Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022

Σκέψεις και προβληματισμοί για τον ιό της οιήσεως


Ο ιός της οιήσεως (οίηση, με απλά λόγια, είναι το να έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου) μολύνει την ανθρωπότητα χιλιάδες χρόνια και παρά το γεγονός ότι έχει βρεθεί θεόσδοτο φάρμακο (επιστημονική ονομασία: "Ὑψοποιὸς Ταπείνωσις") εξακολουθεί να μολύνει χιλιάδες συνανθρώπους μας και μάλιστα ανθρώπους που θέλουν να είναι μαθητές της Άκρας Ταπεινώσεως, δηλαδή του Κυρίου μας και Θεού και Σωτήρος Ιησού Χριστού.

Με αφορμή την λεγόμενη πανδημία του κορονοϊού (στην οποία αποδίδονται μέχρι στιγμής 5.600.000 θάνατοι, όταν μόνο κάθε χρόνο περίπου 73.000.000 συνάνθρωποί μας θανατώνονται - "νόμιμα"! - προτού καν γεννηθούν) ο ιός της οιήσεως μας προσέβαλε όλους. Νοσήσαμε άπαντες από αυτόν και θεωρεί ο καθένας μας μόνο τον εαυτό του ως συνετό, ως σοφό, ως σοβαρό, ως διακριτικό κλπ., ενώ τον "άλλον", ως συνωμοσιολόγο, ως πλανεμένο, ως προδότη, ως αντάρτη, ως αμαθή κ.ο.κ.

Ποιος έχει δίκαιο; Πού είναι η αλήθεια;

Δίκαιο έχει η Σύνοδος, διότι οι συνοδικές αποφάσεις έχουν το "αλάθητο", πιστεύουν ορισμένοι διδάσκοντας πρωτοφανείς για την Ορθοδοξία διδαχές, εφόσον είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι αποφάσεις των Συνόδων είναι όντως αλάθητες υπό σαφείς και μόνο προϋποθέσεις (εμείς ιδιαιτέρως οι "Παλαιοημερολογίτες" ας μη ξεχνούμε ότι και η ημερολογιακή καινοτομία σε συνοδικές αποφάσεις βασίστηκε...). 

Δίκαιο έχει ο Αρχιερέας, διότι "όπου Επίσκοπος εκεί και η Εκκλησία" και "υπακοή στον Επίσκοπο" και "πείθεσθε τοις ηγουμένοις" και λοιπά και λοιπά παρόμοια συνθήματα που κραυγάζουν κάποιοι, μα πόσοι και πόσοι Αρχιερείς στο διάβα των χρόνων δεν εναυάγησαν στην πίστη και μεταλλάχθηκαν εντέλει σε λύκους αντί να παραμείνουν ποιμένες;

Δίκαιο έχει ο Λαός, ο "φύλαξ της Ορθοδοξίας", φωνασκούν άλλοι, βαπτίζοντας "λαό" τις δικές τους σέκτες ή την προσωπική τους απόλυτη άποψη που φανερώνει μια ξεκάθαρη αντιχριστιανική και αντιεκκλησιαστική νοοτροπία.

Δίκαιο έχουν οι Ιατροί, οι "Επιστήμονες" αναφωνούν άλλοι, μα τί γίνεται όταν αυτοί οι "Ειδικοί" διαφωνούν μεταξύ τους; Τί γίνεται επίσης όταν αυτή η "επιστημονική κοινότητα" των "ειδικών" έχει νομιμοποιήσει πράξεις (όπως η ομοφυλοφιλία ή ο αυνανισμός) τις οποίες η (αληθινή, όχι η μοντέρνα) Εκκλησία θεωρεί αμαρτίες; 

Όμως αληθινά δίκαιο έχουν μόνο εκείνοι που υποστηρίζουν μία θέση (όποια θέση και αν είναι αυτή!) με ταπείνωση, και την εκθέτουν χωρίς να κατακρίνουν και να εχθρεύονται τους διαφωνούντες, παραθέτοντας τα επιχειρήματά τους απαθώς και διαλεγόμενοι με αγάπη και πραότητα. Και έχουν δίκαιο, όποια θέση και αν υποστηρίζουν, διότι και λάθος να είναι αυτή, βλέποντας ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, την ταπείνωση και την αγάπη τους, θα τους φωτίσει και θα τους οδηγήσει τελικώς να ανακαλύψουν την σωστή.

