Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

"Αν θέλεις να σωθείς, κράτα πιστά την παράδοση των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων" (Θαυμαστή αποκάλυψη στον Γέροντα Νικόλαο της Μονής Βαλαάμ)


(ΣΧΟΛΙΟ "ΚΡΥΦΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ": Αν και το θαύμα αυτό έχει ξαναδημοσιευτεί (εδώ), το αναδημοσιεύουμε, αυτή τη φορά μεταφράζοντας το σχετικό απόσπασμα από το ρωσικό πρωτότυπο της αυτοβιογραφίας του Γέροντος Νικολάου της Μονής Βαλαάμ, όπως δημοσιεύτηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Μονής (ώστε να αποκλειστεί κάθε αμφιβολία περί γνησιότητος του κειμένου, από τυχόν αμφισβητίες), ενώ ταυτόχρονα προτείνουμε στους αναγνώστες μας και την ανάγνωση παρόμοιας θείας αποκαλύψεως (εδώ).

"Στις 10 Σεπτεμβρίου του 1925, στο Βαλαάμ, υπήρξε διαχωρισμός μεταξύ παλαιού και νέου ημερολογίου. Άρχισαν να μας αναγκάζουν να μεταβούμε στο νέο ημερολόγιο. Πολλοί από τους αδελφούς παρέμειναν με το παλαιό. Άρχισαν δίκες. Η εκκλησιαστική διοίκηση έφτασε. Με επικεφαλής τον ηγούμενό μας, πατέρα Παυλίνο, συνεστήθη δικαστήριο. Άρχισαν να καλούν έναν έναν τους αδελφούς. Πολλοί εξορίστηκαν από τη Μονή. Είχε έρθει η σειρά μου. Μπήκα στο δωμάτιο και εκεί καθόταν ο ηγούμενος Παυλίνος μαζί με τους άλλους από την εκκλησιαστική διοίκηση. <...> Με ρώτησαν: "Αναγνωρίζεις ως ηγούμενο τον πατέρα Παυλίνο; Θα πηγαίνεις στον καθεδρικό ναό με το νέο ημερολόγιο;". Δεν μπορούσα να απαντήσω στις ερωτήσεις τους, γιατί η γλώσσα μου εκείνη τη στιγμή είχε παραλύσει. Με ανακριτικό ύφος μου είπαν: "Λοιπόν, γιατί δεν απαντάς;" Δεν μπορούσα να πω τίποτα. Τότε είπαν: "Πήγαινε, δούλε του Θεού, και σκέψου το". 
Άρχισα να προσεύχομαι στη Μητέρα του Θεού, την Εγγυήτρια μου, μέσα από την καρδιά μου: "Πες μου και δείξε μου το μονοπάτι της ζωής μου: με ποια πλευρά να πάω, με το νέο ή με το παλαιό ημερολόγιο; Να πηγαίνω στον καθεδρικό ναό ή πού;". Και προσευχόμουν, ο αμαρτωλός, στη Μητέρα του Θεού, κατά τη διάρκεια της υπακοής μου στην κουζίνα. Όταν τελείωσα την διακονία μου το βράδυ, πήγα στο κελί μου και αναρωτήθηκα με την απλότητα της καρδιάς μου: "Γιατί η Μητέρα του Θεού δεν με πληροφορεί;". Αλλά το έλεος του Θεού δεν με εγκατέλειψε, τον αμαρτωλό. Θέλει όλοι να σωθούν. Ξαφνικά εμφανίστηκε ο καθεδρικός ναός στο κελί μου, ίδιος όπως είναι, στο ύψος, το μήκος και το πλάτος. Ήμουν έκπληκτος από αυτήν την θαυμαστή εμφάνιση. Πώς μπήκε στο μικρό μου κελί; Αλλά μια εσωτερική φωνή μου είπε: "Ο Θεός είναι δυνατός, τίποτα δεν είναι αδύνατο".
"Λοιπόν, πρέπει να πηγαίνουμε στην εκκλησία, στον καθεδρικό ναό, με το νέο ημερολόγιο". Εκείνη την ώρα, ενώ το ερμήνευσα έτσι, έπεσε από πάνω η κουρτίνα της εκκλησίας, η οποία ήταν μπλε και στη μέση της είχε έναν χρυσό σταυρό. Ο καθεδρικός ναός παρέμεινε πίσω από την κουρτίνα. Εγώ έμεινα στην άλλη πλευρά από αυτήν του καθεδρικού ναού, μη μπορώντας πλέον να τον δω, και μια εσωτερική φωνή είπε: "Πήγαινε με το παλαιό ημερολόγιο και κράτα το". Και ακούω μια γυναικεία φωνή από ψηλά: "Αν θέλεις να σωθείς, κράτα πιστά την παράδοση των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων". Και δεύτερη φορά συνέβη το ίδιο και την τρίτη φορά η φωνή είπε: "Αν θέλεις να σωθείς, κράτα πιστά την παράδοση των Αγίων Αποστόλων και των Αγίων Πατέρων, και όχι αυτών των "σοφών"". Μετά από αυτό το θαύμα, όλα εξαφανίστηκαν, και έμεινα μόνος στο κελί. Η καρδιά μου ήταν χαρούμενη που ο Κύριος έδειξε τον δρόμο της σωτηρίας μέσω των πρεσβειών της Παναγίας Μητέρας Του".

ΠΗΓΗ ΡΩΣΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ: https://valaam.ru/starets/5523/

65 σχόλια:

  1. Τότε διώξεις, σήμερα συγκεκαλυμμένα διώξεις και συκοφαντία. Κατά τ΄άλλα εκείνοι που στέκονται επί των επάλξεων των πατροπαράδοτων φταίνε, είναι οι σχισματικοί και οι εκτός Εκκλησίας! Και δεν υπάρχει ίχνος ντροπής, ίχνος συστολής, ίχνος ταπείνωσης. Στείρα πίστη, ναι, πιστεύουν, αλλά είναι στείρα η πίστη τους. Είθε ο Θεός να τους φωτίσει και να πάψουν να συκοφαντούν, επειδή είναι σκληρό, πολύ σκληρό να λακτίζουν προς κέντρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πλανη φίλε ο Παλαιοημερολογιτισμός.Αρκετοί γέροντες πλανήθηκαν από τον Σατανά.Δεν είναι δρόμος σωτηρίας τα Ημερολόγια,αυτά είναι απαράδεκτα.Ή είναι κατασκευή των Παλαιοημερολογιτών ή πλανήθηκε ο γέροντας.

      Διαγραφή
    2. Δυστυχῶς, εἶναι δύσκολον σήμερα νά ξέρουμε ποῖοι εἶναι "εκείνοι που στέκονται επί των επάλξεων των πατροπαράδοτων," ὅπως γράφετε. Μετά τήν εἰσαγωγήν τῆς καινοτομίας τῶν Θρησκευτικῶν Νομικῶν Προσώπων ἐκ μέρους τῆς Συνόδου τοῦ κ. Καλλινίκου, δέν γνωρίζω πλέον ἄν ὑπάρχουν Ὀρθόδοξοι Ἐπίσκοποι στήν Ἑλλάδα. Προφανῶς, ἡ διακράτησις τοῦ Πατρώου Ἑορτολογίου καί ἡ μή κοινωνία μέ τούς Οἰκουμενιστάς εἶναι μέν ἀπαραίτητα στοιχεῖα Ὀρθοδοξίας, ἀλλά ὄχι καί ἀρκετά διά νά ὁμιλοῦμε ἀνυποκρίτως διά παραμονήν εἰς τάς ἐπάλξεις τῆς Ὀρθοδοξίας. Λυποῦμαι πολύ, ἀλλ' αὐτή εῖναι ἡ ἀλήθεια.

      Διαγραφή
    3. Προς "Θεολόγο": Δεν είναι δρόμος σωτηρίας τα ημερολόγια, αλλά η τήρηση των αποστολικών και πατερικών παραδόσεων. Επίσης ό,τι μας ενοχλεί δεν σημαίνει ότι είναι "κατασκευή των παλαιοημερολογιτών", αφού μάλιστα το κείμενο είναι αυθεντικότατο και από πηγή μη "παλαιοημερολογιτική" (η μονή Βαλαάμ δεν ανήκει στους Γ.Ο.Χ.). Ούτε ο Γέροντας πλανήθηκε, διότι έχουμε και άλλες παρόμοιες αποκαλύψεις εκ Θεού, όπως και του Γέροντος Φιλοθέου Ζερβάκου που παραθέτω.
      Προς κ. Χατζηνικολάου: Ακόμη και αν το ζήτημα των Θρησκευτικών Κοινοτήτων ήταν αίρεση και πάλι δεν υπάρχει αυτόματη έκπτωση από την Εκκλησία και την Ιερωσύνη, άνευ συνοδικής κρίσεως. Το αντίθετο μάλιστα είναι αυτό ακριβώς που συνιστά την αίρεση του Ματθαιϊσμού.

      Διαγραφή

    4. Προς αγαπητό Νικόλαο :

      1) Πότε καταδικάστηκε η αίρεση του Ματθαϊσμού ?

      2) Οι Ματθαϊκοί είναι εν δυνάμει ή εν ενεργεία σχισματικοί ? και αν είναι εν ενεργεία πότε κατέστησαν ?

      3) Οι Ματθαϊκοί είναι εν δυνάμει ή εν ενεργεία αιρετικοί ? και αν είναι εν ενεργεία πότε κατέστησαν ?

      4) Οι Ματθαϊκοί μεταδίδουν Σώμα και Αίμα Χριστού ?

      Διαγραφή
    5. Αδελφέ Κυριάκο, σου γράφω τη γνώμη μου:
      1) Η νεοφανείσα αίρεση του Ματθαιϊσμού είναι κατεγνωσμένη υπό Πατέρων, όχι όμως υπό Συνόδων ακόμη.
      2) Ενεργεία σχισματικός καθίσταται κάποιος με δύο τρόπους. Είτε με αποκοπή του διά Συνοδικής Κρίσεως (π.χ. Δονατιστές, Παλαιόπιστοι κλπ.), είτε με αυτοαποκοπή του, αποστατώντας δηλαδή από σύμπασα την Εκκλησία (π.χ. Παπικοί). Στην περίπτωση των Ματθαιϊκών έχουμε φανερή αποστασία από ολόκληρη την Εκκλησία. Την μεν πρώτη φορά, το 1937, εν τω προσώπω του Αγίου Φλωρίνης Χρυσστόμου αποκήρυξαν την Εκκλησία και κατέστησαν ενεργεία σχισματικοί. Αν και το 1971 προσήλθαν σε κοινωνία με την Εκκλησία, δια της Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς, που τους έκανε αποδεκτούς με χειροθεσία, μόλις πέντε χρόνια μετά (το 1976) αποκήρυξαν εκ δευτέρου την Εκκλησία εν τω προσώπω του Αγίου Φιλαρέτου, αυτήν την φορά, και κατέστησαν εκ νέου ενεργεία σχισματικοί.
      3) Το σχίσμα, λένε οι Πατέρες, "κακῶς διαμένον, γίνεται αἵρεσις, ἤ καταφέρεται εἰς αἵρεσιν". Επομένως εφόσον ήδη έχει παρέλθει τεσσαρακονταετία και πλέον, και πλείστες αντορθόδοξες διδασκαλίες έχουν εκφραστεί από τις διάφορες παραφυάδες των Ματθαιϊκών φρονώ ότι είναι ενεργεία σχισματοαιρετικοί.
      4) Με βάση τα παραπάνω όχι.

      Διαγραφή
    6. "Το αντίθετο μάλιστα είναι αυτό ακριβώς που συνιστά την αίρεση του Ματθαιϊσμού."

      Εδώ λέγοντας το αντίθετο εννοείτε ότι επειδή δεν έγινε αυτόματα αλλά επειδή εμμένουν στις θέσεις τους επί δεκαετίες;

      Διαγραφή

    7. Και μια τελευταία ερώτηση :

      Οι Νγτες δεν είναι ενεργεία σχισματικοί και αιρετικοί ? Δεν αποστάτησαν αποστάτησαν με " αυτοαποκοπή αποστατώντας από σύμπασα την Εκκλησία " ?

      Διαγραφή
    8. Προς Ανώνυμο 5:05 μ.μ.:
      Το αντίθετο είναι το εξής: "Όταν εμφανίζεται μια αίρεση προκαλεί αυτόματη έκπτωση από την Εκκλησία και την Ιερωσύνη". Αυτό ακριβώς είναι η ουσία του Ματθαιϊσμού.
      Προς Κυριάκο:
      Όχι. Οι Νεοημερολογίτες είναι δυνάμει σχισματικοί και αιρετικοί. Ούτε διέκοψαν την κοινωνία με τις υπόλοιπες Τοπικές Εκκλησίες, ούτε οι υπόλοιπες καταδίκασαν τις Εκκλησίες που δέχθηκαν την ημερολογιακή καινοτομία. Αυτά μόνο για όσο αφορούν το ημερολόγιο. Οι Οικουμενιστές (στους οποίους περιλαμβάνονται νεοημερολογίτες και παλαιοημερολογίτες) είναι άλλη περίπτωση.

      Διαγραφή
    9. Το σχίσμα, λένε οι Πατέρες, "κακῶς διαμένον, γίνεται αἵρεσις, ἤ καταφέρεται εἰς αἵρεσιν". Επομένως εφόσον ήδη έχει παρέλθει σχεδόν εκατονταετία, και πλείστες αντορθόδοξες διδασκαλίες έχουν εκφραστεί από τις διάφορες τάξεις των Νγτων-Οικουμενιστών φρονώ ότι είναι ενεργεία σχισματοαιρετικοί.

      Σχεδόν συμφωνούμε Νικόλαε !

      Διαγραφή
    10. Το "σχεδόν" μέχρι το "απόλυτα" απέχει έτη φωτός!

      Διαγραφή
  2. Αυτή η καραμέλα περί πλάνης με το ημερολόγιο επιτέλους ας μη πιπιλίζετε. Ούτε είμαστε λάτρεις του ημερολογίου. Κάτι τέτοιο αποτελεί αίρεση βεβαίως, επιτέλους πάψτε να κολλάτε τη ταμπέλα παλαιοημερολογίτης. Όμως όσο ήταν οι μεγάλοι άγιοι της πίστης μας πάνω σε αυτές τις θέσεις και επάλξεις άλλο τόσο μένουμε και εμείς πάνω σ΄αυτές. Δε θα αλλάξουμε κατά το δοκούν ή κατά τα ήθη της εποχής, για να είμαστε αρεστοί στο πλήθος ή να χαιδεύουμε τις αισθήσεις μας. Στεκόμαστε και κρατάμε όλα όσα μας παρέδωσαν οι προγενέστεροι, δε κάνουμε βήμα χωρίς τις διδαχές τους, αλλά και πάνω στα ίχνη των ποδών τους. Αυτά τα πόδια βάδισαν σε συγκεκριμένες συνοδικές αποφάσεις, κι αυτά προσπαθούμε κι αγωνιζόμαστε να μιμηθούμε. Σήμερα πλήθος οι θεολόγοι, μα ελάχιστοι οι εν Πνεύματι Αγίω θεολογούντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος ήταν Ορθόδοξη με τους συλλόγους/σωματεία και δεν είναι πλέον Ορθόδοξη (δεν υπάρχει πλέον ούτε ένας Ορθόδοξος Επίσκοπος) λόγω ΘΝΠ ?

    Ίσα - ίσα, λόγω κατάργησης των σωματείων, εξαλείφθηκε και μια υποβόσκουσα προτεσταντίζουσα συμπεριφορά των λαϊκών μελών των συλλόγων απέναντι στους Αρχιερείς και Ιερείς.

    Ερώτηση προς τους αδελφούς που ενίστανται στα ΘΝΠ :

    Η αριθμοποίηση των Αρχιερέων και Ιερέων με ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, διαβατήρια με τσίπ και σκανάρισμα ίριδας, είναι άρνηση του βαπτίσματος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά με τα ΑΦΜ κλπ είναι θεωρίες του πατρός Κλεομένη και του Λαζάκη που βρήκαν το μπαρ κόντε κλπ κλπ....
      Στην απογραφή ο Κύριος, η Παναγία και ο Ιωσήφ δεν αριθμοποιήθηκαν στους δημοτολογικούς και φορολογικούς καταλόγους του Καίσαρα?
      Άλλο όμως αυτά και άλλο τα ΘΝΠ....

      Διαγραφή

    2. Ανώνυμος25 Φεβρουαρίου 2019 - 4:25 μ.μ.

      Σε τί ακριβώς διαφέρουν ?

      Γιατί το ΘΝΠ είναι δημόσια κήρυξη αίρεσης (η οποία δικαιολογεί μάλιστα για ορισμένους αδελφούς και την αποτείχιση )και τα ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, διαβατήρια με τσίπ και σκανάρισμα ίριδας να μην είναι ΔΗΜΟΣΙΑ άρνηση βαπτίσματος ?

      Μπορείτε να αποδείξετε ότι τα ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, διαβατήρια με τσίπ και σκανάρισμα ίριδας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ άρνηση βαπτίσματος ?

      Περιμένω την απόδειξη .....

      Διαγραφή
    3. Ο αριθμός δελτίου ταυτότητας βοηθάει να ταυτοποιηθούμε στο σύγχρονο ελληνικό κράτος των 10+ εκατομμυρίων ανθρώπων ώστε να γίνεται ευκολότερα η διαχείριση μίας τόσο μεγάλης μάζας ανθρώπων. Ο ΑΜΚΑ βοηθάει κατά τον ίδιο τρόπο ειδικά στα πλαίσια και της ασφάλισης όταν πλέον οι άνθρωποι γεράσουν και δεν μπορούν να δουλέψουν και να αυτόεξυπηρετηθούν και χρειαστούν ένα βοήθημα. Ο ΑΦΜ κατά τον ίδιο τρόπο είναι ένας διαχειριστικός αριθμός που βοηθάει την οικονομική διοίκηση του σύγχρονου κράτους το οποίο αποτελείται από τόσα μύρια. Λένε πουθενά αυτοί οι αριθμοί κάποιον άλλον θεό ή κάποια άλλη πίστη? Λέει πχ ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης ότι δεν υπάρχει Αγία Τριάδα? Προφανώς και όχι. Το σκανάρισμα της ίριδας είναι απλά μία μέθοδος ελέγχου και προστασίας. Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με πίστη σε άλλο Θεό ή προδοσία(ίσως όμως προκαλεί προβλήματα στα μάτια). Αν βάζανε το Λαζάκη και τον Κλεομένη να διοικήσουν όλοι οι πεθαμένοι θα έπαιρναν σύνταξη(δηλαδή οι κληρονόμοι) και θα φορολογούνταν, ο πληθυσμός της Ελλάδας σήμερα μπορεί κατ αυτούς να άγγιζε και τα 30 εκατομμύρια, όλοι οι εργαζόμενοι θα έπαιρναν και μισθό και σύνταξη και επιδόματα, όλοι οι άνεργοι θα έπαιρναν σύνταξη, όλες οι φυλακές θα είχαν μέσα όποιον έβρισκαν να βάλουν αφού δεν θα μπορούσαν να ταυτοποιήσουν κανέναν, όλοι οι αλλοδαποί θα θεωρούνταν ως Έλληνες και γενικά θα επικρατούσε ένα χάος.
      Για το ΘΝΠ τα έχει πει ο κ. Χατζηνικολάου αναλυτικά και μέχρι στιγμής δεν είδα καμία σοβαρή και τεκμηριωμένη ανταπάντηση στα όσα υποστήριξε.

      Διαγραφή
    4. Προς Ανώνυμο 8:08

      Πόσους υπηκόους - πολίτες είχε η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία? Είχαν όλοι αυτοί ΑΦΜ? Πώς φορολογουσαν οι Ρωμαίοι? Είχαν ταξιδιωτικά έγγραφα? Είχαν ΑΔΤ?

      Να υποθέσω ότι δεν έχετε πρόβλημα και με την νέα ταυτότητα?

      Διαγραφή
    5. Ο Κύριος και η Παναγία μας συμμετείχαν στην απογραφή του Καίσαρα? Αριθμοποιήθηκαν σε ένδειξη πλήρους ταπείνωσης?
      Να υποθέσω ότι κατ εσάς το ΑΦΜ είναι άρνηση πίστεως;
      Αναμένω εγώ πλέον ατράνταχτες αποδείξεις από εσάς.

      Διαγραφή
    6. Οι ρωμαίοι δεν είχα κομπιούτερ και δεν έγραφαν σε σχόλια ή τσατ αλλά ούτε και είχαν ιστολόγια, λογαριασμούς με το όνομά τους και φυσικά δεν έγραφαν ηλεκτρονικά σχόλια σε ιστοσελίδες. Εσείς βλέπω έχετε και κάνετε από όλα αυτά....άρα με βάση το σκεπτικό σας είστε αρνητής πίστεως..
      Όχι φίλτατε δεν θα δαιμονοποιήσουμε έτσι στείρα τον κάθε αριθμό και την κάθε τεχνολογική εξέλιξη που δεν κατανοούμε γιατί δεν σπουδάσαμε μηχανικοί ή προγραμματιστές αλλά φιλόλογοι ή ότι άλλο. Αν όντως η τεχνολογία βοηθάει ώστε τα παπικά πιστεύω και η παπική κοσμοθεωρία να έρθει και να μας αλώσει εκεί πράγματι να αντισταθούμε και να προειδοποιήσουμε αλλά με στοιχεία και αποδείξεις....όχι πονάει χέρι κόψει χέρι...

      Διαγραφή
    7. Απάντηση σε πολλαπλούς (?) Ανώνυμους :

      1) Ο μνηστωρ Ιωσήφ, η Παναγία και ο Κύριος απεγραφησαν με το όνομά τους. Λέει πουθενά το η Καινή Διαθήκη ότι έλαβαν αριθμό?

      2) Τα ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ είναι μεν μια πιο προχωρημένη καταχώρηση στα αρχεία του Καίσαρα (όπως άλλωστε και τα ΘΝΠ) αλλά δεν αποτελούν άρνηση της Ορθοδοξου Πίστεως και του βαπτίσματος. Αποτελούν όμως εργαλεία του Καίσαρα.

      3)Όσον αφορά την νέα βιοτσιπαρισμενη ταυτότητα η συγκέντρωση της πληροφορίας σε ένα μόνο μέσο, η δυνατότητα εύκολης υποκλοπής των δεδομένων, η ιριδοσκοπηση και παλαμοσκοπηση και το γεγονός ότι το χρήμα στη φυσική του μορφή εξαφανίζεται θα πρέπει τουλάχιστον να μας προβληματισει όχι μόνο για το τι θέλει από εμάς ο Καίσαρας αλλά και για το ποιος είναι ο Καίσαρας.

      Διαγραφή
    8. Δεν έχει λογική να απεγράφει ολόκληρη η περιοχή και να μην είχαν κάποιου είδους αρίθμηση(προφανώς όχι την αραβική που δεν υπήρχε τότε) ώστε να βρουν το συνολικό αριθμό ατόμων άρα εκ των πραγμάτων έστω και ως υπόνοια υπήρξε αριθμοποίηση όταν τους μετρούσαν στα δημοτολογικά τους τεφτέρια για να βρουν πόσοι είναι. Επίσης δεν είδαμε καμία αντίδραση από το λαό ότι αν μας βάλετε αριθμούς δίπλα από το όνομα δεν θα έρθουμε για απογραφή. Πήγαν όλοι όμορφα και ωραία για να απογραφούν ανεξαρτήτως του πώς αυτό θα γινόταν...
      Για την νέα ταυτότητα δεν είπα τίποτα γιατί δεν την είδαμε ακόμα και με υποθέσεις καλό είναι να μην μιλάμε. Δεν ξέρω αν είναι ανησυχητικά ή όχι όλα τα παραπάνω καθότι δεν ξέρουμε πότε και πώς θα έλθει η νέα κάρτα και τί θα περιλαμβάνει αλλά και γιατί για να έλθει ο αντίχριστος πρέπει να περάσουμε και από τον μεγαλύτερο και καταστροφικότερο πόλεμο της ιστορίας και επομένως ένας Θεός ξέρει πώς θα είναι ο κόσμος στα χρόνια του αντιχρίστου. Ωστόσο αν στην κάρτα υπάρξουν παπικά σύμβολα που αντιπροσωπεύουν παπικά πιστεύω ή σύμβολα που αντιπροσωπεύουν μία άλλη πίστη τότε πρέπει πράγματι να τα απορρίψουμε. Μέχρι και αυτή την στιγμή που μιλάμε η πιο επικίνδυνη κάρτα που υπάρχει και για την οποία αξίζουν χίλιοι αγώνες και πορείες που δεν έγιναν είναι η κάρτα δωρητή οργάνων και ιστών και για όσα αντιπροσωπεύει αλλά και για τα σύμβολα που έχει.
      ΥΓ Ο Κλεομένης και ο Λαζάκης αντιδρούν στην αριθμοποίηση επειδή αυτό ταιριάζει με βάση και το μυαλό τους ως χάραγμα για να ομολογήσουμε σήμερα και να γίνουμε μεγάλοι και τρανοί αγωνιστές και μάρτυρες και την ίδια στιγμή προσκυνάνε παπικής τεχνοτροπίας αιρετικές εικόνες....ε από εκεί και έπειτα τί να πεις και τί να σχολιάσεις. Τους αναγνωρίζω ωστόσο και τους σέβομαι για τους αγώνες τους για το τζαμί, για τον αγώνα καταπολέμησης του υλισμού, για τους σοδομίτες, για την αλλαγή συντάγματος πρόσφατα και για τις εκτρώσεις.

      Διαγραφή
  4. Εγένετο δε εν ταις ημεραις εκεινες, εξήλθε δόγμα παρά Καισαρος Αυγούστου, απογραφεσθαι πάσα την οικουμένη.... Και εμπορεύονται πάντες απογράφεσθαι, έκαστος εις την ιδίαν πόλιν. ανεβη δε και Ιωσηφ από της Γαλιλαίας, εκ πόλεως Ναζαρέτ..... απογράψασθαι συν Μαριάμ τη μεμνηστευμένη αυτώ γυναικί, ούση εγκύω... (Λουκ. Β' 1-5)

    Δεν θέλω να σκέφτομαι αν ζούσαν τότε καποιοι σαν κ εμάς τι θα λεγαν και με τι λογια στον Ιωσήφ που πήγε να απογραφεί κατά το δόγμα ΚΑΙΣΑΡΟΣ παρακαλω με την Παναγιά μάλιστα που κυοφορούσε τον Χριστό μάλιστα..... Σίγουρα ζούσαν τετοιοι και τους έλεγαν Φαρισαίους και ήταν αιρεση των Εβραίων αλλά στην προκειμένη περίπτωση το ευαγγέλιο δεν τους αναφερει καν !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * και Επορεύοντο παντες απογράφεσθαι....

      Με συγχωρείτε για το λαθος και για οποιαδήποτε τυχόν άλλο!

      Διαγραφή
  5. Δυστυχῶς, ἡ ἵδρυσις ΘΝΠ ἦλθε μαζί μέ ἀρκετές αἱρέσεις, γιά τίς ὁποῖες ἔχω γράψει πρό ὀλίγων μηνῶν στό παρόν ἱστολόγιον. Ἐδῶ, ἐπιτρέψατέ με ν’ ἀναφερθῶ εἰς μίαν μόνον ἀπό αὐτές. Τό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/2014 ἀρχίζει ὡς ἑξῆς:

    «Οι διατάξεις του παρόντος δεν εφαρμόζονται: (α) για τους θρησκευτικούς λειτουργούς και την οργάνωση
    των θρησκευτικών κοινοτήτων, που ανήκουν στην κανονική δικαιοδοσία και κλίμα της κατά το άρθρο 3 του
    Συντάγματος Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδος ή των λοιπών, εντός ή εκτός Ελλάδος, ομόδοξων Εκκλησιών του Χριστού, Πατριαρχείων, Μητροπόλεων ή Μονών, που είναι ενωμένες δογματικώς με τη Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως και τηρούν, όπως και εκείνη, απαρασαλεύτως τους Ιερούς Αποστολικούς και Συνοδικούς Κανόνες και τις Ιερές Παραδόσεις, ...»
    Ἑπομένως, ἡ ἑκουσία ὑπαγωγή στόν νόμον αὐτόν σημαίνει ὅτι ἡ Σύνοδος τοῦ κ. Καλλινίκου θεωρεῖ ὅτι δέν ἔχει σχέσιν μέ τά ὡς ἄνω 4 Πρεσβυγενῆ Πατριαρχεῖα, τά ὁποῖα συνεπῶς θεωρεῖ ἐκτός Ἐκκλησίας, μέ ὅλα τά παρεπόμενα (ἄκυρα μυστήρια κ.λπ.), πού εἶναι ὁ γνωστός Ματθαιϊσμός. Ὁ Ἅγιος πρ. Φλωρίνης, ὅμως, ἐδίδαξεν ὅτι οἱ Π/Ηται δέν ἀποτελοῦν ξεχωριστήν Ἐκκλησίαν, ἀλλ’ εἶναι «ἡ φρουρά πού θά τά ἐπαναφέρῃ τήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος στόν θριγγόν τῶν ἱερῶν κανόνων ἀπ΄ ὅπου ἐξέκλινεν». Ἐξ ὅσων γνωρίζω, τό 99,99% τῶν Π/Ητῶν πιστεύουν ὅτι συνεχίζουν τήν Παράδοσιν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ὅπως αὐτή εἶναι γνωστή μέχρι καί τίς ἀρχές τοῦ 20οῦ αἰῶνος, τοὐτέστιν ὅτι εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τά 4 ἱστορικά Πρεσβυγενῆ Πατριαρχεῖα, τά ὁποῖα κατά τίς τελευταῖες δεκαετίες τελοῦν ὑπό τήν κατοχήν τῶν Οἱκουμενιστῶν, διό καί ἀναμένουν θαῦμα ἐκ Θεοῦ νά γίνῃ Σύνοδος πού θά ἀποκαταστήσῃ τήν βλάβην. Αὐτή εἶναι ἡ κρυσταλλίνη θέσις τῶν γνησίων «ΓΟΧ», διδαχθεῖσα ὑπό τοῦ Ἁγίου πρ. Φλωρίνης Χρυσοστόμου. Ὅλα τά ὑπόλοιπα εἶναι σοφίσματα καί πλάνες, ὅπως ὅτι δῆθεν ἡ φράσις «και τηρούν, όπως και εκείνη», ἡ ὁποία ὑπάρχει στό Ἄρθρον 3 τοῦ Συντάγματος καί στό Ἄρθρον 16 τοῦ Ν. 4301/14, σημαίνει ὅτι ὅσοι εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τά Πατριαρχεῖα κάνουν τάχα ὅ,τι κάνουν καί οἱ Οἰκουμενισταί!!! Αὐτοί προφανῶς ταυτίζουν τήν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ μέ τούς σημερινούς προκαθημένους Οἰκουμενιστάς, ὅπερ εἶναι μεγίστη «γοχική πλάνη», ὅπως τήν εἶχε χαρακτηρίσει ὁ ἀείμνηστος λόγιος Ἱερομόναχος π. Θεοδώρητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτήσεις προς τον αγαπητό Δημήτριο :

      Όταν θα γίνει η αναθεώρηση του Άρθρου 3 του Συντάγματος στο οποίο θα έχει αφαιρεθεί το όνομα του Χριστού , όσοι υπάγονται εν γνώσει τους στον άρθρο αυτό έχουν αρνηθεί τον Χριστό ?

      Ποια είναι η πιο Ορθόδοξη διοικητική δομή ?

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς ο αγαπητός μας κ. Χατζηνικολάου, επηρεασμένος από προσωπικές πίκρες που τον πότισαν οι ΓΟΧ (άλλωστε και ποιον δεν πότισαν; - αλλά τα εκκλησιαστικά θέματα είναι πάνω από τα προσωπικά), έδωσε βάση στις ασυναρτησίες υπερζουρλωτών τινών, με τους οποίους ενώ εκκλησιολογικά διαφωνεί (διότι εκείνοι υποστηρίζουν τα άκυρα Μυστήρια), τους ενώνει ο κοινός εχθρός, ήτοι η Σύνοδος. Όμως ο μέγας Σοφοκλής κραυγάζει εκ του τάφου, δια στόματος της Αντιγόνης "Οὒτοι συνέχθειν, ἀλλά συμφιλεῖν ἔφυν" (δεν γεννήθηκα για να έχω κοινούς εχθρούς, αλλά κοινούς φίλους)!

      Διαγραφή
  6. Ἀγαπητοί μου ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, μοῦ κάμνει ἐντύπωσιν πού προσπερνᾶτε τό σοβαρώτατον ἐκκλησιολογικόν θέμα πού προκύπτει ἀπό τήν ἑκουσίαν ὑπαγωγήν στόν ν. 4301/14. Ἐφόσον ὁ νόμος αὐτός λέγει ὅτι ΔΕΝ ἐφαρμόζεται σέ ὅσους εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τά ἱστορικά Πατριαρχεῖα, ἕπεται ὅτι ὅποιος τόν ἐφαρμόζει δέχεται ἐμμέσως, πλήν σαφῶς, ὅτι ΔΕΝ εἶναι δογματικῶς ἡνωμένος μέ τά ἱστορικά Πατριαρχεῖα, τοὐτέστιν ὅτι ἔχει ἱδρύσει ἰδικήν του "ἐκκλησίαν." Ἀγαπητέ μου Δάσκαλε, γνωρίζω καλῶς ὅτι δέν ἀποδέχεσαι αὐτήν τήν θέσιν, διό καί δέν ἀντιλαμβάνομαι γιατί δέν συμφωνεῖς μαζί μου.

    Πρός Κυριάκον: Ἔχω γράψει ἐπανειλημμένως ὅτι δέν ψάχνω διά νέαν διοικητικήν δομήν, ἀναπαύομαι σ' αὐτήν πού γνωρίζουμε, ἀλλά δέν ἀναπαύομαι στά πρόσωπα πού διοικοῦν, ἤτοι στούς Οἰκουμενιστάς. Ἀλλ' ὅπως καί στό παρελθόν (π.χ., ἐπί Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὁμολογητοῦ), πιστεύω ὅτι ὁ Κύριος θ' ἀναστήσῃ "ἀπό τήν πέτραν" Ὀρθοδόξους Ἀρχιερεῖς νά συγκροτήσουν Σύνοδον καί νά ἐπαναφέρουν τήν τάξιν, ἐκτός ἐάν εὑρισκώμεθα εἰς τά ἔσχατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτοί που θα υπάγονται εν γνώσει τους στο Άρθρο 3 μετά την αναθεώρηση του Συντάγματος και την αφαίρεση του ονόματος του Χριστού, θα έχουν αρνηθεί τον Χριστό?

      Ένα Ναι ή ένα Όχι Δημητριε είναι αρκετό.

      Διαγραφή
    2. k.v. 9.00
      Η σιωπή είναι συγκατάθεση

      Διαγραφή
    3. Δέν τό κατάλαβα καλά αὐτό τό ἐρώτημα, Κυριάκο! Τό Ἄρθρον 3 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος εἶναι ὀρθόν ὡς ἔχει. Ὁ Ν. 4301/14 τό ἀντιγράφει σχεδόν στό Ἄρθρον 16. Ἐάν (ἤ μᾶλλον ὅταν) τό ἀλλάξουν, ἁπλῶς δέν θά εἶναι πλέον ὀρθόν. Ἐάν ἀλλάξουν καί τόν Ν. 4301/14, τότε θά ἔχουμε ἄλλα δεδομένα. Τά σενάρια αὐτά, ὅμως, δέν νομίζω ὅτι προσφέρουν κάτι εἰς τήν παροῦσαν συζήτησιν. Τό κρίσιμον σημεῖον ἐπάνω εἰς τό ὁποῖον πρέπει νά προβληματισθοῦν ἅπαντες οἱ ὑπογράψαντες καί οἱ συμπλέοντες μέ αὐτούς εἶναι ὅτι μέ τά δεδομένα πού ἔγινε ἡ ὑπαγωγή στόν νόμον αὐτόν ἀποτελεῖ αἵρεσιν. Καί ὅπως προανέφερα, ὑπάρχουν καί ἄλλοι λόγοι, ὅπως Νομικός Οἰκουμενισμός (βλ. Ἄρθρον 12), Σεργιανισμός, ἀνατροπή τοῦ Εὐαγγελίου (ἐφόσον δίδεται τό δικαίωμα εἰς τήν ἄθεον ἐξουσίαν νά "μετράῃ κεφάλια" καί, ἄν τά εὕρῃ κάτω τῶν 100, νά διαλύῃ τό ΘΝΠ!!!), τό "ἀλάθητον" τῆς Συνόδου κ.λπ. Ὅπως ἀντιλαμβάνεται ὁ ἀμερόληπτος ἀναγνώστης, τοιαύτην πτῶσιν οὔτε οἱ Ν/Ηται δέν ἔχουν ὑποστῆ!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος 10:25

      Η σιωπή είναι συγκατάθεση.

      Ωραία, παρακαλώ λοιπόν να προτείνεις εφικτες λύσεις για την εξαίρεση ενός Έλληνα Πολίτη από το Σύνταγμα.

      Μην ξεχνάμε ότι αποτειχισμενοι ή μη, όλοι είμαστε Έλληνες Πολίτες.

      Να μη δείχνουμε μόνο με το δάκτυλο, αλλά να προτείνουμε και λύσεις.

      Διαγραφή

    5. Τί ακριβώς δεν κατάλαβες Δημήτριε ? Οι προθέσεις ΟΛΩΝ των "μεγάλων" κομμάτων είναι γνωστές.

      Ουδετερόθρησκο κράτος και αφαίρεση του ονόματος του Χριστού από το άρθρο 3 κτλ κτλ κτλ ....

      Επομένως μόνο σενάρια δεν είναι όσα αναφέρω. Πιο αληθινή πραγματικότητα δεν γίνεται.

      Επομένως πρέπει οι εξαιρετικά ευαίσθητοι ενιστάμενοι στα ΘΝΠ να απαντήσουν και στο παρακάτω φλέγον ερώτημα :

      Αυτοί που θα υπάγονται εν γνώσει τους στο Άρθρο 3 του Συντάγματος μετά την αναθεώρηση (αποτειχισμένοι ή μη αποτειχισμένοι) μετά την αναθεώρηση του Συντάγματος και την αφαίρεση του ονόματος του Χριστού, θα έχουν αρνηθεί εν γνώσει τους τον Χριστό?

      ΝΑΙ ή ΟΧΙ ?

      Και αν ΝΑΙ παρακαλούμε να προτείνετε λύσεις για το πώς μπορεί ένας Έλληνας Πολίτης να εξαιρεθεί από το σχετικό άρθρο του Συντάγματος.


      Διαγραφή
    6. Ρωτήστε όποιον γνωρίζει από νομικά.

      Αυτό που θα σημειώσω είναι ότι η αποκάλυψη γράφει καθαρά ότι κάποια στιγμή δεν θα μπορεί ο χριστιανός να ζήσει στην πόλη και αυτό σίγουρα έχει πολλά μέτωπα.

      Διαγραφή
    7. Το Σύνταγμα αφορά το κράτος,στην περιπτωση μας το πως αυτο προσδιορίζεται σε σχεση με τις θρησκείες,και δεν αφορα εσένα.
      Δεν προσδιορίζει το σύνταγμα το τι πιστεύουν οι πολίτες του,οπως δεν επιβάλει και δεν χαρακτηρίζει ή αποδίδει θρησκευτικοτητα και πίστη ή απιστία.Αυτα είναι προσωπικες υποθέσεις των ανθρώπων,το αν ένα κράτος και οι κυβερνητες του είναι αντίχριστο η άθεο,αυτό δεν αποδίδεται αυτομάτως στους πολίτες και δεν τους χρίζει ετσι αντιστοίχως.
      Και ο πλανήτης όλος αντίχριστος είναι,δε σημαίνει ότι οι χριστιανοί είναι και αυτοί το ιδιο επειδή κατοικούν σε αυτον;
      Αρκεί η αποτείχιση σε αυτή την περιπτωση..

      Διαγραφή
  7. "Ιστορικά Πατριαρχεια" .... που είναι αυθαίρετη ερμηνεία και δεν αναφερεται πουθενά αυτός ο όρος στο Σύνταγμα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα όσο και το "ιστορικες εκκλησίες" του κολυμπαρίου για τις αιρεσεις.... Ρητορική Βαρθολομαιου δηλαδή...
    Επίσης δεν υπάρχει πουθενά σε λεγόμενα του Αγίου Χρυσοστόμου του νέου ομολογητού αυτουσιες οι εκφράσεις ότι η αυτοσυνειδησία των ΓΟΧ είναι ότι είναι η "επικρατούσα" η "συνέχεια της επικρατούσας" και πουθενά δηλώσεις διεκδικησης του άρθρου 1 τότε δηλαδή 3 τωρα....

    Γκεμπελική τακτική του "πες-πες όλο και κάτι μενει"

    Η αυτοσυνειδησία της εκκλησίας εκφράζεται από όλο το πλήρωμα της και όχι από γνωμοδοτήσεις ατόμων εκτός Αυτης! Και ο οποιοσδήποτε δημοσιος διαλογος με τους Αρχιερεις της Εκκλησιας μας από τους ετεροπροσδιοριστες ενώ θα έπρεπε να επιδιωκεται αυτός αποφευγεται γιατί απλά θα σε ένα τετοιο διάλογο θα φανεί η γυμνή πλάνη τους.

    Άλλωστε η ιστορία αυτή τελείωσε μιας και δεν υπάρχει πλέον τμήμα ετεροδόξων στο υπουργείο, όχι ότι αν υπήρχε θα είχαμε προβλημα ούτε ο Άγιος Χρυσόστομος ο νέος είχε και μάλιστα το επεδίωκε σαν επιχειρημα (επειδή τότε ανηκαμε στο τμήμα ετεροδόξων) μόνο και μόνο για να μην υπάρχει η παραμικρή συσχέτιση με την επι-κρατούσα καινοτόμο εκκλησια.

    Άπαντα Αγ. Χρυσοστόμου Τόμος Β' σελίδα 453

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άρθρο 13

    2. H άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη. O προσηλυτισμός απαγορεύεται.

    3. Oι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας.

    4. Kανένας δεν μπορεί, εξαιτίας των θρησκευτικών του πεποιθήσεων, να απαλλαγεί από την εκπλήρωση των υποχρεώσεων προς το Kράτος ή να αρνηθεί να συμμορφωθεί προς τους νόμους.

    Στην παραγραφο 2 βλέπουμε ότι απαγορεύεται η λατρεία -είτε ειναι της επικρατούσης είτε οποιασδήποτε αλλης -να προσβάλει την δημόσια ταξη!!! Οπότε η εποπτεία και η τυχόν καταστολή δεν είναι μόνο για τα ΘΝΠ αλλά και για την επικρατούσα θρησκεία που είναι οι νεοημερολογίτες αρκεί να θέλει το οποιοδηποτε άθεο κράτος να να το κανει

    Οπότε και επικρατούσα να ήμασταν που δεν ειμαστε μπορεί να γίνει
    Διωγμός αρκεί να το θέλει το κράτος πχ. Το να κάνεις τον σταυρό σου δημόσια προσβάλει την δημόσια τάξη γιατί κάποιοι δεν θέλουν να το βλέπουν και έτσι υπάρχει κίνδυνος διασάλευση της.
    Τόσο απλά.

    η εποπτεία που γίνεται σε όλες τις θρησκειες είναι ίδια με της επι-κρατούσας άρα και τα μέσα καταστολής εφόσον κανένας δεν μπορεί να επικαλεστεί λόγους θρησκείας για να μην υπακούσει σε νόμο του κρατους και οι λόγοι είναι αοριστοι ακόμα και για την επικρατούσα εκκλησία.

    Και όλα αυτά συμφωνα με το Σύνταγμα!

    Και ο Καίσαρας ήθελε να ξέρει πόσα κεφαλια ισραηλίτες και όχι μόνο εχει υπό την εποπτεία του αλλά ο Ιωσήφ και η Παναγια δεν κρύφτηκαν αλλά απογραφηκαν!!! Με διαταγή του φυσικού Καισαρα!!!! Και μάλιστα είναι αυτονόητο ότι η σφαγή των αγιων νηπιων που έγινε αργότερα βασιστηκε στην απογραφή αυτή ώστε να βρεθούν τα 14.000 νήπια και οι οικογένειές τους ώστε να είναι σίγουροι για το αποτέλεσμα.

    Οπότε όλα τα άλλα είναι στην σφαίρα την φαντασιας διότι δεν υπάρχουν όχι αποδείξεις αλλά ούτε καν ενδείξεις για κάτι τετοιο.

    Κρατατε τις παραδόσεις της πίστεως!!!
    Ο ορθόδοξος Χριστιανός με τον Δίκαιο Ιωσήφ και την Παναγία παράδειγμα μας , δεν πρέπει να φοβαται και δεν φοβηθηκε ποτε ούτε πως τον χαρακτηριζουν άλλωστε τον έχουν χαρακτηρίσει στο παρελθόν , αλλά ούτε και αν τον διώξουν. Προσευχόμαστε στον Θεό να μην γινει και αν γίνει να μας έχει δυνατούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επίσης κάποιοι προτιμάνε το "αλάθητο το ικό λαϊκών - σωματείων και δικό τους φυσικα " ενώ κατηγορούν την Ιερά σύνοδο για δήθεν αλαθητο...... Και η παράνοια δεν έχει τέλος ..... Προτιμουν την λαϊκοκρατια σωματείοΚρατία δημιουργούν έτσι εκκλησιαστικα σοβιετ(σωματεία στα ρωσικα) σεργιανιστικου τυπου αφού σεργιανισμος είναι η παράδοση της εκκλησίας σε κοσμικη εξουσία όπως ειναι ένα σωματείο... όπως και προτεσταντικού και αγγλικανικου τύπου που ακόμα και γυναίκες λαϊκών (επισκοπινες)παίρνουν αποφάσεις για την εκκλησία και θέλουν η δεν θέλουν κάποιον για επίσκοπο η εφημεριο επειδή έτσι θέλουν αυτοι.....

    Η καινοτομία αυτη που προσπαθούν κάποιοι να εδραιώσουν στη Αγία του Χριστού εκκλησια ευτυχώς δεν πέρασε απλά είναι όπως τα υπολειμματα μιας βρωμιάς που ενω μόλις σκουπιστηκε εφησε όμως ένα λεκε που με τον καιρό θα φύγει και αυτός!

    Η αιρετική πλάνη ότι η Εκκλησία του Χριστού η στρατευομένη εξελιπε είναι ανηκουστη ακόμα και όταν αυτό λεγεται για την Ελληνική επικράτεια γιατί που αλλού είναι στον κόσμο ας μας υποδείξουν αφου όλα τα γνωρίζουν και είναι αλάθητοι, γιατι και οι λοιπες Γνήσιες ορθόδοξες εκκλησίες που δεν ειναι στον οικουμενισμο είναι σε κοινωνία με την δικη μας εκκλησια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προκειμένου νά προωθηθῇ ἡ αἵρεσις τῶν ΘΝΠ, ἐγράφησαν ἤ ἐλέχθησαν πολλά ψεύδη, διαστροφές, συκοφαντίες, ὕβρεις, κατάρες (καί μάλιστα ἀπό ἄμβωνος!) κ.λπ. Ἔτσι κάμνουν πάντοτε οἱ αἱρετικοἰ. Μία ἀπό αὐτές τίς διαστροφές εἶναι ὅτι ὅσοι ἀντιτιθέμεθα εἰς τά ΘΝΠ εἴμεθα δῆθεν "ἑτεροπροσδιορισταί"!!! Γιά τούς γνωρίζοντες στοιχειωδῶς τήν Ἑλληνικήν γλῶσσαν, ἐφόσον ἑκουσίως ἔγινε ἡ ὑπαγωγή στόν ν. 4301/14, ἕπεται ὅτι πρόκειται περί ΑΥΤΟπροσδιορισμοῦ. Γνωρίζω τό παρόν ἱστολόγιον ἐδῶ καί ἀρκετά χρόνια, ὥστε νά δύναμαι νά εἴπω ὅτι εἶναι σοβαρόν. Γι' αὐτό καί σχολιάζω τίς ἀναρτήσεις του. Ἑπομένως, οἱ ἀνοητολόγοι θά πρέπῃ νά τό σεβασθοῦν αὐτό καί νά μήν ἀραδιάζουν ἀσυναρτησίες μόνον καί μόνον γιά νά ὑπηρετήσουν κάποιαν πονηράν σκοπιμότητα. Ἐννοεῖται ὅτι δέν ἐμπλέκομαι εἰς "διάλογον" μέ ὅσους ἀπό αὐτούς εἶχα ἐμπλακῆ στό παρελθόν καί συνεπέρανα ὅτι πρόκειται ὄντως περί πονηρῶν ἀνοητολόγων, ἐχθρῶν τῆς Ἀληθείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επαναλαμβάνω: "Αἰρεση Θ.Ν.Π.", κατεγνωσμένη υπό Αγίων Πατέρων ή Συνόδων (και όχι υπό ...ακαδημαϊκών, όπως έγραψε κάποιος), δεν υφίσταται.
    Γνωρίζω ότι κάποιοι δεν συμφωνούν με αυτό (χωρίς όμως να υποδεικνύουν τους Πατέρες ή τις Συνόδους που κατέγνωσαν την "αίρεση" αυτήν), αλλά ούτε εγώ θα τους πείσω, ούτε αυτοί εμένα.
    Αν θέλετε τώρα σε κάθε ανάρτηση (και μάλιστα άσχετη με το θέμα) να θίγουμε το ζήτημα αυτό και να το συζητάμε και να το ξανασυζητάμε μάταια, προκαλώντας τον περίγελο, τί να πω;
    Παρακαλώ τους εμπλεκόμενους να σταματήσουν εδώ, να κρατήσει ο καθένας τις απόψεις του και να σεβαστούμε την επιλογή του άλλου, μιας και ο Θεός μας έδωσε ελευθερία σκέψης και βούλησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Ο αγώνας μας αρχικά ήταν για την αλλαγή του Εορτολογίου.Τώρα είναι για τον Οικουμενισμό.Η αλλαγή του Εορτολογίου ήταν θέμα δικαιοσύνης και γι' αυτό οι κληρικοί μας και ο λαός διέκοψαν την κοινωνία με την άδικη Εκκλησία των Νεοημερολογιτών.Δεν ήταν θέμα αιρέσως!Ο 15ος Ιερός Κανών λέει αυτά που γράφεις,αλλά ο 31ος Ι.Κ.των Αγίων Αποστόλων δεν λέει για Συνόδους και Πατέρες.Οι απόστολοι είναι ανώτεροι από τους Αγίους και ο 31ος Ι.Κ.τα λέει απλά.Για θέμα δικαιοσύνης και ευσεβείας μπορεί ο καθένας να διακόψει την κοινωνία με τον κληρικό,την Σύνοδο και όλες τις τοπικές Εκκλησίες-αν αυτές πλανηθούν όπως την εποχή του Αγίου Μαξίμου,του Αγίου Μάρκου και την δική μας εποχή το 1924.Το Θ.Ν.Π.είναι καθαρή αίρεση.Ποιός Άγιος Πατέρας και ποιά Σύνοδος;Ο άγιος Μάξιμος λαϊκός ήταν όταν έκανε διακοπή κοινωνίας.Υπάρχουν και κληρικοί που αποτειχίστηκαν από την Σύνοδο μας.Αυτοί που κοινωνούν με την Σύνοδο και κάνουν οικονομία,κάποτε θα πρέπει να σκευτούν και τον σκανδαλισμό των Ορθοδόξων.Και δεν είναι μόνο αυτό.Μας χλευάζουν και οι Αποτειχισμένοι Νέου και Πατρίου.Σήμερα δεν υπάρχουν Ορθόδοξες Εκκλησίες,η Εκκλησία είναι στην Αποτείχιση-δηλαδή στην έρημο!Η Εκκλησία είναι Εκκλησία Αγίων.Καλό αγώνα με πίστη και αγάπη.

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Ο αγώνας μας αρχικά δεν ήταν απλά για το Εορτολόγιο, αλλά επειδή το νέο ημερολόγιο που επιβλήθηκε (έστω και για τις ακίνητες εορτές μόνο) ήταν το παπικό (φράγκικο). Την κατεγνωσμένη αίρεση του Παπισμού πολέμησαν οι πρόγονοί μας.
      Η θέση σου περί ανωτερότητας των Κανόνων των Αποστόλων από τους υπόλοιπους Κανόνες είναι αυθαίρετη και σαφέστατα εσφαλμένη. Οι Κανόνες της Εκκλησίας μας δεν έρχονται σε σύγκρουση μεταξύ τους, παρά μόνο όταν κάποια κολλάνε στο γράμμα και αγνοούν το πνεύμα.
      Το παράδειγμα με τον Άγιο Μάξιμο ατυχέστατο. Διότι ο Άγιος Μάξιμος ήταν ένας από τους Πατέρες της Εκκλησίας που κατέγνωσε την καινοφανή τότε αίρεση του Μονοθελητισμού, ΜΑΖΙ με άλλους Πατέρες (Άγιο Σωφρόνιο Ιεροσολύμων, Άγιο Μαρτίνο Πάπα Ρώμης κλπ.), αλλά και Τοπικές Συνόδους (Σύνοδος Λατερανού).
      Επομένως επανερχόμαστε: Ποιος Πατέρας και ποια Σύνοδος κατέγνωσε στην εποχή μας την δήθεν αίρεση των ΘΝΠ;
      Επειδή όμως είμαστε εκτός θέματος, για ό,τι άλλο εδώ: https://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/12/4301.html

      Διαγραφή
  12. Αν μια επόμενη κυβέρνηση κρίνει για δικούς της λόγους ότι πρέπει να ακυρωθούν οι νομοθετικές διατάξεις περί Θ.Ν.Π. και προτείνει την επιστροφή στο προηγούμενο νομικό καθεστώς, τότε θεραπεύεται κι η "αίρεση" ημών των ΓΟΧ κι επιστρέφει κι η θεία χάρις; Και φανταστείτε το ενδεχόμενο με την εναλλαγή των κυβερνήσεων και της πολιτικής τους να βρισκόμαστε ανά τετραετία εντός ή εκτός αίρεσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ναι μαλιστα οι της κυβέρνησης που τυχόν θα καταργήσει τα ΘΝΠ θα τιμώνται και σαν άγιοι αναστηλωτές της Ορθοδοξίας και η εν λόγω βουλή που πήρε την απόφαση ως οικουμενική σύνοδος...!!!!!

      Διαγραφή
    2. Καμία κυβέρνηση δεν θα άρει τις διατάξεις περί των ΘΝΠ, διότι είναι νομικό καθεστώς που οργανώνει τους Μουσουλμάνους πρόσφυγες στην Ελλάδα.
      Καί ο,τι δένει καλά ο διάβολος, από μόνος του δεν το λύνει. Διάβολος δεν καταργεί διάβολο.
      Και έχει αποδειχτεί ακόμη πως η εύνοια και το χρήμα, από τις ΜΚΟ για τους πρόσφυγες είναι τεράστια υπόθεση.
      Όμως περί αίρεσης, και απώλεια Χάριτος, και εσύ το είπες και στήτω και κρατείται το ρήμα.
      Όσο για τα εισαγωγικά της αίρεσης, δεν αλλάζει το πράγμα, και δεν αλλάζει και ο διάβολος είτε εντός σε εισαγωγικά, είτε εκτός.

      Διαγραφή
    3. 5.41
      Για το παράδειγμα της Βουλής που έγραψες σου απαντώ με ανάλογο παράδειγμα.
      Αν κάποιος υπογράψει αίτηση να γίνει μέλος μιας ΣΤΟΑΣ αλλά τελικά δεν γίνει δεκτό το αίτημά του
      τότε αυτός είναι εντάξει απέναντι στον Θεό επειδή οι άλλοι τον απέρριψαν;

      Διαγραφή
    4. Συμφωνώ πολύ σωστα...!

      Διαγραφή

    5. Ανώνυμος26 Φεβρουαρίου 2019 - 9:52 μ.μ. :

      Αν και έχω όλη την καλή πρόθεση να σεβαστώ την παράκληση του αγαπητού Νικόλαου, όταν ακούω αστειότητες τύπου :

      "Αν κάποιος υπογράψει αίτηση να γίνει μέλος μιας ΣΤΟΑΣ αλλά τελικά δεν γίνει δεκτό το αίτημά του
      τότε αυτός είναι εντάξει απέναντι στον Θεό επειδή οι άλλοι τον απέρριψαν;"

      Θα ήθελα να ρωτήσω κι εγώ κάτι ακόμη :

      Τί νομική μορφή έχουν άραγε οι Μασωνικές Στοές ?

      Μην κουράζεστε ! Σωματεία είναι ! Δείτε το παρακάτω Link σελίδα 3.

      http://www.grandlodge.gr/img/09fd269a2933adbfc4231fc15c1c45denewsletter1.2018.pdf

      Άρα λοιπόν η Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος όσο καιρό ήταν δομημένη διοικητικά με τη μορφή σωματείων (όπως και οι μασωνικές στοές), ήταν αιρετική ή δεν ήταν ?

      Και γιατί τα ΘΝΠ να είναι αίρεση (λόγω ετεροδόξων) και τα σωματεία να μην είναι (λόγω μασώνων) ?

      Αν λοιπόν είναι αίρεση τα ΘΝΠ και τα σωματεία αίρεση ήταν.

      Άρα λοπόν όλοι είμαστε αβάπτιστοι και αιρετικοί, και θα πρέπει να βρούμε - επειγόντως - τον καθαρό εκείνο Ιερέα-Επίσκοπο, καθώς και πολλές, μα πάρα πολλές κολυμπήθρες .....




      Διαγραφή
  13. Δεν είχα προσέξει την παράκληση του κ. Μαννη για να λάβει τέλος συζήτηση οπότε αποσύρω και το τελευταίο σχόλιο μου μη θελοντας να δώσω συνέχεια
    Καλή Σαρακοστή σε ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ἀγαπητοί ἐν Χριστῷ ἀδελφοί, συγχωρέστε μου ἕν τελευταῖον σχόλιον. Θά ἤθελα ν' ἀπαντήσω ἐν συντομίᾳ στά δύο οὐσιώδη ζητήματα πού ἔθεσε ὁ κ. Μάννης, καθώς καί σέ 2-3 ἀκόμη θέματα πού ἔθεσαν ἄλλοι σχολιασταίς. Πρῶτον, ὑπάρχουν πολλοί πατέρες σήμερα πού ἀπορρίπτουν τά ΘΝΠ. Γιά ν' ἀναφέρω τά ὀνόματά τους, θά πρέπῃ νά ζητήσω τήν ἄδειάν των. Γιά δέ κάποιον πού ἔχει προσφάτως κοιμηθῆ, θά πρέπῃ νά προσκομίσω μάρτυρες ὅτι ὄντως τά κατεδίκαζε ὅταν ζοῦσε. Ἄν γνώριζα ὅτι μία τέτοια ἔρευνα θά εἶχεν ἀποτέλεσμα, θά τό ἔκαμνα. Γιά δημοσιογραφικούς σκοπούς καί μόνον, δέν τό κάμνω, διότι τό μέν κόστος εἶναι μεγάλο, τό δέ ὄφελος εἶναι περίπου μηδέν. Δεύτερον, δέν νομίζω ὅτι τά σχόλια περί ΘΝΠ κάτω ἀπό αὐτήν τήν ἀνάρτησιν εἶναι ἐκτός θέματος. Ὁ ὑποφαινόμενος ἐξεκίνησα αὐτήν τήν συζήτησιν, διότι ὁ πρῶτος σχολιαστής ἔγραψεν ὅτι οἱ Π/Ηται παραμένουν εἰς τάς ἐπάλξεις τῆς Ὀρθοδοξίας. Κατά τήν γνώμην μου, αὐτό δέν ἰσχύει μετά τήν ΕΚΟΥΣΙΑΝ ὑπαγωγήν των στά ΘΝΠ. Ἐπειδή πιστεύω, λοιπόν, ὅτι στόχος τοῦ φιλοξένου αὐτοῦ ἱστολογίου εἶναι ἡ ἀμερόληπτος ἐνημέρωσις καί ἡ καταπολέμησις τῶν διαφόρων πλανῶν, ἐθεώρησα χρέος μου νά πῶ τήν ἄποψίν μου. Σημειωτέον ὅτι εἰς τήν παραπάνω πρότασίν μου, ὑπεγράμμισα τήν λέξιν "ΕΚΟΥΣΙΑΝ" ὡς ἀπάντησιν εἰς τόν ἀδελφόν Κυριάκον. Ὅποιος ἑκουσίως ἐναγκαλίζεται ἀθέους νόμους καί Συντάγματα, τότε μποροῦμε νά ποῦμε ὅτι "ὑπάγεται" εἰς αὐτά μέ τήν θέλησίν των καί ἄρα ἀρνεῖται τόν Χριστόν. Ἄν τά ψηφίσουν οἱ ἄθεοι παρά τήν θέλησιν τῶν πιστῶν, καί συνεπῶς ΔΕΝ συμμορφοῦνται πρός αὐτά, τότε οὐδεμίαν εὐθύνην ἔχουν. Τό σημαντικόν αὐτό σημεῖον ἐτόνισε παραπάνω καί ὁ σχολιαστής Argiris Milonas, ὁπότε εὑρίσκω καρποφόρον τήν συζήτησιν. Ὅσο γιά τόν σχολιαστήν πού ἔγραψεν ὅτι εἶναι λάθος νά πιστεύῃ κάποιος ὅτι μέ τήν ἐναλλαγήν τῶν κυβερνήσεων "πηγαινοέρχεται" καί ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ, συμφωνῶ μαζί του, ἀλλά δέν κατάλαβα γιατί τό ἔγραψε, ἐφόσον οὐδείς εἶπεν ἤ ὑπενόησεν ὅτι μέ τήν κήρυξιν τῆς αἱρέσεως (τῶν ΘΝΠ ἐν προκειμένῳ) ἀπωλέσθη αὐτομάτως καί ἡ Χάρις. Χάριν τῆς ἀκριβείας καί τῶν καθαρῶν λογαριασμῶν, ὁ ὑποφαινόμενος πιστεύει ὅτι, μετά τήν ὑπαγωγήν της εἰς τόν ν. 4301/14, ἡ Σύνοδος τοῦ κ. Καλλινίκου κατέστη ἐν δυνάμει αἱρετική. Εὐχαριστῶ διά τήν φιλοξενίαν καί τήν ἀνοχήν σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε για την τοποθέτηση. Βεβαίως όταν ο Κανών λέει "κατεγνωσμένη ὑπὸ Πατέρων", εννοεί υπό Αγίων Πατέρων και όχι υπό οποιουδήποτε κληρικού ή ρασοφόρου.

      Διαγραφή
    2. Μά, ἄν ἦτο ἔτσι, ἀγαπητέ μου Δάσκαλε, τότε ἀπό καμμίαν νεοφανῆ αἵρεσιν δέν θά ἐπετρέπετο ἡ ἀποτείχισις, καθότι, κατά τήν Παράδοσιν τῆς Ἐκκλησίας, οἱ ἅγιοι ἀνακηρύσσονται 100 ἔτη μετά τήν κοίμησίν των. Συνεπῶς, ὁ 15ος τῆς ΑΒ θά ἦτο σχεδόν ἄχρηστος, ἤ μᾶλλον ἐπιζήμιος, διότι θά ἐχρησιμοποιεῖτο ὑπό τῶν "ἀχρικαιριστῶν" ἐναντίον τῶν ἐνισταμένων. Χάριν παραδείγματος, ὁ Ἅγιος Ὑπάτιος, ἱερεύς ὤν, διέκοψε τήν κοινωνίαν μέ τόν Νεστόριον, εὐθύς ὡς ἐπληροφορήθη ὅτι οὖτος κηρύττει αἵρεσιν, καί μάλιστα παρά τίς ἀπειλές τοῦ "ἐπισκόπου" Εὐλαλίου! Λοιπόν, ποίους ἁγίους Πατέρας πού εἶχον ἤδη καταγνώσει τόν Νεστοριανισμόν θά ἠδύνατο νά εἶχεν ἐπικαλεσθῆ διά τήν ἀποτείχισίν του;

      Διαγραφή
    3. Ωραία τα ΘΝΠ είναι αίρεση κατεγνωσμένη !

      Τα σωματεία γιατί ΔΕΝ είναι αίρεση κατεγνωσμένη ? Επειδή δεν το πήραμε πρέφα πρώτοι Δημήτριε ?

      Διαγραφή
    4. Εδώ είναι η διακινδύνευση της υποθέσεως. Ο Άγιος Υπάτιος (όπως και ο Άγιος Μάξιμος και άλλοι άγιοι) ήταν εκείνος που κατέγνωσε αυτήν την αίρεση, την ίδια στιγμή που και άλλοι Πατέρες της εποχής εκείνης το έπραξαν (όπως ο Άγιος Κελεστίνος Ρώμης και ο Άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας) και αποδείχθηκε ότι εξ Αγίου Πνεύματος ήταν η κατάγνωσή τους.
      Αν θεωρείτε ότι εσείς, αγαπητέ μου καθηγητά, μαζί με τον Ριτσούδη και τον ...Della Morte, έχετε άφοβα τις προϋποθέσεις για να καταγνώσετε μια νέα αίρεση, τότε δεν επιμένω άλλο.

      Διαγραφή
    5. Ὄχι, ἐγώ δέν διεκδικῶ πρωτεῖα εἰς τήν κατάγνωσιν τῆς αἱρέσεως, καθότι μέ ἀφύπνισαν ἄλλοι!

      Κυριάκο, ὁ νόμος γιά τά σωματεῖα ἀφωροῦσε παντός εἴδους ἑνώσεις, ὄχι μόνον ἐκκλησιαστικές, καί οὐδέν -- ἀπολύτως οὐδέν -- τό ἀντορθόδοξον ἀνέφερον! Χάριν παραδείγματος, δέν ἀνέφερον ὅτι δέν ἐφαρμόζονται εἰς ὅσους εἶναι δογματικῶς ἡνωμένοι μέ τά Πατριαρχεῖα, δέν ἀπαιτοῦσαν ἀπό τούς συμπράττοντας ν' ἀναγνωρίζουν ὡς "ἐκκλησίας" τούς ὀπαδούς πάσης θρησκείας πού ἱδρύουν τοὐλάχιστον 3 ΘΝΠ κ.λπ. Ἑπομένως, δέν ἔχουν καμμίαν σχέσιν μέ τά ΘΝΠ καί ἐκπλήσσομαι πού τά ἐπαναφέρεις διαρκῶς εἰς τήν παροῦσαν συζήτησιν.

      Διαγραφή
  15. Το παρακάτω Link αποδεικνύει ότι τα σωματεία είναι αίρεση και μάλιστα κατεγνωσμένη :

    https://www.scribd.com/document/340520640/%CE%97-%CE%A3%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%99%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%A3-%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%95%CE%9A%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%93-%CE%9F-%CE%A7-%CE%95%CE%9B%CE%9B%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%A3-%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%99-%CE%9D%CE%95%CE%A9%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3-%E1%BC%A8-%CE%91%CE%99%CE%A1%CE%95%CE%A3%CE%99%CE%A3

    Συμπέρασμα :

    Ψάξτε να βρείτε, ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ από ΣΩΜΑΤΕΙΑ/ΘΝΠ, ιερέα ή Επίσκοπο να σας βαπτίσει και να σας μυρώσει γιατί διαφορετικά Βασιλεία των Ουρανών δεν βλέπετε. Αλλά και να βρείτε καθαρό ιερωμένο, με τόσες ψυχές που έχετε σκανδαλίσει ΑΔΙΚΑ πάλι δεν θα δείτε Βασιλεία των Ουρανών αν δεν μετανοείσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Ματθαικοι είναι οργανωμένοι σε σωματείο? Ξέρετε?

      Διαγραφή
    2. Προς αβαπτιστο που ρωτάει για Ματθαικους.

      Και σωματεία να μην έχουν, κάποια στιγμή στην εκκλησιαστικη (?) τους ιστορία είχαν κοινωνία με ανθρώπους που είχαν ιδρύσει ή ήταν μέλη σωματείων. Και επειδή "οὉ κοινωνῶν ἀκοινωνήτω ἀκοινώνητος " την συνέχεια την ξέρετε.....

      ΥΓ: Τι συζητάμε οι άνθρωποι !!!

      Διαγραφή
    3. Επισης είναι και εικονομαχοι και με τις παραταπαραπου διασπάστηκαν δεν ξέρεις ποιοι είναι ακόμα εικονομάχοι και ποιοι όχι

      Όπως είπε και κάποιος αν το παλαιό ημερολόγιο είναι ένα μεγαλο" τρελοκομειο"..... οι ματθαιϊκοι είναι στην πτέρυγα των σχιζοφρενών!

      Διαγραφή
    4. Ωραίο το αστείο αδελφέ, αλλά υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντοτε και σόφρονες αγωνιστές, που αποδεικνύουν στην πράξη, ότι το Εκκλησιαστικό κίνημα των Ορθοδόξων του Πατρίου, παρά τα παρατράγουδα και τις πιθανές τρέλλες ορισμένων, εξακολουθεί να είναι η τελευταία ελπίδα, ίσως δε και η μοναδική, υπό τις παρούσες συνθήκες, για την διατήρηση της Ορθόδοξης Πίστης και Παράδοσης των Αγίων Πατέρων μας.

      Διαγραφή
    5. Συμφωνώ αδερφε ανώνυμε Η Εκκλησία ΓΟΧ είναι η εν Ελλάδι μοναδική λυση!

      Διαγραφή
    6. Εγώ πραγματικά διαφορές με την Σύνοδο του Στεφάνου σε θέματα πίστεως δεν διακρινω και είτε έτσι είτε αλλιώς εγώ θεωρώ ότι έχουν Αποστολική διαδοχή. Οι διαφορές βρίσκονται κυρίως στα των Μυστηρίων. Όλοι οι άλλοι στους Ματθαικους με αυτές τις εικόνες είναι σε ακραίες και πιθανώς και αιρετικες καταστάσεις... Ειθε να υπάρξει αλληλοκατανοηση και όπου είναι εφικτό αμοιβαιες υποχωρησεις στα διαδικαστικα για να επέλθει κοινωνία μεταξύ δύο μεγάλων ομάδων Ορθοδοξων.Σε πρώτη φάση καλό θα ήταν να παψουν αυτά τα σχισματικοι που αμφότεροι εκτοξευουν σαν να απευθύνονται σε σαταναδες..Ειθε όλοι δεδομένης της παρουσης καταστασεως παγκοσμίως αλλά και στην χώρα μας να έχουν ως γνώμονα τα λόγια του Κυρίου:
      Οδηγοί τυφλοί, οίτινες διυλίζετε τον κώνωπα, την δε κάμηλον καταπίνετε.

      Διαγραφή
  16. Ευχαριστώ όλους όσους τοποθετήθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΚΑΛΗ ΜΕΜΕΡΙΜΝΗΜΕΝΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή