tag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post2738923345069411053..comments2024-03-26T16:01:37.701+02:00Comments on ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ποια "κανονικότητα";Unknownnoreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-35009219311006904392022-04-09T08:52:20.231+03:002022-04-09T08:52:20.231+03:00Καλή ευλογημένη μέρα αδερφέ!
Θέλω να ζητήσω την πα...Καλή ευλογημένη μέρα αδερφέ!<br />Θέλω να ζητήσω την παρούσα ανάρτηση να την δω ξανά στο ιστολόγιο,<br />είναι πάρα πολύ επίκαιρη!<br />Ίσως αλλάξουν ρότα κάποιοι Ορθόδοξοι πιστοί και έρθουν στα Μυστήρια της Εκκλησίας αντί να μένουν στα σκοτεινά στερεότυπα που έχουν υιοθετήσει από τους πρωτεργάτες της επιβολής του αναθεματισμένου Παπικού εορτολογίου, <br />τα οποία οι νεο-αποτειχισμένοι εκ του κλήρου δεν παραλείπουν συχνά να τα αναμασούν κρατώντας τους πιστούς τελικά στην αίρεση,καταργώντας συγχρόνως οι ίδιοι όσα οι Άγιοι Πατέρες ΌΡΙΣΑΝ μέσω Οικουμενικών και Πανορθόδοξων Συνόδων.Αριστοτέληςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-90796764416093578742022-04-09T08:37:09.902+03:002022-04-09T08:37:09.902+03:00https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%...https://www.ecclesiagoc.gr/index.php/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7/%E1%BC%84%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1/%E1%BC%90%CE%BA%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC/1578-poios-einai-kanonikos-kai-poios-antikanonikosΑριστοτέληςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-28194608896996756142022-03-22T20:15:18.358+02:002022-03-22T20:15:18.358+02:00Δες μέχρι πού έχω φτάσει σε ανάγνωση
το ιστολόγιο...Δες μέχρι πού έχω φτάσει σε ανάγνωση <br />το ιστολόγιο αδερφέ.<br />Ας το διάβαζαν αυτό το άρθρο η συντριπτική πλειοψηφία από τους <br />νεο-αποτειχισμένους-κλήρος και πιστοί-<br />οι οποίοι αντί να ενώσουν τις δυνάμεις τους μαζί μας, <br />λένε στον κόσμο να απέχει από τα Μυστήρια της ΜΙΑΣ,ΑΓΙΑΣ,ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, <br />αποκαλώντας(κρατώντας αποκούμπι το Οικουμενιστικό ποίημα περί σχίσματος) αντικανονική την Αποτείχιση των <br />4 Μητροπολιτών.<br />Θα τους διαφεύγει επίσης η ομολογία,<br />από το 1923, του ιδίου του καινοτόμου Χρυσοστόμου Παπαδόπουλου,ο οποίος ευθαρσώς είχε πει ότι "η Εκκλησία δεχόμενη άλλο εορτολόγιο,από αυτό που ΌΡΙΣΑΝ ΕΝ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΗΜΩΝ ΠΑΤΕΡΕΣ, θα καταστεί ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ".<br />Η δήλωση αυτή είχε δημοσιευθεί και στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την 25ην Ιανουαρίου 1923.<br /><br />Τι πετυχαίνουν τελικά με ελάχιστες εξαιρέσεις;ακριβώς το αντίθετο από το επιθυμητό..ο κόσμος παραμένει στην αίρεση. Αριστοτέληςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-40212961568582141692014-07-02T23:06:03.793+03:002014-07-02T23:06:03.793+03:00Το περί της εγκυρότητος των Μυστηρίων των νεοημερο...Το περί της εγκυρότητος των Μυστηρίων των νεοημερολογιτών ζήτημα απετέλεσε την μεγαλύτερη αιτία διάσπασης των Ορθοδόξων του Πατρίου μεταξύ τους. Πλέον όμως όσοι της Συνόδου αποδέχονται το ότι η Εκκλησία του νέου δεν έχει Μυστήρια, δεν βασίζονται στην ίδια βάση με τους Ματθαιϊκούς (το ότι δηλαδή απώλεσε την Θεία Χάρη εξαιτίας του νέου ημερολογίου), αλλά στο γεγονός ότι αυτό συνέβη εξαιτίας της αιρέσεως του οικουμενισμού στην πράξη (άρση αναθεμάτων, προδοτικές ενέργειες σε Σαμπεζύ, Μπάλαμαντ, Ραβένα και αλλού, συμπροσευχές κλπ.) θεωρώντας (υποθετικά) ότι και ο πρώην Φλωρίνης αν ζούσε θα είχε αυτό το φρόνημα. Από την άλλη όσοι της Συνόδου, αποδέχονται ότι η Εκκλησία του νέου έχει Μυστήρια, βασίζονται στην εκκλησιολογία του πρώην Φλωρίνης, κατά την οποία Εκκλησία που δεν αποκόπηκε διά Συνόδου από την καθόλου Ορθόδοξη Εκκλησία (όπως π.χ η πάλαι ποτέ Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρώμης το 1054), έχει Μυστήρια. Για να σταματήσει η διχοστασία των λεγομένων "Παλαιοημερολογιτών" επιλέχθηκε ορθά η διατύπωση "δεν διαβεβαιοί" (αντί για είναι άκυρα ή είναι έγκυρα) και το θέμα παραπέμφθηκε στη μέλλουσα Μεγάλη Σύνοδο των γνησίων Ορθοδόξων.δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-13995926842875212082014-07-02T22:52:50.327+03:002014-07-02T22:52:50.327+03:00ΝΑ ΚΑΝΩΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ .... ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΛ...ΝΑ ΚΑΝΩΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ .... ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΥΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ.... ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΩΝ...ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΗΝ ΜΑΤΘΑΙΪΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΑΝ Ο ΠΡΩΗΝ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΦΡΟΝΟΥΣΕ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΧΕΙ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΦΟΥΔΕΝ ΑΠΩΛΕΣΕ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΧΑΡΗ<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-34852603297378023692014-01-14T21:29:59.423+02:002014-01-14T21:29:59.423+02:00Πολύ ευχαρίστως. Κυριότερες πηγές:
1. Εκκλησίας Ελ...Πολύ ευχαρίστως. Κυριότερες πηγές:<br />1. Εκκλησίας Ελλάδος Ιστορία εκ πηγών αψευδών (1817-1967), επτάτομο, Θεοκλήτου Στράγκα<br />2. Επτάτομος Επισκοπική Ιστορία της Εκκλησίας της Ελλάδος, Βασιλείου Ατέση<br />3. Εκκλησιαστική Ιστορία της Ελλάδος, τόμος Β΄, Αθήνα 107-, Γερασίμου Κονιδάρη<br />4. Αρχείο εφημερίδας "Ορθόδοξος Τύπος" (1961-2011)<br />5. Η πραγματική αλήθεια περί του εκκλησιαστικού ημερολογίου, Γρηγορίου Ευστρατιάδου<br />6. Συμπλοκή νομιμότητας και κανονικότητας: η περίπτωση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Δαμασκηνού, Ιωάννου Θεοδωρίδη, Θεσσαλονίκη 2011<br />δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-89841401189896215992014-01-14T20:42:48.261+02:002014-01-14T20:42:48.261+02:00Μήπως θα ήταν εφικτό να αναρτήσεις τις πηγές σου σ...Μήπως θα ήταν εφικτό να αναρτήσεις τις πηγές σου σε παρακαλώ τις χρειάζομαι για την διπλωματική μου εργασία που αναφέρεται στις "Αριστίνδην συνόδους" της εκκλησίας της Ελλάδος. Θα με βοηθούσε σημαντικά αυτό και με ενδιαφέρει να διαβάσω και άλλα επί του θέματος.Ρ.Κ. ο πιστοςhttps://www.blogger.com/profile/17578867266515128833noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-25004467154115877302013-07-21T20:46:38.731+03:002013-07-21T20:46:38.731+03:00Αγαπητέ Δάσκαλε με το άρθρο σου αυτό επισημαίνεις ...Αγαπητέ Δάσκαλε με το άρθρο σου αυτό επισημαίνεις ένα από τα κυριώτερα θέματα που δημιουργεί εμπόδια στην ενότητα των Αντιοικουμενιστών. Οι σκέψεις σου για τα προβλήματα Κανονικότητος στον Εκκλησιαστικό χώρο του Νέου Ημερολογίου είναι απόλυτα ορθές, αλλά όλα αυτά τα προβλήματα που επισημαίνεις είναι δευτερεύοντα σε σχέση με το πρωτεύον θέμα του ουσιαστικού κλονισμού της Κανονικότητός τους, εξ αιτίας της ουσιαστικής αποδοχής της Αίρεσης του Οικουμενισμού από πολλούς Ιεράρχες και λοιπούς κληρικούς και λαϊκούς και της ανοχής σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό ευθύνης από τους υπολοίπους. Εκεί που παραβλάπτεται η Ορθόδοξη Πίστη δεν μένει ανέπαφη η Κανονικότητα. Κανονικότητα χωρίς ορθή Πίστη δεν υπάρχει. Εάν επιθυμούν να απολαύσουν πάλι την Κανονικότητα οφείλουν γενικώς ή έστω μερικοί εξ αυτών, διαχωρίζοντας την θέση τους, να ομολογήσουν ανόθευτη την Ορθοδοξία αίροντας και τους καρπούς της μέχρι σήμερα αποκλίνουσας πορείας τους. 'Οσον αφορά την Κανονικότητα στον Εκκλησιαστικό χώρο του Πατρίου Ημερολογίου εδώ τα πράγματα είναι περισσότερο πολύπλοκα. Κατ αρχάς η Αρχιερωσύνη των περισσοτέρων έχει Κανονική προέλευση, καθώς προήλθε από τις υπερώριες ουσιαστικά χειροτονίες των Ρώσων της διασποράς, μίας νομίμου και Κανονικής Εκκλησίας, ουσιαστικής συνέχειας της Κανονικής Εκκλησίας της Ρωσίας, πραγματικοί διάδοχοι του Αγίου Πατριάρχου Τύχωνος και του Αγίου Τοποτηρητού Πέτρου. Αυτή η νόμιμη και Κανονική Εκκλησία είχε κάθε δικαίωμα, σε καιρό κηρυσσομένης Αιρέσεως να βοηθήσει τους εμπερίστατους Ορθοδόξους της Ελλάδος με υπερώριες χειροτονίες, γεγονός που ολοκλήρωσε, διορθώνοντας κάποιες Κανονικές ελλείψεις, ο Άγιος Φιλάρετος Πρωθιεράρχης των Ρώσων της Διασποράς με την Σύνοδό του. Από εκεί και πέρα αρχίζει το πρόβλημα της χρήσης αυτής της υπερώριας χειροτονίας και του χαρακτήρα της σχηματιζόμενης Επισκοπικής Ηγεσίας ( Συνόδου Αρχιερέων) για τις ποιμαντικές ανάγκες του αγώνος. Εάν οι Αρχιερείς και η Σύνοδος έχει την συνήδειση, ότι αποτελούν όργανο προσωρινού χαρακτήρα και αγώνα, έως ότου καταλήξει το θέμα της Αποστασίας, είτε με μετάνοια είτε με πλήρη πτώση των καινοτόμων, τότε δεν υπάρχει ουσιαστικά κανένα πρόβλημα Κανονικότητος, λαμβανομένων των πραγματικών και όχι θεωρητικών δεδομένων, εάν όμως ισχύουν άλλες σκέψεις και πράξεις, που δυστυχώς ισχύουν στους περισσοτέρους του Πατρίου, τότε τα πράγματα περιπλέκονται, λόγω άκαιρων και πρόωρων αποφάσεων και αντιλήψεων ή πράξεων που δεν εξυπηρετούν τον αγώνα αλλά αλλότρια ζητούμενα. Όσον αφορά το θέμα των Μυστηρίων των Κληρικών του Νέου και των Κληρικών του Πατρίου, τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά από ότι ορισμένοι και από τις δύο πλευρές νομίζουν και καλόν θα ήτο τέτοια θέματα να αποφεύγονται στις οποιεσδήποτε αντιπαραθέσεις. Ευρισκόμεθα εν πορεία, πτώσης για τους μέν, αντίστασης για τους δε. Με φόβο Θεού ας πορευόμεθα, ιδιαίτερα όσοι διαλέξαμε τον δρόμο της αντίστασης, με φόβο Θεού, γιατί τα Μυστήρια τα ενεργεί Το Πνεύμα Το Άγιο και είναι φοβερό να αποφαινόμεθα εμείς, οι ελάχιστοι άνθρωποι, με απόλυτο και απορριπτικό τρόπο, για τα έργα , την Οικονομία και την Αγάπη του Θεού μαςΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-21818881443438440022013-07-21T00:56:10.420+03:002013-07-21T00:56:10.420+03:00Οι Παλαιοημερολογίτες δεν αποτελούν άλλη Εκκλησία,...Οι Παλαιοημερολογίτες δεν αποτελούν άλλη Εκκλησία, αλλά το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος. <br />Όσο για το "μια παρανομία ενός μέλους της Εκκλησίας" που γράφεις, όταν μόλις διάβασες ότι τυγχάνει αντικανονική ολόκληρη η νεοημερολογιτική Ιεραρχία, μήπως αυτό δεν αποτελεί διαστρέβλωση, αδελφέ;δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-14847625928755622112013-07-21T00:19:58.661+03:002013-07-21T00:19:58.661+03:00Φίλε, άλλο μια παρανομία ενός μέλους της Εκκλησίας...Φίλε, άλλο μια παρανομία ενός μέλους της Εκκλησίας, και άλλο δημιουργία άλλης Εκκλησίας. Γιατί τόση διαστρέβλωση;<br />Ι.Θ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-62150751807469361772013-07-20T19:16:02.670+03:002013-07-20T19:16:02.670+03:00Βεβαιότατα! Υπήρξε όμως επικέντρωση μόνο στο ζήτημ...Βεβαιότατα! Υπήρξε όμως επικέντρωση μόνο στο ζήτημα των χειροτονιών και της εκλογής αρχιεπισκόπων, γιατί το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα κατά των Συνόδων του πατρίου και ως πρόφαση για να εμμείνουν στην κοινωνία με τους αιρετικούς!δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7042366266957597390.post-32254498086548945292013-07-20T19:11:49.719+03:002013-07-20T19:11:49.719+03:00Εφόσον η ΝΗ Εκκλησία είναι εν δυνάμει σχισματική (...Εφόσον η ΝΗ Εκκλησία είναι εν δυνάμει σχισματική (λόγω της εορτολογικής καινοτομίας) και εν δυνάμει αιρετική (επειδή βρίσκεται στην αίρεσι του Οικουμενισμού ), έπεται ότι όχι μόνον οι παραπάνω, αλλά ΟΛΕΣ οι ενέργειές της είναι αντικανονικές. Δημήτριος Χατζηνικολάουhttps://www.blogger.com/profile/02821825364118168587noreply@blogger.com