Μακάρι να μιμηθούμε όλοι μας αυτές τις ταπεινές ψυχές για να μας ελεήσει η Χάρις του Θεού η σωτήριος!


Σημαντικό Παράρτημα:

ΘΑΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ 2022

(ΜΕΧΡΙ 23-1-2022 ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΠΟΙΗΣΗ)

ΣΥΝΟΛΙΚΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ: 6.300.000

1. ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ 2.600.000

2. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ 1.065.000

3. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΛΗΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ 655.000

4. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΠΕΙΝΑ 550.000

5. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ 510.000

6. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ 310.000

7. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΌ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ 155.000

8. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΚΟΡΟΝΟΪΟ 155.000

9. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟ AIDS 105.000

10. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΑ 84.000

11. ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ 66.000

12. ΘΑΝΑΤΟΙ ΑΠΟ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ 50.000

(ΚΥΡΙΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ)

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ...

14 σχόλια:

  1. Πολύ σωστές οι επισημάνσεις. Θα σταθώ μόνο στο παράρτημα όπου επιβεβαιώνεται ότι η νούμερο 1 αιτία θανάτου είναι η θανάτωση εμβρύων. Να υπενθυμίσω εδώ ότι αυτοί που διενεργούν τους συγκεκριμένους θανάτους είναι κάποιοι επιστήμονες γιατροί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ποιο ωραια αναλυση ψηχογαφηματος και ορθοδοξοτατου πνευματος που εχω διαβασει.Να σ εχει ο Θεος καλα αδελφε.Ο θεος να μου δωσει μετανοια.Ορθοδοξος αδελφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Νο1 αιτία θανάτου είναι ποτέ δυνατόν να χρησιμοποιηθεί ως μέσο για να εξαλείψει την Νο8 αιτία θανάτου ;

    Ποιος λογικός άνθρωπος μπορεί να το πιστέψει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιεικώς απαράδεκτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είναι ευλογημένο!
      Στείλτε μου και τους μη επιεικώς χαρακτηρισμούς σας, αλλά σας παρακαλώ αυτή την φορά επωνύμως και - κυρίως - μαζί με επιχειρήματα.
      Να είστε καλά!

      Διαγραφή
    2. Προς Ανώνυμος 11:55 Στο άρθρο γράφουμε σχόλια,ενώ εσύ, αντί για αυτό, περιαυτολογείς...

      Διαγραφή
  5. https://impc.gr/%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%bf%ce%bd-%ce%b5%ce%ba%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%af%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%bf%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%ba%ce%ad/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχούλα του!
      Βέβαια χειροτονήθηκε Ιερέας από τον Βικέντιο (όχι από τον Γερόντιο) στου οποίου το σχίσμα ανήκε τότε μαζί με τον νυν Πειραιώς...

      Διαγραφή
  6. Επειδή το διαδίκτυο προσφέρεται αφειδώς σε κάποιους να κατηγορούν (ανωνύμως τάχα) αρχιερείς, φωτογραφίζοντάς τους -βέβαια- με έναν λίαν άκομψο και επιλεκτικό τρόπο, προσφέροντας τα μάλα στη διαίρεση και το διαχωρισμό του ποιμνίου, γι' αυτό σημειώνουμε: Το να μην αναφέρεσαι επωνύμως στον Αρχιερέα στον οποίο αναφέρεσαι, δεν αποτελεί κατ' ανάγκην, διάκριση ή ταπεινότητα, αλλά την εύκολη και απολύτως ιδεατή λύση για να κατηγορείς εκ του ασφαλούς! Από, που πηγάζει αλήθεια αυτή η τόσο μαξιμαλιστική ευθιξία σας, ώστε να ιεροκατηγορείτε -γιατι αυτό κάνετε- ο ένας για <>, δηλαδή για αλαζονεία και καυχηξία, ο δεύτερος για <> και <>, έναν άνθρωπο με μια εγνωσμένη σε όλους εμάς κατά Θεόν ταπεινότητα, αλλά και διάκριση; Ή θα εξυφάνετε -θα μηχανευτείτε δηλαδή- δογματική ανάγκη, ώστε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα; Το συγκεκριμένο άρθρο του Σεβασμιωτάτου με τίτλο <>, γιατι περί αυτού αρχικά λοιδωρήθηκε και διασύρθηκε ο συγγραφέας του, είναι ένα απολύτως ταπεινό, εκκλησιαστικό άρθρο, που κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τους κλυδωνισμούς και τις αποσχιστικές τάσεις στο χώρο της Εκκλησίας, ένεκα του εμβολίου. Στα του οίκου μας, ο γράφων και η πνευματική του οικογένεια, εκπροσωπώντας δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, πιστούς του τόπου μετανοίας μας γίναμε αποδέκτες αυτής της ακραίας, υπερφίαλης, εγωϊστικής και ανεπίτρεπτης συμπεριφοράς αδελφών... κατά αδελφών Ιεραραχών!... Πρωτοφανές βέβαια δεν είναι, γιατι γενικά το <>, οι εκτοξεύσεις κατηγοριών και οι <> ήταν πάντοτε ίδιον χαρακτηριστικό του ιερού αγώνα μας!... Αν τώρα για το εμβόλιο θιγήκατε τόσο πολύ, ώστε να κατηγορείτε αρχιερέα για... <> και <>, νομίζετε ότι προσφέρετε -τι άραγε- στον εκκλησιαστικό αγώνα μας; Πιστεύετε ότι είστε καθοδηγητές και εκφραστές του ποιμνίου των γνησίων ορθοδόξων, ώστε συντονισμένα και για πολλοστή φορά να στοχοποιείτε τον συγκεκριμένα ταπεινό αρχιερέα, ο οποίος αν μη τι άλλο έχει φερθεί στον πρώτο ιεροκατήγορο, με τον πιο... άψογο και και... καλύτερο τρόπο; Βοηθώντας τον αρκετά και σε πολλά πράγματα... Και εκείνος, πως το ανταπόδωσε; Δημοσιεύοντας μια εμετική φωτογραφία που υποδηλώνει εμπάθεια, ειρωνεία, αλλά και μνησικακία; Μήπως ο εμπνευστής της εμπαθούς αυτής ανάρτησης έπρεπε -πρώτα αυτός- να κυττάξει στα του οίκου του, ώστε να αναγνωρίσει πρώτα αυτός την δοκό στο δικό του μάτι; Ο γράφων, ως δημοσιογράφος κουβαλώντας επάνω του σχεδόν 37 χρόνια δημοσιο-γραφίας και αρθρο-λογίας στον ημερήσιο Τύπο, γνωρίζει άριστα τα παιχνίδια επικοινωνιακού τύπου και τις μεθόδους σπίλωσης κάποιου, φωτογραφίζοντάς τον, αλλά χωρίς να ονοματίζεται! Αλλά να ιεροκατηγορείτε κάποιον για... οίηση!... Και μάλιστα τον συγκεκριμένο, αυτό πραγματικά δεν το περιμέναμε με τίποτα... Και να δημιουργείτε τέτοιο θέμα, γιατι έχει διαφορετική γνώμη από σας στο θέμα του εμβολίου; Περί αυτού, το ιστολόγιό μας εξ αρχής είχε επισημάνει τις επιφυλάξεις του για το νέο τύπου εμβόλιο που δίδεται. Μέχρι εκεί όμως! Σεβαστήκαμε και τους μεν και τους δε, χωρίς να αναφέρουμε τι, για το θέμα αυτό. Και νομίζουμε ότι πράξαμε σοφά. Άλλωστε και η τελευταία προτροπή της Ιεράς Συνόδου μας ήταν η αυτή. Από εκεί και πέρα, αναπάντεχες -στη κυριολεξία- κινήσεις και συντονισμένες αναρτήσεις σπίλωσης ενός Αρχιερέα, που έδωσε μάχη για την ένωση του 2014 -ας μη λησμονείται- είναι αν όχι απερίγραπτες, πάντως απαράδεκτες. Λυπούμαστε πραγματικά για τον τόνο και το ύφος της γραφής μας. Δεν απαντήσαμε και σε παλαιότερο γράφημα του πρώτου ιεροκατηγόρου. Η συνέχεια όμως αυτής της διαπόμπευσης, αλλά και στοχοποίησης του ανθρώπου που ιεροκατηγορείτε, ήταν το έναυσμα για να σας απαντήσουμε. Λυπούμαστε επίσης, γιατι σας θεωρούσαμε ανθρώπους που αγωνίζονται περισσότερο για την πνευματική τους πρόοδο, παρά βυσσοδομώντας -δίκην εμβολίων- τον άνθρωπο που πρωτοστάτησε στην ένωση του 2014. Κρίμα! Πραγματικά κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΕ, ΕΙΜΑΙ Η ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΗ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ. ΣΕΒΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΚΙΑΓΡΑΦΕΙΣ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ, ΑΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗΝΗ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή μου κ. Αρχοντούλη, οι Πατέρες μας διδάσκουν πως ο αληθινός Χριστιανός δεν πρέπει να απολογείται όταν τον κατηγορούν και τον υβρίζουν, αλλά να αφήνει το θέμα στον Θεό.
    Εγώ βεβαίως δεν είμαι αληθινός Χριστιανός, αλλά θα ήθελα να γίνω κάποια στιγμή, για αυτό και πρέπει να ακούσω τους Πατέρες και να μην απολογηθώ, αναιρώντας μάλιστα και πολύ εύκολα, μία προς μία τις κατ' εμού κατηγορίες, τις οποίες εξαπολύσατε υποκύπτοντας δυστυχώς στον "κακό λογισμό".
    Άλλωστε καταδικάστηκα ήδη από εσάς, αναπολόγητος, οπότε δεν έχει και νόημα.
    Αναμένω και προετοιμάζομαι μόνο για την επί του φοβερού βήματος απολογία.
    Ο Θεός να σας ευλογεί όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΕ, ΕΠ' ΟΥΔΕΝΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΥΒΡΙΖΩ, ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΑΦΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΔΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΔΕΝ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΚΑΚΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΑΓΝΑ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΙΚΑ ΜΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΟΥ. ΞΑΦΝΙΑΣΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΚΙΑΓΡΑΦΕΙΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ. ΞΑΦΝΙΑΣΤΙΚΑ, ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ. ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ, ΑΛΗΜΟΝΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΑ. ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. ΑΝ ΣΕ ΠΙΚΡΑΝΑ ή ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΣΠΑΖΟΜΕΝΗ ΤΑ ΙΧΝΗ ΤΩΝ ΠΟΔΩΝ ΣΟΥ, ΗΜΑΡΤΟΝ, ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία Αρχοντούλη,εγώ διάβασα το άρθρο και το μυαλό μου δεν πήγε σε κάποιον (κατηγορούμενο) επίσκοπο, αλλά σκέφτηκα ότι αφορά όλους μας,αφού λίγο-πολύ όλοι μας ήρθαμε σε αντιπαράθεση με άλλους για το θέμα των εμβολίων και ίσως να είχαμε (όλοι μας) εκφραστεί με ακραίο τρόπο.Τώρα βέβαια με τρώει η περιέργεια για το όνομα του επισκόπου που εσείς λέτε ότι υπαινίσσεται το άρθρο.Νομίζω ότι αν εσείς δεν τα "σκαλίζατε" κανείς δεν θα σκεφτόταν ότι γράφτηκε για κάποιον επίσκοπο.Με λίγα λόγια,εσείς τελικά δημιουργήσατε ένα θέμα , ανύπαρκτο εξ αρχής,κατά τη γνώμη μου.Αν δεν γράψατε το σχόλιό σας,το πολύ πολύ να σκεφτόμουν (όπως έγινε) ότι μερικές φορές είχα κι εγώ (ως άνθρωπος) λίγη οίηση στις θέσεις μου...

      Διαγραφή
  10. Αγαπητή μου κ. Αρχοντούλη, ο πληθυντικός δεν αφορά μόνο το σεβαστό πρόσωπό σας, αφού διά της χρήσεώς του απευθύνθηκα και στον αξιότιμο κ. Δημακόπουλο, του οποίου το άρθρο αντιγράψατε και στείλατε ως σχόλιο, και στο οποίο κατηγορούμαι αναπολόγητος, για δήθεν συντονισμένη εξύβριση Αρχιερέως, ιεροκατηγορία, αχαριστία κλπ. κλπ.
    Νομίζω όμως πως το δίκαιο θα ήταν να υποδειχθούν ακριβώς τα σημεία μέσα στο άρθρο μου που να αποδεικνύουν τις ως άνω κατηγορίες ώστε, εάν έχετε δίκαιο, να τα διορθώσω αμέσως, ζητώντας συγγνώμη.
    Τα περιμένω και σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή