενό σου,
    είναι που έχεις εκκλησιαστική κοινωνία με τους παραπάνω που ακολουθούν και το νέο και το παλαιό ημερολόγιο.Αυτό ζητάει ο π.Ευθύμιος Τρικαμηνάς!Ο καθενας ας κρατήσει το ημερολόγιό του και με αγάπη να υπάρξει αγώνας κατά του Οικουμενισμού(δηλαδή να σταματήσει ο πόλεμος Ορθοδόξων με Ορθοδόξους για ένα θέμα που δεν είναι δογματικό).Αυτό είναι το ένα βήμα.Το δεύτερο βήμα είναι η μή κοινωνία με τους κληρικούς των Συνόδων των γνησιων ορθοδόξων(δηλαδή η αποτείχιση από τις παρατάξεις).Ο μοναχός Επ.Καψαλιώτης έκανε το ενα βήμα,αλλά δεν κάνει και το δεύτερο.Το ίδιο και εσύ,αλλά αντίστροφα(εσύ δεν φεύγεις από τις παράνομες Συνόδους των γνησίων ορθοδόξων).Δεν απαντάς όμως σε καμιά ερώτηση και έτσι ο λόγος σου δεν βοηθάει σε τίποτα.Σε λίγο και οι δυο απαντήσεις μας στον κ.Ν.Μάννη(για τα λάθη του αγίου Θεοφίλου*Ζερβάκου,αγίου Σ.Ρόουζ κ.λπ.).Δεν απάντησα,στην ώρα μου,λόγο φόρτου εργασίας.Κύριε Α.,θα χαρώ να σε δω στις 10 Μαρτίου στους Σταγιάτες εν ώρα Θείας Λειτουργίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βλέπεις, διότι είσαι τυφλός, αγαπητέ!
      Ξεκάθαρα απαντά στις αφελείς θέσεις περί αδιάφορου ημερολογίου, διότι ο επιστολογράφος δεν μιλά απλά για χρήση οποιουδήποτε ημερολογίου, αλλά οποιουδήποτε ημερολογίου δια του οποίου δεν παραβαίνεται η ακρίβεια της Εκκλησιαστικής τάξης! Και έχει αναλύσει με ποιο τρόπο το Γρηγοριανό παραβαίνει την εκκλησιαστική τάξη. Όσο για τις απαντήσεις σας, μάθετε επιτέλους να λέτε τον Γέροντα Φιλόθεο με το αληθινό του όνομα και μετά απαντάτε και σε ποιο σύνθετα πράγματα.
      Τέλος, ο κ. Α. εκκλησιάζεται αποκλειστικά σε ναούς του Παλαιού ημερολογίου, όχι όμως σε ναούς του Παλαιού ημερολογίου, που τον νοικιάζουν νεοημερολογίτες, όπως αυτός στις Σταγιάτες...

      Διαγραφή
    2. Αν αύριο θελήσεις να παντρευτείς που θα σε στείλει με μπόλικη "αγάπη" να παντρευτείς ο πατέρας Ευθύμιος; Αν κάνεις ένα παιδάκι που θα σε στείλει με "αγάπη" πάλι για να το βαπτίσεις; Μήπως θα σε στείλει στους λύκους από την πολύ "αγάπη" που σου έχει για να σε φάνε με αρκετή βεβαίως βεβαίως δόση οικονομίας; Όμως ο Θεός άλλα μας λέει:
      18-4 Καὶ ἦκουσα ἄλλην φωνὴν ἐκ τοῦ
      οὐρανοῦ λέγουσαν· ἔξελθε ἐξ αὐτῆς ὁ λαός
      μου, ἵνα μὴ συγκοινωνήσητε ταῖς ἁμαρτίαις
      αὐτῆς, καὶ ἵνα ἐκ τῶν πληγῶν αὐτῆς μὴ
      λάβητε·
      Βλέπετε; Δεν μας λέει φύγετε αλλά να την επισκέπτεστε άχρι καιρού για τις όποιες ανάγκες έχετε κατ οικονομία....
      Από την τόση πολύ "αγάπη" ομιλεί και τόσο μελίρρυτα η σκοταδίστρια μνησίκακη νοικοκυρά με την διχαλωτή γλώσσα που έχετε εκεί και δεν της κόβετε ποτέ τα χυδαιότατα και υβριστικότατα σχόλια; Από την τόση πολύ αγάπη ο κ.Σημάτης λειτουργεί στο ιστολόγιό του ως άλλος Φύρερ;

      Αλέξανδρος

      Διαγραφή
  2. Ας πούνε κι ας λένε ό,τι θέλουν, κι ό,τι κατεβάσει η κούτρα τους. Γιατί από τη κούτρα τους τα κατεβάζουν κι όχι εν Πνεύματι Αγίω. Ο άνθρωπος αν στέκει απαρασάλευτα στα της πίστεως τα θεμέλια, τα οχυρώματα και υψώματα δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Κατηγορούν, συκοφαντούν, συσχετίζουν με ανευλόγητες παραφυάδες την ορθή πίστη μόνο και μόνο για να στηρίξουν τις σαθρές θέσεις τους. Βρε- να το πώ έτσι, όταν συγχρωτίζεσαι με δαιμονόπληκτους, οικουμενιστές, συνεύχεσαι και συλλειτουργείς, δε μολύνεις τη λαμπρή στολή που φόρεσες κατά το βάπτισμα? Το ημερολόγιο μας μάρανε? Και ποιός τους είπε ότι ο Θεός ασχολείται με το χρόνο και τη μέτρησή του? Στεκόμαστε όμως ασάλευτα, σε όλα εκείνα που μας παρέδοσαν οι προγενέστεροι. Αν κάθε εκατό χρόνια οι χριστιανοί άλλαζαν κατά τα ειωθότα της εποχής τα της πίστεως και όλη τη παράδοση της Εκκλησίας σήμερα μετά από 2000 χρόνια θα είχαμε εντελώς αλλοιωμένη την αποκεκαλυμμένη αλήθεια του Χριστού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κ. Μάννη.
    Ἐπειδὴ ἀμέσως διάβασα κάποιες ἀντιρρήσεις, σᾶς λέω πῶς ἡ πρόθεσή μου δὲν ἦταν καὶ δὲν εἶναι νὰ ἀπαντήσω σὲ κανέναν. Ὰν εἶχα τέτοια πρόθεση θὰ ἀνέφερα ὀνομαστικὰ σὲ ποιὸν ἀπαντῶ, θὰ ἔλεγα τὰ ἐπιχειρήματά μου γιὰ νὰ ἀνατρέψω ἢ νὰ συμφωνήσω μὲ τὶς ἀπόψεις του.
    Ἡ πρόθεσή μου ἦταν καὶ εἶναι νὰ δηλώσω καθαρὰ αὐτὸ ποὺ πιστεύω· ὅτι δηλαδὴ οἱ Παλαιοημερολογῖτες Α)δὲν λατρεύουν καὶ δὲν ἔχουν Θεό τους κανένα ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ. Καὶ Β) Ὅτι θὰ σεβαστοῦν τὸν Ὄρο τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἐμπράκτως ἐφαρμόζοντας τὸ Κανόνιο τῆς Νικαίας ποὺ παραλάβαμε ἀπὸ τοὺς Πατέρες μας. Τίποτε ἄλλο.
    Ἀ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαβάζοντας όλα αυτά τα σχόλια και τα δημοσιεύματα αυτές τις ημέρες και όλο τον πόλεμο περί του Πατρίου Εορτολογίου, τα τόσα ψεύδη, τις τόσες ειρωνείες από τους "θεολόγους" της "πατερικής παράδοσης", αναλογίζομαι τελικά, πώς ο Θεός προεγνώριζε όλες αυτές τις τωρινές δημόσιες ασχήμιες, και μεταξύ άλλων λόγων και αυτών, και καθιέρωσε στην Αγία Γη τρία θαυμαστά γεγονότα υπό την κανονική δικαιοδοσία του χρόνου και το πάτριο εορτολόγιο. Την αναστροφή του Ιορδάνη προς τα πίσω, την Αγία Νεφέλη της Αγίας Μεταμορφώσεως, και το Πανάγιο Φώς την ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου.
    Τρία θαυμαστά σημεία σε ετήσια βάση, υποκείμενα στο χρόνο του Ιούλιου του Καίσαρα και του Έλληνα αστρονόμου Σωσιγένη, και ένα θαυμαστό γεγονός σε αιώνια βάση, αυτό της στήριξης του αγώνα του πατρίου φρονήματος το 1925.
    Ο οποιοσδήποτε θέλει να είναι κατά πάντα και δια πάντα ορθόδοξος θα πρέπει να λάβει υπόψην του την πρόνοια αυτή Του Αγίου Θεού.
    Και η Αλήθεια φίλοι μου, ξεκινάει από το Α και μετά τον κύκλο της, καταλήγει πάλι στο α, χωρίς να επιτρέπει να εισέρχεται το γράμμα "Ψ", όπως δεν εισέρχεται και στο Σύμβολο Της Πίστεως.
    Όταν στον αγώνα θρονιάζεις το ψεύδος και η υποκρισία, τότε ο αγώνας γίνεται υπέρ του διαβόλου και όχι υπέρ του Χριστού, και εκεί που νομίζεις πως είσαι αντιοικουμενιστής Χριστιανός, καταντάς οικουμενιστής ως προς το εορτολόγιο, και βέβαια δίνεις μεγάλη χαρά στο διάβολο που έχει τέτοιους φίλους "αγωνιστές", και θα το ανταποδώσει.
    Δεν γίνεται αγώνας εν Χριστώ με το ψεύδος και την ειρωνεία, διότι όποιος ανυψώνει το ψεύδος, καθαιρεί τον Νόμο Του Θεού.
    Ας απαντήσει κάποιος το ερώτημα λοιπόν. Λόγω ημερολογίου ή λόγω οικουμενισμού, φροντίζει ο Θεός να επισφραγίζει θαυμαστώς τις εορτές του με το πάτριο στην Αγία Γη, και λόγω ημερολογίου η λόγω οικουμενισμού, εμφανίστηκε ο Τίμιος Σταυρός το 1925 στον Υμηττό;
    Αγαπητοί μου φίλοι ν/τες δήθεν αγωνιστές, ο διάβολος σας χρωστάει ένα μεγάλο ευχαριστώ που βοηθάτε στο έργο του. Διότι για να γίνει ο Οικουμενισμός θα πρέπει να τροχοδρομήσει πάνω στο κοινό εορτολόγιο, αλλιώς δεν έχει υπόσταση η πανθρησκεία.
    Αυτήν την του εορτολογίου ενότητα και την τάξη που την πετάτε εσείς με ψεύδη στα σκουπίδια, ο διάβολος της δίνει μεγάλη αξία και τιμή και την χρειάζεται για τον Οικουμενισμό.
    Αυτό το θεμελιώδες δόγμα της Οικουμενικότητας και της λειτουργικής ενότητας, που είχε η Αγία Εκκλησία, της την στέρησε ο διάβολος μέσω των μασόνων Αρχιέρεων, για να φτιάξει την δική του αντιχριστοθρησκεία πάνω στην κοινή λατρεία του κοινού εορτασμού. Αυτό που για εσάς ως μέλη της Εκκλησίας είναι αδιάφορο, για τον διάβολο είναι το βασικότερο εργαλείο. Και βέβαια μην μου πείτε το επιχείρημα πως είσαστε αποτειχισμένοι από τον Οικουμενισμό, διότι ο διάβολος λιθαράκι λιθαράκι γκρεμίζει και αποδομεί. Είσαστε αποτειχισμένοι κατά τα φαινόμενα, κρατιέστε όμως από άλλο ποδαράκι, και τα νοίκια του διαβόλου και τα νύχια όσοι τον υπηρετούν, είναι πολύ βαριά δεσμά και δεν λύνονται εύκολα.
    Και μόνο από τον πόλεμο του διαβόλου που δέχεται το πάτριο εορτολόγιο, πείθομαι πως είναι πολύ σημαντική υπόθεση αυτή η εορτολογική ενότητα, και δικαιώνει όσους το θέτουν ως πρωτεύουν ζήτημα στην παράδοση της Αγίας Πίστεως.
    .
    Μαρίνος Ριτσούδης
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ.Μαννη στο αρθρο του κ.Τσακιρογλου "Ερωτήσεις προς τους αγιορεῖτες πατέρες της ομάδας του μ. Σάββα" (Του Αδαμάντιου Τσακίρογλου)
    https://paterikiparadosi.blogspot.com/2019/02/blog-post_366.html
    εγραψα σε σχολιο οτι κριμα που η ΠΠ απο αποτειχισμενοι γίναν αντιπαλαιοημερολογητες και ο αγωνας τους πλεον εξαντλειτε στην κοντρα που εχουν δημιουργησει με τους ΓΟΧ και το παλαιο ημερολογιο. Αν προσεξετε την απαντηση στο σχολιο μου της Ελενης νοικοκυρας λεει ξεκαθαρα-επιβαιβεωνει (κατα λάθος της ξεφυγε μαλλον απο το πολυ μισος) οτι:

    "Ο ανενδοτος πολεμος ειναι εναντια σε οσους σχιζουν την Εκκλησια του Κυριου μας, κι αυτοι ειναι οσοι θεωρουν οτι το Παλαιο Ημερολογιο ειναι δογματικο θεμα."!!!

    Αργοτερα απαντησα στο σχολιο της και εγραψα:

    "Γραφετε (και κατα λαθος λετε την αληθεια)...Εχετε παψει να πολεματε δηλαδη την αιρεση του οικουμενισμου!!!Ευχαριστω.

    ΥΓ. κ.Σηματη να χαιρεστε τους οπαδους σας. Αν δεν ανεβασετε το παρον σχολιο θα ανεβει σε άλλα ιστολογια."

    Ο κ.Σηματης δεν εχει ανεβασει ακομα το σχολιο μου, ενω έχει ανεβασει ενα σωρο άλλα μετα την ωρα που εγραψα εγω το δικο μου (χθες 11:24 το πρωι).

    Oι ανθρωποι ειναι βαλτοι να κανουν κακο στον αγωνα κατα του οικουμενισμου. Δεν εχουν απομακρυνθει απο την αιρεση αλλά συμβαδιζουν παραλληλα. Ειναι διαφορετικο να κατευθυνθει καποιος προς την αντιθετη κατευθυνση από καποιον αλλον και διαφορετικο να κατευθυνθουν και οι δυο παραλληλα. Με μονη διαφορα την μνημονευση. Αυτοι στον Βολο καναν μονο διακοπη μνημονευσης και οχι αποτειχιση. Η αποτειχιση εχει ευρεια εννοια και στην οποια συμπεριλαμβανεται και η διακοπη μνημοσυνου. Δεν ισχυει ομως το αντιθετο. Η διακοπη μνημοσυνου ειναι ενα μερος της αποτειχισης, το πρωτο βημα ας πουμε της αποτειχισης. Απο κει και περα πρεπει η διακοπη μνημοσυνου να πλαισιωθει και απο αλλες ενεργειες και κινησεις για να καταστει αποτειχιση.

    Ανανιας Ανανιαδης


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Vash019, σου απαντώ σε αυτά. Λοιπόν γράφεις,
    ¨Ἄν διάβασες μέ πληρότητα τά κείμενα στό παρόν ἄρθρο καί μέ τήν ἀπαιτοῦσαν προσοχή θά μποροῦσες νά βρεις καί μία ἐναλλακτική λογική ἐξήγηση. Σταῦρος στόν οὐρανό Δέν σημαίνει ἀπαραίτητα τή συναίνεση τοῦ Θεοῦ στό σχίσμα. Μπορεῖ κάλλιστα νά ἔχει διαφορετικές ἑρμηνεῖες.
    Ἀντιγράφω ἀπό τό παραπάνω ἄρθρο μέ τά σχόλια.

    Πολύ σωστά γράφεις φίλε, ἀκριβῶς αὐτό, συμφωνοῦμε ἀπόλυτα, πῶς Σταυρός στόν οὐρανό καθόλου δέν σημαίνει τή συναίνεση Του Θεοῦ στά ἔργα τοῦ διαβόλου, στό Σχίσμα ὅπως γράφεις.
    Αὐτός ὁ ἰσχυρισμός σου, ἡ ἔκφανση ἀληθείας ἔρχεται νά ὑποστηρίξει τή θέση τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας τῶν ΓΟΧ, διότι τό Σχίσμα τό ἔκαναν οἱ νέο-μοντέρνοι, καί ἄρα, καταρχήν ἡ ἐμφάνιση τοῦ Σταυροῦ ὅπως ὀμολόγησες, ὑποστήριξε τήν Ἅγια Ἐκκλησία, και ΟΧΙ Σχίσμα.
    Ὅσο γιά διαφορετικές ἑρμηνεῖες πού ἀναγράφεις και πού λές τήν ἑξῆς μία παρακάτω, ἔχω νά καταθέσω τά ἑξῆς.
    Αὐτός ὁ ἀνόητος σχολιασμός, μοιάζει μέ τοῦ ἀμέθυστου τίς ἀνοησίες, μοῦ θυμίζει τήν προπαγάνδα τῶν Ἑβραίων πού μετά τήν Ἀνάσταση, διέδωσαν πῶς τό σῶμα Του Κυρίου τό ἔκλεψαν οἱ μαθητές Του, καί ἦταν πλάνη ἡ Ἀνάσταση καί τό διαδίδουν μέχρι σήμερα.
    Ἔτσι καί ἐδῶ ὁ δαιμονικός νοῦς ἔγραψε, "Το μεγάλο θαῦμα τῶν ΓΟΧ πού συνέχεια ἀναμασοῦν ἴσως τελικά νά ἦταν τό ὅριο τοῦ Θεοῦ γιά τήν ἐνέργεια τούς, ὅτι μόνο ἐάν καταργοῦσαν τό ἱερό σύμβολο τοῦ Σταυροῦ θά εἶχαν τό δικαίωμα."...

    Καί γράφω ἐδῶ,,,, πιό ἀνόητος πεθαίνεις!

    Στη συνέχεια λέει ὁ ἐπίδοξος ἐργάτης τοῦ διαβόλου,
    "... Ὅτι ὁ Σταυρός εἶναι τό σημαντικό καί ὄχι τό χρονολόγιο. Οἱ ΓΟΧ κατάλαβαν πάλι ὅτι ἤθελαν νά καταλάβουν καί ὄχι ὅτι ἔπρεπε, ὡς συνήθως".

    Καί συνεχίζω,
    ὁ Σταυρός εἶναι σημαντικός ἀπό τήν Μεγάλη Πέμπτη καί ἔπειτα, καί δέν χρειάζεται τόν ἄνθρωπο γιά νά γίνει σημαντικός, οὔτε τή δοξολογία του, οὔτε τήν ἐμφάνιση του.

    Ω! Ἀνόητοι ἐργάτες τοῦ διαβόλου, ὁ Τίμιος Σταυρός, ἦταν, εἶναι καί θά εἶναι σημαντικός λόγω Του Κυρίου. Ὁ ἄνθρωπος χρειάζεται τό Σταυρό καί ὄχι ὁ Σταυρός τόν ἄνθρωπο, ἀνόητοι καί ὑποκριταί, καί ἐκεῖνο τό βράδυ οἱ πιστοί τοῦ Θεοῦ καί ὁ Ἱερεύς ἦταν ὑπό διωγμό λόγω τοῦ ἀντίχριστου νεοημερολογιτισμού, καί χρειάστηκαν τόν Σταυρό, καί ἐφάνη ὁ Τίμιος Σταυρός, ὁρατός σέ ὅλη τήν Ἀττική, καί ὄχι μέσα στόν τρούλο τοῦ Ναιδρίου, καί δι αὐτοῦ, ὅπως ἔγινε καί ἡ ἄρση τῆς κατάρας τοῦ Ἀδάμ ἀπό τόν Νέο Ἀδάμ μέ τήν Σταύρωση Του Κυρίου, ἔτσι καί τό 1925 ἐπί τῆς ἐμφάνισης, ἔγινε καί ἡ παύση τοῦ διωγμοῦ ὑπό τῶν νεοημερολογιτών, καί χωροφυλάκων, ἐκεῖνο τό βράδυ.
    Ὁ Τίμιος Σταυρός καθαγιάστηκε τήν Μεγάλη Πέμπτη, καί δέν εἶχε ἔλλειμμα Δόξης τήν ἡμέρα ἐκείνη τῆς ἐμφανίσεως τοῦ 1925, ὅμως ἔλλειμμα δοξολογίας εἶχε τό ποίμνιο τοῦ Θεοῦ ποῦ πῆγε στήν ἀγρυπνία γιά νά τιμήσουν τήν ἑορτή, ὅμως ὑπό τόν φόβο τῶν Ἰουδαίων μήν συλλάβουν τόν Ἱερέα οἱ πολλοί χωροφύλακες καί δέν γίνει ἡ ἀγρυπνία τῆς ἑορτῆς τῆς ἐμφανίσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ.
    Καί Ἄνωθεν ἡ ἐμφάνιση, - - τῷ πληρωτέω ἐπί τή ἐμφανίσει ὅπως ἔγραφαν τά τραπεζογραμμάτια,-- ἔτσι καί ἐπί τή ἐμφανίσει τοῦ Τιμίου Σταυροῦ λύθηκε ἡ πολιορκία καί οἱ χωροφύλακες ἀντί νά συλλάβουν, αἰχμαλωτίστηκαν ἀπό τήν κατάνυξη Του Θείου Σημείου, καί πολλοί ἀπό αὐτούς ὅπως ἀργότερα ἄφησαν ὑπογεγραμμένες μαρτυρίες στήν χωροφυλακή ὑπηρεσία τους, μεταμορφώθηκαν, καί ἀπό τήν ἀδιαφορία τοῦ νεοημερολογιτισμού, παραχρῆμα προσήλθαν στήν Ὀρθόδοξη Ἁγία Ἐκκλησία τῶν Ἁγίων Παραδόσεων, ὅπως καί ὁ Παπποῦς μου Ἀθανάσιος Πριμάλης πού ἐκεῖνο τό βράδυ γύρισε στήν Ὀρθοδοξία.
    Αὐτή εἶναι ἡ Νίκη τοῦ Σταυροῦ γιά τόν ποίμνιο τῆς Εκκλησίας, διότι ὅλα αὐτά ἔγιναν γιά τό ἄνθρωπο, καί τή σωτηρία του, καί ἐκεῖνο τό βράδυ μέ τή Δόξα Του Σταυροῦ ἐξ ἄνωθεν, δοξάστηκε ἡ Ὀρθοδοξία διότι πολλοί γύρισαν σέ αὐτή.
    Την ἀνοησία αὐτή ποῦ παραθέτεις, οὔτε ὁ ἴδιος ὁ δαιμόνιος νοῦς ποῦ τήν ἔγραψε δέν τήν ὑποστηρίζει, διότι τήν ἔγραψε ἀνώνυμα. Καί ξέρεις οἱ ἠχηρές ἀνοησίες γράφονται ἀνώνυμα, διότι φοβοῦνται τόν ὄχλο.
    .
    Δέν χρειάζεται νά γράψω γιά τά ὑπόλοιπα, ἡ μία ἀκαθαρσία στήν ὅποια ἄλλη καθαρότητα, την καταντάει, ὅλη ἀκαθαρσία.

    .
    Μαρίνος Ριτσούδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή