Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021

Η Εκκλησία των Γνησίων Ορθοδόξων κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού και των διακρίσεων

 

Ἀνακοίνωσις

 

Ἐπὶ τῆς παρούσης ἐπιδημιολογικῆς κρίσεως

 Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας μας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν Ἑλλάδος, ὑπὸ τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ. Καλλίνικο, κατὰ τὴν συνεδρίασιν τῆς 10ης/23ης–7–2021 ἐξετίμησε τὴν διαμορφωθεῖσαν κατάστασιν ἕνεκα τῆς παρούσης ἐπιδημιολογικῆς κρίσεως καὶ ἐξέφρασε τὴν πλήρη ἀντίθεσιν αὐτῆς εἰς τὴν de facto ὑποχρεωτικότητα τῶν ἐμβολιασμῶν ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας, ὅπως αὕτη μάλιστα προβάλλεται καὶ ὑποστηρίζεται ὑπὸ τοῦ μεγαλυτέρου μέρους τῶν ΜΜΕ.


ποστηρίζομεν τὴν ἀντικειμενικὴν καὶ ὁλόπλευρον πληροφόρησιν καὶ τὴν μετὰ ταῦτα ἐλευθέραν ἀπόφασιν τοῦ πολίτου, ἄνευ πιέσεων, ὡς πρὸς τὸ ζήτημα τοῦτο. Οὔτε ἡ ἐπιβολή, οὔτε τὸ δέλεαρ εἶναι τὰ καλύτερα μέσα διὰ νὰ πεισθοῦν οἱ πολῖται. Φρονοῦμεν ὅτι ὁ ἐμβολιασμὸς ΔΕΝ πρέπει νὰ εἶναι ὑποχρεωτικός εἰς οὐδεμίαν κατηγορίαν πολιτῶν καὶ θεωροῦμεν μὴ ἀποδεκτὰς τὰς διακρίσεις, εἰς βάρος τῶν ἐμβολιασμένων ἢ τῶν μὴ ἐμβολιασμένων.


 Ἱερὰ ἡμῶν Σύνοδος μετὰ λύπης διαπιστώνει τὴν ἀπόπειραν διαιρέσεως τῶν πολιτῶν εἰς ἐμβολιασμένους καὶ ἀνεμβολιάστους, ἀλλὰ καὶ στιγματισμοῦ τῶν μὲν δευτέρων ὡς δῆθεν ἀνευθύνων καὶ ὡς ἐπιδεικνυόντων ἀντικοινωνικὴν συμπεριφοράν, τῶν δὲ πρώτων ὡς δῆθεν πειθηνίων ὀργάνων τῆς νέας τάξεως πραγμάτων. Ὁ ὑπερκαταιγισμὸς πληροφοριῶν καὶ μάλιστα ἐκ τοῦ διαδικτύου παρέχει ἄφθονα ἐπιχειρήματα εἰς ἀμφοτέρας τὰς παρατάξεις. Ὡς ἐκ τούτου ἐνῶ μὲν εἶναι δικαιολογημένη ἡ ἐπιλογὴ ἑκάστου, δὲν εἶναι ἀποδεκτὸς ὁ στιγματισμὸς τοῦ μορφώσαντος διαφορετικὴν ἄποψιν ἐπὶ τοῦ θέματος.


Δηλοῦμεν δέ, ὅσον ἀφορᾶ εἰς τὰ καθ᾽ ἡμᾶς, ὅτι δὲν συνιστῶμεν οἱασδήποτε μορφῆς διάκρισιν εἰς τὴν πνευματικὴν ἐξυπηρέτησιν τῶν πιστῶν. Εἴτε ἐμβολιασμένοι, εἴτε ἀνεμβολίαστοι, ἅπαντες εἶναι ἀποδεκτοὶ εἰς ἐκκλησιασμὸν καὶ μετοχὴν εἰς τὰ σωστικὰ ἱερὰ Μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας. Κληρικοὶ οἱ ὁποῖοι ἐφαρμόζουν διακρίσεις εἰς βάρος τῶν πιστῶν μὲ κριτήριον τὸν ἐμβολιασμὸν αὐτῶν ἢ ὄχι, ὑπόκεινται εἰς ἐκκλησιαστικὰ ἐπιτίμια.

Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἱερᾶς Συνόδου

Ἀθῆναι, 1/14-8-2021


ΠΗΓΗ: https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%E1%BC%80%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/1838-anakoinosis-epidiologikis-kriseos-2021

12 σχόλια:

  1. Δικαιολογημένο να βάζεις νεκρά έμβρυα στο σώμα σου; Κύριε ελέησον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέει αυτό. Λέει "δικαιολογημένη ἡ ἐπιλογὴ ἑκάστου". Αν αυτός είναι πεπεισμένος ότι δεν υπάρχουν νεκρά έμβρυα είναι δικαιολογημένη η επιλογή του. Το θέμα είναι αν μπορούμε να αποδείξουμε ότι υπάρχουν και δεύτερον κατά πόσον συνιστά μετοχή στην αμαρτία της εκτρώσεως. Προσωπικά, και έχοντας υπόψιν και τις δύο απόψεις, δεν έχω καταλήξει ακόμη ποια είναι η ορθή. Και για να είμαι εξασφαλισμένος, δεν εμβολιάζομαι.

      Διαγραφή
    2. Ναι μεν δεν λέει αυτό, αλλά κάνουν την δουλειά των υγειονομικών. Πλήρης αντιστροφή των ρόλων. Η δήλωση των γ.ο.χ είναι ένα βήμα καλύτερη απ'της Ελλαδικής Εκκλησίας. Συνεχίζει να υστερεί. Σαφώς και δεν μπορούμε να αποδείξουμε αν υπάρχουν 100% νεκρά έμβρυα σε όλα τα εμβόλια, γιατί κάθε σκεύασμα είναι διαφορετικό. Εκεί πατάνε. Το ρίσκο είναι ταυτόχρονα μεγάλο και ανούσιο, ενώ δεν χρειάζοταν να τα χρησιμοποιήσουν εξ'αρχής.

      Διαγραφή
    3. Όπως βλέπουμε στην παρακάτω εικόνα κυτταρικές σειρές από εκτρωμένα έμβρυα χρησιμοποίησαν στην παραγωγή τους το Astra Zeneca και το Johnson&Johnson, ενώ δεν χρησιμοποίησαν το Moderna και το Pfizer.
      https://s27589.pcdn.co/wp-content/uploads/2020/12/06.02.21-warp-speed-vaccines-x1June-768x994.jpg
      Κυριακόναν ο Βάρβαρος

      Διαγραφή
    4. Ναι, αυτό βλέπω ότι επιβεβαιώνει και ο Επίσκοπος Συρακουσών Λουκάς: https://www.eadiocese.org/news_210128_1

      Διαγραφή
  2. https://www.afistemenaziso.gr/texts/medical/gynecology/i-xrisi-ektromenon-emvryon-stin-anaptyksi-emvolion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέρος Α'

    Αυτά είναι! Οι ΓΟΧ πιο μετριοπαθείς από τους ημέτερους φανατικούς· μπορείς να το πεις και σημεία των καιρών... Σε κάθε περίπτωση το χάρηκα και νιώθω πολύ θετικά για αυτήν την στάση.

    Ένα σχόλιο να μου επιτραπεί περί των εμβρυικών κυττάρων. Ορθή βλέπω την ερώτηση του δασκάλου, κατά πόσο συνιστά μετοχή στην αμαρτία της εκτρώσεως ακόμα και στην περίπτωση που αποδεδειγμένα έγινε χρήση αυτών στην παραγωγή των εμβολίων. Θεωρώ πως αν θέλει κάποιος να θεωρήσει τουτο ως αμαρτία θα πέσει σε παγίδες που δύσκολα θα αποφύγει. Αν μάλιστα είναι και ιερέας την πάτησε για τα καλά!

