Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2022

Ψάχνοντας αποδιοπομπαίους τράγους σε ...λάθος μαντρί!

 


Με αφορμή τον ξαφνικό θάνατο ενός 49χρονου, εγγάμου με τρία τέκνα, ιερέως (ο Θεός να τον αναπαύσει!), ο οποίος ήταν από επιλογή του ανεμβολίαστος (και δικαίωμά του), ο κρατικός Μητροπολίτης (ο βασικός μισθός των κρατικών Μητροπολιτών στην Ελλάδα είναι 2.210 ευρώ, για όσους δεν το γνωρίζουν) Κορίνθου, Σικυώνος, Ζεμενού, Ταρσού ...και Πολυφέγγους (όπως είναι ο πλήρης τίτλος του) Διονύσιος Μάνταλος βρήκε ακόμη μια ευκαιρία για να τα βάλει με τους "σχισματικούς Παλαιοημερολογίτες", οι οποίοι τάχα "δρουν ανεξέλεγκτα και είναι και αντιεμβολιαστές".

Απορίας άξιον, και μάλλον τεκμήριο κακίας και φθόνου, αποτελεί ο συσχετισμός μεταξύ του θλιβερού θανάτου ενός νέου κληρικού και των "κακών" Παλαιοημερολογιτών. Με ποιο τρόπο οι τελευταίοι έβλαψαν τον εκλιπόντα; Μήπως πήγαν στην ενορία του και τον έπεισαν να μην εμβολιαστεί; Κι αν ακόμη γινόταν αυτό, μήπως ο μακαριστός (του οποίου τη μνήμη βεβηλώνει ο κ. Διονύσιος με την αντιχριστιανική συμπεριφορά του) ήταν ανήλικος και παρασύρθηκε; 

Είναι τοις πάσι γνωστό, ότι και στους κόλπους των Παλαιοημερολογιτών, όπως και παντού, υπάρχουν πρόσωπα που είναι υπέρ των εμβολιασμών και πρόσωπα που είναι κατά αυτών· η δε επίσημη θέση των Παλαιοημερολογιτών Αρχιερέων (πλην εξαιρέσεων) είναι σχεδόν παρόμοια με της κρατικής Εκκλησίας ως προς το ότι θεωρούν το ζήτημα ιατρικό, απλά όχι τόσο δουλικά όμοια σε σχέση με την επιβολή των μέτρων και την υποχρεωτικότητα. 

Άρα ο κ. Διονύσιος συκοφαντεί και προσβάλλει συλλήβδην τους Παλαιοημερολογίτες με τα όσα εναντίον τους εκστόμισε και θα δώσει λόγο για την πράξη του αυτή στο αδέκαστο Κριτήριο, εάν δεν μετανοήσει.  

6 σχόλια:

  1. Πολύ σωστό το άρθρο. Θα πρόσθετα ακόμη ένα στοιχείο. Ο κ. Διονύσιος δυστυχώς λόγω της απαράδεκτης προκαταλήψεως και του αδικαιολόγητου μενούς του κατά των παλαιοημερολογιτών καταφεύγει εν γνώσει του και ευκαιριακά σε ένα ψεύδος. Προσπαθεί να εμφανίσει ψευδώς ότι στην επαρχία του οι αντιεμβολιαστές είναι είτε παλαιοημερολογίτες, είτε θύματα παλαιοημερολογιτών με αυτές τις απόψεις. Όμως οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ (Κορινθία) γνωρίζουν ότι πρώτον, στην περιοχή υπάρχει αρκετά μεγάλο κίνημα αυτών των απόψεων, κυρίως κατά της υποχρεωτικότητος, αποτελούμενο από ενεργούς πολίτες, νοσηλευτές και κάποιους επιστήμονες ιατρούς, δεύτερον πολλά μέλη των μοναστικων αδελφοτήτων της δικαιοδοσίας του διαφωνούν μαζί του και συμφωνούν με αυτό το κίνημα και τρίτον αρκετοί κληρικοί του έχουν αυτές τις απόψεις αφ εαυτών των και μάλιστα ασκεί τρομοκρατία ακόμη και διώξεις (μεταθέσεις και αργίες) προκειμένου να τους ελέγξει και υποτάξει. Μπορεί οι παλαιοημερολογίτες να τον "ενοχλούν" με την παρουσία τους, αλλά να μην ξεχνά ότι αυτός τους βρήκε στον τόπο αυτό και ανήκουν στην τοπική κοινωνία από την οποία είναι αγαπητοί και σεβαστοί πριν ακόμη....γεννηθεί εκείνος. Η Κορινθία είναι γνωστό ότι έχει και Ενορίες και πολλά μοναστήρια που ακολουθούν το πάτριο εορτολόγιο. Όσο για την ουσιαστική σχέση αγάπης και σεβασμού και αποδοχής του από τον Κορινθιακό και δη τον θρησκευόμενο λαό μάλλον.... "χειροτερεύει" τα πράγματα με τη συγκεκριμένη στάση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρετε και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Η θέση του μακαριστού επισκόπου για το θέμα των παλαιοημερολογιτών καταγράφεται αναλυτικά στο παρακάτω άρθρο.http://stwmenkalws.blogspot.com/2012/09/blog-post_21.html
    Σας το στέλνω για ενημέρωση, χωρίς να ασχολθώ όμως με το πρόσωπο που αναφέρεται στο κείμενο.Αυτό είναι άλλο θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. https://www.theonlinepress.gr/%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CF%84%CF%89%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%AC%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BF%CE%B9%CE%BA/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ, π. Δημήτριε, για την ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή