Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019

Η αρρωστημένη προσωπολατρεία των Τρικαμηνικών


Πριν από λίγες ημέρες καυτηριάσαμε ως αίρεση την πλάνη περί του "Πρωτείου" του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως (εδώ). Σήμερα θα καυτηριάσουμε μία παρόμοια πλάνη ενός "αποτειχισμένου" κληρικού, τον οποίο οι οπαδοί του θεωρούν ως τον μόνο Ορθόδοξο στον κόσμο, δικαιωματικό "Πρώτο", "πνευματικό πατριάρχη", "στρατηγό" και "αυθεντία" (κατά τους δικούς τους χαρακτηρισμούς) του Αντιοικουμενισμού· πρόκειται για μία νέα περίπτωση Ματθαίου Καρπαθάκη, από την πλευρά των Νεοημερολογιτών αυτήν την φορά. 
Από σχόλια Τρικαμηνικού που δημοσίευσε σε ξεχωριστή ανάρτηση το τρικαμηνικό ιστολόγιο "Πατερική" Παράδοση (εδώ), παραθέτουμε τις αρρωστημένες προσωπολατρικές θέσεις τους για να φρίξετε (υπογραμμίσεις ημέτερες):

Αρρωστημένη Θέση Α΄ (Τα κείμενα του π. Ευθυμίου Τρικαμηνά είναι ανώτερα των κειμένων των Αγίων Πατέρων!):
"Χωρίς υπερβολή, τέτοια τεκμηρίωση και ευρεία κάλυψη θέματος και τέτοια καθολική ισοπέδωση αντίθετων θέσεων δεν υπάρχει σε κανένα σύγγραμα Α.Πατέρων που έχει διασωθεί μέχρι την εποχή μας".
Αρρωστημένη Θέση Β΄ (Ο π. Ευθύμιος, με εντολή του Θεού, δεν υποτάσσεται σε κανέναν! - σ.Κ.Σ. ευχαριστούμε που ομολογείτε και εσείς την φανερή τοις πάσι υπερηφάνειά του):
"Δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτεί ο π.Ευθύμιος, να υποταχθεί. Δεν είναι θέμα ματαιοδοξίας η εγωισμού σε αυτή την περίπτωση αλλά στάση ευθύνης το λιγότερο έως και μυστικής εντολής του Χριστού, που δεν ομολογεί για ευνόητους λόγους. Το επίτιμο πνευματικό πρωτείο σε κάθε περίπτωση δικαιωματικά του ανήκει... Στην προκειμένη περίπτωση πνευματικός πατριάρχης, στρατηγός, αυθεντία επί του θέματος είναι ο π.Ευθύμιος. Τελεία και παύλα".
Αρρωστημένη Θέση Γ΄ (Ο π. Ευθύμιος είναι Ο Άγιος που απέστειλε ο Θεός στον κόσμο για να μας σώσει από την αίρεση!):
"Πόσο τυφλοί πρέπει να είναι κάποιοι για να μην αναγνωρίζουν ότι ελλείψει καλύτερων , τον ρόλο του Αγίου σε αυτή την περίπτωση τον έχει ο π.Ευθύμιος, γιατί το όνομα του σημαίνει Ευθύτητα, Αλήθεια και το περιεχόμενο του επίσης..Τόσο τυφλοί οι περισσότεροι χριστιανοί πια.. Τι θα λέτε μετά στον Θεό..δεν μας έστειλε Άγιο; Αν είσαι ταπεινός και προσευχηθείς και μελετήσεις θα τον ανακαλύψεις..και θα Τον ανακαλύψεις...".
Καταλαβαίνει πλέον κανείς γιατί πολλοί Πατέρες και Αδελφοί αποκαλούν πλέον τους Τρικαμηνικούς ως "Νεοημερολογίτες Γ.Ο.Χ." ή "Ματθαιϊκούς του Νέου"...

16 σχόλια:

  1. Οι τελευταίοι χαρακτηρισμοι αδικούν τόσο τους ΓΟΧ όσο και τους Ματθαικους.

    Οι οπαδοί του π. Ευθυμίου, για τις ψυχές των οποίων φέρει ο ίδιος την ευθύνη, αποτελούν ξεχωριστή κατηγορία.

    Είναι ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ και ΧΡΟΝΟΛΑΤΡΕΣ που βάζουν την ακρίβεια της μέτρησης του χρόνου υπεράνω την λειτουργικής ενότητας της Εκκλησίας και οι οποίοι, με τη δήθεν αποτειχιση τους, παραπλανουν και εμποδίζουν την επαναφορά και αποκατάσταση της λειτουργικής ενότητας της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, αδελφέ, δεν υπάρχει αδικία. Πρόκειται ακριβώς για ίδια περίπτωση με μερίδα των ΓΟΧ (κυρίως των Ματθαϊκών, αλλά και άλλων περιπτώσεων, όπως γνωστής Μονής), αφού υπάρχει το ίδιο πνεύμα πλάνης, ήτοι τα ίδια δαιμόνια: υπερηφάνεια, προσωπολατρεία, αυτοδικαίωση, μίσος.