    Διότι, αν θέλουμε να είμαστε τόσο σχολαστική με το εμβόλιο με στόχο την ηθική μας ακεραιότητα, η ειλικρίνεια και η αντικειμενικότητα ημών των ορθοδόξων επιβάλλει να γίνεται με καθολικό και αντικειμενικό τρόπο και όχι επιλεκτικό έτσι; Άραγε όλοι που κόπτονται για το εμβόλιο και έγιναν σχολαστικοί στο εμβόλιο με στόχο την ηθική ακεραιότητα τους, έγιναν το ίδιο σχολαστικοί στις απειράριθμες εκφάνσεις στο κοινωνικό και προσωπικό τους βίο; Με στόχο βέβαια τον ίδιο· την ηθική μας ακεραιότητα... Δλδ γίναμε το ίδιο σχολαστικοί σε αυτά που τρώμε, πίνουμε, ντυνόμαστε, ηλεκτρικές συσκευές, ρεύμα, νερό, πετρέλαιο, φυσικό αέριο, βενζίνη, χρήματα, έπιπλα, φάρμακα..............και κατά πόσο ηθικώς φτάνουν στα χέρια μας; ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ... Προς τι τότε αυτή η επιλεκτικότητα να είμαστε σχολαστικοί μεν στο εμβόλιο (που θα γίνει άπαξ ή μερικές φορές) όχι όμως σε τόσα άλλα που χρησιμοποιούμε όχι μία φορά, αλλά κάθε μέρα! Είναι υποκρισία ή πλάνη; Να σχολιάσουμε τι, το πετρέλαιο; Άραγε κοιτάξαμε αν αυτό που χρησιμοποιούμε ήρθε στην χώρα μας χωρίς να μετέχει σε πολέμους και σφαγές αμάχων; Τα άλλα φαρμακα που χρησιμοποιούμε άραγε ερευνήσαμε και εκείνα αν έμμεσα ή άμεσα είναι κατασκευασμένα με τον ίδιο τρόπο; Τα παιδικά εμβόλια που περιέχουν αυτές τις σειρές και τα κάναμε όλοι και στα παιδιά μας; Τα ευγενή μέταλλα που χρησιμοποιούμε στην αγία Τράπεζα ξέρουμε την διαδικασία πως φτάνουν σε μας; Γνωρίζουμε πόσοι θάνατοι εργαζομένων, αλλά και θανατηφόρες αρρώστιες υπόκεινται εκτός των εργαζομένων και των ανθρώπων που ζουν στην εξόρυξη αυτών των μετάλλων; Εμείς λοιπόν όταν τα χρησιμοποιούμε όλα αυτά, μετέχουμε των αποτελεσμάτων αυτών ή μόνο επιλεκτικά αυτό γίνεται στο εμβόλιο;

    ΙΕΡΟΣΥΝΗ
    Κάποιοι ημέτεροι ιερείς λένε ότι όσοι κάνουν εμβόλιο δεν θα κοινωνούν κτλ. Όσοι από αυτούς είναι έγγαμοι· στα παιδιά τους έκαναν εμβόλιο; Αν ναι (προφανώς και ναι) έχουν κόλλημα ιεροσύνης με την λογική που ακολουθούν! Αν ισχυριστούν οτι είχαν άγνοια ότι κάποια από τα παιδικα εμβόλια περιέχουν τα εν λόγω κύτταρα (λύσσας, παρωτίτιδα, ηπατίτιδα Α, ανεμοβλογιάς, ιλαρά, έρπης), αλλά και πάλι την πάτησαν. Διότι γνωρίζουμε καλά ότι το κανονικό δίκαιο δεν συγχωρεί στο θέμα ιεροσύνης την άγνοια. Όποιος έπεσε σε πορνεία, έστω και αν είχε άγνοια ότι είναι αμάρτημα ή κόλλημα ιεροσύνης ΔΕΝ γίνεται ιερεύς. Λοιπόν παπά, δεν μπορώ να κοινωνήσω με την λογική σου, συ όμως δεν μπορείς να λειτουργήσεις. Αυτό βέβαια ισχύει για όλους τους ιερείς που μετέχουν με έμμεσο ή άμεσο τρόπο πάνω σε αυτό το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εύστοχα σχόλια και να συμπληρώσω για το θέμα ''εμβρυικά κύτταρα'' κρατώντας εις το νου τους τις νόσους ανεμοβλογιά, ερυθρά και όχι μόνο.... και ας διαβάσουν

      https://entoytwnika1.blogspot.com/2021/01/blog-post_16.html

      αλλά και

      https://entoytwnika1.blogspot.com/2021/01/blog-post_26.html

      μάλλον τώρα ''ξύπνησαν'' μερικοί.... Κάλλιο αργά παρά ποτέ και ετσι....


      Διαγραφή
  4. Μέρος β'
    Με τις τράπεζες πως τα πάμε παπάδες μας (και λαικοι βέβαια); Προφανώς πολύ καλά! Ζούμε και πεθαίνουμε με αυτές, τις αναπνέουμε και τις εκπνέουμε, κοιμόμαστε και ξυπνάμε με αυτές! Καλώς ή κακώς έτσι είναι. Το ότι η τράπεζες τοκίζουν, με αποτέλεσμα πολλές φορές να εξοβελίζουν οικογένειές και επιχειρήσεις και τόσα άλλα, ηθικώς είναι άμεμπτα αυτα; Όταν είμαστε πελάτες αυτών των τραπεζών και τις χρησιμοποιούμε, είμαστε μέτοχοι αυτών των πράξεων ή ου; Ή μηπως ο τόκος δεν είναι και τόσο μεγάλο αμάρτημα; Μικρό ή μεγάλο αδελφέ μου ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΙΡΕΤΙΚΟ ΙΕΡΟΣΥΝΗΣ! (της Α' ο ιζ', Πενθέκτης ο ι', Αποστολικός μδ' και άλλα). Ξέρεις παπά μου, όποιος θέλει να ομιλεί περί ακρίβειας, στον εαυτό του δεν εφαρμόζει οικονομίες... μάλιστα καθαιρετικές ε; Ένας παπάς λέει πως όποιος εμβολιάστηκε δεν μπορεί να κοινωνήσει! Αλλά ο ίδιος κάποτε στο σπίτι του είχε όπλο γεμάτο με σφαίρες με δύο ανήλικα παιδία. Όπου το ένα πήρε το όπλο να παίξει και σκότωσε το άλλο! Αυτός ο παπάς δεν έχει κόλλημα ιερωσύνης που εν γνώση του έβαλε εκεί το όπλο γεμάτο (!!), έχοντας δύο ανήλικα· και έχω εγώ κόλλημα διότι από το εμβόλιο, την δεκαετία του 70', από μια έκτρωση που δεν ξέρουμε το γιατί, που τα κύτταρα αυτά πλέον πολλαπλασιάζονται κτλ κτλ.

    Τελικά του τι ισχύει σε κάθε περίπτωση δεν είναι τόσο αυτό που μας ενδιαφέρει όσο η επιλεκτική στάση των αντιεμβολιαστών. Δλδ, η κεντρική λογική αναρωτιέται, καλά γίνατε σχολαστικοί με το εμβόλιο, με τα άλλα τόσα γίνατε το ίδιο σχολαστικοί; Ακόμα και αν (αν λέμε) όλα τα άλλα ήταν ηθικώς άμεμπτα δεν έχει τόση σημασία όσο το ότι ούτε καν κάναμε το κόπο στον λογισμό να γίνουμε σχολαστικοί! ΜΟΝΟ στο εμβόλιο! Επίσης καταλαβαίνει κανείς ότι αν θέλει να είναι αντικειμενικός, η σχολαστικότητα αυτή από ορθοδόξου πλευράς κρίνεται αρρωστημένη! Διότι ο έντιμος ορθόδοξος αν πει θα γίνω σχολαστικός με έναν α' τρόπο στο εμβόλιο, είναι αναγκασμένος να γίνει το ίδιο σχολαστικός με τον ίδιο α' τρόπο σε ΟΛΑ! Πράγμα αδύνατος ακόμα και για μοναστήρια παρακαλώ. Δυνατό μόνο σε σπηλιά· όποιος έχει τα κότσια στο καλό έτσι;

