Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (Π.Α.Σ.Θ.Ε.)

«Δεύτε διαλεχθώμεν»
(Ησ. 1, 18)
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 4
6/2/2019
ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ  
ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Μετά από αρκετές συνομιλίες με πολλούς Πατέρες και Αδελφούς, από τους οποίους ακούσαμε διάφορες σκέψεις, και κατόπιν εντατικής παρακολούθησης των εκκλησιαστικών θεμάτων και των διαλόγων πάνα σε αυτά, όπως λαμβάνουν χώρα τα τελευταία χρόνια στο Διαδίκτυο, επιθυμούμε ταπεινά να καταθέσουμε κάποιες προτάσεις για συνεργασία μεταξύ όλων όσων θέλουν να είναι Ορθόδοξοι σε μια εποχή που μας καταδυναστεύουν Ψευδορθόδοξοι (=Οικουμενιστές).
Όπως γνωρίζουμε από την ιστορία της Εκκλησίας, η εμφάνιση στους κόλπους Αυτής κάθε μεγάλης αίρεσης επέφερε ταραχές και διαιρέσεις ακόμη και μεταξύ των Ορθοδόξων. Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη την σημερινή λυπηρή πραγματικότητα του διχασμού των Ορθοδόξων, που αγωνίζονται κατά της αιρέσεως του Οικουμενισμού, προβαίνουμε στην κατάθεση ορισμένων προτάσεων, ώστε, με την βοήθεια του Θεού, να συνεισφέρουμε ώστε να τεθούν οι βάσεις αρχικά για μια Συνεργασία και μελλοντικά για την ποθητή Ενότητα των Ορθοδόξων.
Οι προτάσεις αυτές είναι οι εξής:
1. Συγκρότηση μίας άτυπης Διαδικτυακής Σύναξης αποτελούμενης από Αντιοικουμενιστές Διαχειριστές και Αρθογράφους Ιστοσελίδων και Ιστολογίων*.
2. Ακριβής καθορισμός των θεμάτων που διχάζουν τους Ορθόδοξους Αποτειχισμένους** και διοργάνωση Γραπτού Διαλόγου επί των θεμάτων αυτών, μέσω του Διαδικτύου***, με σκοπό την κατάθεση απόψεων και, εάν είναι δυνατόν, την κατάληξη σε ομόφωνη συμφωνία επί του κάθε θέματος από την Σύναξη.
3. Παύση κάθε δημόσιας πολεμικής (με γραπτό ή προφορικό λόγο) εναντίον των απόψεων ή των προσώπων των υπολοίπων που συμμετέχουν στη Σύναξη, όσο διενεργείται ο Διάλογος.
«Δεύτε διαλεχθώμεν», λοιπόν, αγαπητοί Πατέρες και Αδελφοί! Ας μη δώσουμε άλλη χαρά στους Κακόδοξους, που τρίβουν τα χέρια τους βλέποντάς μας ανήμπορους να τους αντισταθούμε.

* Συγκεκριμένα απευθύνουμε ΕΚΚΛΗΣΗ στους:
Α. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ/ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ:
1. Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Θεόδωρο Ζήση, Ομότιμο Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ (http://www.theodromia.gr/)
2. Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Νικόλαο Μανώλη (https://katihisis.blogspot.com/)
3. Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Φώτιο Βεζύνια
4. Οσιώτατο Ιερομόναχο π. Γρηγόριο Ζιώγο
5. Αιδεσιμώτατο π. Σταύρο Βάιο
6. Εντιμότατο κ. Κυριαζόπουλο Κυριάκο, Επίκουρο Καθηγητή της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ
7. Εντιμότατο κ. Σημάτη Παναγιώτη, θεολόγο
8. Εντιμότατο κ. Κάτσουρα Δημήτριο, θεολόγο
9. Εντιμότατο κ. Πανταζή Νικόλαο, θεολόγο
10. Εντιμότατο κ. Μάννη Νικόλαο, εκπαιδευτικό
11. Εντιμότατο κ. Τσολογιάννη Οδυσσέα, δημοσιογράφο
12. Εντιμότατο κ. Δημακόπουλο Γεώργιο, δημοσιογράφο
13. Εντιμότατο κ. Παπαρρήγα Ιωάννη
14. Εντιμότατο κ. Αργυρακόπουλο Κωνσταντίνο
Β. ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥΣ
1. Πανοσιολογιώτατο Αρχιμανδρίτη π. Παΐσιο Παπαδόπουλο
2. Οσιώτατο Ιερομόναχο π. Ευθύμιο Τρικαμηνά
3. Οσιολογιώτατο Μοναχό π. Σεραφείμ Ζήση, θεολόγο
4. Οσιώτατο Μοναχό π. Σάββα Λαυριώτη
5. Οσιώτατο Μοναχό π. Επιφάνιο Καψαλιώτη
6. Εντιμότατο κ. Χατζηνικολάου Δημήτριο, Αναπληρωτή Καθηγητή Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
7. Εντιμότατο κ. Νεκτάριο Δαπέργολα, Δρ. Βυζαντινής Ιστορίας
8. Εντιμότατο κ. Πολυμενόπουλο Διονύσιο, γυμνασιάρχη
9. Εντιμότατο κ. Σακαλάκη Νικόλαο, μαθηματικό
10. Εντιμότατο κ. Τσακίρογλου Αδαμάντιο, ιστορικό
11. Εντιμότατο κ. Νάνη Λυκούργο, ιατρό
12. Εντιμότατο κ. Σαραντίδη Απόστολο, δάσκαλο
13. Εντιμότατο κ. Ρίζο Ιωάννη
(Ζητούμε συγγνώμη αν παραλείψαμε κάποια πρόσωπα εξ αβλεψίας)
** Τα θέματα τα οποία διαιρούν τους Αποτειχισμένους Ορθοδόξους είναι:
1.      Το θέμα της εφαρμογής της Ακρίβειας ή της Οικονομίας (και για πόσο καιρό) και το υποχρεωτικό ή δυνητικό της Αποτείχισης σε σχέση με την έμμεση κοινωνία των Αποτειχισμένων με αυτούς από τους οποίους αποτειχίστηκαν.
2.      Το θέμα του κύρους των Μυστηρίων των κληρικών που πέφτουν σε σχίσμα ή αίρεση.
3.      Το κύρος της πράξης αγιοκατάταξης εκκλησιαστικών προσώπων της σύγχρονης εποχής.
4.      Το ημερολογιακό ζήτημα.
5.  Η αναγκαιότητα ή μη της συνοδικής καταδίκης των Οικουμενιστών και το θέμα των χειροτονιών Ορθοδόξων Επισκόπων προ αυτής .
6.      Το εσχατολογικό θέμα (ηλεκτρονικό φακέλωμα, νέες ταυτότητες, 666, Αντίχριστος).
7.      Το θέμα της Αναλαμπής της Ορθοδοξίας (νοούμενη ως εθνικοθρησκευτική αναγέννηση προ του Αντιχρίστου).
(Ζητούμε συγγνώμη αν παραλείψαμε κάποια θέματα εξ αβλεψίας)
*** Για τον σκοπό αυτό δημιουργήσαμε το ιστολόγιο «Διάλογοι για την Ορθοδοξία» (https://orthodoxoi.blogspot.com/)
ΥΓ. Παρακαλούμε όλους όσους επιθυμούν να καταθέσουν προτάσεις και όσους φυσικά ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην Σύναξη και τους Διαλόγους να επικοινωνήσουν (μέχρι τις 14/2) στο email:

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ
Εν πρώτοις ευχαριστούμε για την Πρόσκληση. Δεν είμαστε αντίθετοι και με χαρά θα συμμετέχουμε, αν και έχουμε ορισμένες επιφυλάξεις. Και το λέμε αυτό επειδή θεωρούμε ότι οι διαφωνίες και οι έριδες που έχουν προκύψει στον λεγόμενο Αντιοικουμενιστικό χώρο δεν είναι απλά θέμα διαφορετικής αντιλήψεως των πραγμάτων, αλλά αποτέλεσμα των παθών. Όσο υπάρχουν πρόσωπα που διακατέχονται από φιλαρχία, οίηση, σκληρότητα, περιφρόνηση, υπερηφάνεια, κενοδοξία, οργή, υπεροψία και τα υπόλοιπα συναφή πάθη, όσοι Διάλογοι και να γίνουν δεν πρόκειται να υπάρξει αποτέλεσμα. Βεβαίως, από την άλλη, η συμμετοχή σε μια τέτοια προσπάθεια θα καταδείξει και ποιοι έχουν όντως ενωτικό όραμα και ίσως μία ένωση υγιών στοιχείων να είναι το κέρδος από όλη αυτήν την ιστορία. Ίδωμεν!

3 σχόλια:


  1. Οι σχετικές απαντήσεις έχουν δοθεί πολλά χρόνια πριν :

    http://eosforikos-oikoumenismos.blogspot.com/2018/11/blog-post_82.html

    http://eosforikos-oikoumenismos.blogspot.com/2018/11/blog-post_64.html

    http://eosforikos-oikoumenismos.blogspot.com/2018/11/blog-post_29.html

    http://eosforikos-oikoumenismos.blogspot.com/2018/11/blog-post_52.html

    http://eosforikos-oikoumenismos.blogspot.com/2018/11/blog-post_6.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Και κάτι επιπλέον :

    Στο υπο-κατασκευή ιστολόγιο https://orthodoxoi.blogspot.com/

    Υπάρχει η εξής επισήμανση :

    "Ιστοχώρος διεξαγωγής Διαλόγων μεταξύ των Αποτειχισμένων Ορθοδόξων, με σκοπό την εν Χριστώ Ενότητα"

    Και η ερώτηση είναι :

    Από που είναι αποτειχισμένοι οι Νγτες ? Και από πότε μπορούν να θεωρηθούν οι σχισματικοί ως αποτειχισμένοι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ8 Φεβρουαρίου 2019 στις 11:07 π.μ.

    Προσωπικά συμφωνώ με την τοποθέτηση και τις προϋποθέσεις για να γίνει ένας εποικοδομητικός διάλογος μεταξύ των αντικοικουμενιστών Ορθοδόξων Χριστιανών, που έγγραψε στην απάντησή του ο Π. Παϊσιος Παπαδόπουλος. Χωρίς να διαφωνώ με την επιλογή του να μην ανήκει προς το παρόν σε καμμία μερίδα των Ορθοδόξων του Πατρίου εορτολογίου, άλλωστε εκείνος ως κληρικός πρέπει να προσέξει και να ζυγίσει πολύ περισσότερο τα βήματά του στον Εκκλησιαστικό χώρο και αν μελλοντικά αποφασίσει να ανήκει σε μία μερίδα να είναι απόφαση με πολύ προσοχή και φώτιση Θεού ανάλογα με την εξέλιξη των Εκκλησιαστικών μας πραγμάτων. Προσωπικά ανήκω Εκκλησιαστικά στην μεγαλύτερη μερίδα των Ορθοδόξων του Πατρίου εορτολογίου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την Σύνοδο με Αρχιεπίσκοπο τον κ.κ. Καλλίνικο, θεωρώντας αυτή την επιλογή μου την καλύτερη δυνατή υπό τις παρούσες συνθήκες, όπου ουδεμία τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει αναλάβει μέχρι σήμερα ένα πλήρη αντιοικουμενιστικό αγώνα ενάντια στην Παναίρεση, αλλά άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο ακολουθούν στην οδό του φιλοοικουμενισμού ενεργητικά ή παθητικά δια της Εκκλησιαστικής ανοχής. Εάν μελλοντικά έστω και μία τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία αναλάβει στους ώμους της τον αγώνα υπέρ της Ορθοδόξου Πίστεώς μας, καταδικάζουσα Συνοδικά την Παναίρεση και τους βασικούς έστω εκπροσώπους αυτής, κεκοιμημένους και σήμερον ζώντας και τους ακουλουθούντας αυτούς, και διακόψει με τούτους κάθε Εκκλησιαστική Κοινωνία, τότε όχι μόνο εγώ, αλλά πιστεύω ότι όλη η Εκκλησιαστική μερίδα που ανήκω, θα προστρέξουμε σε φιλόθεη Ένωση με τους αληθινούς αυτούς Ορθοδόξους. https://www.triklopodia.gr/%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B9%CF%83-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%BC-%CF%80%CE%B1%CF%8A%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF/#

    ΑπάντησηΔιαγραφή