      Διαγραφή
  2. Γιατί δυσφημείτε έναν αγωνιστή της πίστεως;
    1. Ημερολάτρης γιατί; Επειδή ζητάει να έχει κοινωνία το παλαιό ημερολόγιο ή μέρος αυτού με τους αποτειχισμένους του νέου; Απ ότι γνωρίζω το παλαιό δεν δέχεται τους αποτειχισμένους από το νέο παρά μόνο με ένταξη στο Ιουλιανό ημερολόγιο, άρα ποιος είναι ημερολάτρης.
    2. Ο Καρπαθάκης επέμενε σε άκυρα μυστήρια προ συνοδικής καταδίκης και γι αυτό έσχισε τον αγώνα του 1924. Ο Π. Ευθύμιος που σφάλει δογματικά ώστε να τον παρομοιάζετε με αυτόν; Τα περί εγωισμού κτλ είναι προσωπικές σας απόψεις που ενδεχομένως κρύβουν συκοφαντία.
    3. Σχετικά με τους σχολιαστές του ιστολογίου Π.Π. ο καθένας έχει την άποψη του σωστή, λάθος, υπερβολική ή μη. Γιατί εξαιτίας ορισμένων στοχεύετε κατά ενός ανθρώπου που δεν έχει ούτε τηλέφωνο;
    Τέλος έως πότε θα ρίχνετε όλες οι πλευρές λάδι στο ποτήρι του διχασμού; Δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι υπηρετείτε τον ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ; Λ.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα από όλα, αγαπητέ, αν κοιτάξεις καλά παραπάνω θα δεις ότι δεν αναφερόμαστε στον π. Ευθύμιο, αλλά στους οπαδούς του.
      Δεύτερον, ο Καρπαθάκης δεν είχε μόνο την πλάνη των ακύρων Μυστηρίων (την οποία έχει και ο Τρικαμηνάς, αφού θεωρεί άκυρα τα Μυστήρια των Παλαιοημερολογιτών), αλλά και την πεποίθηση ότι μόνο εν τω προσώπω του διασώζεται η Ορθοδοξία.
      Τρίτον, το ποιος εξυπηρετεί τον Οικουμενισμό, φαίνεται ξεκάθαρα από πολλά. Ένα από αυτά, το πιο πρόσφατο θα το δεις εδώ: https://www.vimaorthodoxias.gr/oikoumeniko-patriarxeio/oik-patriarchis-i-ekklisia-tis-konstantinoupoleos-echei-oramata-gia-to-mellon/
      όπου βλέπει κανείς πως οι θέσεις του πατριάρχη ταυτίζονται απόλυτα με τις θέσεις των Τρικαμηνικών ("οι δεκατρείς ημέρες που χωρίζουν το Ιουλιανό από το Γρηγοριανό ημερολόγιο, δεν είναι θέμα πίστεως, όπως τις ανήγαγαν εις δόγμα πίστεως οι σχισματικοί παλαιοημερολογίται και εις την Ελλάδα και αλλού. Και τα τελευταία χρόνια βρήκαν και τον οικουμενισμό, για να ενισχύσουν τις θέσεις τους, και αποτειχίζονται από την Κανονική Εκκλησία")!

      Διαγραφή
    2. To πόσο τεκμηριωμένες και ΣΥΝΕΠΕΙΣ είναι οι θέσεις του π. Ευθυμίου φαίνεται ενδεικτικά από τα παρακάτω :

      1)Οταν ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς έγραφε το 2014 περί ακύρων μυστηρίων των νεο/των, προ Συνοδικής καταδίκης
      http://scripta---manent.blogspot.com/2019/01/blog-post_63.html
      όπου κατέληγε στο συμπερασμα :
      "Δηλαδή ἡ ἀποτείχισις τῶν Ὀρθοδόξων καθορίζει τήν ἀκυρότητα τῶν μυστηρίων τῶν μή κεκριμένων αἱρετικῶν καί ὄχι ἡ ἀπόφασις κάποιας Συνόδου. Μέχρι νά γίνη αὐτή ἡ ἀποτείχισις τῶν Ὀρθοδόξων θεωροῦνται κατ’ οἰκονομίαν ἔγκυρα τά μυστήρια τῶν αἱρετικῶν αὐτῶν, χάριν βεβαίως τῶν Ὀρθοδόξων".
      Nα του υπενθυμισουμε απλώς ότι πριν από αυτον είχανε αποτειχιστεί κι άλλοι κι ειδικά απέναντι στον Πατριάρχη Κων/λεως, αυτο είχε γίνει πολλές δεκαετίες πριν
      Άλλωστε κι ο ίδιος προσθετε στο ίδιο κείμενο :
      "Ἐδῶ φαίνεται ξεκάθαρα ὅτι τά περιστατικά αὐτά τῶν Ἁγίων (σημ. : Aγίων Ανατολίου και Μελετίου Αλεξανδρείας), οἱ ὁποῖοι κατόπιν ἔλαμψαν διά τῆς ὁμολογίας, καμμία σχέσι δέν ἔχουν μέ τό νά κολλήσωμε τήν ἐτικέτα τῶν ἐγκύρων μυστηρίων στούς Οἰκουμενιστές, οἱ ὁποῖοι βαδίζουν ἐντελῶς ἀντίθετο δρόμο ἀπό αὐτούς τούς Ἁγίους καί ἐν πάσῃ περιπτώσει δέν τούς ἐδέχθη ἤ τούς ἀπεκατέστησε, ἔστω κατ’ οἰκονομίαν, κάποια ὀρθόδοξος ὄντως Σύνοδος, οὔτε φυσικά αὐτοί μετενόησαν. Ἄλλωστε ποτέ δέν ἀνεγνωρίσθη κάτι ὡς ἔγκυρο στούς αἱρετικούς, ἐφ’ ὄσον αὐτοί εὑρίσκοντο στήν πλάνη καί στήν αἵρεσι".

      2) Στο ίδιο κειμενο επίσης έγραφε :
      "Ἐδῶ πρέπει νά διευκρινισθῆ ὅτι τό νά δεχθῆ ἡ Ἐκκλησία κάτι ὡς ἔγκυρο, ἐνῶ ἐτελεῖτο ἀπό αἱρετικούς, δέν σημαίνει ὅτι ὅταν ἐτελεῖτο ἦτο ἔγκυρο, ἀλλά ὅτι καθίσταται κατ’ οἰκονομίαν ἔγκυρο λόγῳ κάποιας ἀνάγκης ἤ ποιμαντικῆς διακρίσεως τῆς Ἐκκλησίας. Αὐτό τό ἔπρατταν οἱ Πατέρες, ὅπως βλέπομε, γιά τά μυστήρια τοῦ βαπτίσματος καί τῆς ἱερωσύνης. Γιά τή Θ. Λειτουργία καί τά ἄλλα μυστήρια δέν βλέπομε νά τά ἀναγνωρίζουν οἱ Πατέρες, γιατί προφανῶς δέν ὑπῆρχε κάποια ἀνάγκη ἀπό αὐτές πού προαναφέραμε.
      Ἐφ’ ὅσον λοιπόν τά ἀνεγνώρισε ἡ Ἐκκλησία, ἀπέκτησαν ἐγκυρότητα καί δέν τά ἀνεγνώρισε διότι ἦταν ἔγκυρα ὅταν ἐτελοῦντο, ἤ γιατί ἡ αἵρεσις ἦταν μικρή κ.λπ"
      Σήμερα ομως ο π. Ευθυμιος αλλαξε την θεση του και μετατοπιστηκε στην θεση των κατ Οικονομια εγκυρων Μυστηρίων και μαλιστα των 6 από τα 7.
      Μιας κι εγινε ο ιδιος Συνοδος κι αποφανθηκε για την οικονομια

      Τέτοια είναι και τα "επιχειρήματά" του στο ημερολογιακό ζήτημα....

      Διαγραφή
    3. Και το προβλημα δεν είναι να αλλάξει κάποιος αποψη σε ενα ζητημα (πάντα με την προϋποθεση ότι αυτο θα γινει τεκμηριωμενα), αλλά να κανει μετά τον "Κινέζο" για την προτερη θεση του και να επιτρεπει στο blog Π.Π., το οποίο καθοδηγει, να παρουσιαζεται ως διακριτικο και να ειρωνευεται με ασχημους χαρακτηρισμους οσους ακολουθουνε την προτερη θέση του Πνευματικου τους !!!!
      Αυτό λέγεται θράσος

      Διαγραφή
  3. Γνωριζουν ολα αυτα που ειπαν και εγραψαν οι Πατερες αλλα δεν διαβασαν μαλλον ακομα αυτα που λενε οι πατερες για τους κολακες. Μαλλον τους αρεσουν (ή του αρεσει του π.Ευθυμιου) οι επαινοι. Νομιζουν οτι "υπερασπιζομενοι" την πιστη μπορουν να γινονται εγωιστες, φιλοδοξοι, ειρωνες, κακοι κ.α. Με αυτη την αποτειχιση που κανουν συμφωνει και ο πονηρος. Γιατι τους εχει στο χερι από άλλα πραγματα, από τον βιο. Η πιστη μονη δεν σωζει αν εχεις αμαρτιες στον βιο σου. Δυστυχως δεν θα το καταλαβουν ποτε αυτο.

    Ανανιας Ανανιαδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28 Ιανουαρίου 2019 - 8:05 π.μ.

    Όσον αφορά το Νο.1 :

    Οι οπαδοί του π.Ευθυμίου, για τις ψυχές των οποίων φέρει ο ίδιος την ευθύνη, είναι ημερολάτρες και χρονολάτρες διότι δεν θέλουν να απεμπολήσουν την καινοτομία του ΝΗ για λόγους άσχετους με την λειτουργική ζωή και παράδοση της Εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο νεοημερολογητισμος είναι ημερολατρεία διότι για λόγους αστρονομικής ακριβείας
    έσχισαν την Εκκλησία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, αδελφέ Στυλιανέ! Όλη η αλήθεια με μία φράση!

      Διαγραφή
    2. Χάριν τῆς Ἀληθείας, ἄς ξεκαθαρίσουμε ὅτι δέν τό ἔκαμαν ἀπό ἡμερολατρείαν, ἀλλά διά τήν ὑποταγήν τῆς Ὀρθοδοξίας στόν Παπισμόν! Στόν λαόν εἶπαν τήν προφανῆ αὐτήν δικαιολογίαν περί μετακινήσεως τῆς ἰσημερίας κ.λπ., ἀλλά τόν ἐξηπάτησαν, καθότι, ὡς εἶναι τοῖς πᾶσι γνωστόν (καί ὡμολογημένον ἀπό τούς ἰδίους τούς Οἰκουμενιστάς), ὁ πραγματικός λόγος ἦτο ἡ "Ἕνωσις τῶν Ἐκκλησιῶν"!

      Διαγραφή
  6. Σωστά αλλά ο κόσμος δεν τα γνωρίζει αυτά, και μας κατηγορούν για ημερολατρεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί τόσο μίσος για τους Ματθαιικούς και τον "Καρπαθάκη";
    Ο Καβουρίδης γιατί δεν δεχόταν να χειροτονήσει μέχρι τέλος της ζωής του επισκόπους; Επειδή ήταν πλανεμένος με τα δήθεν έγκυρα μυστήρια των σχισματοαιρετικών Νεοημερολογιτών αφού πίστευε ως μητέρα εκκλησία την Νεοημερολογιτική. Μετά έτρεχαν ιερομόναχοι εξωτερικό για χειροτονίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει κανένα μίσος, αγαπητέ ανώνυμε, όπως δεν υπάρχει μίσος για τον Άρειο ή τον Πάπα Ρώμης και γενικώς τους καημένους σχισματοαιρετικούς που αποστάτησαν δυστυχώς από την Εκκλησία και κολάσθηκαν.
      Μη ψεύδεστε όμως ότι ο Άγιος Χρυσόστομος Καβουρίδης τάχα "δεν δεχόταν να χειροτονήσει μέχρι τέλος της ζωής του επισκόπους". Διότι χειροτόνησε επισκόπους. Και όχι έναν, αλλά τέσσερις! Αλλά εξ αυτών οι μεν δύο προσχώρησαν στην επίσημη Εκκλησία, οι δε υπόλοιποι αποστάτησαν και έγιναν σχισματικοί (ευτυχώς ο ένας μετανόησε προ του θανάτου του και κοιμήθηκε σε κοινωνία με την Εκκλησία).

      Διαγραφή
  8. Δεν ψεύδομαι αγαπητέ δάσκαλε, μιλάω για μετά το σχίσμα του 37 και το ξέρετε καλά, εσείς μάλλον πονηρά, αποφεύγετε να μιλήσετε για την χρονική αυτή περίοδο. Μα είναι δυνατόν, μορφωμένος άνθρωπος, να παρομοιάζετε τον Ορθοδοξότατο Αγιο πατέρα Ματθαίο με τον Άρειο και τον Πάπα; Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα έπρεπε να γράψετε "δεν δεχόταν να ΞΑΝΑχειροτονήσει". Ε, σας απαντήσαμε, διότι είδε που κατέληξαν οι χειροτονήσαντες. Από την άλλη, είχε μείνει και μόνος του και γνώριζε ότι χειροτονία επισκόπων υφ᾿ ενός θα ήταν άκυρες.
      Όσο για τον "Άγιο Πατέρα", μια αναφορά στα κατορθώματα του εδώ:
      http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2014/08/blog-post_40.html
      http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2014/09/blog-post.html

      Διαγραφή