    Ο αγαπητός αδελφό σου Κων νος Κολιος

    ΥΓ. Ξέρετε αδελφοί, ότι τα εμβόλια για το κόβιντ που περιέχουν αυτά τα κύτταρα όπως λέτε, όπως επίσης και τα παιδικά εμβόλια τα κατασκεύασαν κάποιες εταιρείες έτσι; Οι ίδιες εταιρίες προφανώς δεν κατασκεύασαν μόνο αυτά τα φάρμακα και εμβόλια, αλλά πολλά άλλα. ΠΧ η Φαιζερ έφτιαξε το xanax. Άραγε τι θα κάνουμε από δω και πέρα, θα ερευνούμε κάθε φορά που είναι να πάρουμε φάρμακο (για καρκίνο, αλτσχαιμερ, πόνους, διάφορα εμβόλια, βιταμίνες, για την καρδια, τον εγκέφαλο κτλ) αν είναι από τις εταιρίες που κάποτε (είτε τώρα είτε στο παρελθόν) έκαναν αυτή την ανήθικη πράξη να χρησιμοποιήσουν αυτά τα κύτταρα έστω και σε ένα ορισμένο φάρμακο ή εμβόλιο; Ναι ή ου; ή φρονείτε ότι δεν μετέχετε της αμαρτίας διότι δεν παίρνετε το προιον (με τα κύτταρα) ασχέτως αν ενισχύετε την ύπαρξη της εταιρίας (για να κάνει χρήση αυτών των κυττάρων) με τα άλλα προϊόντα που παίρνετε; Φθηνή σχολαστικότητα λόγω φθηνής πνευματικότητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Άλλο παράδειγμα θα μπορούσε να είναι η επιλογή γυναικολόγου, καθώς η έκτρωση ανεξαρτήτως λόγου είναι φόνος οπότε αν επιλέξει ένα αντρόγυνο κάποιον γυναικολόγο που έχει κάνει ή συνεχίζει να κάνει εκτρώσεις ακόμα και δήθεν "προβληματικων" εμβρύων, σημαίνει πως συμφωνεί ή επικροτεί ή έχει μετοχή στην αμαρτία του ιατρού;

      Άλλο παράδειγμα είναι τα στρατιωτικά εξοπλιστικά συστήματα καθώς η πραγματική δοκιμή τους και η καλύτερη διαφήμιση τους είναι που ποτέ εναντίον τίνος και τι αποτελέσματος έτυχαν όταν χρησιμοποιήθηκαν που σημαίνει πόσους σκότωσαν και ανάμεσα τους ακόμα και αθώοι άνθρωποι.
      Έτσι λοιπόν όσοι εμπλέκονται από την αγορά μέχρι την χρησιμοποίηση ενός οπλικού συστήματος για την υπεράσπιση της πατρίδας σημαίνει πως έχουν μετοχή ή επικροτούν τον θάνατο των αθώων;

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστά, το πρώτο σου παράδειγμα το αναφέρω σε ένα κείμενο μου (δεν τα δημοσιεύω), και το δεύτερο επίσης αρκετά επιτυχημένο. Ο κατάλογος αν θέλει κανείς δεν τελειώνει! Ενδιαφέρον έχει, ότι υπάρχουν πιστοποιήσεις διάφορων εταιριών ως προς την ηθικότητα των προιόντων που πιστοποιούνται από αυτές τις εταιρείες. Δλδ ανάλογα την εταιρία και την πιστοποίηση, βεβαιώνει τον πελάτη πως το συγκεκριμένο προιόν για να παραχθεί, μεταφερθεί κτλ δεν έγινε εκμετάλλευση ανθρώπων, ζώων και ιδίως παιδιών, όπως επίσης δεν υπήρξε εκδίωξη αυτοχθόνων πληθυσμών και αρπάγη της γης τους από τις μεγαλοεταιρίες, καταστροφή περιβάλλοντος κτλ. Οι πιστοποιήσεις αυτές είναι αποτέλεσμα των χορτοφάγων και άλλων ακτιβιστών που προτιμούν αυτά τα προιόντα λόγω «ηθικότητας». Αυτοί αν και πλανεμένοι για μας, αλλά φαίνεται περισσότερο αντικειμενικοί και όχι τόσο επιλεκτικοί όπως εμείς και καλά φωτισμένοι...

      Διαγραφή
  5. Καλὴ μετάνοια καὶ καλὴ φώτισι σὲ ὅλους μας. Λίγες σκέψεις γιὰ τὴν ἐπιλογὴ γυναικολόγου καὶ τὴν συνειδησιακὴ εὐαισθησία. Εὔχεσθε!
    http://aktines.blogspot.com/2017/06/blog-post_20.html
    καὶ β΄ μέρος:
    http://aktines.blogspot.com/2019/07/blog-post_2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή